Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-002546-a
Id Tender 9dd7f7690ea341c38bd3d5d34b492171
План UA-P-2025-08-06-002992-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 06.08.2025 10:55
Остання зміна 25.08.2025 09:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 160 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 10:55 до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 10:55
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 10:55
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:56
до 22.08.2025 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 08:59
до 28.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 22.08.2025 15:41
-
Період уточнень
з 06.08.2025 10:55 до 11.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 10:55 до 11.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:56 до 22.08.2025 15:41
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:56 до 22.08.2025 15:41
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина
Протокол №102 від 06.08.2025
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 160 000 грн.
Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина
Очікувана вартість
2 160 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.08.2025 12:27
Закінчення аукціону
14.08.2025 12:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
35800, Україна, Рівненська область, м.Острог, вул.Татарська,185
Дата постачання по
31.12.2025 10:55
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата товару Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на оплату поставленого товару (далі накладна) протягом 10 календарних днів з дати прийняття товару Замовником за актом передання-прийняття товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Козачук Юрій Миколайович
Пропозиція:
2 159 980 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ДРАНА ГАННА ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
1 819 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Жолнерчук Володимир Володимирович
Пропозиція:
1 820 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.08.2025 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 10:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
06.08.2025 10:50
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
06.08.2025 10:50
-
06.08.2025 10:50
-
06.08.2025 10:50
-
06.08.2025 10:50
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мовчанова Ірина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976095122
Факс
+380365422005
Замовник
ЄДРПОУ
01999833
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
35800
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Острог
Адреса
вулиця Татарська,185
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина
Період вимог/скарг з 18.08.2025 08:59 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 12:56 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
18.08.2025 08:59
Повідомлення про рішення
18.08.2025 08:58
Пропозиція, що перемогла
14.08.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 10:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 10:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ДРАНА ГАННА ВАСИЛІВНА (Код – 2703700186) (далі – Учасник) у процедурі відкритих торгів на закупівлю «Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося: «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію довідки з обслуговуючого банку, реквізити якого зазначені у цій Довідці, з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та про наявність/відсутність простроченої заборгованості за кредитами, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, а також додатково скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів.». Вказана довідка (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах відсутня у складі пропозиції учасника; 1.2. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору. Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів (реквізити, ціни) згідно Додатку №6.». Зазначений заповнений (з заповненням його пунктів (реквізити, ціни)) проект договору відсутній у складі пропозиції учасника; 1.3. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу щодо роз'яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, Учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно рекомендацій Мінекономіки для учасників публічних закупівель. 3 огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника, або учасником політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника, або учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, положення, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики за рекомендованою формою.». Вказані документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.4. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Гарантійного листа про те, що поставка товару буде здійснюватися 2-3 рази на тиждень на наступний день після надання заявки-замовлення.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.5. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування (доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника) предмету закупівлі - надати гарантійний лист.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.6. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: щодо наявності вантажного автотранспорту, необхідного здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору.». Зазначений Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.7. Відповідно до пункту 10 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління якістю, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний)». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника. 1.8. Відповідно до пункту 11 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему екологічного управління, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний)». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.9. Відповідно до пункту 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему менеджменту протидії корупції, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту протидії корупції учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний)». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.10. Відповідно до пункту 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування".» якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний)». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.11. Відповідно до пункту 14 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник надає інформацію, у вигляді довідки в довільній формі, про виконані протягом 2024-2025 роки аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. *Аналогічним вважається Договір, щодо поставки Товарів - Паливної деревини.». Зазначені документи та інформація у складі пропозиції Учасника не відповідають вимогам Замовника, наданий лише один Аналогічній Договір, однак Лист відгук виданий Контрагентом за Договором раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі; 1.12. Відповідно до пункту 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Інформації та документів, які підтверджують вимоги замовника, які зазначені в п. 7 Розділу І тендерної документації «Загальні положення», а саме: «.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, подається у письмовій формі у складі пропозиції учасника у вигляді листа-погодження, довільної форми.». Зазначений лист-погодження відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.13. Відповідно до пункту 17 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Документів та інформації, що передбачені п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації». У складі пропозиції Учасника відсутні «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної про-позиції», «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», «Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.14. Відповідно до пункту 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції надають посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження навчання із загального курсу охорони праці, щодо «Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», «Правил охорони праці на автомобільному транспорті», «Правил охорони праці під час вантажно - розвантажувальних робіт», а також посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки видане на ім’я керівника Учасника, якщо учасником є юридична особа або на ім’я учасника фізичної особи-підприємця/фізичної особи. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.15. Відповідно до пункту 20 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано*. Примітка*: У разі, якщо під час виконання господарського договору, укладеного між Замовником та Учасником протягом 2021-2024 років було застосовано оперативно-господарські санкції у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Учасником як стороною, яка порушує зобов’язання, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, відповідно до Особливостей – тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. На виконання такого, учасникам необхідно надати у складі пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення цієї закупівлі, та не пізніше дати розкриття тендерних пропозицій, зокрема про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - КНП «Острозька багатопрофільна лікарня» Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області». Замовник надає зазначену Довідку, усім зацікавленим особам.». Зазначений документ відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.16. Відповідно до пункту 24 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.17. Відповідно до пункту 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Товари повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам ТУ, ДСТУ. Учасники до моменту подання тендерних пропозицій, задля повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, необхідністю транспортування (доставки) предмету закупівлі до закладу, необхідністю здійснення розвантаження та складування товару за адресою закладу Замовника (Рівненська область, місто Острог, вул. Татарська, 18), протягом періоду уточнень (зверненнями за роз’ясненнями), зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, повинні особисто ознайомитися із майданчиком розвантаження/складування Товару, узгодити маршрут доставки предмету закупівлі від власної виробничої бази (склад, тощо) до адреси закладу Замовника, та скласти відповідний Акт-ознайомлення із майданчиком розвантаження та складування товару (в довільній формі), який повинен містити підписи уповноважених представників Замовника та Учасника, копія відповідного Акту-ознайомлення, надається Учасниками у складі своїх пропозицій. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, підписання та узгодження Акту-ознайомлення, проводиться виключно в період уточнень та з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Отриману від Замовника інформацію, врахувати при підготовці тендерної пропозиції. Виконання цих вимог повинно бути документально зафіксовано та надано учасником в складі його тендерної пропозиції. Витрати на виїзд, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження. За потреби Учасник може звернутися до Замовника для отримання інформації, яка буде йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.18. Відповідно до пункту 26 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Форми «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до тендерної документації.». Надана учасником у складі пропозиції Форма «Тендерна пропозиція» не в повній мірі відповідає вимогам Додатку №1 до Тендерної документації; 1.19. Відповідно до пункту 27 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Лист-згода про погодження з проектом Договору, та погодженням з тим, що Учасник особисто (прибуде для підписання) підпише договір про закупівлю за адресою: м. Острог, вул. Татарська, 185». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.20. Відповідно до пункту 6 Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.21. Відповідно до пункту 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), копія якої (нової первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка») надається в складі пропозиції. Медична книжка кожного працівника, що здійснює поставку та розвантажувальні роботи має бути чинна на кожну поставку товару. Окрім цього, учасник на водія автотранспорту, а також особи, що буде супроводжувати Товар у дорозі і виконувати вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), надає у складі пропозиції посвідчення та протоколи або витяги з протоколів, щодо проходження ними навчання та перевірки знань таких осіб з охорони праці, зокрема: Загальний курс з охорони праці, «Правил охорони праці на автомобільному транспорті» та «Правил охорони праці під час вантажно - розвантажувальних робіт»». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 1 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 4 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 5 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 10 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 11 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 14 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 17 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 20 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 24 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 26 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 27 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 6 Додатку №2 до Тендерної документації, Пункт 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів; 3.2. Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів(реквізити, ціни) згідно Додатку №6; 3.3. Документи відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.4. Гарантійного листа про те, що поставка товару буде здійснюватися 2-3 рази на тиждень на наступний день після надання заявки-замовлення; 3.5. Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування (доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника) предмету закупівлі - надати гарантійний лист; 3.6. Листа за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: щодо наявності вантажного автотранспорту, необхідного здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору; 3.7. Сертифікати відповідно до пунктів 10, 11, 12 та 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.8. Довідку в довільній формі, про виконані протягом 2024-2025 роки аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не одного договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. *Аналогічним вважається Договір, щодо поставки Товарів - Паливної деревини; 3.9. Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, у письмовій формі у вигляді листа-погодження; 3.10. «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної про-позиції», «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», «Лист-погодження з пунктом щодо формальних помилок»; 3.11. Документи відповідно до пункту 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.12. Довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення цієї закупівлі, та не пізніше дати розкриття тендерних пропозицій, зокрема про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – КНП «Острозька багатопрофільна лікарня» Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області; 3.13.Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі; 3.14. Документи відповідно до пункту 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.15. Належним чином заповнену «Форму «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до тендерної документації; 3.16. Лист-згоду про погодження з проектом Договору, та погодженням з тим, що Учасник особисто (прибуде для підписання) підпише договір про закупівлю за адресою: м. Острог, вул. Татарська, 185; 3.17. Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних; 3.18. Документи та інформацію відповідно до пункту 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації
Створено
15.08.2025 13:47
Надати до
16.08.2025 13:47
Період вимог/скарг з 20.08.2025 10:10 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 08:59 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі вищевказаної норми.
Документи кваліфікації
20.08.2025 10:10
Повідомлення про рішення
20.08.2025 10:09
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 08:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 10:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 10:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Жолнерчук Володимир Володимирович (Код – 3776911754) (далі – Учасник) у процедурі відкритих торгів на закупівлю «Деревина дров’яна непромислового використання. Паливна деревина» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося: «Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про учасника (реквізити, адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), найменування банку, що обслуговує Учасника, номер рахунку у форматі IBAN, прізвище, ім'я, по-батькові керівника. *Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію довідки з обслуговуючого банку, реквізити якого зазначені у цій Довідці, з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та про наявність/відсутність простроченої заборгованості за кредитами, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, а також додатково скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів.». Вказана інформаційна довідка та скан-оригіналу довідки (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах відсутні у складі пропозиції учасника; 1.2. Відповідно до пункту 5 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося: «Копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для учасників фізичних осіб та ФОПів)». Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду відсутня у складі пропозиції учасника; 1.3. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати заповнений проект договору. Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів (реквізити, ціни) згідно Додатку №6.». Наданий у складі пропозиції Учасника проект договору не заповнений в повному обсязі; 1.4. Відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції враховувати та дотримуватись позиції Уповноваженого органу щодо роз'яснень окремих положень законодавства у сфері публічних закупівель. Зокрема, Учасники повинні підтвердити свою відповідність вимогам етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно рекомендацій Мінекономіки для учасників публічних закупівель. 3 огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника, або учасником політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника, або учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, положення, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики за рекомендованою формою.». Вказані документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.5. Відповідно до пункту 4 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Гарантійного листа про те, що поставка товару буде здійснюватися 2-3 рази на тиждень на наступний день після надання заявки-замовлення.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.6. Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування (доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника) предмету закупівлі - надати гарантійний лист.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.7. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначається наступна інформація: щодо наявності вантажного автотранспорту, необхідного здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору: • Копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними в довідці автотранспортом. (договір купівлі-продажу/договір оренди з актами приймання-передачі, тощо, а також копію свідоцтва про реєстрацію т/з).». Зазначений Лист та документи відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.8. Відповідно до пункту 8 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Гарантійний лист, складений в довільній формі, що Учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.». Зазначений Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.9. Відповідно до пункту 10 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління якістю, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління якістю учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний)». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника. 1.10. Відповідно до пункту 11 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему екологічного управління, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи екологічного управління учасника вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний)». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.11. Відповідно до пункту 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему менеджменту протидії корупції, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи менеджменту протидії корупції учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)) якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний)». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.12. Відповідно до пункту 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції повинні надати копію діючого сертифікату на систему управління охороною здоров'я та безпекою праці, щодо оптової торгівлі деревиною та оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, виданого учаснику органом сертифікації, та зміст такого сертифікату повинен підтверджувати відповідність системи управління охороною здоров'я та безпекою праці, учасника вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) "Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування".» якщо від моменту отримання сертифікату, пройшло більше ніж 1 рік, то в такому випадку учасником у складі пропозиції надається - оригінал або належним чином завірена копію звіту по проведеному наглядовому аудиту (Щорічний)». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.13. Відповідно до пункту 14 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник надає інформацію, у вигляді довідки в довільній формі, про виконані протягом 2024-2025 роки аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі. *Аналогічним вважається Договір, щодо поставки Товарів - Паливної деревини.». Зазначені документи та інформація у складі пропозиції Учасника не відповідають вимогам Замовника, надана у складі пропозиції Довідка містить інформацію про один договір, однак Лист-відгук за Договором не наданий у складі пропозиції Учасника; 1.14. Відповідно до пункту 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Інформації та документів, які підтверджують вимоги замовника, які зазначені в п. 7 Розділу І тендерної документації «Загальні положення», а саме: «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, подається у письмовій формі у складі пропозиції учасника у вигляді листа-погодження, довільної форми.». Зазначений лист-погодження відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.15. Відповідно до пункту 17 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Документів та інформації, що передбачені п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації». У складі пропозиції Учасника відсутні «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної про-позиції», «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», «Допущення формальних помилок учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, учасник в складі тендерної пропозиції надає лист-погодження з даним пунктом щодо формальних помилок». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.16. Відповідно до пункту 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасники у складі пропозиції надають посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження навчання із загального курсу охорони праці, щодо «Загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», «Правил охорони праці на автомобільному транспорті», «Правил охорони праці під час вантажно - розвантажувальних робіт», а також посвідчення та витяг з протоколу/протоколів про проходження перевірки знань з питань пожежної безпеки видане на ім’я керівника Учасника, якщо учасником є юридична особа або на ім’я учасника фізичної особи-підприємця/фізичної особи. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.17. Відповідно до пункту 20 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує, що у попередніх відносинах між Учасником та Замовником таку оперативно-господарську/і санкцію/ї, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє, не було застосовано*. Примітка*: У разі, якщо під час виконання господарського договору, укладеного між Замовником та Учасником протягом 2021-2024 років було застосовано оперативно-господарські санкції у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із Учасником як стороною, яка порушує зобов’язання, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника, відповідно до Особливостей – тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. На виконання такого, учасникам необхідно надати у складі пропозиції довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення цієї закупівлі, та не пізніше дати розкриття тендерних пропозицій, зокрема про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником - КНП «Острозька багатопрофільна лікарня» Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області». Замовник надає зазначену Довідку, усім зацікавленим особам.». Зазначений документ відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.18. Відповідно до пункту 21 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності, про що у складі пропозиції надається довідка в довільній формі.». Зазначений лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.19. Відповідно до пункту 22 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, про що має бути наданий від учасника гарантійний лист під час подання тендерної пропозиції.». Зазначений лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.20. Відповідно до пункту 24 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.21. Відповідно до пункту 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Товари повинні відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам ТУ, ДСТУ. Учасники до моменту подання тендерних пропозицій, задля повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму, необхідністю транспортування (доставки) предмету закупівлі до закладу, необхідністю здійснення розвантаження та складування товару за адресою закладу Замовника (Рівненська область, місто Острог, вул. Татарська, 18), протягом періоду уточнень (зверненнями за роз’ясненнями), зазначеної замовником в оголошенні про проведення тендерної процедури закупівлі, повинні особисто ознайомитися із майданчиком розвантаження/складування Товару, узгодити маршрут доставки предмету закупівлі від власної виробничої бази (склад, тощо) до адреси закладу Замовника, та скласти відповідний Акт-ознайомлення із майданчиком розвантаження та складування товару (в довільній формі), який повинен містити підписи уповноважених представників Замовника та Учасника, копія відповідного Акту-ознайомлення, надається Учасниками у складі своїх пропозицій. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, підписання та узгодження Акту-ознайомлення, проводиться виключно в період уточнень та з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Отриману від Замовника інформацію, врахувати при підготовці тендерної пропозиції. Виконання цих вимог повинно бути документально зафіксовано та надано учасником в складі його тендерної пропозиції. Витрати на виїзд, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження. За потреби Учасник може звернутися до Замовника для отримання інформації, яка буде йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції.». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 1.22. Відповідно до пункту 26 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Форми «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до тендерної документації.». Надана учасником у складі пропозиції Форма «Тендерна пропозиція» не в повній мірі відповідає вимогам Додатку №1 до Тендерної документації; 1.23. Відповідно до пункту 27 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Лист-згода про погодження з проектом Договору, та погодженням з тим, що Учасник особисто (прибуде для підписання) підпише договір про закупівлю за адресою: м. Острог, вул. Татарська, 185». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.24. Відповідно до пункту 28 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП).». Учасник накласти на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис (УЕП); 1.25. Відповідно до пункту 6 Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних.». Вказаний Лист відсутній у складі пропозиції Учасника; 1.26. Відповідно до пункту 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації, від учасників вимагалося надання: «Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують Товар у дорозі і виконують вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), копія якої (нової первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка») надається в складі пропозиції. Медична книжка кожного працівника, що здійснює поставку та розвантажувальні роботи має бути чинна на кожну поставку товару. Окрім цього, учасник на водія автотранспорту, а також особи, що буде супроводжувати Товар у дорозі і виконувати вантажо-розвантажувальні роботи (вантажник та/або експедитор), надає у складі пропозиції посвідчення та протоколи або витяги з протоколів, щодо проходження ними навчання та перевірки знань таких осіб з охорони праці, зокрема: Загальний курс з охорони праці, «Правил охорони праці на автомобільному транспорті» та «Правил охорони праці під час вантажно - розвантажувальних робіт»». Зазначені документи та інформація відсутні у складі пропозиції Учасника; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 5 Розділу 1 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 1 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 4 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 5 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 8 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 10 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 11 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 12 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 14 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 16 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 17 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 20 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 21 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 22 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 24 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 26 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 27 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 28 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації, Пункт 6 Додатку №2 до Тендерної документації, Пункт 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі, з відомостями про учасника (реквізити, адреса юридична, фактична та електронна, телефон, факс), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), найменування банку, що обслуговує Учасника, номер рахунку у форматі IBAN, прізвище, ім'я, по-батькові керівника. *Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію довідки з обслуговуючого банку, реквізити якого зазначені у цій Довідці, з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру та про наявність/відсутність простроченої заборгованості за кредитами, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів, а також додатково скан-оригіналу довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованого рахунку учасника в банківських установах, що повинна бути видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів; 3.2. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного; 3.3. Завізований (шляхом проставляння підпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінці) проект договору про закупівлю з заповненням його пунктів(реквізити, ціни) згідно Додатку №6; 3.4. Документи відповідно до пункту 2 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.5. Гарантійного листа про те, що поставка товару буде здійснюватися 2-3 рази на тиждень на наступний день після надання заявки-замовлення; 3.6. Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування (доставка товару, завантажувальні-розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника) предмету закупівлі - надати гарантійний лист; 3.7. Документи відповідно до пункту 7 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.8. Гарантійний лист, складений в довільній формі, що Учасник процедури закупівлі не є – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 3.9. Сертифікати відповідно до пунктів 10, 11, 12 та 13 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.10. Інформацію, у вигляді довідки в довільній формі, про виконані протягом 2024-2025 роки аналогічні договори (не менше двох, з підтверджуючими документами (копія не менше двох договорів, зазначених в довідці, та листи-відгуки від Замовника/ків (контрагента/ів), щодо належного виконання аналогічних договорів, що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення цієї закупівлі; 3.11. Погодження щодо мови процедури закупівлі, та мови підготовки тендерної пропозиції учасників, у письмовій формі у вигляді листа-погодження; 3.12. «Реєстр наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної про-позиції», «Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.», «Лист-погодження з пунктом щодо формальних помилок»; 3.13. Документи відповідно до пункту 19 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.14. Довідку довільної форми, видану Замовником торгів, не раніше оголошення цієї закупівлі, та не пізніше дати розкриття тендерних пропозицій, зокрема про те, що Учасник не має негативного досвіду співпраці з Замовником – КНП «Острозька багатопрофільна лікарня» Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області; 3.15. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг, про що має бути наданий від учасника гарантійний лист під час подання тендерної пропозиції. 3.16. Учасником даних відкритих торгів повинні вживатися заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для його виду та способу господарської діяльності, про що у складі пропозиції надається довідка в довільній формі; 3.17. Учасник повинен гарантувати письмово в довільній формі, у складі тендерної пропозиції, відповідним окремим документом, про не вчинення свідомих дій стосовно спотворення конкуренції в торгах (демпінгу цін) шляхом заниження вартості предмету закупівлі; 3.18. Документи відповідно до пункту 25 Розділу 3 Додатку №4 до Тендерної документації; 3.19. Належним чином заповнену «Форму «Тендерна пропозиція» згідно додатку 1 до тендерної документації; 3.20. Лист-згоду про погодження з проектом Договору, та погодженням з тим, що Учасник особисто (прибуде для підписання) підпише договір про закупівлю за адресою: м. Острог, вул. Татарська, 185; 3.21. Учасник повинен накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП). 3.22. Оплата за поставлений товар здійснюється після отримання товару. Учасник повинен надати у складі пропозиції Лист-довідку про спроможність власними силами та засобами здійснити Поставку Товарів за відсутності авансу та з відстрочкою оплати, після підписання Видаткових накладних; 3.23. Документи та інформацію відповідно до пункту 3 Інших вимог Додатку №2 до Тендерної документації;
Створено
19.08.2025 08:39
Надати до
20.08.2025 08:39
Період вимог/скарг з 22.08.2025 15:41 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 10:10 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 15:42
Довідка НАЗК
22.08.2025 15:41
Повідомлення про рішення
22.08.2025 15:40
Пропозиція, що перемогла
20.08.2025 10:10
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-06-002546-a-c1
Очікує підписання
2 159 980 грн.
2 159 980 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 000 (метри кубічні)
Паливна деревина
Номенклатура
Паливна деревина
Кількість
1 000
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999833

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Козачук Юрій Миколайович
Повна назва
ФОП Козачук Юрій Миколайович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3157210278

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380976095122
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 160 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380976095122
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності