Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області від Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-06-002133-a
Id Tender a6163fe426964e5ea57b7133c587c5dc
План UA-P-2025-08-06-002418-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2025 10:42
Остання зміна 02.09.2025 11:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
341 414 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 707.07 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2025 10:40 до 15.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2025 10:40
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2025 10:40
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2025 09:00
до 22.08.2025 15:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 15:48
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2025 15:48
до 02.09.2025 11:46
Період уточнень
з 06.08.2025 10:40 до 12.08.2025 00:00
Період оскарження
з 06.08.2025 10:40 до 12.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2025 09:00 до 22.08.2025 15:48
Період кваліфікації
з 15.08.2025 09:00 до 22.08.2025 15:48
Основні параметри
Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
341 414 грн.
Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Назва предмета закупівлі
Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Очікувана вартість
341 414 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1707,07
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 707.07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Код ДК 021:2015
45111300-1 - Демонтажні роботи
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
82600, Україна, Львівська область, м. Сколе, вул. Степана Бандери, 2
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані послуги протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів надання послуг, рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ"
Пропозиція:
340 961.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Сомар
Електронна пошта
Телефон
+380501755316
Замовник
ЄДРПОУ
44008365
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Поштовий індекс
82600
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Сколе
Адреса
вул.Чайківського, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Період вимог/скарг з 22.08.2025 15:48 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.08.2025 09:00 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 15:48
Довідка НАЗК
22.08.2025 15:48
Повідомлення про рішення
15.08.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 10:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2025 10:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «20» серпня 2025 року № 43 м. Сколе Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради 31 грудня 2021 року № 230, з метою організації закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області (ДК 021:2015: 45111300-1 Демонтажні роботи), ВСТАНОВИВ: Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ" виявлено невідповідності в інформації, подання якої вимагалось Тендерною документацією: перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає серед інших документів: - звіт за формою 1-ДФ за останній звітний період з підтверджуючим документом про його прийняття (наприклад квитанція тощо) та штатний розпис; - копії наказів про прийняття на роботу або копії цивільно-правових договорів, або копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) чи витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу. Учасником не надано підтверджуючих документів про прийняття на роботу працівників: Ксьонжик О.В., Сусік В.В., Меленчук І.І., Підгородецький І.О. Учасником не надано звіт за формою 1-ДФ щодо працівників: Меленчук І.І., Підгородецький І.О. Учасником не надано штатний розпис. 2. Згідно пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає серед інших документів: не менше 1 повністю виконаного договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічним, у розумінні цього оголошення про проведення закупівлі, є договір з капітального ремонту або реконструкції об’єкта за 2019 – 2024 рр, який включає будь-які роботи з демонтажу. Учасником не надано додатків до аналогічного договору, в яких відображені роботи з демонтажу. 3. Згідно пункту 4 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає: інформацію від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника (дата видачі не раніше оголошення торгів). Учасником не надано такої інформації. 4. Згідно пункту 4 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає: інформацію з банків, в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів). Учасником надана неактуальна інформація з АТ «Ощадбанк». 5. Згідно пункту 6 Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії (ст.16)» до Тендерної документації, Учасник надає: «Інформацію з органу Державної виконавчої служби по місцю проживання (реєстрації) Учасника про відсутність (чи наявність) відносно Учасника відкритих виконавчих проваджень (дата видачі не раніше оголошення торгів). Учасником надана неактуальна інформаці з ДВС. Відповідно до змісту Тендерної документації (пункт 2 розділу V): відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Від учасника процедури закупівлі ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ" щодо встановлених невідповідностей через електронну систему закупівель не надходили запитання або уточнення стосовно змісту вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. - Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На основі вище викладеного, керуючись пунктом 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), ВИРІШИВ : I. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення Учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ" таких невідповідностей у Тендерній пропозиції шляхом надання додаткових документів: 1. Підтверджуючих документів про прийняття на роботу працівників Учасника: Ксьонжик О.В., Сусік В.В., Меленчук І.І., Підгородецький І.О. Звіту за формою 1-ДФ щодо працівників Учасника: Меленчук І.І., Підгородецький І.О. Штатного розпису Учасника. 2. Локального кошторису, в якому відображені демонтажні роботи, який є складовою частиною додатку «Договірна ціна» до аналогічного договору. 3. Інформації від уповноваженого органу – Державної податкової служби України з інформацією щодо зареєстрованих рахунків Учасника (дата видачі не раніше оголошення торгів). 4. Актуальної інформації з АТ «Ощадбанк» та інших банків (при умові, що у вказаній інформації з ДПСУ будуть зазначені ще інші банки, крім тих, по яких надав інформацію Учасник), в яких відкриті рахунки Учасника про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами за кредитами по всіх рахунках відповідно до довідки з Державної податкової служби України (дата видачі не раніше оголошення торгів). 5. Актуальної інформації з органу Державної виконавчої служби по місцю проживання (реєстрації) Учасника про відсутність (чи наявність) відносно Учасника відкритих виконавчих проваджень (дата видачі не раніше оголошення торгів). II. Роз’яснити Учаснику ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ", що відповідно до пунктів 43 та 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) йому необхідно усунути вказані невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради Сомар І.М.
Створено
20.08.2025 17:42
Надати до
21.08.2025 17:42
Договір
UA-2025-08-06-002133-a-a1
Підписаний і діє
Номер
143
340 961.8 грн.
340 961.8 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (послуга)
Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Номенклатура
Послуги з виконання заходів із запобігання виникненню надзвичайної ситуації – демонтажу аварійних будівель на території Опорного закладу освіти "Сколівської академічної гімназії при національному університеті "Львівська політехніка" імені Героя України Героя Небесної Сотні Олега Ушневича" Сколівської міської ради по вул. Степана Бандери, 2 м. Сколе Стрийського району Львівської області
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44008365

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ"
Повна назва
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45206472

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 11:46
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
341 414 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Контактний телефон:
+380501755316
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
341 414 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2025 09:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
Контактний телефон:
+380501755316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності