Показати схожі тендери

Закупівля Частини до секцій механізованого комплексу ДМ від Державне підприємство "Львіввугілля".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-010095-a
Id Tender fce5438e05f44a1e9281184d88a6e7d5
План UA-P-2025-08-06-012496-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 16:22
Остання зміна 01.09.2025 19:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 130 125 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
65 650.63 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 16:21 до 15.08.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 16:21
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 16:21
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:26
до 25.08.2025 11:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 11:37
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.08.2025 11:37
до 01.09.2025 19:10
Період уточнень
з 06.08.2025 16:21 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 16:21 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:26 до 25.08.2025 11:37
Період кваліфікації
з 18.08.2025 12:26 до 25.08.2025 11:37
Основні параметри
Частини до секцій механізованого комплексу ДМ
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою. * Примітка У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник). Проектна, технічна документація, особисті документи (водійські посвідчення, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою. Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 130 125 грн.
Частини до секцій механізованого комплексу ДМ
Назва предмета закупівлі
Частини до секцій механізованого комплексу ДМ
Примітки
Для створення рівного конкурентного середовища в оголошенні про проведення процедури закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Включення чи не включення ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим податковим законодавством.
Очікувана вартість
13 130 125 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
65650,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 12:03
Закінчення аукціону
18.08.2025 12:26
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 56 (штуки)
Консоль ДМ.16.06.000
Опис предмета закупівлі
Консоль ДМ.16.06.000
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 56 (штуки)
Консоль ДМ.16.06.000-01
Опис предмета закупівлі
Консоль ДМ.16.06.000-01
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 35 (штуки)
Штовхач ДМ.16.10.000
Опис предмета закупівлі
Штовхач ДМ.16.10.000
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 70 (штуки)
Ричаг ДМ.16.00.001
Опис предмета закупівлі
Ричаг ДМ.16.00.001
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 112 (штуки)
Штанга ДМ.11.00.005
Опис предмета закупівлі
Штанга ДМ.11.00.005
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 112 (штуки)
Коромисло ДМ.15.00.004
Опис предмета закупівлі
Коромисло ДМ.15.00.004
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 112 (штуки)
Фіксатор стійки ДМ.0057.385
Опис предмета закупівлі
Фіксатор стійки ДМ.0057.385
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 112 (штуки)
Фіксатор стійки ДМ.0057.383
Опис предмета закупівлі
Фіксатор стійки ДМ.0057.383
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 150 (штуки)
Обмежувач домкрата ДМ.00.57
Опис предмета закупівлі
Обмежувач домкрата ДМ.00.57
Код ДК 021:2015
43328100-9 - Гідравлічне обладнання
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Частини до секцій механізованого комплексу ДМ. Умови оплати – Оплата за отриманий Товар проводиться Покупцем шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання узгодженої партії Товару. Оплату за Товар може здійснювати, як Покупець так і Вантажоодержувач. Джерело фінансування - кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
12 921 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ЛІДЕР ПРОМСНАБ"
Пропозиція:
12 922 984 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 12:03
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій МОДЕНКО
Електронна пошта
Телефон
380672150077
Замовник
ЄДРПОУ
32323256
Назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва (англійською мовою)
State enterprise Lvivvughiliya
Поштовий індекс
80000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Сокаль
Адреса
вул.Б.Хмельницького,26
Кваліфікація
Лот № 1 Частини до секцій механізованого комплексу ДМ
Період вимог/скарг з 25.08.2025 11:37 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 12:26 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 11:37
Довідка НАЗК
25.08.2025 11:36
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.08.2025 10:53
Електроний протокол про продовження строку
18.08.2025 12:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 16:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1: - у складі тендерної пропозиції учасника надано Статут підприємства, п. 17.12 Статуту встановлено, що підписання угод, контрактів сума яких перевищує десять мільйонів грн. потребує узгодження з учасниками Товариства. Вимога тендерної документації: пп.1.3. п.1 Додатку 1 Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю: 1.3. У випадку наявності в статуті обмежень чи заборон на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину, учасник надає рішення вищого органу управління чи іншого відповідного уповноваженого органу про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину та/або якщо в установчих документах обмеження по сумі виражене не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності та інше), учасник повинен надати відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину (наприклад: річна звітність). Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - рішення учасників Товариства про надання згоди на укладання договору про закупівлю/вчинення правочину. Невідповідність 2: - у складі тендерної пропозиції учасника надано Лист підтвердження щодо умов проекту договору у якому відсутній номер оголошення про проведення відкритих торгів. Вимога тендерної документації: п.12. Додатку 1 тендерної документації: 12. Лист погодження зі всіма умовами договору (згідно ДОДАТКУ 3); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - Лист підтвердження щодо умов проекту договору з номером оголошення про проведення відкритих торгів. Невідповідність 3: - у складі тендерної пропозиції учасника надано гарантійний лист щодо відсутності будь-яких взаємин із суб’єктами РФ/РБ/ІРІ у якому відсутня інформація щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Вимога тендерної документації: пп.7.3. п.7. Додатку 1 тендерної документації: 7.3. гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 року №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну територію України товарів з Російської Федерації); Документ який має надати учасник у складі тендерної пропозиції: - гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Указу Президента України від 15 травня 2017р. №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; - Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - Постанови Кабінету Міністрів України від 9 квітня 2022 року №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (згідно якої передбачено заборону ввезення на митну територію України товарів з Російської Федерації);
Створено
22.08.2025 10:28
Надати до
23.08.2025 10:28
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
18.08.2025р. в електронній системі закупівель відбувся електронний аукціон із закупівлі товару, а саме: Частини до секцій механізованого комплексу ДМ за кодом ДК 021:2015, 43320000-2 Будівельне обладнання (43328000-8 Гідравлічні установки, 43328100-9 Гідравлічне обладнання). За результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію ТОВ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" (Код ЄДРПОУ 40585670). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно положень частини 10 статті 29 Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою всебічного розгляду тендерної пропозиції учасника, а також у зв’язку з великим об’ємом інформації, що в свою чергу унеможливлює повноцінно провести розгляд тендерної пропозиції учасника, зокрема ретельного вивчення технічної частини тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів, у замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" (Код ЄДРПОУ 40585670) до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.08.2025 10:51
Дата кінця розгляду
16.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-08-06-010095-a-b1
Підписаний і діє
Номер
276
15 505 199.99 грн.
12 921 000 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
56 (штуки)
Консоль ДМ.16.06.000
Номенклатура
Консоль ДМ.16.06.000
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
68 237.92
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
56 (штуки)
Консоль ДМ.16.06.000-01
Номенклатура
Консоль ДМ.16.06.000-01
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
68 237.92
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
35 (штуки)
Штовхач ДМ.16.10.000
Номенклатура
Штовхач ДМ.16.10.000
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
62 630.03
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
70 (штуки)
Ричаг ДМ.16.00.001
Номенклатура
Ричаг ДМ.16.00.001
Кількість
70
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
11 934.02
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
112 (штуки)
Штанга ДМ.11.00.005
Номенклатура
Штанга ДМ.11.00.005
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 243
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
112 (штуки)
Коромисло ДМ.15.00.004
Номенклатура
Коромисло ДМ.15.00.004
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
8 412
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
112 (штуки)
Фіксатор стійки ДМ.0057.385
Номенклатура
Фіксатор стійки ДМ.0057.385
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 288
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
112 (штуки)
Фіксатор стійки ДМ.0057.383
Номенклатура
Фіксатор стійки ДМ.0057.383
Кількість
112
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 288
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
150 (штуки)
Обмежувач домкрата ДМ.00.57
Номенклатура
Обмежувач домкрата ДМ.00.57
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
646.99
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Повна назва
Державне підприємство "Львіввугілля"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32323256

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40585670

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.09.2025 19:10
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000034
Дата створення проекту
01.10.2025 10:46
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
01.10.2025 11:35
Дата публікації висновку про результати
17.10.2025 14:22
Дата завершення усунення порушень
23.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 534-07-04
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2025-08-06-010095-a 06.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2025 00:00
Документи рішення
01.10.2025 11:35
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Львіввугілля» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06 серпня 2025 року № 663, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД» (далі – ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД»), вимогу про усунення невідповідностей до 23 серпня 2025 року, протокол від 25 серпня 2025 року № 714 про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД», повідомлення про намір укласти договір від 25 серпня 2025 року, договір 01 вересня 2025 року № 276 на суму 15 505 199,99 грн з ПДВ, пояснення Замовника від 08 жовтня 2025, отримані через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПАВЛОГРАДСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИЙ РЕМОНТНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
16.10.2025 00:00
Дата публікації
17.10.2025 14:22
Документи висновку
17.10.2025 14:22
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Частини до секцій механізованого комплексу ДМ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-06-010095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.10.2025 16:34
Орган перевірки
09.10.2025 00:00
Документи повідомлення
03.10.2025 16:34
-
Відповідь
Пояснення на запит щодо процедури закупівлі UA-2025-08-06-010095-a
Обґрунтування очікуваної вартості здійснюється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (Пояснення начальника відділу планування та моніторингу цін та скан-копії документів надаються окремими файлами).
Рішеня
08.10.2025 13:32
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 130 125 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 13:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 130 125 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 13:00
Замовник:
Державне підприємство "Львіввугілля"
Контактний телефон:
380672150077
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності