Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярське приладдя в асортименті від Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях (філія ГСЦ МВС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-005044-a
Id Tender 577acfaf74be477a9f3aa9237b2f00ab
План UA-P-2025-07-30-011998-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 12:46
Остання зміна 26.08.2025 11:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
76 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
383 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 12:45 до 14.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 12:45
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 12:45
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:48
до 19.08.2025 15:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 15:32
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.08.2025 15:32
до 26.08.2025 11:03
Період уточнень
з 06.08.2025 12:45 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 12:45 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:48 до 19.08.2025 15:32
Період кваліфікації
з 15.08.2025 15:48 до 19.08.2025 15:32
Основні параметри
Канцелярське приладдя в асортименті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
76 600 грн.
Канцелярське приладдя в асортименті
Назва предмета закупівлі
Канцелярське приладдя в асортименті
Очікувана вартість
76 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
383,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2025 15:07
Закінчення аукціону
15.08.2025 15:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Канцелярське приладдя в асортименті
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
5 761
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
50 064.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЯЗЬ К"
Пропозиція:
50 064 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОРВЕТ"
Пропозиція:
32 618.82 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "САМТЕКС-2000"
Пропозиція:
47 928 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП"ЧАС-ПІК"
Пропозиція:
39 054.24 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2025 15:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 12:46
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бовгар Віталій
Електронна пошта
Телефон
380994793237
Замовник
ЄДРПОУ
45805862
Повна назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях (філія ГСЦ МВС)
Поштовий індекс
29018
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Західно-Окружна, буд. 11/1
Кваліфікація
Лот № 1 Канцелярське приладдя в асортименті
Період вимог/скарг з 19.08.2025 15:32 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 15:48 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 15:32
Довідка НАЗК
19.08.2025 15:32
Повідомлення про рішення
15.08.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 12:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 12:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 39-ЧЕ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 18 серпня 2025р. м. Чернівці Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ "КОРВЕТ", ЄДРПОУ 21337459 (далі —Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Канцелярське приладдя в асортименті» згідно коду ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-08-06-005044-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації Замовника, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом 2024 року. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції, було подано дану довідку, однак з помилкою, а саме: Інформаційну довідку на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за 2023 рік, що не відповідає вимогам Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації). Інформаційна довідка має містити інформацію про виконання договору протягом 2024 року, шляхом завантаження оновленого файлу через електронну систему закупівель. Виходячи з вищевикладеного: ВИРІШИВ: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощеної закупівлі РСЦ ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях Віталій БОВГАР
Створено
18.08.2025 14:05
Надати до
19.08.2025 14:05
Договір
UA-2025-08-06-005044-a-a1
Підписаний і діє
Номер
144-25
32 618.82 грн.
32 618.82 грн.
З ПДВ
Підписано
25.08.2025
Строк дії договору з
25.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 761 (штуки)
Канцелярське приладдя в асортименті
Номенклатура
Канцелярське приладдя в асортименті
Кількість
5 761
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях (філія ГСЦ МВС)
Повна назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях (філія ГСЦ МВС)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45805862

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОРВЕТ"
Повна назва
ТОВ "КОРВЕТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21337459

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
76 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 10:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380994793237
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
76 600 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 10:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380994793237
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності