Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональні пристрої та тонер-картриджі (код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку) від ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-009933-a
Id Tender bb0afb8e08dc4e6c9bffc43ac3aeec76
План UA-P-2025-08-05-003824-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 16:08
Остання зміна 02.09.2025 15:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
234 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 174.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 16:06 до 14.08.2025 00:30
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 16:06
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 16:06
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:48
до 22.08.2025 14:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 17:36
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2025 14:07
до 02.09.2025 15:26
Період уточнень
з 06.08.2025 16:06 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 16:06 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:48 до 22.08.2025 14:07
Період кваліфікації
з 15.08.2025 11:48 до 22.08.2025 14:07
Основні параметри
Багатофункціональні пристрої та тонер-картриджі (код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
234 900 грн.
Багатофункціональні пристрої та тонер-картриджі (код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональні пристрої та тонер-картриджі (код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Очікувана вартість
234 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1174,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 11:25
Закінчення аукціону
15.08.2025 11:48
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 6 (штуки)
Багатофункціональні пристрої
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональні пристрої
Код ДК 021:2015
30121100-4 - Фотокопіювальні пристрої
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська, 47
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Тонер-картриджі
Опис предмета закупівлі
Тонер-картриджі
Код ДК 021:2015
30125100-2 - Картриджі з тонером
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36007, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Решетилівська, 47
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
229 302 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Пропозиція:
226 080 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 11:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 16:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
06.08.2025 16:06
-
06.08.2025 16:06
-
06.08.2025 16:06
-
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
06.08.2025 16:06
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Щербак
Електронна пошта
Телефон
+380667952840
Замовник
ЄДРПОУ
45030606
Повна назва
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
36007
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
вул.Решетилівська будинок 47
Кваліфікація
Лот № 1 Багатофункціональні пристрої та тонер-картриджі (код ДК 021:2015 – 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Період вимог/скарг з 20.08.2025 17:36 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 11:48 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
20.08.2025 17:36
Повідомлення про рішення
15.08.2025 11:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 16:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури відкритих торгів з особливостями ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" (ідентифікатор закупівлі – UA-2025-08-06-009933-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації); - Копії аналогічних договорів щодо постачання товарів аналогічних предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією та копії документів щодо їх виконання (видаткові накладні). У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надало дві довідки про наявність досвіду виконання 5 аналогічних договорів (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) та копії 6 аналогічних договорів щодо постачання товарів аналогічних предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією та копії документів щодо їх виконання (видаткові накладні). Тобто кількість договорів, зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасника, не відповідає кількості наданих ним копій аналогічних договорів та копій документів щодо їх виконання (видаткові накладні). Так, Учасником надано копію договору № 93 від 12.10.2018, укладеного з Державною аудиторською службою України. Та копію видаткової накладної № 355 від 18.10.2018. Однак у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів даний договір не зазначено. 2) Відповідно до п. 8 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" даного документа не надало. 3) Відповідно до п. 11 розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Лист-згоду на обробку персональних даних, надану за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надало Довідку про згоду на обробку персональних даних, яка не відповідає формі, яка наведена у Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до п. 3 розділу 4 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Лист від виробника або його офіційного представництва в Україні запропонованого учасником багатофункціонального пристрою та тонер-картриджа для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника. У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" даного листа не надало. 5) Відповідно до п. 5 розділу 4 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: - Гарантійний лист про те, що при поставці Товару будуть надані завірені копії документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (копії технічних умов; сертифікатів відповідності; технічних паспортів, санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або інших відповідних документів, передбачених законодавством для товарів даного виду). У своїй тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надав гарантійний лист про надання документів, які пiдтверджують його якiсть, а саме: завiрену належним чином декларацiю постачальника. 6) У наданому файлі "Кваліфікаційні довідки, гарантійні листи.pdf": - у документах на стор. 63, 67, 68, 69, 92, 101, 103, 114 неправильно зазначено назву предмета закупівлі; - в документах на: ? стор. 83, 90, 91 зазначено, що вартість товару фіксується на 2022 рік, 2023 рік з гарантією на 12 місяців; ? стор. 96 зазначений інший замовник; ? стор. 108 зазначений інший товар; ? стор. 113 зазначений інший ID закупівлі; ? стор. 115, 116 зазначено уповноважену особу іншого підприємства. Згідно з п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Враховуючи викладене вище, на виконання п. 43 Особливостей, пункту 1 розділу 1, пунктів 8, 11 розділу 3, пунктів 3, 5 розділу 4 Додатку 2 тендерної документації запропоновано ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" надати: - Довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції; - Оновлену довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) та Копії аналогічних договорів щодо постачання товарів аналогічних предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією та копії документів щодо їх виконання (видаткові накладні), які відповідають довідці; - Лист-згоду на обробку персональних даних, надану за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; - Лист від виробника або його офіційного представництва в Україні запропонованого учасником багатофункціонального пристрою та тонер-картриджа для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника; - Гарантійний лист про те, що при поставці Товару будуть надані завірені копії документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (копії технічних умов; сертифікатів відповідності; технічних паспортів, санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або інших відповідних документів, передбачених законодавством для товарів даного виду); - відкориговані кваліфікаційні довідки та листи.
Створено
18.08.2025 15:43
Надати до
19.08.2025 15:43
Період вимог/скарг з 22.08.2025 14:07 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 17:36 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 14:08
Довідка НАЗК
22.08.2025 14:07
Повідомлення про рішення
20.08.2025 17:37
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-06-009933-a-c1
Підписаний і діє
Номер
48
229 302 грн.
229 302 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Багатофункціональні пристрої
Номенклатура
Багатофункціональні пристрої
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Тонер-картриджі
Номенклатура
Тонер-картриджі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45030606

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ГЕТАЛО АРТЕМ МИКОЛАЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3023112194

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 15:26
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
234 900 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:30
Замовник:
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380667952840
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
234 900 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:30
Замовник:
ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ БЕБ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380667952840
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності