Показати схожі тендери

Закупівля Труби профільні, арматура від Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Самарівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-006367-a
Id Tender b312a3c3f08547a3915f53ffb784d5ae
План UA-P-2025-08-06-008116-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 13:51
Остання зміна 01.09.2025 10:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
115 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 150 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 13:50 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 13:50
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 13:50
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00
до 19.08.2025 11:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 11:28
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.08.2025 11:28
до 01.09.2025 10:33
Період уточнень
з 06.08.2025 13:50 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 13:50 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00 до 19.08.2025 11:28
Період кваліфікації
з 14.08.2025 00:00 до 19.08.2025 11:28
Основні параметри
Труби профільні, арматура
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
115 000 грн.
Труби профільні, арматура
Назва предмета закупівлі
Труби профільні, арматура
Очікувана вартість
115 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1150,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
3 450
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 500 (Погонний метр)
Труба профільна 60 х 30 мм
Опис предмета закупівлі
Труба профільна 60 х 30 мм
Код ДК 021:2015
44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Кількість
500
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Самар, вул. Паланкова, 20
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №2 250 (Погонний метр)
Труба профільна 40 х 20 мм
Опис предмета закупівлі
Труба профільна 40 х 20 мм
Код ДК 021:2015
44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Кількість
250
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Самар, вул. Паланкова, 20
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Позиція : №3 937.5 (Погонний метр)
Арматура 12мм
Опис предмета закупівлі
Арматура 12мм
Код ДК 021:2015
44330000-2 - Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі
Кількість
937.5
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
51200, Україна, Дніпропетровська область, м. Самар, вул. Паланкова, 20
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
109 687.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Денис Волошинов
Електронна пошта
Телефон
+380980697951
Замовник
ЄДРПОУ
32679659
Повна назва
Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Самарівської міської ради
Поштовий індекс
51200
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Самарівський район, місто Самар
Адреса
вулиця Паланкова, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Труби профільні, арматура
Період вимог/скарг з 19.08.2025 11:28 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 00:00 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 11:28
Довідка НАЗК
19.08.2025 11:28
Повідомлення про рішення
19.08.2025 11:27
-
14.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
14.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 13:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 13:50
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до пункту 1.1. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" визначено, наступне: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (завершений) договір, що укладений не раніше 2022, та відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами договір, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів (або аналогічні види товарів); - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що до тендерної пропозиції надано довідку №1 від 13.08.2025 з інформацією про виконаний аналогічний за предметом закупівлі договір. В довідці зазначено, про договір № Т010725 від 01.07.2025р., укладений між Учасником та ФОП Берчук Олександр Андрійович. Учасником також надана копія договору поставки № Т010725 від 01.07.2025р. з додатками та видаткова накладна №Д010725 від 02.07.2025р. При цьому, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) щодо договору поставки №Т010725 від 01.07.2025р., зазначеного в наданих Учасником документах, Учасником до тендерної пропозиції не надано. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями у повному обсязі документи визначені пунктом 1.1. розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", а саме: лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
18.08.2025 10:56
Надати до
19.08.2025 10:56
Договір
UA-2025-08-06-006367-a-b1
Підписаний і діє
Номер
341Сер
109 687.5 грн.
109 687.5 грн.
З ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (Погонний метр)
Труба профільна 60 х 30 мм
Номенклатура
Труба профільна 60 х 30 мм
Кількість
500
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
250 (Погонний метр)
Труба профільна 40 х 20 мм
Номенклатура
Труба профільна 40 х 20 мм
Кількість
250
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.
Номенклатура
937.5 (Погонний метр)
Арматура 12мм
Номенклатура
Арматура 12мм
Кількість
937.5
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Самарівської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Самарівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32679659

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
Повна назва
ФОП "КОВЄХОВА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2762702080

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.09.2025 10:33
-
01.09.2025 10:32
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
115 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Самарівської міської ради
Контактний телефон:
+380980697951
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
115 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Благоустрій міста" Самарівської міської ради
Контактний телефон:
+380980697951
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності