Показати схожі тендери

Закупівля «Крісла офісні та стільці» – згідно ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них від Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-002858-a
Id Tender 5c675086bfa74622b76ce851b90abb6a
План UA-P-2025-08-07-001583-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.08.2025 12:36
Остання зміна 22.08.2025 12:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
213 390.19 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 066.95 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 12:36 до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 12:36
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 12:36
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 13:48
до 22.08.2025 09:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 09:57
до 28.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.08.2025 09:57
-
Період уточнень
з 07.08.2025 12:36 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 12:36 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 13:48 до 22.08.2025 09:57
Період кваліфікації
з 15.08.2025 13:48 до 22.08.2025 09:57
Основні параметри
«Крісла офісні та стільці» – згідно ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
213 390.19 грн.
«Крісла офісні та стільці» – згідно ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Назва предмета закупівлі
«Крісла офісні та стільці» – згідно ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
213 390.19 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1066,95
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 13:19
Закінчення аукціону
15.08.2025 13:48
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 25 (штуки)
Крісло офісне на колесах Bonro BN-6070 чорне * або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне на колесах Bonro BN-6070 чорне * або еквівалент
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, за адресами, що вказані у Додатку №3 до ТД, згідно заявок Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 23 (штуки)
Крісло офісне на колесах Homart Tokio чорне *або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло офісне на колесах Homart Tokio чорне *або еквівалент
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, за адресами, що вказані у Додатку №3 до ТД, згідно заявок Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 15 (штуки)
Крісло Solano mesh Grey *або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Крісло Solano mesh Grey *або еквівалент
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, за адресами, що вказані у Додатку №3 до ТД, згідно заявок Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 14 (штуки)
Стілець ізо чорний А-1 *або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Стілець ізо чорний А-1 *або еквівалент
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, за адресами, що вказані у Додатку №3 до ТД, згідно заявок Замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Єфремова Ірина Іванівна
Пропозиція:
207 550.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МАХНЬОВА ДІАНА МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
213 390.19 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
207 549 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 13:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 12:36
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Наводило
Електронна пошта
Телефон
+380634866381
Замовник
ЄДРПОУ
44448833
Повна назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
пл.Ринок будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 «Крісла офісні та стільці» – згідно ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Період вимог/скарг з 22.08.2025 09:57 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 13:48 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 09:57
Довідка НАЗК
22.08.2025 09:57
Повідомлення про рішення
15.08.2025 13:49
Витяг з ЄДР
15.08.2025 13:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 10:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ МОБІЛЬНОСТІ ТА ВУЛИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 20.08.2025 м. Львів уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЄМ АНДРІЙОВИЧЕМ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Крісла офісні та стільці» – згідно ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-07-002858-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. У п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому, на кожен електронний документ окремо не обов’язково. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час перевірки КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу зазначається наступна інформація: Підписувачі Підписувач КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ П.І.Б. КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ Країна Україна РНОКПП 3023412453 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 22:04:39 14.08.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Вчасно Сервіс" Серійний номер 2DBD5940D955E12A04000000AE920300E1431200 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Згідно листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 МІНІСТЕРСТВО ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ, у якому повідомлено, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікований. Учасником на виконання вимоги щодо КЕП у складі тендерної пропозиції надано УЕП, що є невідповідністю вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, виконати вимоги тендерної документації щодо використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому, на кожен електронний документ окремо не обов’язково. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). 2. Відповідно до п.6.8 Додатку 1 до тендерної документації, Учасникам необхідно надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить відомості про учасника, згідно форми, що наведена у п.6.8 Додатку 1. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку згідно форми, що зазначена у п.6.8 Додатку 1 до тендерної документації. Проте, у цій довідці відсутні відомості щодо: у п.7 «Банківські реквізити для укладання договору про закупівлю» (щодо МФО) та у п.9 «Класифікація суб'єкта господарювання» не вибрано відповідний варіант. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, виконати вимоги тендерної документації щодо надання довідки згідно п.6.8. Додатку 1 до тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Створено
20.08.2025 16:51
Надати до
21.08.2025 16:51
Договір
UA-2025-08-07-002858-a-a1
Очікує підписання
207 549 грн.
207 549 грн.
З ПДВ
Номенклатура
25 (штуки)
Крісло офісне на колесах Bonro BN-6070 чорне * або еквівалент
Номенклатура
Крісло офісне на колесах Bonro BN-6070 чорне * або еквівалент
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
23 (штуки)
Крісло офісне на колесах Homart Tokio чорне *або еквівалент
Номенклатура
Крісло офісне на колесах Homart Tokio чорне *або еквівалент
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Крісло Solano mesh Grey *або еквівалент
Номенклатура
Крісло Solano mesh Grey *або еквівалент
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
14 (штуки)
Стілець ізо чорний А-1 *або еквівалент
Номенклатура
Стілець ізо чорний А-1 *або еквівалент
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Повна назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44448833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3023412453

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
213 390.19 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380634866381
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
213 390.19 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380634866381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності