Показати схожі тендери

Закупівля Саджанці дерев від Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-07-000652-a
Id Tender 223cfc7fb4764d0c8cd0225d963d8b41
План UA-P-2025-07-29-000781-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 07.08.2025 09:35
Остання зміна 16.10.2025 13:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 406 700 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 033.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2025 09:35 до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2025 09:35
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2025 09:35
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00
до 19.08.2025 11:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 11:47
до 25.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.08.2025 11:47
-
Період уточнень
з 07.08.2025 09:35 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 07.08.2025 09:35 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00 до 19.08.2025 11:47
Період кваліфікації
з 15.08.2025 00:00 до 19.08.2025 11:47
Основні параметри
Саджанці дерев
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 406 700 грн.
Саджанці дерев
Назва предмета закупівлі
Саджанці дерев
Очікувана вартість
4 406 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22033,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 30 (штуки)
Тополя тремтяча /Populus tremula ‘Erecta’/
Опис предмета закупівлі
Тополя тремтяча /Populus tremula ‘Erecta’/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №2 20 (штуки)
Каштан Арнольда /Aesculus arnoldiana/
Опис предмета закупівлі
Каштан Арнольда /Aesculus arnoldiana/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №3 15 (штуки)
Вишня дрібнопильчата /Prunus serrulata ‘Kanzan’/
Опис предмета закупівлі
Вишня дрібнопильчата /Prunus serrulata ‘Kanzan’/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №4 15 (штуки)
Тюльпанове дерево /Liriodendron tulipifera/
Опис предмета закупівлі
Тюльпанове дерево /Liriodendron tulipifera/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №5 50 (штуки)
Клен Фрімана/Acer freemani ‘Autumn Blaze’/
Опис предмета закупівлі
Клен Фрімана/Acer freemani ‘Autumn Blaze’/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №6 30 (штуки)
Граб звичайний/Carpinus betulus ‘Fastigiata’/
Опис предмета закупівлі
Граб звичайний/Carpinus betulus ‘Fastigiata’/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №7 20 (штуки)
Магнолія Кобус / Magnolia Kobus/
Опис предмета закупівлі
Магнолія Кобус / Magnolia Kobus/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №8 10 (штуки)
Ліквідамбар смолоносний /Liquidambar styraciflua ‘Worplesdon’/
Опис предмета закупівлі
Ліквідамбар смолоносний /Liquidambar styraciflua ‘Worplesdon’/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №9 20 (штуки)
Платан іспанський / Platanus hispanica/
Опис предмета закупівлі
Платан іспанський / Platanus hispanica/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №10 30 (штуки)
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Опис предмета закупівлі
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №11 30 (штуки)
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Опис предмета закупівлі
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №12 90 (штуки)
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Опис предмета закупівлі
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №13 70 (штуки)
Сосна Гельдрейха білокора /Pinus leucodermis ‘Compact’/
Опис предмета закупівлі
Сосна Гельдрейха білокора /Pinus leucodermis ‘Compact’/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №14 30 (штуки)
Сосна Гельдрейха білокора /Pinus leucodermis ‘Den Ouden’/
Опис предмета закупівлі
Сосна Гельдрейха білокора /Pinus leucodermis ‘Den Ouden’/
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Позиція : №15 3 (штуки)
Граб звичайний
Опис предмета закупівлі
Граб звичайний
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Тростянецька, 58А
Дата постачання по
25.12.2025 09:21
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГРІН СІТІС"
Пропозиція:
4 341 211.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 12:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Критерії оцінки
Проект договору
Критерії оцінки
Тендерна документація
Скасування
16.10.2025 13:14
Скорочення видатків на здійснення закупівлі саджанців дерев, завершення підписання договору даної закупівлі стає неможливе
16.10.2025 13:17
Повідомлення про рішення
16.10.2025 13:14
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василенко Оксана Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380445660174
Факс
+380445660003
Замовник
ЄДРПОУ
31722949
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Поштовий індекс
02121
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Горлівська 220
Кваліфікація
Лот № 1 Саджанці дерев
Період вимог/скарг з 19.08.2025 11:47 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 00:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 11:48
Довідка НАЗК
19.08.2025 11:47
Повідомлення про рішення
19.08.2025 11:46
-
15.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 09:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2025 09:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно Додатку №1 До тендерної документації п.3.6. «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати кольорове фото запропонованого товару». Та Згідно Додатку 2 «Технічна документація» в таблиці порядковий номер 8 «Ліквідамбар смолоносний /Liquidambar styraciflua ‘Worplesdon’/» загальна висота дерева у вимозі 450-500 см, а Учасник надав фото із висотою дерева 440 см, та в порядковому номері 11 «Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/» у файлі 11Tilia europaea 'Pallida'_1.pdf Не вірно описана загальна висота дерева Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями 1) Правильно оформлені згідно вимог фото дерев під порядковим номером 8 та 11 вказаними у таблиці Додатка2.
Створено
18.08.2025 11:00
Надати до
19.08.2025 11:00
Договір
UA-2025-08-07-000652-a-c1
Очікує підписання
4 341 211.2 грн.
4 341 211.2 грн.
З ПДВ
Номенклатура
30 (штуки)
Тополя тремтяча /Populus tremula ‘Erecta’/
Номенклатура
Тополя тремтяча /Populus tremula ‘Erecta’/
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Каштан Арнольда /Aesculus arnoldiana/
Номенклатура
Каштан Арнольда /Aesculus arnoldiana/
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Вишня дрібнопильчата /Prunus serrulata ‘Kanzan’/
Номенклатура
Вишня дрібнопильчата /Prunus serrulata ‘Kanzan’/
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Тюльпанове дерево /Liriodendron tulipifera/
Номенклатура
Тюльпанове дерево /Liriodendron tulipifera/
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Клен Фрімана/Acer freemani ‘Autumn Blaze’/
Номенклатура
Клен Фрімана/Acer freemani ‘Autumn Blaze’/
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Граб звичайний/Carpinus betulus ‘Fastigiata’/
Номенклатура
Граб звичайний/Carpinus betulus ‘Fastigiata’/
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Магнолія Кобус / Magnolia Kobus/
Номенклатура
Магнолія Кобус / Magnolia Kobus/
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Ліквідамбар смолоносний /Liquidambar styraciflua ‘Worplesdon’/
Номенклатура
Ліквідамбар смолоносний /Liquidambar styraciflua ‘Worplesdon’/
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Платан іспанський / Platanus hispanica/
Номенклатура
Платан іспанський / Platanus hispanica/
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Номенклатура
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Номенклатура
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
90 (штуки)
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Номенклатура
Липа європейська/Tilia europaea 'Pallida'/
Кількість
90
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
70 (штуки)
Сосна Гельдрейха білокора /Pinus leucodermis ‘Compact’/
Номенклатура
Сосна Гельдрейха білокора /Pinus leucodermis ‘Compact’/
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Сосна Гельдрейха білокора /Pinus leucodermis ‘Den Ouden’/
Номенклатура
Сосна Гельдрейха білокора /Pinus leucodermis ‘Den Ouden’/
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Граб звичайний
Номенклатура
Граб звичайний
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31722949

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРІН СІТІС"
Повна назва
ТОВ "ГРІН СІТІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42543187

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000061
Дата створення проекту
26.08.2025 12:09
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 15:08
Дата публікації висновку про результати
12.09.2025 16:20
Дата завершення усунення порушень
27.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 26.08.2025 № 80-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), та на виконання доручення Держаудитслужби від 25 серпня 2025 року № 003100- 18/10589-2025. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 26.08.2025 № 80-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-08-07-000652-a._Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 15:08
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.07.2025 № 177 (зі змінами), тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГРІН СІТІС» (далі – ТОВ «ГРІН СІТІС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.08.2025 № 197, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.08.2025, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 01.09.2025 та 09.09.2025. Відповідно до вимог пункту 5.6 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема, вимагалося надання, у складі тендерної пропозиції учасника, витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, актуальний станом на 2025 рік. Однак, моніторингом встановлено, що на виконання вказаної вимоги, учасником ТОВ «ГРІН СІТІС» у складі тендерної пропозиції не надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, актуальний станом на 2025 рік, чим не дотримано вимоги пункту 5.6 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ГРІН СІТІС» у тендерній пропозиції.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІН СІТІС» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавство, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення норм пункту 43 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.09.2025 00:00
Дата публікації
12.09.2025 16:20
Документи висновку
12.09.2025 16:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно висновку результату моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, оголосити догану Василенко О.В.
Дата публікації
15.09.2025 15:34
Документи інформації про усунення порушення
15.09.2025 15:35
-
15.09.2025 15:38
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто, шляхом оголошення догани уповноваженій особі.
Результат
Усунуто
Дата публікації
16.09.2025 10:21
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
16.09.2025 10:24
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розсадницька продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-07-000652-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (із зазначенням відповідного КПКВК). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.08.2025 12:21
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 12:25
-
Відповідь
На запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
На запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснення від 29.08.2025 щодо закупівлі по предмету «Розсадницька продукція» (номер оголошення в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-07-000652-a) повідомляємо наступне. 1) Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі Саджанці дерев - Розсадницька продукція код 03450000-9 за ДК 021:2015 (Дерева код 03452000-3 за ДК 021:2015) здійснювалось згідно п. 8.2. Підбір і підготовка посадкового матеріалу. Розділу 8. Створення зелених насаджень «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово – комунального господарства України 10.04.2006 N 105 Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 липня 2006 р. за N 880/12754. Вимоги до якості саджанців дерев викладені в державних стандартах. Саджанці мають бути здоровими, без зовнішніх ознак пошкоджень - механічних чи хворобами, а також мати цілком визрілі бруньки і здерев'янілі пагони. Коренева система рослин має бути розвинутою, особливо її мичкувата частина з усмоктувальними корінчиками. Стандартами для листяних дерев повинні бути такі параметри саджанців: ? висота і діаметр штамба; ? діаметр штамба; ? кількість скелетних гілок; ? діаметр і довжина кореневої системи. Саджанці залежно від розмірів і віку можуть бути з оголеною кореневою системою, із глибою ґрунту різної величини, які також регламентує стандарт. Для саджанців хвойних порід регламентується: ? висота; ? діаметр крони; ? розмір глиби ґрунту. Обов'язковою вимогою є одновершинність і симетричність крони саджанців. Посадковий матеріал дерев, який висаджується на озеленювальних територіях населених пунктів, повинен відповідати державним стандартам. Разом з тим враховуючи специфіку створення та розташування Дарницького району (створений на намивних пісках), а також проблематику у догляді за деревами та переслідуючи мету максимальної приживлюваності саджанців, посадковий матеріал повинен бути з глибою ґрунту (контейнер). 2) Щодо визначення очікуваної вартості: повідомляємо, що відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Правильне визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є важливим етапом проведення закупівель. Очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Основним методом визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, що використовується підприємством, є метод моніторингу ринкових цін на дерева листяні та хвойні із закритою кореневою системою (https://prozorro.gov.ua/uk), а також враховуючи отримані комерційні пропозиції від потенційних учасників закупівлі. Також, з метою дотримання принципів прозорості в сфері публічних закупівель та відповідно до розпорядження Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 р. №1036 «Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю» обгрунтування закупівлі разом із комерційними пропозиціями обов’язково розміщуються, до проведення відкритих торгів, на офіційному веб-порталі «Київаудит» (https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/150EB16444A9C172C2258CD60021D84A). 3) Щодо джерел фінансування повідомляємо, що Замовником оголошено закупівлю «Саджанці дерев» Код за ДК 021:2015: 03450000-9 «Розсадницька продукція» (Класифікація за ДК 021:2015: 03452000-3 – Дерева) номер оголошення в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-07-000652-a. Джерелом фінансування закупівлі визначено кошти місцевого бюджету за КЕКВ 3210 «Капітальні трансвери підприємствам (установам, організаціям)» (Придбання обладнання і предметів довготстрокового користування) за КПКВК 2816030. На момент проведення моніторингу фактичне виділення бюджетних асигнувань ще не здійснено. Закупівля включена до плану використання бюджетних коштів, а її проведення обумовлено потребами у здійсненні озеленення населеного пункту. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання можуть братися лише в межах бюджетних асигнувань. Також згідно з ч. 3 ст. 48 Бюджетного кодексу України реєстрація бюджетних зобов’язань здійснюється після їх фактичного взяття. Закон «Про публічні закупівлі» дозволяє планування закупівель наперед.Таким чином, Замовником дотримано вимоги чинного законодавства: укладення договору та взяття бюджетних зобов’язань відбудеться лише після доведення відповідних асигнувань. Джерелом фінансування закупівлі залишаються кошти місцевого бюджету. Додатки на 8 арк. в 1 прим: 1. Копія службової записки головного агронома підприємства на 3 арк. в 1 прим.; 2. Копія цінової пропозиції на дерева від ФОП Стратій Р.Д. вих. № б/н від 22.07.2025 року на 1 арк. в 1 прим.; 3. Копія цінової пропозиції на дерева від ТОВ «Грін Сітіс» вих. № б/н від 21.07.2025 року на 2 арк. в 1 прим.; 4. Копія цінової пропозиції на дерева ТОВ «ЄВА ПРОДЖЕКТ» вих. № б/н від 22.07.2025 року на 2 арк. в 1 прим.
Рішеня
01.09.2025 11:27
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розсадницька продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-07-000652-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1) Відповідно до вимог пункту 5.6 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, зокрема, вимагалося надання у складі тендерної пропозиції учасника: - статуту із відміткою про держ реєстрацію, або з описом документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії; - свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість, виданих за підписом і з печаткою компетент-ного органу; - витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, актуальний станом на 2025 рік. Попереднім аналізом встановлено, що вказані вище документи відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІН СІТІС», чим не дотримано вимоги пункту 5.6 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації. Поясніть, яким чином Вами перевірено відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІН СІТІС» вимогам пункту 5.6 розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації? Також надайте копії вказаних вище документів (у разі їх наявності) або вкажіть файли тендерної пропозиції. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 11:37
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 11:38
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Розсадницька продукція» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-07-000652-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1) Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Слід зазначити, що повідомлення про намір укласти договір сформовано електронною системою закупівель 19.08.2025. Просимо пояснити, чому станом на 09.09.2025 не укладено договір? Також, якщо строк для укладання договору продовжений, просимо надати документальне підтвердження такого продовження строку для укладання договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 12:36
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 12:38
-
Відповідь
Пояснення на запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
На запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснення від 09.09.2025 11:37 щодо закупівлі по предмету «Розсадницька продукція» (номер оголошення в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-07-000652-a) повідомляємо що вищевказані документи знаходяться у файлі учасника «9 підтвердження повноважень Директора.pdf», а також данні про учасника перевіряються на сайті міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/
Рішеня
09.09.2025 15:42
Замовник
Документи повідомлення
09.09.2025 15:44
-
Відповідь
Відповідь на запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області
На запит ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області про надання пояснення від 09.09.2025 12:36 щодо закупівлі по предмету «Розсадницька продукція» (номер оголошення в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-07-000652-a) повідомляємо наступне: - Відповідно до пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Однак виникла необхідність на подовження терміну підписання договору із ТОВ «ГРІН СІТІС». Протокольним рішенням № 204 від 02.09.2025 уповноважена особа подовжила термін до 59 днів, у зв’зку із виконанням п.2.3.2 Контракту з директором 19.08.2025 вих.№ 077/05-1394 було направлено лист на погодження підписання договору на Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), рішення від департаменту ще не отримано, тому виникла обґрунтована необхідність продовження строку укладення договору. Додатки на 12 арк. в 1 прим: 1. Лист погодження підписання договору на 1 арк. в 1 прим.; 2. Додаток до листа погодження Договір на 10 арк в 1 прим.; 3. Протокол уповноваженої особи № 204 від 02.09.2025 на 1 арк. в 1 прим.
Рішеня
09.09.2025 15:48
Замовник
Документи повідомлення
09.09.2025 15:48
-
09.09.2025 15:53
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 406 700 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Контактний телефон:
+380445660174
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 406 700 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дарницького району м. Києва
Контактний телефон:
+380445660174
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності