Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації) від Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-012221-a
Id Tender ba1420e34c3d4fdeaa41c0edc3491896
План UA-P-2025-08-05-013437-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2025 19:21
Остання зміна 03.09.2025 15:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 730 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
177 300 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 19:21 до 18.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 19:21
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 19:21
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 11:29
до 26.08.2025 17:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 17:15
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 17:15
до 03.09.2025 15:45
Період уточнень
з 05.08.2025 19:21 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 19:21 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 11:29 до 26.08.2025 17:15
Період кваліфікації
з 19.08.2025 11:29 до 26.08.2025 17:15
Основні параметри
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 730 000 грн.
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації)
Очікувана вартість
17 730 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
177300,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
88 650
Аукціон
Cтарт аукціону
19.08.2025 11:00
Закінчення аукціону
19.08.2025 11:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі України. Замовник здійснює щомісячні та проміжні платежі за надані послуги виключно Підряднику на підставі «Актів здачі - приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт», «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в(УПВ), і «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положеннями чинної КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), підписаних уповноваженими представниками Сторін. 4.2. Акти здачі - приймання виконаних проектних, науково-проектних, вишукувальних та додаткових робіт, акти форми № КБ-2в(УПВ) та довідки форми № КБ-3 з розрахунками готує Підрядник і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника у строк не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення звітного періоду. Уповноважений представник Замовника протягом трьох робочих днів перевіряє акти і підписує їх в частині фактично наданих якісних обсягів послуг. 4.3. Взаєморозрахунки проводяться на підставі наданих обсягів послуг. Вартість матеріально-технічних та трудових ресурсів приймається відповідно до вартостей, визначених у договірній ціні.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
17 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Пропозиція:
17 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
Пропозиція:
17 641 350 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.08.2025 11:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 17:51
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єфімова Алла Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380948632826
Замовник
ЄДРПОУ
25829550
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. М. Грушевського, 49
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації)
Період вимог/скарг з 26.08.2025 17:15 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 11:29 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасника ТОВ "Евродор" визначити переможцем процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
26.08.2025 17:15
Довідка НАЗК
26.08.2025 17:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.08.2025 09:07
Електроний протокол про продовження строку
19.08.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 19:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 19:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З метою розміщення у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель (відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178) постала обґрунтована необхідність у продовженні строку розгляду до 20 робочих днів. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду до 20 робочих днів по процедурі закупівлі: Код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації))
Дата продовження строку розгляду
25.08.2025 09:07
Дата кінця розгляду
17.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: - в довідці ПП «Терра Інжиніринг» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 12.08.2025 №68/4 вказано головним інженером проекту Осадчука Максима Олександровича при цьому надано сертифікат за напрямком «інженерно-будівельне проектування доріг» всупереч вимозі щодо сертифікації за напрямком «забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва»; - в довідці ТОВ «Евродор» про наявність необхідного обладнання матеріально – технічної бази та технологій від 15.08.2025 №101-3 в стовпчику 5 графи 10 щодо договору на надання послуг будівельних машин, транспортних засобів ФОП Берветов Анатолій Миколайович номер договору не відповідає договору наданому на підтвердження наявності автокрана; - в довідці ТОВ «Евродор», яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано в графі №24 – Чмаров В’ячеслав Олександрович тоді як наказ надано на Чмарова Вячеслава Олександровича, що не відповідає довідці; - договір вказаний в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору №103-3 від 15.08.2025 не відповідає номеру договору наданому на підтвердження; договір наданий на підтвердження виконання виконання аналогічного досвіду надано не в повному обсязі, а саме не надано календарний план до додаткової угоди №3; до додаткової угоди №4 не надано договірну ціну (додаток 2); - додаток 1 до субліцензійного договору №39/19 від 28.08.2019 р. між ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» та ФОП Павленко Надія Володимирівна викладено російською мовою і не надано автентичного перекладу; - не надано гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну дії документів у разі якщо строк (термін) дії, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - пункт 1.2 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.1 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.2 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.3 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 8.4 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1 Додатку 1 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку з вказанням головного інженера проєкта за напрямком сертифікації «забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва», або іншим чином виправити вказану невідповідність; - вказати вірно в довідці ТОВ «Евродор» про наявність необхідного обладнання матеріально – технічної бази та технологій реквізити договору на надання послуг будівельних машин, транспортних механізмів з ФОП Берветов Анатолій Миколайович, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - в довідці ТОВ «Евродор», яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вірно вказати ім’я щодо працівника графи №24, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати довідку на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вірно вказавши номер договору; на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати договір від 02.11.2023 №1П/КПП в повному обсязі з усіма додатками, або іншим чином виправити вказані невідповідності; - надати додаток до субліцензійного договору №39/19 від 28.08.2019 р. між ПП «ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ» та ФОП Павленко Надія Володимирівна з автентичним перекладом українською мовою, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну дії документів від дати закінчення строку дії до кінцевої дати надання послуг, що є предметом закупівлі якщо строк (термін) дії документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, що спливає з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг, або іншим чином виправити вказану невідповідність.
Створено
25.08.2025 16:37
Надати до
26.08.2025 16:37
Договір
UA-2025-08-05-012221-a-a1
Підписаний і діє
Номер
6П/КПП/25
17 150 000 грн.
14 291 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації)
Номенклатура
Поточний ремонт пункту пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення «Нові Трояни - Чадир-Лунга» (з виготовленням проєктної документації)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25829550

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33387560

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.09.2025 15:45
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 730 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Контактний телефон:
380948632826
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 730 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Контактний телефон:
380948632826
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності