Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника. Фінансування від Європейського союзу в рамках Проєкту INSPIRE
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника. Фінансування від Європейського союзу в рамках Проєкту INSPIRE
60000, Україна, Чернівецька область, м.Хотин, О.Кобилянської,2а
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
20
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 20 календарних днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 17:07
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1 На підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) за предметом закупівлі договору (ів) Учасник має надати:
1.1.1. Довідку за наведеним прикладом про досвід виконання аналогічного (их) договору (ів).,Аналогічним вважається договір, що є аналогічним за предметом закупівлі.
1.1.2. Сканований оригінал аналогічного (их) договору (ів) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою (ами), при наявності, вказаного (их) в довідці договору (ів).
1.2 На підтвердження виконання наданого (их) договору (ів) Учасник повинен надати:
- сканований оригінал відгуку (ів) від контрагента ( ів) про належне виконання Учасником наданого (их) договору (ів);
- документ, що підтверджує виконання аналогічного (их) договору (ів) Сторонами ( накладні).
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 17:07
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 17:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
06 серпня 2025 року Замовником – Хотинська міська рада було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару – Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття; 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника («ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи від 06.08.2025 року ).
Очікувана вартість – 532 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій призначена на 14 серпня 2025р 00:00 за київським часом.
Скаржник – ТОВ «НВП «Укрресурс» повідомляє, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, умови, що обмежують конкуренцію, та вимоги, що порушують чинне законодавство України.
Крім того, Замовником встановлено вимоги до предмету закупівлі, яким повністю відповідають лише Контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів виробництва Plastik Gogic ( Сербія) https://plastikgogic.rs/wp-content/uploads/2025/01/Plastic-container-1100-L-Urban-1.pdf та https://plastikgogic.rs/wp-content/uploads/2025/01/Waist-bin-240-L-Premium-eng-1.pdf ( дивитися додаток № 3, 4, 13 додається) , тобто вказані вимоги лише товару одного виробника. Лише товар виробника Plastik Gogic відповідає усім встановленим дискримінаційним вимогам, що були зазначені замовником у тендерній документації.
Зазначені Замовником вимоги унеможливлюють участь ТОВ «НВП «Укрресурс» в даній процедурі закупівлі.
Заголовок пункту скарги
1.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
Вимога Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic в якого вказано саме такі розміри Довжина: 1370 мм Ширина 1074 мм (дивитися додаток № 3, 13, додається).
Скаржник зауважує, що в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандарту EN 840-2. Проте, Замовник нехтує встановленим вимогам стандарту EN 840-2.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
( дивитися додаток № 7,14, додається ).
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-2
Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
Стандарт EN 840-2 встановлює вимоги
Габаритні розміри: Довжина: 1370+/-10 мм Ширина 1115 мм максимально
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-2 ( дивитися додаток №10, 11 , додається) з Габаритними розмірами : Довжина: 1375 мм Ширина 1075 мм висота 1355 мм, виробництва ESE GmbH
( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм ( дивитися додаток № 5,10, додається ).
Опис вимоги: Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
Заголовок пункту скарги
2.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін.
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін
Вимога Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейським стандартом EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic.
Скаржник зауважує, що в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандарту EN 840-2. Проте, Замовник нехтує встановленим вимогам стандарту EN 840-2.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін ( дивитися додаток № 7,14, додається ).
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-2
Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін Стандарт EN 840-2 не містить вимоги, що Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-2 ( дивитися додаток № 10, 11 , додається) з Ручка кришки: суцільнолита з корпусом, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва), виробництва ESE GmbH ( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін ( дивитися додаток № 5, 10, додається ).
Опис вимоги: Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін
Заголовок пункту скарги
3.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки.
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Вимога Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-2. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic .
Скаржник зауважує, що в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандарту EN 840-2. Проте, Замовник нехтує встановленим вимогам стандарту EN 840-2.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки ( дивитися додаток № 7,14, додається ).
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-2
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Стандарт EN 840-2 не містить вимоги, що Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-2 ( дивитися додаток №10, 11 , додається) з Ребра жорсткості стінок: на передній та задній стінці по 2 шт. розташовані по всій висоті стінки, виробництва ESE GmbH ( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки ( дивитися додаток № 5 додається ).
Опис вимоги: Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Заголовок пункту скарги
4.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Вимога Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-2. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic .
Скаржник зауважує, що в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандарту EN 840-2. Проте, Замовник нехтує встановленим вимогам стандарту EN 840-2.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом ( дивитися додаток № 7,14, додається ).
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-2
Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом Стандарт EN 840-2 не містить вимоги, що Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-2 ( дивитися додаток №10, 11, додається) з Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті, вставляються в корпус, виробництва ESE GmbH ( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливість виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом ( дивитися додаток № 5 додається ).
Опис вимоги: Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом
Заголовок пункту скарги
5.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги – Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм
В Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що:
Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм
Дана вимога до предмета закупівлі має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені стандартом EN 840-1 згідно якого виробляються дані контейнери і тільки згідно цього стандарту .
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги - Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм ( дивитися додаток №4, 8,9, додається ).
Скаржник вважає, що вимоги прописані під контейнер 240л виробництва Plastik Gogic
( країна походження Сербія) , де вага складає 12,7 +/-3% кг ( додаток №4, 13, додається).
В стандарті EN 840-1 (дивитися додаток № 8 , додаток № 9 додається ), не зазначено , що Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм .
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги - Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм .
Скаржник планує поставляти товар, предмет закупівлі - Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів 240 літрів, виготовлений фірмою ESE GmbH – ТОВ ЕСЕ ( країна походження Німеччина) надалі ЕСЕ, що відповідає стандарту EN 840-1 підтвердженням цього є сертифікату відповідності EN 840-1 ( дивитися додаток №10, 12 , додається). Згідно паспорта вага контейнера 240л виробництва ЕСЕ складає 11,0 кг, що не суперечить стандарту EN 840-1 (дивитися додаток № 8, 9, 12,14, додається ).
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Документальне підтвердження неможливість виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм ( дивитися додаток № 6 додається ).
Опис вимоги: В зв'язку з вищенаведеними інформацією, документами , матеріалами, просимо зобов’язати Замовника видалити у Додатку 1 до тендерної документації таблиці 2 вимоги до предмета закупівлі як такі, що є дискримінаційними, а саме :
Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм
Заголовок пункту скарги
6.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм
Вимога Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 735 мм
має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-1 згідно якого виготовляються Контейнер для збору побутових відходів (пластиковий ємністю 0,24 м. куб, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic в якого вказано саме такі розміри висота 1080 мм ширина 578 мм глибина 734 мм (дивитися додаток № 4, 13, додається) .
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм ( дивитися додаток № 4, 8, 9,12,14, додається).
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-1
Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм
Стандарт EN 840-1 встановлює вимоги
Габаритні розміри: висота 1100 мм максимально ширина 580+/-5мм, глибина 740 мм максимально
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-1, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження з метою участі конкретного учасника .
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-1.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-1 ( дивитися додаток №10, 12 , додається) з Габаритними розмірами : висота 1003 мм ширина 580 мм глибина 738 мм, виробництва ESE GmbH ( Німеччина). ( дивитися додаток № 6 додається ).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм ( дивитися додаток № 6, додається ).
Опис вимоги: Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм
Заголовок пункту скарги
7.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Вимога Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-1. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic.
Документальне підтвердження необхідність внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки ( дивитися додаток № 4 , 8,9,12,14, додається ).
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-1
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Стандарт EN 840-1 не містить вимоги, що Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-1, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-1.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-1 ( дивитися додаток №10, 12, 14, додається) з Ребра жорсткості стінок, відповідно до стандарту EN 840-1, виробництва ESE GmbH ( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки ( дивитися додаток № 6, додається ).
Опис вимоги: Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Враховуючи вище зазначене, Замовник вказавши в Додатку 1 до тендерної документації дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, порушив права та інтереси Скаржника, принципи закупівель в тому числі щодо недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов тендерної документації на закупівлю товару – Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття; 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника та додатків до неї, з метою виключення дискримінаційних вимог та приведення її у відповідність до діючого законодавства.
Документальне підтвердження/докази:
Додаток 1. тендерна документація зі змінами
Додаток 2. Додаток 1 Технічна специфікація_2 оновлена
Додаток 3. Plastic-container-1100-L-Urban-1
Додаток 4. Waist-bin-240л
Додаток 5. паспорт 1100л ESE
Додаток 6. паспорт 240л CL
Додаток 7.стандарт EN 840-2
Додаток 8.стандарт EN 840 1
Додаток 9.Переклад стандарту EN 840-1
Додаток 10. сертифікат дилера ESE
Додаток 11. сертифікат відповідності EN 840-2
Додаток 12.сертифікат відповідності EN840-1
Додаток 13. скріншот сторінки plastikgogic
Додаток 14. Витяги з стандарту EN 840
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
Просимо в межах наданих повноважень забезпечити дотримання принципів рівної конкуренції, прозорості та добросовісності.
З повагою та сподіванням на законність і неупередженість під час розгляду нашої скарги,
Директор
ТОВ «НВП «Укрресурс» Віктор ХОМИЧ
1.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
Вимога Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic в якого вказано саме такі розміри Довжина: 1370 мм Ширина 1074 мм (дивитися додаток № 3, 13, додається).
Скаржник зауважує, що в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандарту EN 840-2. Проте, Замовник нехтує встановленим вимогам стандарту EN 840-2.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
( дивитися додаток № 7,14, додається ).
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-2
Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
Стандарт EN 840-2 встановлює вимоги
Габаритні розміри: Довжина: 1370+/-10 мм Ширина 1115 мм максимально
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-2 ( дивитися додаток №10, 11 , додається) з Габаритними розмірами : Довжина: 1375 мм Ширина 1075 мм висота 1355 мм, виробництва ESE GmbH
( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм ( дивитися додаток № 5,10, додається ).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм
2.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін.
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін
Вимога Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені ані європейським стандартом EN 840-2, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic.
Скаржник зауважує, що в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандарту EN 840-2. Проте, Замовник нехтує встановленим вимогам стандарту EN 840-2.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін ( дивитися додаток № 7,14, додається ).
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-2
Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін Стандарт EN 840-2 не містить вимоги, що Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-2 ( дивитися додаток № 10, 11 , додається) з Ручка кришки: суцільнолита з корпусом, для відкриття з 3-х сторін (спереду, справа, зліва), виробництва ESE GmbH ( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін ( дивитися додаток № 5, 10, додається ).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін
3.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки.
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Вимога Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-2. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic .
Скаржник зауважує, що в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандарту EN 840-2. Проте, Замовник нехтує встановленим вимогам стандарту EN 840-2.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки ( дивитися додаток № 7,14, додається ).
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-2
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Стандарт EN 840-2 не містить вимоги, що Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-2 ( дивитися додаток №10, 11 , додається) з Ребра жорсткості стінок: на передній та задній стінці по 2 шт. розташовані по всій висоті стінки, виробництва ESE GmbH ( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки ( дивитися додаток № 5 додається ).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Вимога Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-2. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic .
Скаржник зауважує, що в Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимоги про відповідність стандарту EN 840-2. Проте, Замовник нехтує встановленим вимогам стандарту EN 840-2.
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом ( дивитися додаток № 7,14, додається ).
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-2
Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом Стандарт EN 840-2 не містить вимоги, що Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-2, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-2.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-2 ( дивитися додаток №10, 11, додається) з Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті, вставляються в корпус, виробництва ESE GmbH ( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливість виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом ( дивитися додаток № 5 додається ).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом
В Додатку 1 до тендерної документації, встановлено, що:
Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм
Дана вимога до предмета закупівлі має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені стандартом EN 840-1 згідно якого виробляються дані контейнери і тільки згідно цього стандарту .
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги - Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм ( дивитися додаток №4, 8,9, додається ).
Скаржник вважає, що вимоги прописані під контейнер 240л виробництва Plastik Gogic
( країна походження Сербія) , де вага складає 12,7 +/-3% кг ( додаток №4, 13, додається).
В стандарті EN 840-1 (дивитися додаток № 8 , додаток № 9 додається ), не зазначено , що Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм .
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги - Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм .
Скаржник планує поставляти товар, предмет закупівлі - Контейнер пластиковий для збору твердих побутових відходів 240 літрів, виготовлений фірмою ESE GmbH – ТОВ ЕСЕ ( країна походження Німеччина) надалі ЕСЕ, що відповідає стандарту EN 840-1 підтвердженням цього є сертифікату відповідності EN 840-1 ( дивитися додаток №10, 12 , додається). Згідно паспорта вага контейнера 240л виробництва ЕСЕ складає 11,0 кг, що не суперечить стандарту EN 840-1 (дивитися додаток № 8, 9, 12,14, додається ).
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Документальне підтвердження неможливість виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм ( дивитися додаток № 6 додається ).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
В зв'язку з вищенаведеними інформацією, документами , матеріалами, просимо зобов’язати Замовника видалити у Додатку 1 до тендерної документації таблиці 2 вимоги до предмета закупівлі як такі, що є дискримінаційними, а саме :
Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм
6.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм
Вимога Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 735 мм
має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-1 згідно якого виготовляються Контейнер для збору побутових відходів (пластиковий ємністю 0,24 м. куб, ані будь-яким іншим нормативно правовим документом, що діє на території України та є обов’язковим для виконання. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic в якого вказано саме такі розміри висота 1080 мм ширина 578 мм глибина 734 мм (дивитися додаток № 4, 13, додається) .
Документальне підтвердження необхідністі внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм ( дивитися додаток № 4, 8, 9,12,14, додається).
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-1
Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм
Стандарт EN 840-1 встановлює вимоги
Габаритні розміри: висота 1100 мм максимально ширина 580+/-5мм, глибина 740 мм максимально
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-1, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження з метою участі конкретного учасника .
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-1.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-1 ( дивитися додаток №10, 12 , додається) з Габаритними розмірами : висота 1003 мм ширина 580 мм глибина 738 мм, виробництва ESE GmbH ( Німеччина). ( дивитися додаток № 6 додається ).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм ( дивитися додаток № 6, додається ).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Габаритні розміри: висота 1062 – 1080 мм ширина 577 – 579 мм глибина 734 – 735 мм
7.Доведення внесення змін до тендерної документації в частині дискримінаційних вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
В Додатку 1 тендерної документації встановлено, що:
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Вимога Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки має дискримінаційний характер, що зроблено для штучного звуження кола потенційних учасників даної закупівлі, оскільки відповідні обмеження не передбачені європейським стандартом EN 840-1. Відповідні обмеження є лише специфічними технічними особливостями лише для одного конкретного виробника Plastik Gogic.
Документальне підтвердження необхідність внесення змін до тендерної документації в частині вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки ( дивитися додаток № 4 , 8,9,12,14, додається ).
На підтвердження зазначеного вище надаємо порівняльну таблицю, що в повній мірі підтверджує грубе порушення Замовником принципів здійснення Публічних закупівель в частині добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, а також недискримінації учасників та рівного ставлення до них:
Вимоги, встановлені Замовником Вимоги стандарту EN 840-1
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Стандарт EN 840-1 не містить вимоги, що Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Замовник навмисно, нехтуючи вимогами EN 840-1, встановлює дискримінаційні вимоги та обмеження.
Звертаємо увагу, що кожен виробник має право встановлювати власні індивідуальні технологічні особливості, що не є загальнообов’язковими для використання іншими виробниками даного товару, та які жодним чином не будуть впливати на загальне цільове призначення всіх контейнерів, що виготовляються, а саме – для збору твердих побутових відходів.
Зазначення надмірно деталізованих дискримінаційних особливостей не дозволяє приймати участь Учасників на загальних підставах в умовах здорової конкуренції.
Товар, що є предметом даної закупівлі виготовляється усіма виробниками, що представлені на ринку України у відповідності до стандартних технічних характеристик, що встановлені відповідно до стандартів EN 840-1.
Отже, зважаючи на встановлені дискримінаційні вимоги вбачається, що метою Замовника є уникнення конкуренції. Також, обов’язковість виконання даних технічних особливостей не врегульована жодним стандартом або нормативно правовим актом.
Такими діями Замовник порушує суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника, що унеможливлює його участь в даній процедурі закупівлі так як, планує поставляти товар, що відповідає стандарту EN 840-1 ( дивитися додаток №10, 12, 14, додається) з Ребра жорсткості стінок, відповідно до стандарту EN 840-1, виробництва ESE GmbH ( Німеччина).
Документальне підтвердження неможливісті виконання вказаної умови тендерної документації в частині вимоги Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки ( дивитися додаток № 6, додається ).
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо видалити у Додатку 1 до тендерної документації технічні характеристики як такі, що є дискримінаційними (вимоги, що мають бути видалені з тендерної документації виділені Скаржником нижче по тексту жирним шрифтом із підкресленням):
Подвійні ребра жорсткості стінок: на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки
Автор:
34396623, ТОВ "НВП "Укрресурс"
43026, Україна, Волинська область, Луцьк, 43026, Волинська обл., місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ВОЇНІВ-АФГАНЦІВ, будинок 7, квартира 70
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Об`єм: не менше 0,24м3 розміри: відповідно EN-840-2
Зміст:
розміри: відповідно EN-840-1 мають бути
Дата оприлюднення звернення:
06.08.2025 17:29
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:28
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Контейнер пластиковий 1100 літрів з плоскою кришкою Вага: не менше 50 кг;
Зміст:
В ТД вказано:Контейнер пластиковий 1100 літрів з плоскою кришкою Вага: не менше 50 кг. Повідомляємо, що вказана вимога є дискримінаційною та вказує на товар конкретного виробника. Така дискримінація є грубим порушенням чинного законодавства України, а тому просимо внести зміни до тд та викласти вимогу: Вага: не менше 43 кг. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись із скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 10:23
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Контейнер пластиковий 1100 літрів з плоскою кришкою має містити вбудовану суцільну ручку для відкривання з трьох сторін
Зміст:
В ТД вказано: Контейнер пластиковий 1100 літрів з плоскою кришкою має містити вбудовану суцільну ручку для відкривання з трьох сторін. Повідомляємо, що вказана вимога про те, що має містити РУЧКУ є дискримінаційною та вказує на товар конкретного виробника. Така дискримінація є грубим порушенням чинного законодавства України, а тому просимо внести зміни до тд та викласти вимогу: має містити вбудовану суцільну ручку/ ручки для відкривання з трьох сторін. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись із скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 10:25
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Контейнер пластиковий 1100 літрів з плоскою кришкою має бути обладнана не менше ніж 6 буферами для поглинання звуку
Зміст:
В ТД вказано: Контейнер пластиковий 1100 літрів з плоскою кришкою має бути обладнана не менше ніж 6 буферами для поглинання звуку. Повідомляємо, що вказана вимога є дискримінаційною та вказує на товар конкретного виробника. Така дискримінація є грубим порушенням чинного законодавства України, а тому просимо видалити з ТД: має бути обладнана не менше ніж 6 буферами для поглинання звуку. Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись із скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 10:26
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Бак (контейнер) для сміття 240літрів Вага: не більше 11,0 кг;
Зміст:
В ТД вказано: Бак (контейнер) для сміття 240літрів Вага: не більше 11,0 кг. Повідомляємо, що вказана вимога є дискримінаційною та вказує на товар конкретного виробника. Така дискримінація є грубим порушенням чинного законодавства України, а тому просимо внести зміни до тд та викласти вимогу: Вага: не менше 11,0 кг; . Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись із скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 10:27
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Бак (контейнер) для сміття 240літрів Розміри: відповідно EN-840-2
Зміст:
В ТД вказано: Бак (контейнер) для сміття 240літрів Розміри: відповідно EN-840-2. Доводимо до Вашого відома, що EN-840-2 встановлює вимоги до контейнерів із 4 колесами із плоскою кришкою. EN-840-1 встановлює вимоги до баків із 2 колесами. Тому просимо внести зміни до ТД та викласти в новій редакції Розміри: відповідно EN-840-1.Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись із скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 10:29
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Кольори : зелений, жовтий, блакитний.
Зміст:
В ТД вказано: Кольори : зелений, жовтий, блакитний. Просимо внести зміни до ТД та викласти в новій редакції: Кольори : зелений, або жовтий, або блакитний. Так як, в даній закупівлі зможуть взяти тільки ті Учасники, що запропонують до поставки баки всіх трьох кольорів.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 10:31
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Бак (контейнер) для сміття 240літрів обладнана не менше ніж 4 буферами для поглинання звуку;
Зміст:
В ТД вказано: Бак (контейнер) для сміття 240літрів обладнана не менше ніж 4 буферами для поглинання звуку.Повідомляємо, що вказана вимога є дискримінаційною та вказує на товар конкретного виробника. Така дискримінація є грубим порушенням чинного законодавства України, а тому просимо видалити з ТД: обладнана не менше ніж 4 буферами для поглинання звуку; . Якщо не буде внесено зміни до ТД будемо змушені звернутись із скаргою до АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 10:33
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Колір: зелений, темно сірий.
Зміст:
Просимо внести зміни до ТД та викласти в новій редакції: Колір: зелений або темно сірий. Так як, в даній закупівлі зможуть взяти тільки ті Учасники, що запропонують до поставки контейнери кольору: зелений та темно сірий.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 10:34
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
договір
Зміст:
в договорі в пункті 5.1. вказано "Строк поставки товару - товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 5(п’яти) робочих днів з дня отримання заявки від Замовника", і в тому ж розділі, але в пунктів 5.7. вказано "Строк поставки товару - товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 3 робочих днів з дня отримання заявки від Замовника". То який вірний термін поставки? Виправте невідповідності.
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 11:16
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
08.08.2025 10:29
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Габаритні розміри: Довжина: 1360-1370 мм Ширина не більше 1074 мм Висота не більше 1355 мм
Зміст:
Вимга Габаритні розміри:
Довжина: 1360-1370 мм
Ширина не більше 1074 мм
Висота не більше 1355 мм
це обмеження участі, якщо не виправите, будемо подавати Скаргу в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
08.08.2025 10:36
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
11.08.2025 08:36
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом
Зміст:
Вимога Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом це обмеження участі, якщо не виправите, будемо подавати Скаргу в АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
08.08.2025 10:37
Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару - замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника, задля забезпечення безпечного та ефективного використання, та сумісністі з обладнанням для збору відходів
Дата оприлюднення відповіді:
11.08.2025 09:04
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Відповідність – EN 840-2
Зміст:
Відповідність – EN 840-2 це : Габаритні розміри: Довжина: 1370 + /- 10 мм , Ширина максимально 1115 мм
Висота максимально 1470 мм, в стандарті написано, що 5.4 Ручки, встановлені перед цапфою, повинні мати розміри на 10 мм менше фактичного вимірювання в
таблиці 1, розмір № 33. Ручки і їх розташування також повинні бути сконструйовані таким чином, щоб
вони не пошкодили оператора. щодо кришки, то 5.3 Кришка(и) повинна повністю закривати отвір контейнера. Вона повинна легко відкритися сама по собі
під час циклу спорожнення, повинна бути виконана, щонайменше, з двома точками кріплення і мати
щонайменше один засіб відкривання. щодо міцності корпусу Контейнер повинен бути сконструйований досить міцно, щоб витримувати масу 0,4 кг/дм х номінальний
об'єм. Контейнери з номінальним об'ємом більше 1 100 літрів повинні бути сконструйовані досить міцно,
щоб витримувати навантаження 440 кг. Як бачите уповноважена особа Змовника, вимоги стандарту не містять вимог : Ручки контейнера: 4 шт., суцільнолиті з корпусом, не містить вимги - Ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою, забезпечують можливість відкриття з трьох сторін, не містить вимоги - Подвійні ребра жорсткості стінок:
на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки.
Дата оприлюднення звернення:
08.08.2025 11:04
до тендерної документації внесено зміни
Дата оприлюднення відповіді:
11.08.2025 08:36
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Гірший товар (товар гіршої якості) надумане
Зміст:
Поясніть та приведіть підстави та документи , як може бути Гірший товар (товар гіршої якості) – товар, розміри, які не відповідають вказаним діапазонам ; відсутні подвійні ребра жорсткості на кожній стінці по всій висоті корпусу контейнера; відсутні стільникові підсилювачі; відсутні ручки контейнера суцільнолиті з корпусом; відсутні ручки на кришці: 3 шт., суцільнолиті з кришкою ?, і ще що таке тощо ?
Дата оприлюднення звернення:
08.08.2025 11:06
Товар гіршої якості - це товар, який має нижчі технічні та якісні характеристики порівняно з аналогами або з тими, що були заявлені в Додатку 1 до тендерної документації, або має дефекти.
Дата оприлюднення відповіді:
11.08.2025 08:38
Звернення:
За тендером : Контейнер пластиковий, Бак (контейнер) для сміття
Тема:
Відповідність – EN 840-1
Зміст:
відповідність – EN 840-1 це : Габаритні розміри: Довжина: 580 ± 5 мм , Ширина максимально 740 мм , Висота максимально 1100 мм , в стандарті EN 840-1 про вагу взагалі нічого не написано, Проте написано, що : Контейнер повинен бути побудований досить міцно, щоб містити масу 0,4 кг / дм3 х номінальний об'єм. 5.3 Кришка (и) повинні повністю закривати отвір контейнера. Він повинен легко відкриватися сам під час циклу спорожнення. Він / вони повинні бути виготовлені щонайменше з 2 фіксуючими точками і мати принаймні один засіб відкривання. В стандарті EN 840-1 згідно якого виготовляється Контейнер для збору побутових відходів (пластиковий ємністю 0,24 м. куб). нічого не сказано про : Вага контейнера: 12 – 12,8 кілограм, Подвійні ребра жорсткості стінок:
на кожній стінці, розташовані по всій висоті стінки, Ручка кришки: суцільнолита з корпусом кришки, для відкриття з 3-х сторін, Передній захват (гребінка) з ребрами жорсткості та з додатковими стільниковими підсилювачами. Якщо не внесете зміни змушені звернутися АМКУ.
Дата оприлюднення звернення:
08.08.2025 11:28
Згідно з стандартом EN 840-1, сміттєві контейнери, призначені для збору твердих побутових відходів, мають певні розміри та вимоги щодо конструкції. Основні параметри включають об'єм, габаритні розміри, товщину стінок, розташування та розміри коліс, а також інші характеристики, що забезпечують їх безпечне та ефективне використання, щоб забезпечити їх сумісність з обладнанням для збору відходів
Дата оприлюднення відповіді:
11.08.2025 09:01
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.