Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональні пристрої Canon i-SENSYS MF463dw Wi-Fi, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-008805-a
Id Tender 9dbb324274964cd68a32ace02ce1e585
План UA-P-2025-08-06-009990-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 06.08.2025 15:45
Остання зміна 14.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
436 210.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 181.05 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 15:44 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 15:44
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 15:44
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:19
до 28.08.2025 10:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 13:50
до 03.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.08.2025 10:51
-
Період уточнень
з 06.08.2025 15:44 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 15:44 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:19 до 28.08.2025 10:51
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:19 до 28.08.2025 10:51
Основні параметри
Багатофункціональні пристрої Canon i-SENSYS MF463dw Wi-Fi, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
436 210.4 грн.
не ділиться
Назва предмета закупівлі
не ділиться
Очікувана вартість
436 210.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2181,05
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.08.2025 11:50
Закінчення аукціону
14.08.2025 12:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Багатофункціональні пристрої Canon i-SENSYS MF463dw Wi-Fi, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
23
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10 днів з моменту отримання Замовником Товару
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
Пропозиція:
435 804 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Ярема Володимир Іванович
Пропозиція:
397 796.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Храпко Марина Дмитрівна"
Пропозиція:
399 947 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.08.2025 11:50
Критерії закупівлі
Скасування
14.09.2025 00:00
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: У тендерній документації та проєкті договору було визначено кінцевий строк поставки товару — до 28 серпня 2025 року. Проте під час проведення процедури розгляд тендерних пропозицій затягнувся у зв’язку з перебуванням уповноваженої особи на лікарняному, а також необхідністю детальної перевірки документів учасників та направлення запитів для підтвердження інформації. Таким чином, укладення договору у визначені строки стало неможливим. Крім того, умови тендерної документації та проєкту договору не узгоджуються між собою у разі підписання договору після визначеної дати поставки. У такому випадку замовник вчинить порушення у вигляді укладення з переможцем договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції учасника.. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
03.09.2025 10:23
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хахула Юлія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380322975720
Замовник
ЄДРПОУ
41041750
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa ADMINISTRUVANNYa POSLUG DEPARTAMENTU GUMANITARNOYi POLITIKI LVIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, 1
Кваліфікація
Лот № 1 не ділиться
Період вимог/скарг з 25.08.2025 13:50 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 12:19 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасником не надано документальне підтвердження того, що він є або виробником, або офіційним представником, або дилером, або дистриб’ютором, або офіційним партнером виробника відповідно до предмета закупівлі. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
25.08.2025 13:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.08.2025 11:04
Електроний протокол про продовження строку
Пропозиція, що перемогла
14.08.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Причиною продовження розгляду тендерної пропозиції учасника щодо закупівлі Багатофункціональні пристрої Canon i-SENSYS MF463dw Wi-Fi, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання було перебування уповноваженої особи на лікарняному до 18.08.2025 (№ 1111-47TK-M42A-K48X). У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу
Дата продовження строку розгляду
19.08.2025 11:04
Дата кінця розгляду
12.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Ярема Володимир (далі – учасник) процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В межах проведення перевірки Вашої тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності, що підлягають усуненню в строк, передбачений законодавством. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно у складі його тендерної пропозиції надати документальне підтвердження того, що він є або виробником, або офіційним представником, або дилером, або дистриб’ютором, або офіційним партнером виробника відповідно до предмета закупівлі, зокрема, залежно від статусу надається: — для підприємства-виробника — лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики за підписом уповноваженої особи виробника, завірений печаткою (у разі її використання); — для офіційних представників / дилерів / дистриб’юторів виробника — копія документа, завірена печаткою (у разі її використання), що підтверджує представницькі повноваження від виробника товару (авторизаційний лист або довіреність від виробника, або дилерська угода, або дистриб’юторський договір, або договір комісії тощо), що підтверджує повноваження та право учасника постачати товар; — для офіційних партнерів виробника — копія документа, завірена печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність партнерського статусу з виробником (виданого виробником або його офіційним представництвом в Україні: партнерський сертифікат або будь-який інший документ про партнерство відповідно до політики виробника). Учасником надано сертифікат від компанії MTI hi-tech engineering, який підтверджує партнерство у сфері сервісного обслуговування техніки. Водночас тендерною документацією встановлено вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження того, що учасник є виробником, або офіційним представником, або дилером, або дистриб’ютором, або офіційним партнером виробника відповідно до предмета закупівлі. Предметом закупівлі є поставка товару — багатофункціональних пристроїв Canon i-SENSYS MF463dw, а не здійснення їх сервісного обслуговування При цьому окремо передбачено, що документ повинен бути виданий безпосередньо виробником або його офіційним представництвом в Україні. Для усунення невідповідності необхідно надати документ відповідно до вимог додатка № 1 до тендерної документації, пункт 3.1
Створено
19.08.2025 16:37
Надати до
20.08.2025 16:37
Період вимог/скарг з 28.08.2025 09:39 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 13:50 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні
Документи кваліфікації
28.08.2025 09:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
25.08.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням пункту 43 Постанови № 1178 Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Постанова № 1178) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Храпко Марина Дмитрівна" (далі – учасник) процедури закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В межах проведення перевірки Вашої тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності, що підлягають усуненню в строк, передбачений законодавством. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно у складі його тендерної пропозиції надати: 1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). 1.1.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 1.1.3.. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. За результатами перевірки встановлено: • Додано договір №82 від 07.11.2023 року про купівлю обладнання на суму 304 004,00 грн, а також лист-відгук про його виконання на суму 304 004,00 грн, проте накладна на суму 304 404,00 грн, що не відповідає зазначеним у довідці та відгуку даним. • У довідці також зазначений договір №104 від 02.10.2023 року на суму 285 060,00 грн, однак копія цього договору та документ/и на підтвердження виконання в повному обсяз відсутні у складі тендерної пропозиції. Прохання надати документи згідно вимог додатку 1 до тендерної документації. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно у складі його тендерної пропозиції надати документальне підтвердження того, що він є або виробником, або офіційним представником, або дилером, або дистриб’ютором, або офіційним партнером виробника відповідно до предмета закупівлі, зокрема, залежно від статусу надається: — для підприємства-виробника — лист про безпосереднє виробництво запропонованого товару, в якому підтверджуються технічні характеристики за підписом уповноваженої особи виробника, завірений печаткою (у разі її використання); — для офіційних представників / дилерів / дистриб’юторів виробника — копія документа, завірена печаткою (у разі її використання), що підтверджує представницькі повноваження від виробника товару (авторизаційний лист або довіреність від виробника, або дилерська угода, або дистриб’юторський договір, або договір комісії тощо), що підтверджує повноваження та право учасника постачати товар; — для офіційних партнерів виробника — копія документа, завірена печаткою (у разі її використання), що підтверджує наявність партнерського статусу з виробником (виданого виробником або його офіційним представництвом в Україні: партнерський сертифікат або будь-який інший документ про партнерство відповідно до політики виробника) У тендерній пропозиції відсутній прямий підтверджуючий документ статусу учасника (що він є виробником, представником, дистриб’ютором,дилером чи партнером). Для усунення невідповідності необхідно надати документ відповідно до вимог додатка № 1 до тендерної документації, пункт 3.1
Створено
26.08.2025 14:08
Надати до
27.08.2025 14:08
Період вимог/скарг з 28.08.2025 10:51 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 09:39 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 10:51
Довідка НАЗК
28.08.2025 10:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.08.2025 09:39
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
436 210.4 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
436 210.4 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРУВАННЯ ПОСЛУГ ДЕПАРТАМЕНТУ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380322975720
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності