Показати схожі тендери

Закупівля Модулі перешкод від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-003539-a
Id Tender fc65276fb5a246c7bd46815570e81639
План UA-P-2025-08-07-004361-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 07.08.2025 11:25
Остання зміна 18.08.2025 10:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 678.99 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
138.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 11:24 до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 11:24
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 11:24
до 15.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.08.2025 00:00
-
Період уточнень
з 07.08.2025 11:24 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 11:24 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 00:00
Основні параметри
Модулі перешкод
Примітки: згідно коду за ДК 021:2015: 31731100-0 Модулі (Модулі перешкод) , відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
27 678.99 грн.
Модулі перешкод
Назва предмета закупівлі
Модулі перешкод
Очікувана вартість
27 678.99 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
138,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Модуль перешкод 200 – 300 MHz 50W
Код ДК 021:2015
31730000-2 - Електротехнічне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69002, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Фортечна, 65
Дата постачання по
28.11.2025 11:25
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДронХаб"
Пропозиція:
22 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 11:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коломоєць Максим Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380617879457
Сайт:
https://zp.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38625593
Назва (англійською мовою)
State Emergency Service of Ukraine in Zaporizhia oblast
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Повна назва (англійською мовою)
State Emergency Service of Ukraine in Zaporizhia oblast
Поштовий індекс
69002
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
Фортечна, 65
Кваліфікація
Лот № 1 Модулі перешкод
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 00:00 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 11:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 11:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами розгляду кваліфікаційної частини пропозиції ТОВ "ДронХаб" встановлене наступне: Згідно пп 1.1.1., 1.1.2. та 1.1.3, пп. 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначена вимога про те, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (31730000-2 ), та / або Модуль перешкод., не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладні (видаткові накладні), акти (акти прийому передачі), тощо), або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. У складі своєї пропозиції Учасник ТОВ "ДронХаб" надав копію договору (Договір поставки №1 від 01 лютого 2024 р.), зазначеного в наданій Учасником довідці (№ 0114/08 від 14 серпня 2025 року), але в наданому аналогічному договорі ТОВ "ДронХаб" зазначений як покупець, що унеможливлює визначення Замовником підтвердження зазначеного вище кваліфікаційного критерію, оскільки умовами тендерної документації вимагається надання аналогічного договору виконаного у повному обсязі саме Учасником закупівлі. Також у наданій довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору ФОП Драч Анатолій Володимирович зазначений як замовник, що суперечить з наданим аналогічним договором, де ФОП Драч Анатолій Володимирович являється постачальником. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів «аналогічним договором вважається договір, предметом якого є товар за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (31730000-2 ), та / або Модуль перешкод.», номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо) та суми виконаних зобов’язань за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладні (видаткові накладні), акти (акти прийому передачі), тощо) або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору «Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі.». Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
18.08.2025 10:22
Надати до
19.08.2025 10:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
27 678.99 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380617879457
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
27 678.99 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області
Контактний телефон:
+380617879457
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності