Показати схожі тендери

Закупівля Студентські квитки державного зразка, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту від Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-006948-a
Id Tender 13c14e91aa024b39888ac9360200ef40
План UA-P-2025-08-06-008612-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 14:16
Остання зміна 28.08.2025 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
163 350 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
816.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 14:15 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 14:15
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 14:15
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00
до 20.08.2025 10:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2025 10:25
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 10:25
до 28.08.2025 14:49
Період уточнень
з 06.08.2025 14:15 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 14:15 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00 до 20.08.2025 10:25
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00 до 20.08.2025 10:25
Основні параметри
Студентські квитки державного зразка, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
163 350 грн.
Студентські квитки державного зразка, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту
Назва предмета закупівлі
Студентські квитки державного зразка, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту
Очікувана вартість
163 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
816,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Студентські квитки державного зразка
Код ДК 021:2015
22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61165, Україна, Харківська область, м. Харків, проспект Науки, 9-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати поставлених партій Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 10 банківських днів з моменту фактичного отримання партій Товару за наявності реального фінансування. Бюджетні зобов’язання Покупця за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за поставлений Товар (його партію) здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування Товару на свій реєстраційний рахунок. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю реального фінансування, почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеною Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, у випадку затримки бюджетного фінансування, зменшення бюджетних асигнувань, неприйняття органами державної влади рішень або невчинення дій, необхідних для здійснення оплати, передбаченої Договором (або прийняття відповідних рішень чи вчинення дій із затримкою), прийняття органами державної влади рішень, які унеможливлюють виконання Покупцем своїх зобов’язань за Договором, - Покупець не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”
Пропозиція:
162 900 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 14:16
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
06.08.2025 14:15
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Барановська
Електронна пошта
Телефон
+380577021076
Сайт:
https://www.hneu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071211
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Поштовий індекс
61165
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
проспект Науки, 9-А
Кваліфікація
Лот № 1 Студентські квитки державного зразка, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту
Період вимог/скарг з 20.08.2025 10:25 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 00:00 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 10:25
Довідка НАЗК
20.08.2025 10:25
Повідомлення про рішення
14.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 14:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 14:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР «СТУДСЕРВІС» (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 31631511) (далі – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс»), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).pdf» – Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі – Форма І), де зазначена інформація щодо виконання учасником договору, а саме: договір № 219 С/Т від 29.04.2024 року. Відповідно до інформації в Формі І ціна договору № 219 С/Т від 29.04.2024 року складає 151500,00 грн., однак враховуючи додаткову угоду № 1 від 24.12.2024 року до договору № 219 С/Т від 29.04.2024 року цитата: «Вартість договору становить 91506,00 (дев'яносто одна тисяча п'ятсот шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 15251,00 (п’ятнадцять тисяч двісті п ’ятдесят одна гривня 00 копійок», що також пітверджено інформацією з видаткових накладних (файл: «Аналогічний договір.pdf») та відповідним Листом-відгуком від замовника (файл: «Лист Відгук до Аналогічного договору.pdf»). ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.4 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. Тендерна пропозиція ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» містить ЛИСТ-ВІДГУК від ректора Сумського національного аграрного університету Ігоря КОВАЛЕНКА від 23.12.2024 № 03.0/01/3932 за договором № 219 С/Т від 29.04.2024 року (далі – Лист-Відгук), де зазначається номер договору та дата його укладення, предмет договору, ціна договору, посада, ім’я прізвище і номер телефону контактної особи замовника за вказаним договором, однак у Листі-Відгуку відсутня інформація ЩОДО СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, що є обов’язковим для зазначення у Листі-відгуку відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.4 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 5.2 ПУНКТУ 5 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ інші документи, які необхідно також подати учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства (документи, які повинні бути завантажені учасником через електронну систему закупівель), а саме: довідку, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. Тендерна пропозиція ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» містить Витяг № 1720304500096 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ. Однак у складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс» ВІДСУТНЯ ДОВІДКА, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику – ТОВ «Регіональний центр «Студсервіс», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону необхідно виправити невідповідності у складі своєї тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів, а саме: ДОВІДКУ, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
18.08.2025 16:28
Надати до
19.08.2025 16:28
Договір
UA-2025-08-06-006948-a-c1
Підписаний і діє
Номер
185 С/Т/273-57
162 900 грн.
135 750 грн.
З ПДВ
Підписано
28.08.2025
Строк дії договору з
28.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 500 (штуки)
Студентські квитки державного зразка
Номенклатура
Студентські квитки державного зразка
Кількість
1 500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
90.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Повна назва
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071211

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю “Регіональний центр “Студсервіс”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31631511

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.08.2025 14:49
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
163 350 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
163 350 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Контактний телефон:
+380577021076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності