Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт 2-ого поверху будівлі № ** військового містечка № ** в Київській області від Київське квартирно-експлуатаційне управління.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-011186-a
Id Tender dfb12fd5bf0a4c51a13f45b17360d532
План UA-P-2025-08-06-013926-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 06.08.2025 17:29
Остання зміна 17.09.2025 20:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 771 633 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
47 716.33 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 17:29 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 17:29
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 17:29
до 25.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00
-
Період уточнень
з 06.08.2025 17:29 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 17:29 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00
Основні параметри
Капітальний ремонт 2-ого поверху будівлі № ** військового містечка № ** в Київській області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 771 633 грн.
Капітальний ремонт 2-ого поверху будівлі № ** військового містечка № ** в Київській області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт 2-ого поверху будівлі № ** військового містечка № ** в Київській області
Очікувана вартість
4 771 633 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
47716,33
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
23 858
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт 2-ого поверху будівлі № ** військового містечка № ** в Київській області
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БЕСТБУД.ЮА»
Пропозиція:
4 750 519.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 17:29
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваль Людмила
Електронна пошта
Телефон
380978579998
Замовник
ЄДРПОУ
22991617
Назва (англійською мовою)
Kyiv Apartments Maintenance Administration
Повна назва
Київське квартирно-експлуатаційне управління
Повна назва (англійською мовою)
Kyiv Apartments Maintenance Administration
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт 2-ого поверху будівлі № ** військового містечка № ** в Київській області
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 00:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 12:08
Електроний протокол про продовження строку
28.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 17:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись вимогами ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з великим об’ємом роботи уповноваженої особи та обмеженою кількістю уповноважених осіб з організації процесу закупівель виникає необхідність продовжити строк для розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 12:08
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), п 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі- Особливості), затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням начальника Київського квартирно-експлуатаційного управління від 30.12.2021 р. № 386 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БЕСТБУД.ЮА» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021-2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт 2-ого поверху будівлі № ** військового містечка № ** в Київській області ) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до п 2 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки, складеної у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням прізвища, ім’я, по батькові кожного з інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій (чисельністю не менше десяти осіб, що знаходяться у штаті учасника), їх посад, інформації про їх освіту, спеціальність та загальний досвід роботи за фахом. Також для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують освіту наступних працівників: головний інженер (з вищою технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років); інженер з охорони праці (надається документ, про перевірку знань з охорони праці відповідно до норм чинного законодавства); кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації (якщо підвищення кваліфікації обов’язкове відповідно чинного законодавства). Додатково учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, форма якого затверджена наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (зі змінами), за останній звітний період, оригінал чи копію даного документу разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом. Якщо працівників у штат учасника взято після періоду, за який формується така звітність, учасником, для підтвердження наявності цих працівників, додатково подається довідка у довільній формі із зазначенням прізвища, ім’я та по батькові прийнятих осіб. Також учасник зобов’язаний надати Повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається встановленим порядком до відповідного державного органу з квитанцією про його прийняття. Учасником надано довідку про наявність працівників, яка не містить інформації про залучення таких спеціалістів, як інженер з охорони праці, інженер-проектувальник в частині кошторисної документації, головний інженер. Загальна кількість інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій, що знаходяться у штаті учасника, згідно наданої довідки, не відповідає вимогам тендерної документації. Учаснику необхідно надати довідку про наявність працівників, що містить повну інформацію згідно вимог тендерної документації замовника з наявною кількістю штатних працівників та підтвердними документами щодо їх наявності в штаті учасника(наказ, штатний розпис, повідомлення про прийняття працівника на роботу, яке подається встановленим порядком до відповідного державного органу з квитанцією про його прийняття). 2) Відповідно до п 3 ч 1 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається Довідка з інформацією про виконання аналогічного(-них) договору(-ів) укладеного не раніше 2021 року, де зазначено перелік виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів) із зазначенням суми та номеру договору(-ів), повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса та контактних номерів телефонів, прізвища ім’я та по батькові осіб представників замовника, предмет договору(-ів), та строки виконання робіт. Також Учасник надає до кожного договору що зазначені в довідці, копію виконаного(-них) аналогічного(-них) договору(-ів), з додаванням відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (актів виконаних робіт, або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше) та копію(-ї) позитивного(-них) відгуку(-ків) від замовника, з інформацією про якість, своєчасність, найменування виконаних робіт з зазначенням дати та номеру договору, виданий не раніше 2024 року (надається до кожного договору зазначеного в довідці). Учасником надано довідку про наявність договорів та договори 32-1020013 від 17.04.2025, 32-1020033 від 19.06.2025.Учасником надано копії актів виконаних робіт, які сумарно не підтверджують факт повного виконання зобов’язань за договорами. Учаснику необхідно надати підтвердні документи щодо повного виконання зобов’язань за договором або документи, що підтверджують зменшення таких зобов’язань. 3) Відповідно до п 8 ч 2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагається надання довідки(ок) з обслуговуючого(чих) банку(ків) про поточний стан рахунку(ів) (поточні рахунки, кредитні лінії), (відповідає якщо на рахунках сумарно є не менше 20 % відсотків від вартості закупівлі), видану(них) не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасником не надано вказані документи. Учаснику необхідно надати документи відповідно вимог тендерної документації. 4) Замовником, у складі Додатку №5 до тендерної документації, у розділі "Розрахунок ціни тендерної пропозиції" тип ціни визначено як "динамічна". Учасником, у складі своєї пропозиції тип ціни визначено як "тверда". Учаснику необхідно привести тип ціни у відповідність до вимог, що викладені Замовником у складі Додатку №5. 5) Учасником, у складі своєї пропозиції, враховано розмір коштів на покриття додаткових витрат пов'язаних з інфляційними процесами. Замовником, у складі тендерної документації, не встановлено вимого щодо врахування коштів на покриття додаткових витрат пов'язаних з інфляційними процесами. Учаснику необхідно виключити розмір коштів на покриття додаткових витрат пов'язаних з інфляційними процесами. та відповідним чином скоригувати розрахунок розміру своєї пропозиції. 6) Замовником у Додатку 5 до тендерної документації передбачено необхідність надання підсумкової відомості ресурсів. Учасником у складі своєї пропозиції надано відомості ресурсів до локальних кошторисів. Учаснику необхідно надати підсумкову відомість ресурсів. 7) Учасником, у складі своєї пропозиції враховано коефіцієнт на вплив на умови виконання монтажних робіт К=1,2. Тендерною документацію Замовника застосування цього коефіцієнту не передбачено. Учаснику необхідно виключити коефіцієнт з складі розрахунку, та відповідним чином скоригувати розрахунок. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах: ВИРІШИЛА: Надати учаснику ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БЕСТБУД.ЮА» 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель документів, що приведені у відповідність до вимог тендерної документації Замовника згідно викладених зауважень.
Створено
17.09.2025 17:39
Надати до
18.09.2025 17:39
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 771 633 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
Київське квартирно-експлуатаційне управління
Контактний телефон:
380978579998
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 771 633 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
Київське квартирно-експлуатаційне управління
Контактний телефон:
380978579998
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності