Показати схожі тендери

Закупівля Пліт рятувальний від Одеська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-010730-a
Id Tender de895244ede047d5af2478f95c169768
План UA-P-2025-08-01-010187-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 16:42
Остання зміна 05.09.2025 11:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
169 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 692 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 16:42 до 14.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 16:42
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 16:42
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:26
до 27.08.2025 15:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 15:05
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 15:05
до 05.09.2025 11:11
Період уточнень
з 06.08.2025 16:42 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 16:42 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:26 до 27.08.2025 15:05
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:26 до 27.08.2025 15:05
Основні параметри
Пліт рятувальний
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
169 200 грн.
Пліт рятувальний (Човни за кодом ДК 021:2015 34520000-8)
Назва предмета закупівлі
Пліт рятувальний (Човни за кодом ДК 021:2015 34520000-8)
Очікувана вартість
169 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1692,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 11:03
Закінчення аукціону
15.08.2025 11:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пліт рятувальний
Код ДК 021:2015
34520000-8 - Човни
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений Товар шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставленого Товару після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством, за умови (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 затвердження фінансового плану Покупця на відповідний календарний рік у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 03.10.2012 № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку», наявності в ньому витрат на закупівлю Товару, що є предметом Договору. (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНА"
Пропозиція:
86 140 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марко Лтд"
Пропозиція:
86 142 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 11:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 16:42
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
06.08.2025 16:42
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Монаку Валерія Валеріївна
Електронна пошта
Телефон
380487102023
Замовник
ЄДРПОУ
38728457
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна пл. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Пліт рятувальний (Човни за кодом ДК 021:2015 34520000-8)
Період вимог/скарг з 27.08.2025 15:05 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 11:26 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає вимогам замовника
Документи кваліфікації
27.08.2025 15:06
Довідка НАЗК
27.08.2025 15:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
21.08.2025 10:48
Електроний протокол про продовження строку
15.08.2025 11:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
15.08.2025 11:26
Надати до
19.08.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
Дата продовження строку розгляду
21.08.2025 10:48
Дата кінця розгляду
13.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до вимог п.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надана «Довідка Про виконання аналогічних договорів» №454 від 13.08.2025 року, у якій Замовником обов’язково вимагається зазначити найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору. Але в недотримання вимог п.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації, у вищенаведеній довідці Учасником не зазначено контактний телефон контрагента. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п.1.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНА" надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати Довідку з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, яка буде містити інформацію щодо контактного телефону контрагента. Або підтвердити наявність виконання аналогічного договору у спосіб передбачений вимогам п.п.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації.
Створено
25.08.2025 16:14
Надати до
26.08.2025 16:14
Договір
UA-2025-08-06-010730-a-b1
Підписаний і діє
Номер
3822-В-ОДФ-25
86 140 грн.
71 783.33 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2025
Строк дії договору з
04.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Пліт рятувальний
Номенклатура
Пліт рятувальний
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Одеська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728457

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
19285560

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.09.2025 11:11
-
05.09.2025 11:11
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
169 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
169 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 10:00
Замовник:
Одеська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487102023
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності