Показати схожі тендери

Закупівля «Папір білий А4 офсетний» (ДК 021:2015 (CPV) – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне) від ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-004300-a
Id Tender e4271803eaf540549a5229af53cc8c15
План UA-P-2025-08-06-005137-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 11:58
Остання зміна 09.09.2025 10:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
62 208 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
622.08 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 11:55 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 11:55
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 11:55
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 13:33
до 28.08.2025 18:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 19:53
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.08.2025 18:10
до 09.09.2025 10:17
Період уточнень
з 06.08.2025 11:55 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 11:55 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 13:33 до 28.08.2025 18:10
Період кваліфікації
з 14.08.2025 13:33 до 28.08.2025 18:10
Основні параметри
«Папір білий А4 офсетний» (ДК 021:2015 (CPV) – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
62 208 грн.
«Папір білий А4 офсетний» (ДК 021:2015 (CPV) – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Назва предмета закупівлі
«Папір білий А4 офсетний» (ДК 021:2015 (CPV) – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
62 208 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
622,08
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.08.2025 13:04
Закінчення аукціону
14.08.2025 13:33
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Папір білий А4 офсетний»
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
384
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної на Товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Пропозиція:
46 863.36 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
46 840.32 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВКФ "ВВ"
Пропозиція:
49 881.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.08.2025 13:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 11:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія КАЛІНКО
Електронна пошта
Телефон
+380412404706
Сайт:
https://architect-zt.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39932654
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 «Папір білий А4 офсетний» (ДК 021:2015 (CPV) – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Період вимог/скарг з 21.08.2025 19:53 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 13:33 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 11:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 11:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.08.2025 18:10 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 19:53 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 18:10
Довідка НАЗК
28.08.2025 18:10
Повідомлення про рішення
21.08.2025 19:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 11:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 11:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав паспорт уповноваженої особи не у повному обсязі, що не відповідає п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 2. Надаючи довідку відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації, учасник не повинен відступати від затвердженої форми, проте у загальних відомостях про учасника за вих. № 02 від 11.08.2025, а саме у пункті 5 даної довідки не зазначено поштову адресу учасника, також відсутня обов’язкова інформація: «Реквізити обслуговуючого банку, на який буде здійснюватися оплата за договором (найменування банку, поштова адреса, телефон, розрахунковий рахунок Учасника, МФО, ЄДРПОУ)», яка має знаходитись у пункті 6 даної довідки, пункт № 7 даної довідки має містити профілюючий напрямок діяльності організації, а в пункті № 8 даної довідки має бути зазначено ПІБ, посада посадової особи, яка уповноважена підписати конкурсні пропозиції. Таким чином, довідка потребує доопрацювання та приведення у повну відповідність до встановленої форми Додатку № 6 до тендерної документації. 3. У поданому Учасником листі-згоді на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних уповноваженої особи, що підписує тендерну пропозицію Учасника пропущена частина тексту - «свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки», яка є невід'ємною та важливою складовою змісту документа, передбаченого формою згідно з Додатком № 7 до тендерної документації. 4. Проєкт Договору, викладений у Додатку №4 до цієї тендерної документації, подано без заповнення зі сторони Учасника, чим не дотримано положення п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 5. У складі тендерної пропозиції від учасника міститься Тендерна (цінова) пропозиція за вих. № 09 від 11.08.2025, однак текст пункту 5 даного документа не відповідає формулюванню, встановленому Додатком № 5 до тендерної документації. До того ж, відповідно до встановленої форми Додатку № 5 до тендерної документації, вартість пропозиції повинна бути зазначена як цифрами, так і прописом словами, а тому, Учасником не дотримано встановленої форми. 6. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, усі довідки, складені у довільній формі, повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника (за наявності), адресовані Замовнику, містити реєстраційний номер та бути видані не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі. Однак, учасник оформив довідки у довільній формі без адресації Замовнику, що не відповідає встановленій вимозі тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
26.08.2025 17:26
Надати до
27.08.2025 17:26
Договір
UA-2025-08-06-004300-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№ 15
46 863.36 грн.
39 052.8 грн.
З ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
384 (паковання)
«Папір білий А4 офсетний»
Номенклатура
«Папір білий А4 офсетний»
Кількість
384
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
101.7
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39932654

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Повна назва
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25551379

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.09.2025 10:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
62 208 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
62 208 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності