Показати схожі тендери

Закупівля Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова. Код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі. від Середня загальноосвітня школа № 23 м. Львова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-011653-a
Id Tender d300e55cf08b41698ac0c98d6a6dc429
План UA-P-2025-08-06-014358-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 06.08.2025 19:41
Остання зміна 12.12.2025 13:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
991 355 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 913.55 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 19:41 до 23.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 19:41
до 20.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 19:41
до 20.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 23.09.2025 15:57
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 13:16
до 30.09.2025 00:00
Період уточнень
з 06.08.2025 19:41 до 20.09.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 19:41 до 20.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 23.09.2025 15:57
Основні параметри
Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова. Код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі.
Закупівля проводиться за додатково(окремо) виділені кошти з бюджету розвитку міста до кошторису на 2025 рік.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
991 355 грн.
Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова.
Назва предмета закупівлі
Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова.
Очікувана вартість
991 355 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9913,55
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
23.09.2025 15:34
Закінчення аукціону
23.09.2025 15:57
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 4 (комплект)
Парта Учнівська та Стілець учнівський.
Опис предмета закупівлі
Парта Учнівська та Стілець учнівський.
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79020, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Варшавська 126
Дата постачання по
30.09.2025 19:18
Позиція : №2 4 (штуки)
Стінка Універсальна.
Опис предмета закупівлі
Стінка Універсальна.
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79020, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Варшавська 126
Дата постачання по
30.09.2025 19:18
Позиція : №3 6 (комплект)
Стіл письмовий з приставною тумбою.
Опис предмета закупівлі
Стіл письмовий з приставною тумбою.
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
6
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79020, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Варшавська 126
Дата постачання по
30.09.2025 19:18
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2025 року.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строк поставки товару: з моменту підписання договору до: 30.09.2025р.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Документи лота
-
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Меблі-Техностиль"
Пропозиція:
879 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "КОВАЛЬ СТЕПАН ЮРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
812 880 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 23.09.2025 15:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.09.2025 11:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Скасування
24.10.2025 16:27
Згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей Замовник вправі відмінити відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У процесі уточнення фактичних потреб Замовником встановлено, що необхідні меблі повинні мати інші технічні характеристики та розміри ніж передбачено в оголошеній закупівлі за предметом: «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Варшавська 126». Враховуючи те, що дату відкриття нового багатофункціонального навчального корпусу на вул. Варшавська 126, у м. Львові перенесено з 01 вересня 2025р. на не визначений термін з технічних причин та виникненням додаткових зовнішніх і внутрішніх будівельних робіт, виникла необхідність у внесенні змін до Технічного завдання, а саме закупівля меблів за індивідуальними розмірами відносно фактичних розмірів стін навчальних кабінетів з максимальним заповненням меблями по усій площині в новому багатофункціональному навчальному комплексі на вул. Варшавська 126 у м. Львові, що вимагає проведення нової закупівлі. У зв’язку з цим недоцільно проводити процедуру через відсутність у Замовника подальшої потреби у закупівлі за предметом: «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова». З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-06-011653-a) у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
24.10.2025 16:48
Згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей Замовник вправі відмінити відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У процесі уточнення фактичних потреб Замовником встановлено, що необхідні меблі повинні мати інші технічні характеристики та розміри ніж передбачено в оголошеній закупівлі за предметом: «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова, що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Варшавська 126». Враховуючи те, що дату відкриття нового багатофункціонального навчального корпусу на вул. Варшавська 126, у м. Львові перенесено з 01 вересня 2025р. на не визначений термін з технічних причин та виникненням додаткових зовнішніх і внутрішніх будівельних робіт, виникла необхідність у внесенні змін до Технічного завдання, а саме закупівля меблів за індивідуальними розмірами відносно фактичних розмірів стін навчальних кабінетів з максимальним заповненням меблями по усій площині в новому багатофункціональному навчальному комплексі на вул. Варшавська 126 у м. Львові, що вимагає проведення нової закупівлі. У зв’язку з цим недоцільно проводити процедуру через відсутність у Замовника подальшої потреби у закупівлі за предметом: «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова». З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-08-06-011653-a) у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
24.10.2025 16:52
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мельник Павло Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380322523226
Замовник
ЄДРПОУ
23888554
Повна назва
Середня загальноосвітня школа № 23 м. Львова
Поштовий індекс
79020
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Варшавська, 126
Кваліфікація
Лот № 1 Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова.
Період вимог/скарг з 24.09.2025 13:16 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.09.2025 15:57 по 01.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 13:16
Довідка НАЗК
24.09.2025 13:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.09.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.10.2025 19:04 по 29.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.10.2025 19:04
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-22-000008
Дата створення проекту
22.10.2025 12:22
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
22.10.2025 15:34
Дата публікації висновку про результати
05.11.2025 15:51
Дата завершення усунення порушень
11.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
13.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.10.2025 № 238 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 15.10.2025 № 003100-18/12734-2025. . НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2025 № 238. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-06-011653-a, 06.08.2025. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.10.2025 00:00
Документи рішення
22.10.2025 15:34
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання Замовником рішень Органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Середньої загальноосвітньої школи № 23 м. Львова (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-2025-08-06-011653-a); наявну інформацію щодо досліджуваної процедури закупівлі в заповнених електронних полях в електронній системі закупівель; оголошення про проведення відкритих торгів; наказ Замовника від 28.07.2025 №25 а/г; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження умов тендерної документації Замовника (скарги UA-2025-08-06-011653-a.a1 та UA-2025-08-06-011653-a.b2) та прийняття Органом оскарження рішень за результатами розгляду таких скарг (рішення від 19.08.2025 №12788-р/пк-пз та від 08.09.2025 №13758-р/пк-пз); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про визначення переможцем тендеру фізичної особи - підприємця Коваля Степана Юрійовича (далі – ФОП Коваль С.Ю.) та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарги (скарга UA-2025-08-06-011653-a.b3, рішення від 09.10.2025 № 15323-р/пк-пз); тендерну пропозицію ФОП Коваля С.Ю. (окрім питань та документів, що були предметом розгляду Органом оскарження); оприлюднену Замовником інформацію про виконання рішень Органу оскарження; протокол від 24.09.2025 про визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю; оприлюднене 24.09.2025 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю із ФОП Ковалем С.Ю.; протокол від 24.10.2025 про відміну тендеру; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
___
Дата висновку
31.10.2025 00:00
Дата публікації
05.11.2025 15:51
Документи висновку
05.11.2025 15:51
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-08-06-011653-a, яка проводиться Середньою загальноосвітньою школою №23 м.Львова (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з документальним підтвердженням (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.10.2025 12:08
Орган перевірки
30.10.2025 00:00
Документи повідомлення
24.10.2025 12:08
-
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ
Надання пояснення на запит від 24.10.25р. 12:08 з приводу рішення про моніторинг Державної аудиторської служби України від 22.10.25р. 15:34 на закупівлю за ID: UA – 2025-08-06-011653-a, за предметом: «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова», що знаходиться за адресою: м. Львів, вул. Варшавська, 126, код 39160000-1 – Шкільні меблі за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» яка проводиться Середньою загальноосвітньою школою №23 м. Львова: 1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником здійснювалось відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме: - комерційна пропозиція від «31» липня 2025р. №028 ФОП «Коваль Степан Юрійович» на закупівлю товарів «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова» - 974 485,00 грн.; - комерційна пропозиція від «02» серпня 2025р. №15 ФОП «Романишин Руслан Юрійович» на закупівлю товарів «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова» – 992 585,00 грн.; - комерційна пропозиція від «01» серпня 2025р. №10 ФОП «Ваків Роман Андрійович» на закупівлю товарів «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова» – 1 006 995,00 грн. Очікувану вартість закупівлі визначено згідно наданих комерційних пропозицій, що становить середньоарифметичне значення та складає суму – 991 355,00 грн., згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). А також проаналізовано ціни на усі товари виробника меблів ТзОВ «Аншар Груп» на офіційному сайті: https://www.anshar.com.ua/ (вартість товарів зазначена без монтажу і доставки. Вартість доставки орієнтовно складає 10% від загальної їх вартості). 2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено разом із оголошенням про проведення відкритих торгів за предметом: «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова» на власному веб сайті СЗШ №23 м. Львова: https://school23.lviv.ua/articles.php?id=4645. 3. Фінансування Замовника для проведення закупівлі за предметом: «Шкільні меблі для нового навчального корпусу СЗШ №23 м. Львова» здійснюється по КПКВК №0611021 (Код КЕКВ №3110) за кошти Місцевого Бюджету Львівської міської територіальної громади згідно Ухвали міської ради від 24 липня 2025р. за №6798. Кошти надано згідно Довідки про зміни до кошторису на 2025 рік за №134 від 04.08.2025р. Додатки: - Копія Ухвали №6798 від 24.07.2025р. з Додатком; - Копія Довідки №134 від 04.08.2025р.
Рішеня
30.10.2025 10:54
Замовник
Документи повідомлення
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
991 355 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа № 23 м. Львова
Контактний телефон:
+380322523226
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
991 355 грн.
Період подання пропозицій
до 23.09.2025 00:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа № 23 м. Львова
Контактний телефон:
+380322523226
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності