Показати схожі тендери

Закупівля Комплект баскетбольної форми (шорти, футболка) від УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-008604-a
Id Tender 8a7792d85bdd43358da4d49acc415b45
План UA-P-2025-08-06-010821-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.08.2025 15:30
Остання зміна 21.08.2025 14:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
72 856 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
364.28 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 15:28 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 15:28
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 15:28
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 16:19
до 18.08.2025 13:02
Залишилось 2 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 12:18
до 24.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.08.2025 13:02
-
Період уточнень
з 06.08.2025 15:28 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 15:28 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 16:19 до 18.08.2025 13:02
Період кваліфікації
з 14.08.2025 16:19 до 18.08.2025 13:02
Основні параметри
Комплект баскетбольної форми (шорти, футболка)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
72 856 грн.
Комплект баскетбольної форми (шорти, футболка)
Назва предмета закупівлі
Комплект баскетбольної форми (шорти, футболка)
Очікувана вартість
72 856 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
364,28
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.08.2025 15:56
Закінчення аукціону
14.08.2025 16:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект баскетбольної форми (шорти, футболка)
Код ДК 021:2015
18412000-0 - Спортивний одяг
Кількість
28
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, пл. Перемоги, буд. 1
Дата постачання по
08.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГАРІСТ ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
53 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ІВАНЕС ДЕНІС ЛЕОНІДОВИЧ"
Пропозиція:
52 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.08.2025 15:56
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костіна Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380971569322
Замовник
ЄДРПОУ
44138014
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa KULTURI, SPORTU TA MOLODIZhNOYi POLITIKI PIVDENNIVSKOYi MISKOYi RADI ODESKOGO RAIONU ODESKOYi OBLASTI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa KULTURI, SPORTU TA MOLODIZhNOYi POLITIKI PIVDENNIVSKOYi MISKOYi RADI ODESKOGO RAIONU ODESKOYi OBLASTI
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
пр.Григорівського десанту, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект баскетбольної форми (шорти, футболка)
Період вимог/скарг з 18.08.2025 12:18 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 16:19 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником, у тендерній документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зазначена вимога про надання аналогічного договору. Замовником у пп. 1.1.1. Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» чітко визначено та прописано, що являється аналогічним договором, а саме: «Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Тобто, аналогічним вважається договір укладений із Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі». Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду». Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару, та є таким, що укладений із Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Учасником, на виконання даної вимоги, надані аналогічні договори №18/06 від 11.06.2024 р., та №50 від 29.04.2024 р., не в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», та не є таким, що укладено між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час перевірки відповідності тендерної пропозиції Учасника, вимогам тендерної документації було виявлено ряд невідповідностей, а саме: 1. Вимогами п. 4.5 розділу 4 "Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників" Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. За результатами перевірки відповідності тендерної пропозиції Учасника, вимогам тендерної документації, виявлено та сформовано протокол перевірки електронного підпису, у якому зазначено, що підпис, накладений на тендерну пропозицію Учасника не являється Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений. Відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Учаснику необхідно усунути зазначену невідповідність, у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), шляхом накладання Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, відповідно до вимог чинного законодавства. 2. Вимогами розділу 1 "Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників" Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - задля підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Тобто, аналогічним вважається договір укладений із Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі». Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду. - оригінал та/або копію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. - документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Замовником чітко визначено поняття аналогічного договору, що вимагається умовами тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір №7 від 14.07.2025 р., який не являється таким, що укладений у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі", що є невідповідністю вимогам передбаченим тендерною документацією. Договір в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару; Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановлених в Додатку 1 до тендерної документації: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Тобто, аналогічним вважається договір укладений із Замовником в розумінні Закону «Про публічні закупівлі». Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду. 1.1.2. Оригінал та/або копію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3. Вимогами пп. 3.2. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - "Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні). Пошкоджений або частково пошкоджений товар до розгляду не приймається. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам тендерної документації, та у випадку виявлення невідповідності між заявленим Замовником та надісланим учасником (Постачальником) предмета закупівлі, учасник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник), про що Учаснику необхідно надати Гарантійний лист про виявлення згоди із даною вимогою." У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Гарантійний лист, в якому вказано, що всі витрати, які пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Гарантійний лист, в якому вказано, що всі витрати, які пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Учасник (Постачальник). 4. Вимогами пп. 3.3. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує що поставка, розвантаження товару здійснюється Учасником (Постачальником) за власні кошти. У складі Тендерної пропозиції Учасника даний Гарантійний лист відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, гарантійний лист, в якому учасник гарантує що поставка, розвантаження товару здійснюється Учасником (Постачальником) за власні кошти.
Створено
15.08.2025 11:56
Надати до
16.08.2025 11:56
Період вимог/скарг з 18.08.2025 13:02 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 12:18 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: Розділом 3 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме п. 3.1., передбачено: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1». Відповідно до даної вимоги, технічна специфікація, яка надається Учасником повинна відповідати технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ: «Технічна специфікація», складена відповідно до Таблиці 1. Учасником у Технічних характеристиках запропоновано предмет закупівлі, а саме: шорти баскетбольні – без кишень, що не відповідає вимогам зазначеним у Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:28
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
72 856 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380971569322
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
72 856 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380971569322
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності