Показати схожі тендери

Закупівля Сумка транспортна індивідуальна (тип 1), 18920000-4 Сумки від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-06-009974-a
Id Tender 9e8dbb79536a4c618e5a6d8227897f8b
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 06.08.2025 16:09
Остання зміна 21.08.2025 17:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
261 061 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 305.31 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.08.2025 13:00 до 15.08.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 16:08
до 12.08.2025 08:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:59
-
Період уточнень
з 06.08.2025 16:08 до 12.08.2025 08:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:59
Основні параметри
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1), 18920000-4 Сумки
Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
261 061 грн.
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Назва предмета закупівлі
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Очікувана вартість
261 061 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1305,31
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 13:36
Закінчення аукціону
18.08.2025 13:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Код ДК 021:2015
18920000-4 - Сумки
Кількість
163
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДВЄ"
Пропозиція:
255 510 грн.
Учасник:
ТОВ "ПРОМДЕТАЛЬСЕРВІС"
Пропозиція:
254 603.38 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 13:36
Документи закупівлі
06.08.2025 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Повар
Електронна пошта
Телефон
+380966448361
Замовник
ЄДРПОУ
33111325
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Поштовий індекс
14017
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Івана Мазепи, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Сумка транспортна індивідуальна (тип 1)
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 13:59 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 7). Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), що учасник (найменування Учасника) та/або виробник запропонованого учасником товару не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору на поставку товарів оборонного призначення. У складі пропозиції Учасника лист-гарантія відсутній. 9). Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасника інформація щодо приміщень, які перебувають у користуванні відсутня. 10). Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання «договору про закупівлю». У складі пропозиції Учасника інформація щодо працівників відсутня. 15). Сканована довідка у довільній формі, яка повинна містити інформацію* (у ствердній або заперечній формі) про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; - фізична особа, яка є учасником закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна або відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” **(крім нерезидентів); - юридична особа, яка є учасником закупівлі (крім нерезидентів), має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); - учасник закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”; - службова (посадова) особа учасника закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; - учасник закупівлі не має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. - учасник закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки. У складі пропозиції Учасником надано файл: Довідка відсутність підстав для відмови ...pdf, який містить Довідку про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі Вих.№19 від 13.08.2025, в якій вказано, що учасник закупівлі ТОВ "Промдетальсервіс" раніше не співпрацював з Замовником, що суперечить наявній інформації. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати інформацію відповідно до п.7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, надати інформацію щодо приміщень, які перебувають у користуванні (з відповідними підтверджуючими документами згідно п.9 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) та відповідно привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази до фактичних підтверджуючих документів, поданих у складі пропозиції, надати інформацію щодо працівників відповідно до п.10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та привести у відповідність довідку згідно п.15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
21.08.2025 10:42
Надати до
22.08.2025 10:42
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
261 061 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
261 061 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності