Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-008405-a
Id Tender 9f9b72035a4649a5a0f4e06beea28d4d
План UA-P-2025-08-05-005846-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 15:11
Остання зміна 16.09.2025 17:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
360 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 15:10 до 15.08.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 15:10
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 15:10
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:19
до 10.09.2025 17:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 18:16
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2025 17:49
до 16.09.2025 17:50
Період уточнень
з 06.08.2025 15:10 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 15:10 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:19 до 10.09.2025 17:49
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:19 до 10.09.2025 17:49
Основні параметри
Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
360 000 грн.
Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
360 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 12:56
Закінчення аукціону
18.08.2025 13:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Код ДК 021:2015
79993100-2 - Послуги з адміністративно-господарського управління
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3 (літера А)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату вартості послуг на підставі акта приймання-передачі послуг згідно з календарним планом надання-прийняття та оплати послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання послуг, або їх окремого етапу, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у поточному році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату послуг, Замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС"
Пропозиція:
340 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ"
Пропозиція:
298 440 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 12:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 15:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпеник Інна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380443639675
Замовник
ЄДРПОУ
39751280
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Дениса Монастирського, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Період вимог/скарг з 25.08.2025 18:16 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 13:19 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію ФОП «РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ» подану до закупівлі за предметом Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
25.08.2025 18:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.08.2025 16:26
Електроний протокол про продовження строку
18.08.2025 13:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 15:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Кваліфікаційний критерій процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Довідка, за підписом уповноваженої особи Учасника, у якій зазначається інформація про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, щонайменше одного електрика, одного сантехника, одного столяра. Довідка повинна бути оформлена (подана) згідно з нижченаведеною формою: Довідка про наявність в __________ (зазначається найменування Учасника) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Кваліфікація/ спеціалізація/ тощо Стаж роботи 1 … _____________________________ ________________ (Посада уповноваженої особи Учасника) (Підпис) (Прізвище та ініціали) Дозволяється незначна зміна форми довідки, а саме додавання та/або зміна назв стовпців (граф)/рядків, добавлення речень/абзаців. У якості підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у складі тендерної пропозиції Учасник стосовно електрика, сантехника, столяра, зазначеного у довідці, повинен надати копію наказу про призначення на посаду або інший підтверджуючий документ тощо. Інформація відповідно до інших категорій працівників, зокрема: прибиральниці, різнороби тощо можуть зазначатися у довідці без копій підтверджуючих документів. 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до вимоги пункту 3 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) може бути наданий без додатків або інших невід’ємних його частин (специфікацій/додаткових угод тощо). Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), дозволяється подавати не в повному обсязі. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір, відповідно до умов якого здійснювалося надання послуг з комплексного обслуговування приміщень (будівель) та прилеглої території та/або з комплексного обслуговування приміщень (будівель). 2.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до вимоги пункту 3 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації.
Створено
19.08.2025 18:11
Надати до
20.08.2025 18:11
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Реуцький В’ячеслав поданої до закупівлі за предметом закупівлі Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») до 20 робочих днів у зв’язку з виникненням необхідності у більш детальному вивченні цієї пропозиції та перевірки достовірності інформації.
Дата продовження строку розгляду
22.08.2025 16:26
Дата кінця розгляду
16.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.09.2025 17:49 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 18:16 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визначити учасника ТОВ «ІНВАЙТ СИСТЕМС» переможцем процедури закупівлі за предметом Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») та прийняти рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Документи кваліфікації
10.09.2025 17:49
Довідка НАЗК
10.09.2025 17:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.08.2025 18:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-06-008405-a-b1
Підписаний і діє
Номер
302
339 850 грн.
339 850 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.09.2025
Строк дії договору з
16.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Номенклатура
Послуги з комплексного обслуговування службових приміщень Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3 (літера А) (код 79990000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39751280

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС"
Повна назва
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38388773

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 17:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 12:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380443639675
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
360 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 12:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380443639675
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності