Показати схожі тендери

Закупівля шини (тракторні) для транспортних засобів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-006770-a
Id Tender dbddef46a7d84adb935139c703fae890
План UA-P-2025-08-07-006104-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.08.2025 14:11
Остання зміна 08.09.2025 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
391 984 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 920 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 14:10 до 17.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 14:10
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 14:10
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 11:28
до 27.08.2025 16:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 14:38
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 16:53
до 08.09.2025 16:24
Період уточнень
з 07.08.2025 14:10 до 14.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 14:10 до 14.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 11:28 до 27.08.2025 16:53
Період кваліфікації
з 18.08.2025 11:28 до 27.08.2025 16:53
Основні параметри
шини (тракторні) для транспортних засобів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
391 984 грн.
шини (тракторні) для транспортних засобів
Назва предмета закупівлі
шини (тракторні) для транспортних засобів
Очікувана вартість
391 984 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3920,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 11:05
Закінчення аукціону
18.08.2025 11:28
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 12 (штуки)
шина 9,00 -20 (в комплекті з камерою)
Опис предмета закупівлі
шина 9,00 -20 (в комплекті з камерою)
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50036, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Володимра Зінченка,6г
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 12 (штуки)
шина 15,5-38 (в комплекті з камерою)
Опис предмета закупівлі
шина 15,5-38 (в комплекті з камерою)
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
50036, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул.Володимра Зінченка,6г
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП ТОВ"
Пропозиція:
377 496 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
377 495 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 11:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 14:11
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Надія Анатоліївна Скляр
Електронна пошта
Телефон
+380675439227
Сайт:
http://krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation.html
Замовник
ЄДРПОУ
30644336
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
50036
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Кривий Ріг
Адреса
вул. Володимира Зінченка, 6г (стара назва до перейменування топонімів : вул. Бикова)
Кваліфікація
Лот № 1 шини (тракторні) для транспортних засобів
Період вимог/скарг з 21.08.2025 14:38 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 11:28 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.08.2025 14:38
Повідомлення про рішення
18.08.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 14:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 1.2.1. п.1.2. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника ? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, а саме : не надано довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно Таблиці1 тендерної документації. 2. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог п.4.1. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника ? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації - не надано інформації про наявність фінансової спроможності, а саме: звітності за останній відзвітований період. 3. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог п.6.17. розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано гарантійного листа з підтвердженням зобов’язань щодо розвантаження товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.пп. 1.2.1 п.1.2.. розділ 1 Додаток 1. 2.п.4.1.розділ 1 Додаток 1. 3. п.6.17. розділ 6 Додаток 1. 3.) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно Таблиці1 тендерної документації. 2. на підтвердження наявності фінансової спроможності надати звітність за останній відзвітований період. 3.надати гарантійного листа з підтвердженням зобов’язань щодо розвантаження товару. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог пп. 1.2.1. п.1.2. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника ? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації, а саме : не надано довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно Таблиці1 тендерної документації. 2. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог п.4.1. розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника ? кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» Додатку 1 до тендерної документації - не надано інформації про наявність фінансової спроможності, а саме: звітності за останній відзвітований період. 3. При розгляді тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність згідно вимог п.6.17. розділу 6 Додатку 1 до тендерної документації, а саме не надано гарантійного листа з підтвердженням зобов’язань щодо розвантаження товару. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.пп. 1.2.1 п.1.2.. розділ 1 Додаток 1. 2.п.4.1.розділ 1 Додаток 1. 3. п.6.17. розділ 6 Додаток 1. 3.) Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно Таблиці1 тендерної документації. 2. на підтвердження наявності фінансової спроможності надати звітність за останній відзвітований період. 3.надати гарантійного листа з підтвердженням зобов’язань щодо розвантаження товару.
Створено
20.08.2025 14:23
Надати до
21.08.2025 14:23
Період вимог/скарг з 27.08.2025 16:53 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 14:38 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 16:53
Довідка НАЗК
27.08.2025 16:53
Повідомлення про рішення
21.08.2025 14:38
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-07-006770-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№194-Б
377 496 грн.
314 580 грн.
З ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 (штуки)
шина 9,00 -20 (в комплекті з камерою)
Номенклатура
шина 9,00 -20 (в комплекті з камерою)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
9 230
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 (штуки)
шина 15,5-38 (в комплекті з камерою)
Номенклатура
шина 15,5-38 (в комплекті з камерою)
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
16 985
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30644336

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП ТОВ"
Повна назва
ТОВ "ЦЕНТР-ШИНА ГРУП ТОВ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39104926

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2025 16:24
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
391 984 грн.
Період подання пропозицій
до 17.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380675439227
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
391 984 грн.
Період подання пропозицій
до 17.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНСЕРВІС" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380675439227
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності