Показати схожі тендери

Закупівля Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики від Відділ освіти Чернівецької селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-009925-a
Id Tender 25b1957e3e594624a2daf475758cd85a
План UA-P-2025-08-06-012298-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 16:14
Остання зміна 22.08.2025 12:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
955 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 776 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 16:14 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 16:14
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 16:14
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00
до 14.08.2025 14:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 14:20
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.08.2025 14:20
до 22.08.2025 12:01
Період уточнень
з 06.08.2025 16:14 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 16:14 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00 до 14.08.2025 14:20
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00 до 14.08.2025 14:20
Основні параметри
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
955 200 грн.
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики
Назва предмета закупівлі
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики
Очікувана вартість
955 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4776,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики
Код ДК 021:2015
38340000-0 - Прилади для вимірювання величин
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
24100, Україна, Вінницька область, Могилів - Подільський р-н., с. Чернівці, вул. Вінницька, 3
Дата постачання по
31.10.2025 16:11
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Пропозиція:
955 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 16:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
06.08.2025 16:06
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудик Юлія Петрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380934531007
Замовник
ЄДРПОУ
44077622
Повна назва
Відділ освіти Чернівецької селищної ради
Поштовий індекс
24100
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Могилів - Подільський район
Адреса
вул.Вінницька ,3
Кваліфікація
Лот № 1 Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики
Період вимог/скарг з 14.08.2025 14:20 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 00:00 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 14:20
Довідка НАЗК
14.08.2025 14:20
Повідомлення про рішення
14.08.2025 14:15
Пропозиція, що перемогла
14.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-06-009925-a-c1
Підписаний і діє
Номер
176
955 200 грн.
796 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.08.2025
Строк дії договору з
22.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики
Номенклатура
Цифровий вимірювальний комп’ютерний комплекс для кабінету фізики
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
318 400
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти Чернівецької селищної ради
Повна назва
Відділ освіти Чернівецької селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44077622

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45440077

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.08.2025 12:01
Повідомлення про договір
22.08.2025 11:57
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000014
Дата створення проекту
25.08.2025 11:27
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 16:58
Дата публікації висновку про результати
11.09.2025 15:54
Дата завершення усунення порушень
17.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.08.2025 №119-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.08.2025 №119-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2025-08-06-009925-a 06.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 16:58
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21.05.2024 у м. Києві та 22.05.2024 у м.Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Чернівецької селищної ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 06.08.2025 № 75), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛІЗ ЛАБС» (далі – ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.08.2025 № 84, повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 22.08.2025 № 176 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 01.09.2025, через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛІЗ ЛАБС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.09.2025 00:00
Дата публікації
11.09.2025 15:54
Документи висновку
11.09.2025 15:54
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі цифрового вимірювального комп’ютерного комплексу для кабінету фізики (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-06-009925-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.08.2025 15:28
Орган перевірки
02.09.2025 00:00
Документи повідомлення
27.08.2025 15:29
-
Відповідь
ВІДПОВІДЬ НА МОНІТОРИНГ
На Ваш запит щодо проведення моніторингу закупівлі « Цифровий вимірювальний комп‘ютерний комплекс для кабінету фізики» , ДК 021:2015 - 38340000-0 - Прилади для вимірювання величин ( інформацію опубліковано в електроній системі закупівель за номером UA-2025-08-06-009925-a) надаємо пояснення: 1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості, бюджетного призначення та технічних і якісних характеристик предмета закупівлі При плануванні закупівлі по предмету замовником здійснювались заходи передбачені «Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до вимог пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником також було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в реєстрі оптово-відпускних цін, в електронній системі закупівель "Prozorro" і за попереднім погодженням педагогічними працівниками, які будуть практично використовувати обладнання у своїй роботі. Відповідно до вищевикладеного очікувана вартість та аналіз ринку предмета закупівлі, у тому числі формувалась на підставі веб-сайтів, а саме: - https://b-pro.com.ua/ - https://elizlabs.com.ua/ - https://stemclass.com.ua/ Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі для даної закупівлі визначено в сумі: 955 200,00 грн. з ПДВ. Технічні та якісні характеристики сформовані з дотриманням вимог наказу Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 р. «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та практичних потреб навчального процесу, що забезпечують відповідність предмета закупівлі освітнім стандартам 2. Щодо розміщення обґрунтування на веб-сайті. Надаємо посилання на сторінку власного вебсайту щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. https://chernivci-osvita.gov.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-09-33-10-29-05-2023/ 3. Щодо документального підтвердження обсягів фінансування даної закупівлі. Документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility додаємо окремим файлом (додаток 1).
Рішеня
01.09.2025 12:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
955 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Чернівецької селищної ради
Контактний телефон:
+380934531007
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
955 200 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Чернівецької селищної ради
Контактний телефон:
+380934531007
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності