Показати схожі тендери
Закупівля «Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno, CPV code 45450000-6 Other building completion work від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-012163-a
Id Tender 0d19a8c009cb4323927cdd31db57196e
План UA-P-2025-08-05-014537-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2025 18:56
Остання зміна 05.11.2025 20:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
31 997 649 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
159 988.25 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 18:54 до 05.10.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 18:54
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 18:54
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.10.2025 00:00
до 17.10.2025 17:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.10.2025 17:56
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 17:56
до 05.11.2025 20:31
Період уточнень
з 05.08.2025 18:54 до 02.10.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 18:54 до 02.10.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.10.2025 00:00 до 17.10.2025 17:56
Період кваліфікації
з 05.10.2025 00:00 до 17.10.2025 17:56
Основні параметри
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno, CPV code 45450000-6 Other building completion work
Виконання робіт здійснюватиметься за кошти гранту Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області, згідно Проекту № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині» (Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno), Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027», який діє в Україні на підставі міжнародного договору - Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікована із заявою Законом України від 03.09.2008 №360-VI; Угода про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина - Словаччина - Румунія – Україна, ратифікованою Законом України № 3717- IХ від 09.05.2024р. Проєкт зареєстровано Секретаріатом Кабінету Міністрів України за № 5851 від 13 лютого 2025 року.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
31 997 649 грн.
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno, CPV code 45450000-6 Other building completion work
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno, CPV code 45450000-6 Other building completion work
Очікувана вартість
31 997 649 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
159988,25
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
90575, Україна, Закарпатська область, смт. Солотвино, Борканюка, 2
Дата постачання по
14.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів приймання виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками сторін тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних Грантових коштів та фінансування. Оплата Робіт здійснюється в межах фактично отриманого Замовником фінансування Грантодавця, наявного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
31 292 111 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 18:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
documentType.tender.billOfQuantity
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віктор Цюбик
Електронна пошта
Телефон
+380681292456
Замовник
ЄДРПОУ
25438281
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90571
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Тячівський р-н, с. Нижня Апша
Адреса
вул. Дібрівська, буд. 165 А
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno, CPV code 45450000-6 Other building completion work
Період вимог/скарг з 17.10.2025 17:56 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.10.2025 00:00 по 01.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 17:56
Довідка НАЗК
17.10.2025 17:56
Повідомлення про рішення
10.10.2025 12:03
Електроний протокол про продовження строку
05.10.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 18:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 18:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У звязку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі закупівлі є вкрай необхідними задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 11:58
Дата кінця розгляду
01.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.11 Додатку 3 учасник мав надати підписану та заповнену Декларацію доброчесності, Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «008.5.11. Декларація доброчесності.pdf», яка неправильно заповнена, а саме у розділі ІХ Докази для відбору учасник надає посилання на попередню Декларацію, яка була подана у 2020 році для участі у Закупівлі іншого Замовника, при тому що в цьому розділі зазначена інформація стосується інформації, яку замовник може вимагати додатково в учасника, яка не є доступна в електронному вигляді, останній абзац наголошує на тому що учасник може не надавати докази, якщо вони були подані в інших процедурах закупівлі. Документи повинні бути видані не раніше ніж за один рік до дати їх запиту замовником, і вони повинні бути дійсними на цю дату. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями заповнену та підписану Декларацію доброчесності без посилання на подану Декларацію доброчесності 2020 року у іншого Замовника. 2. Відповідно до Розділу 1 Таблиця А Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Додатку 3 учасник мав надати інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також документи/документ на підтвердження права власності/володіння/оренди/користування, тощо відповідним майном, який вказаний у довідці, учасником на виконання цієї вимоги надано файл «008.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в якому міститься інформація по пункту 5 таблиці про оренду Бульдозер Т-180, при тому що у самому договорі в розділі предмет Договору вказаний Бульдозер Т-170, у калькуляції також вказаний Бульдозер Т-170 і у свідоцтві про реєстрацію так само вказано Бульдозер Т-170. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями правильні дані щодо оренди транспортно засобу Бульдозер, а саме виправлений Договір та виправлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 3. Відповідно до Розділу 2 Таблиця В Довідка про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід Додатку 3 учасник мав надати інформацію про наявність кваліфікованих працівників, учасником на виконання цієї вимоги надано файл «008.2.2-b Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в якому в п.4.5. таблиці заповнено інформацію щодо працівника Талапко Юлій Юлійович, який найманий по цивільно-правовому договору №3 від 22.04.2025 року, а вже сам договір із Талапко Юлій Юлійович поданий за №3-а від 02 жовтня 2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями правильні дані щодо цивільно-правового договору укладеного між учасником та Талапко Юлій Юлійович в Таблиці Таблиця В. 4. Відповідно до п.7 Додатку 3 учасник мав надати «Довідку щодо залучення субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт» згідно Таблиці Д, учасником на виконання цієї вимоги надано файл «Довідка щодо залучення субпідрядників.pdf» в якій міститься розрахунок орієнтовної вартості робіт субпідрядної організації, сумою (гривень) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції (графа 4 Таблиці Д), яка не співпадає із підрахунками до поданої цінової пропозиції учасника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями «Довідку щодо залучення субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт» згідно Таблиці Д із заповненою 4 графою у відповідності до поданої цінової пропозиції. 5. Відповідно до п.9 Додатку 3 учасник мав надати «Довідка з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва», учасником на виконання цієї вимоги надано файл «008.5.9 . Інформація щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва.pdf» в якому надано інформацію щодо локалізованих товарів: - щодо інформації по дизельному генератору учасник зазначив у графі 2 Форми 1 довідки («Найменування товару (устаткування)») найменування товару «Генератор дизельний, трифазний, потужністю 64,0/70 кВт, cos f=0,8, у шумопоглинальному всепогодному корпусі, розм. 2453х1525х1088 мм BDG80I», але в поданих документах на підтвердження країни погодження товару подав модель генератора який не співпадає із технічними характеристиками зазначеними учасником в графі 2 Форми 1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлені дані щодо генератора дизельного, а саме надати підтверджуючи документи про країну погодження товару який пропонується із тими технічними характеристиками моделі генератора які зазначені учасником у графі 2 Форми 1 та відповідно зазначити у графі 5 Форми 1 інформацію щодо країни погодження товару та назву документа, що підтверджує країну походження товару або заповнити графу 3 та 4 та надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником; - щодо інформації по Центральній компресорній станції учасник зазначив в колонці 2 Форми 1 довідки («Найменування товару (устаткування)») найменування товару «Центральна компресорна станція (2х100 м3/год, 900 л. ресивер)» та заповнив колонку 5 де зазначив країну погодження товару Туреччина, яка не є стороною Угоди про державні закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію щодо «Центральна компресорна станція», якщо товар локалізований заповнити графу 3 і 4 форми та надати копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником або якщо товар із країни яка є стороною Угоди про державні закупівлі заповнити колонку 5 та зазначити інформацію щодо країни погодження товару та назву документа, що підтверджує країну походження а також надати документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування).
Створено
14.10.2025 18:15
Надати до
15.10.2025 18:15
Договір
UA-2025-08-05-012163-a-c1
Підписаний і діє
Номер
95
31 292 111 грн.
31 292 111 грн.
Без ПДВ
Підписано
31.10.2025
Строк дії договору з
31.10.2025
по
14.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області»
Номенклатура
«Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 14 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25438281

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40241114

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.11.2025 20:31
-
05.11.2025 20:28
Додатки до договору
05.11.2025 20:28
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-24-000014
Дата створення проекту
24.10.2025 14:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.10.2025 15:13
Дата публікації висновку про результати
13.11.2025 16:45
Дата завершення усунення порушень
28.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2025 № 69-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 24.10.2025 № 69-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-08-05-012163-a 05.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.10.2025 00:00
Документи рішення
24.10.2025 15:13
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 18.07.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств від 12.12.2006, ратифікованої із заявою Законом України від 03.09.2008 №360- VI; Угоди про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина — Словаччина — Румунія — Україна від 01.12.2023, ратифікованої Законом України № 3717- IХ від 09.05.2024 (далі – Угода Interreg VI-A), правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону №922-VIII, Особливостей та Угоди Interreg VI-A; своєчасності надання відповіді через електронну систему закупівель на запитання до процедури закупівлі з урахуванням умов Угоди Interreg VI-A, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації, вимогам законодавства та Угоди Interreg VI-A, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства "Нижньо-Апшанська лікарня" Солотвинської селищної ради Тячівського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05 серпня 2025 року № 26; відповіді Замовника, надані через електронну систему закупівель на запитання до процедури закупівлі; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» (далі – ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС»); електронний протокол/повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» від 10.10.2025, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в тендерній пропозиції ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» від 14.10.2025; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» від 17.10.2025 № 31; повідомлення про намір укласти договір від 17.10.2025; договір на виконання робіт від 31.10.2025 № 95; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 27 жовтня та 04 листопада 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Моніторингом встановлено, що досліджувана процедура закупівлі проводиться в рамках реалізації програми Interreg (Interreg VI-A) Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027 (на виконання Угоди про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина — Словаччина — Румунія — Україна від 01.12.2023, ратифікованої Законом України № 3717- IХ від 09.05.2024) в межах реалізації Проєкту № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині» (Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno). За нормами статті 6 Закону №922-VIII якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, передбачено інший порядок закупівлі, ніж визначений цим Законом, застосовуються положення міжнародного договору України, з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону. Згідно з положеннями статті 16 «Правила закупівель, що застосовуються організаціями, які здійснюють операції в рамках Програми» Угоди Interreg VI-A якщо здійснення операції вимагає укладення договорів про закупівлю послуг, постачання товарів або виконання робіт бенефіціаром з Країни-партнера, застосовуються процедури закупівель, викладені в Додатку II. У Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A визначено правила публічних закупівель. 1) За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено наступне. Окремий порядок (правила) для укладення договору про закупівлю Угодою Interreg VI-A не визначено. Водночас, у пункті d параграфу 1 пункту 14 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A визначено, що закупівельна документація має містити проєкт договору на основі типового договору (пункт (d) першого параграфу не має застосовуватися до випадків, коли через виняткові та належним чином обґрунтовані обставини типовий договір не може бути використаний). Аналогічно, відповідно до пункту 8 частини другої статті 22 Закону №922-VIII тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, а згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону №922-VIII – тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (далі – Загальні умови №668) та відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва та є обов’язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). У пункті 5 Загальних умов №668 визначено істотні умови договору, серед яких, зокрема: права та обов'язки сторін; гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків; відповідальність сторін за порушення умов договору підряду. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у пункті 7.5. розділу 7 «Гарантійні строки якості закінчених робіт та порядок їх усунення» проєкту договору, який міститься у Додатку №5 до тендерної документації визначено умову, за якою: «Підрядник НЕ ВІДПОВІДАЄ за дефекти, виявлені у межах гарантійного терміну, якщо він НЕ ДОВЕДЕ, що вони сталися внаслідок: природного зносу об'єкта будівництва або його частини; неправильної його експлуатації; неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим Замовником або залученими іншими особами; неналежного ремонту об'єкта який здійснено самим Замовником або залученими третіми особами. В інших випадках Підрядник зобов'язується усунути недоліки робіт за власні кошти у терміни погоджені із Замовником.». Однак, згідно з положеннями пункту 106 Загальних умов №668 підрядник ВІДПОВІДАЄ за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків, якщо він НЕ ДОВЕДЕ, що: недоліки були відомі або могли бути відомі замовнику на момент їх прийняття, але не зазначені в акті; недоліки виникли внаслідок: неналежної підготовки проектної документації, якщо відповідно до договору підряду обов'язок щодо забезпечення робіт (будівництва об'єкта) проектною документацією було покладено на замовника; природного зносу результату закінчених робіт (об'єкта будівництва), змонтованих конструкцій; неправильної експлуатації або неправильності інструкцій щодо експлуатації змонтованих конструкцій та/або об'єкта будівництва, розроблених самим замовником або залученими ним третіми особами; неналежного ремонту змонтованих конструкцій, об'єкта будівництва, проведеного самим замовником або залученими ним третіми особами; інших незалежних від підрядника обставин. Таким чином, умови пункту 7.5. проєкту договору (Додаток №5 до тендерної документації) не відповідають положенням Загальних умов №668 (п.106) щодо необхідності доведення підрядником фактів, за яких він не відповідатиме за недоліки (дефекти), виявлені в закінчених роботах (об'єкті будівництва) і змонтованих конструкціях протягом гарантійних строків. З врахуванням вищенаведеного, при складанні тендерної документації Замовником допущено недотримання положень пункту d параграфу 1 пункту 14 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A та порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII, пунктів 3 та 28 Особливостей внаслідок включення до тендерної документації (Додаток №5, проєкт договору) умов, що суперечать чинному законодавству. Слід зауважити, умови пункту 7.5. проєкту договору збережені у аналогічному пункті укладеного за результатами досліджуваної процедури закупівлі договору від 31.10.2025 № 95. 2) В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Пунктом с параграфу 1 пункту 14 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A визначено, що закупівельна документація має містити тендерні специфікації, включно з технічними специфікаціями та відповідними критеріями. Водночас, у пункті с параграфу 3 пункту 14 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A визначено, зокрема, інформацію, яку має містити тендерна специфікація: технічні специфікації, зазначені в пункті 16 цього Додатка. Поряд з цим, абзацом третім параграфу 1 пункту 16 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A встановлено, наступне: «Технічні специфікації мають містити характеристики робіт, поставок або послуг, включно з мінімальними вимогами, які вимагаються, щоб вони відповідали використанню, для якого призначені замовником». Так, Замовником у Додатку 3.1 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» до Додатку 3 тендерної документації вимагається наступне: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні, та які повинні бути складені відповідно до вимог розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), а саме: договірна ціна; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; пояснювальна записка; локальний кошторис; відомість ресурсів до локального кошторису; документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси …» Однак, учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції подано документи, які не підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, наведених у технічному завданні Додатку 3.1, зокрема: - у пункті № 28 Замовником передбачено використання наступного матеріалу з чітко визначеними розмірами: «Сталь 50х4х570», проте у поданому учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» Локальному кошторисі 02-01-01 (файл: «2_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s) в пункті № 28 зазначено, використання матеріалу «Сталь кутова 50х50 мм», що не відповідає вимогам Замовника, оскільки належить до матеріалу з іншими технічними характеристиками, зокрема розміри не відповідають встановленим та не містять третього розміру (товщини сталі), який є суттєвим та відповідно впливає на ціну матеріалу; - у пункті № 54 Замовником передбачено виконання робіт з наступного матеріалу: «Улаштування покрівель шатрових із профнастилу», проте, в поданому учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» Локальному кошторисі 02-01-01 (файл: «2_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s) в пункті № 54 зазначено: «Улаштування покрівель шатрових із металочерепиці "Монтерей" [Улаштування покрівель шатрових ізпрофнастилу]», що не відповідає вимогам Замовника в Додатку 3.1 в повній мірі, оскільки не зазначено конкретні (чіткі) технічні характеристики запропонованого товару та, відповідно, неможливо встановити з якого саме матеріалу будуть виконуватися роботи з улаштування покрівель; - у пункті № 280 Замовником визначено, що для внутрішнього опорядження повинна використовуватися, зокрема: «Підвісна медична стеля Rockfon в кількості 249,396 м2(метрів квадратних)», проте у пункті № 280 поданого учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» Локального кошторису 02-01-01 (файл: «2_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s) та в пункті № 121 підсумкової відомості ресурсів до даного локального кошторису (файл: «2_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf.p7s) зазначено наступне: «Підвісна медична стеля Rockfon в кількості 249,396 шт (штук)», оскільки одиниця виміру – шт (штуки) не відповідає одиницям виміру м2 (метри квадратні) та безпосередньо впливає на прямі витрати договірної ціни, та як наслідок - на ціну тендерної пропозиції в цілому; - у пункті № 329 Замовником передбачено використання: «Штукатурки декоративної Ceresit СT 36», проте у пункті № 329 поданого учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» Локального кошторису 02-01-01 (файл: «2_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s) та у пункті № 201 підсумкової відомості ресурсів до даного локального кошторису (файл: «2_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf.p7s) зазначено: «Штукатурка декоративна Ceresit СT 174», що не є еквівалентом встановленого Замовником матеріалу, та його технічні характеристики є відмінними від технічних характеристик матеріалу, що передбачений Замовником у технічному завданні («Штукатурки декоративної Ceresit СT 36»), оскільки вони мають різний склад, характеристики, фактуру, різні властивості та різне призначення, а саме - Ceresit CT 36 — це мінеральна суміш (суха суміш на цементній основі), тоді як Ceresit CT 174 є силікон-силікатною штукатуркою готовою до використання; - у пункті № 1226 Замовником вимагається: «Відвід зажимний 90* д.50», проте у пункті № 41 поданого учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» Локального кошторису 06-02-02 (файл: «2_ДЦ_ЛК1_06-02-02.pdf.p7s) та у пункті № 28 підсумкової відомості ресурсів до даного локального кошторису (файл: «2_ДЦ_ВРЛК_06-02-02.pdf.p7s) пропонується встановлення: «Коліно 90 град. із поліпропілену діам. 50 мм», що цілком не відповідає вимогам Замовника в Додатку 3.1 та не може слугувати еквівалентом товару, визначеного Замовником (Відвід зажимний 90* д.50), оскільки це різні у способі монтажу та застосуванні товари, а саме, різниця полягає в тому, що зажимний відвід використовується для підключення труб до вже існуючої магістралі за допомогою зажимного хомута, тоді як стандартне коліно є фасонною частиною, яка зварюється (паяється) з трубами для створення поворотів системи. Окрім того, під час моніторингу встановлено, що Замовником у пункті 3.11 розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлені вимоги щодо локалізації (застосовуються у разі набуття замовником у власність відповідних товарів), а саме: «У разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товару (устаткування), визначеного пунктом 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі робіт дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, закупівля таких робіт здійснюється з урахуванням особливостей, установлених зазначеним пунктом Закону… Виходячи з наведеного, якщо у складі робіт передбачено набуття замовником у власність товару (устаткування) вартістю від 200 тисяч гривень із зазначеного в підпункті 2 або підпункті 3 пункту 61 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону переліку, до такого товару (устаткування) застосовується вимога щодо ступеня локалізації виробництва, який повинен бути підтверджено учасником шляхом надання документів, зазначених у додатку № 3 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації.». Разом з тим, Замовником визначено, що: «Відповідно до додатка № 3 “Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі” до цієї тендерної документації, сформованого згідно з проєктною документацією на закупівлю робіт із Реконструкції будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області, таким товаром (устаткуванням) є: 1. Генератор дизельний, трифазний, потужністю 64,0/70 кВт, cos f=0,8, у шумопоглинальному всепогодному корпусі, розм. 2453х1525х1088 мм BDG80I (або аналог) – 1 шт.; 2. Тепловий насос (зовн. блок), aro THERM VWL 125/5 AS (або аналог) – 2 шт.; 3. Насосна установка Q=4м3/год, Н=30 м. Hydro Multi-e 2 cme3-03 (або аналог) – 1 шт.; 4. Центральна компресорна станція (2х100 м3/год, 900 л. ресивер) (або аналог) – 1 шт.». Так, згідно вимог пункту 9 розділу 5 Додатку 3 тендерної документації у разі наявності згідно з пунктом 3.11 тендерної документації товарів (устаткування), що потребують дотримання вимог щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, учасник надає довідку з інформацією щодо кожного запропонованого учасником товару (устаткування) за формою 1 цього ж пункту. На підтвердження незастосування вимог щодо локалізації виробництва учасник заповнює відповідним чином графу 5 форми та надає документ, що підтверджує країну походження такого товару (устаткування). На виконання зазначених вимог, щодо підтвердження ступеня локалізації учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надані документи (файл: «5 Інформація щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва.pdf.»). Однак, в ході аналізу вищезазначених документів встановлено, що вони містять суттєві розбіжності та не узгоджуються (кореспондуються) між собою, а саме: подана учасником довідка від 15.10.2025 Вих. № 5.1 з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва товару «Генератор дизельний, трифазний, потужністю 64,0/70 кВт, cos f=0,8, у шумопоглинальному всепогодному корпусі, розм. 2453х1525х1088 мм BDG80I» та зведена підсумкова відомість ресурсів (файл: «2_ДЦ_ПВР.pdf.p7s) не відповідають товару, який учасник ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» пропонує до постачання та монтажу стосовно моделі генератора згідно поданих Локального кошторису 02-01-05 (файл: «2_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf.p7s), підсумкової відомості ресурсів до даного локального кошторису (файл: «2_ДЦ_ВРЛК_02-01-05.pdf.p7s), а саме: «Генератор дизельний, трифазний, потужністю 64,0/70 кВт, cos f=0,8, у шумопоглинальному всепогодному корпусі, розм. 2453х1525х1088 мм FD 80 I-C», що в свою чергу не може бути виконанням вимог пункту 9 розділу 5 Додатку 3 щодо підтвердження ступеня (або незастосування) локалізації товару, який буде постачатися учасником та придбаватися Замовником. Також, під час моніторингу встановлено, що у Додатку 3.1 тендерної документації вимагається надання документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (щодо інформації про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат – відомість ресурсів за формою згідно з додатком 11 до Настанови; щодо інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції – документ, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, наприклад, довідка в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції). Учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції подано документ «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва» (файл: «Інформація про ресурси.pdf.p7s») з інформацією щодо країни походження запропонованих товарів, зокрема: у пунктах № 343 та № 517 зазначено, що країною походження «Насосна установка Q=4м3/год, Н=30 м. Hydro Multi-e 2 cme3-03» та «Тепловий насос (зовн. блок), aro THERM VWL 125/5 AS» є Україна. Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що у поданих учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» довідках з інформацією щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва описаних вище товарів (файл: «008.5.9.Інформація щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва.pdf.p7s») значиться інформація, що країною походження «Насосної установки Q=4м3/год, Н=30 м. Hydro Multi-e 2 cme3-03» та «Теплових насосів (зовн. блок), aro THERM VWL 125/5 AS» є Німеччина. Окрім того встановлено, що в поданому документі – «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва» (файл: «Інформація про ресурси.pdf.p7s») взагалі відсутня інформація про найменування матеріального ресурсу, одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, про країну походження щодо наступних товарів: «Генератор дизельний, трифазний, потужністю 64,0/70 кВт, cos f=0,8, у шумопоглинальному всепогодному корпусі, розм. 2453х1525х1088 мм FD 80 I-C» та «Центральна компресорна станція (2х100 м3/год, 900 л. ресивер)», що не відповідає вимогам Додатку 3.1. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 04.11.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу не відхилення учасника ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. З наданих Замовником пояснень слідує наступне: «… Під час первинного розгляду пропозиції виявлених аудитом розбіжностей у позначеннях, характеристиках матеріалів або одиницях виміру не було ідентифіковано як суттєвих, таких, що впливають на якість, обсяг чи ціну робіт. Зокрема: • окремі розбіжності в найменуваннях матеріалів та уточненнях (наприклад, «профнастил» – «металочерепиця Монтерей», «шт» – «м?») були сприйняті як технічні описки або різночитання, що не змінюють суті робіт та не свідчать про відхилення від технічних вимог; • зазначення у кошторисах характеристик без уточнення окремих елементів («сходи», «навіс», «димар») трактувалося як формулювання, прийняте у програмному кошторисному забезпеченні, без втрати змісту робіт; • щодо локалізації виробництва устаткування: у складі пропозиції учасник надав довідки про ступінь локалізації та документи про країну походження. Під час розгляду зазначені документи були прийняті як такі, що відповідають формальним вимогам тендерної документації, а різниця у найменуванні моделей (BDG80I / FD80I-C) не була ідентифікована як невідповідність, оскільки модифікації в межах однієї серії мають аналогічні технічні параметри. З огляду на викладене, Замовник під час розгляду документів, поданих у складі тендерної пропозиції учасника повинен керуватися вимогами, визначеними ним у тендерній документації та у разі невідповідності поданих учасником документів (або їх відсутності), зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого учасника у відповідності до пункту 44 Особливостей. Таким чином, на момент розгляду тендерної пропозиції уповноважена особа Замовника не встановила ознак невідповідності вимогам технічної специфікації чи умовам тендерної документації, які б підпадали під підстави для відхилення пропозиції згідно з пунктом 44 Особливостей…». Отже, надані пояснення не обґрунтовують прийняте рішення про невідхилення пропозиції учасника ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, оскільки вказані невідповідності не можуть бути сприйняті як технічні описки та не відносяться до формальних помилок, позаяк вони стосуються технічних, якісних та кількісних характеристик матеріалів та робіт, які є невід’ємними частинами предмета закупівлі. Слід зауважити, що згідно з пунктом 2 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 до формальної помилки відноситься помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Проте, вказана невідповідність не може бути віднесена до формальної помилки, оскільки впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, призводить до її спотворення та стосується характеристики предмета закупівлі. Виходячи з норм пункту 31 частини першої статті першої Закону №922-VIII тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, а згідно з пунктом 18 частини першої статті першої цього Закону - переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. У пункті 26.6 Додатку II Угоди Interreg VI-A визначено, що одержувач гранту повинен прийняти рішення, кому буде присуджено договір, відповідно до критеріїв відбору та присудження, що викладені в закупівельній документації, а відповідно до пункту 17.1 Додатку II Угоди Interreg VI-A договори укладаються на основі критеріїв присудження за умови, що замовник перевірив такі показники: a) тендерна пропозиція відповідає мінімальним вимогам, зазначеним у закупівельній документації; b) кандидат або учасник процедури закупівлі не підлягає виключенню або відмові; c) кандидат або учасник процедури закупівлі відповідає критеріям відбору, зазначеним у закупівельній документації, та не має конфлікту інтересів, який може негативно вплинути на виконання договору. Також, згідно параграфу 1 пункту 20 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A встановлено, що Одержувач гранту (Замовник) має переконатися, що кандидати або учасники процедури закупівлі відповідають мінімальним критеріям відбору щодо технічних і професійних можливостей відповідно до пунктів 20.2 - 20.4 цього Додатку. У відповідності до пункту а параграфу 4 пункту 24 «Подання, електронні комунікації та оцінювання» Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A тендерна пропозиція вважається невідповідною, якщо вона не відповідає мінімальним вимогам, зазначеним у закупівельній документації, а згідно з параграфом 10 цього пункту заявки на участь і тендерні пропозиції, які не відповідають усім мінімальним вимогам, викладеним у документації, повинні бути відхиленими. Водночас, у пункті b параграфу 5 пункту 24 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A встановлено, що тендерна пропозиція вважається неприйнятною у разі якщо вона не відповідає мінімальним рівням якості за критеріями присудження, а згідно параграфу 3 пункту 21 «Критерії присудження» Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A тендерні пропозиції, якість яких нижча за мінімальний рівень якості, встановлений Одержувачем гранту, повинні бути відхилені. Отже, внаслідок не виконання учасником ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» вимог Додатку 3.1 тендерної документації, виникли обставини, передбачені умовами Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A та абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Одержувач гранту (Замовник) зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» як таку, що не відповідає мінімальним рівням якості за критеріями присудження та мінімальним вимогам, зазначеним у закупівельній документації і, відповідно, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовником на порушення умов Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС», а укладено з ним договір від 31.10.2025 № 95 на закупівлю робіт «Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno, CPV code 45450000-6 Other building completion work» на загальну суму 31 292 111,00 гривень (без ПДВ). 3) За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору та додатків до нього встановлено наступне. Пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII імперативно визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно із абзацом п’ятим пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 зі змінами, внесеними наказом Мінекономіки від 23.05.2025 № 2519, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06 червня 2025 року за №878/44284 (далі – Порядок №1082) визначено, що Договір про закупівлю, додаток (додатки) до договору про закупівлю, зміна (зміни) до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Замовник розміщує в електронній системі закупівель у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) такі файли: договір про закупівлю, зазначений в абзаці другому частини першої статті 41 Закону №922-VIII, додаток (додатки) до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); зміни до договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому і третьому частини першої статті 41 Закону № 922-VIII (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у разі зміни цін на них), у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону № 922-VIII; уточнена (узгоджена) договірна ціна (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у випадку складання договірної ціни, уточненої (узгодженої) відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю, зазначеного в абзаці третьому частини першої статті 41 Закону №922-VIII. Інформація, що розміщується замовником в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі текстових даних, не повинна відрізнятися від інформації, розміщеної в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону №922- VIII. Проте, моніторингом встановлено, що Замовником на порушення пункту 10 частини першої статті 10, абзацу другого частини першої статті 41 Закону №922-VIII та пункту 15 Порядку №1082 оприлюднив в електронній системі закупівель договір, укладений з ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» від 31.10.2025 №95 та додатки до нього, а саме: Додаток 1 «Графік виконання робіт» та Додаток 3 «Графік фінансування робіт» лише у форматі PDF, а Додаток 2 «Договірна ціна» до договору – лише у машинозчитувальному форматі (xls). Окрім того, на порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону №922-VIII, у Додатку 4 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об'єкті будівництва» до договору від 31.10.2025 №95 відсутня обов’язкова інформація, яка має зазначатися, а саме: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо номенклатурної позиції відносно наступних матеріальних ресурсів (устаткування): «Генератор дизельний, трифазний, потужністю 64,0/70 кВт, cos f=0,8, у шумопоглинальному всепогодному корпусі, розм. 2453х1525х1088 мм FD 80 I-C» та «Центральна компресорна станція (2х100 м3/год, 900 л. ресивер)».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Угоди Interreg VI-A, Закону № 922-VIII та Особливостей встановлено недотримання положень пункту d параграфу 1 пункту 14 Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A та порушення норм абзацу першого частини третьої статті 22 Закону №922-VIII, пунктів 3 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства встановлено порушення вимог Додатку ІІ Угоди Interreg VI-A та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору та додатків до нього встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10, абзацу другого частини першої статті 41 Закону №922-VIII та пункту 15 Порядку №1082. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону №922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови №710, своєчасності надання відповідей через електронну систему закупівель на запитання до процедури закупівлі урахуванням умов Угоди Interreg VI-A, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС», зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) з ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» від 31.10.2025 № 95 у відповідності до підпункту 10.3.2 пункту 10 «Внесення змін у договір та його розірвання» цього договору, з дотриманням статті 651 Цивільного кодексу України, а також заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
13.11.2025 00:00
Дата публікації
13.11.2025 16:45
Документи висновку
13.11.2025 16:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовником усунено порушення допущені при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» шляхом розірвання договору з ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС» 18 листопада 2025 року, Додаткова угода №1 про розірвання прикріплена до відповіді. Замовник також повідомляє що будуть прийняті всі міри про недопущення у подальшому можливих порушень.
Дата публікації
19.11.2025 18:24
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
Результат
Усунуто
Дата публікації
25.11.2025 16:53
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
25.11.2025 16:53
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція будівлі лікарні Солотвинської селищної ради в смт. Солотвино, вул. Борканюка, 2, Тячівського району Закарпатської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) (джерело фінансування - Грант Європейського Союзу для України та співфінансування КНП «Нижньо-Апшанська лікарня» в рамках проєкту №HUSKROUA/23/RI/2.1/020 «Здоров'я без кордонів: покращення доступу до якісних медичних послуг у Мойсеї та Солотвині», Програми Interreg NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2021-2027) Project № HUSKROUA/23/RI/2.1/020 Health without borders: Improving access to quality medical services in Moisei and Solotvyno, CPV code 45450000-6 Other building completion work» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-012163-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Пунктом 3 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A передбачено опублікування одержувачем гранту в Офіційному віснику Європейського Союзу відповідної інформації про закупівлю (повідомлення про початок процедури, за винятком випадків застосування переговорної процедури; повідомлення про укладення договору за результатами процедури). Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення та/або інформацію щодо виконання Замовником положень Пунктом 3 розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) Угоди Interreg VI-A. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.10.2025 16:46
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 16:46
-
Відповідь
У відповідь на Запит інформуємо по пунктам:
1) Очікувана вартість предмета закупівлі та технічні якісні характеристики предмета закупівлі сформовані Замовником відповідно до затвердженої у встановленому порядку проєктної документації на будівництво з урахуванням Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1226/36848, а також відповідної Настанови. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі використано кошторисну вартість об’єкта будівництва, визначену у складі інвесторської кошторисної документації, яка є невід’ємною частиною затвердженої проєктної документації на будівництво. При цьому для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, кошторисна вартість об’єкта будівництва за ЗКР, зменшена на суму витрат, які не належать до переможця процедури закупівлі а також на суму податку на додану вартість. Технічна специфікація сформована на основі відомості обсягів робіт та відомості ресурсів, що містяться в інвесторській кошторисній документації. • На Ваш запит надсилаємо підтверджуючі документи: • Зведений кошторисний розрахунок; • Експертний звіт; • Робочий проєкт. 2) Надаємо посилання для перегляду обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://solotvino-rada.gov.ua/news/1761829166/. 3) Відповідно до пункту 3 «Правила публікації» розділу А (Загальні положення) Додатку ІІ (Публічні закупівлі) до Угоди Interreg VI-A (що дублює статтю 163 Фінансового регламенту ЄС та пункт 5 Додатка І до нього), обов’язок публікації в Офіційному віснику Європейського Союзу (Official Journal of the EU) застосовується у випадках, якщо очікувана вартість закупівлі становить: • від 300 000 євро і більше – для договорів про постачання товарів та надання послуг; • від 5 000 000 євро і більше – для договорів на виконання робіт. Очікувана вартість предмета закупівлі робіт за процедурою UA-2025-08-05-012163-a становить 31 997 649,00 грн., що еквівалентно приблизно 664 088 євро (за курсом Inforeuro на місяць оголошення). Дана сума менша за порогове значення 5 000 000 євро, визначене для договорів на виконання робіт. У зв’язку з тим, що очікувана вартість закупівлі не досягає встановленого Угодою Interreg VI-A порогового значення, Замовник не мав обов’язку здійснювати публікацію повідомлення про початок процедури та повідомлення про укладення договору в Офіційному віснику ЄС. Відповідні положення Угоди дотримані.
Рішеня
30.10.2025 16:02
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення викладено у прикріпленому файлі (файл: "Запит Замовнику на пояснення 2.docx")
Рішеня
04.11.2025 15:10
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на 2 запит
На виконання запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, повідомляємо наступне: Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДРВП-РЕМБУДСЕРВІС», уповноваженою особою Замовника здійснювалася перевірка на відповідність вимогам тендерної документації, у тому числі вимогам технічної специфікації, викладеної в Додатку 3.1. У складі тендерної пропозиції учасником були подані кошторисні документи, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші матеріали, що за своїм змістом та структурою відповідали вимогам Настанови з визначення вартості будівництва. Під час первинного розгляду пропозиції виявлених аудитом розбіжностей у позначеннях, характеристиках матеріалів або одиницях виміру не було ідентифіковано як суттєвих, таких, що впливають на якість, обсяг чи ціну робіт. Зокрема: • окремі розбіжності в найменуваннях матеріалів та уточненнях (наприклад, «профнастил» – «металочерепиця Монтерей», «шт» – «м?») були сприйняті як технічні описки або різночитання, що не змінюють суті робіт та не свідчать про відхилення від технічних вимог; • зазначення у кошторисах характеристик без уточнення окремих елементів («сходи», «навіс», «димар») трактувалося як формулювання, прийняте у програмному кошторисному забезпеченні, без втрати змісту робіт; • щодо локалізації виробництва устаткування: у складі пропозиції учасник надав довідки про ступінь локалізації та документи про країну походження. Під час розгляду зазначені документи були прийняті як такі, що відповідають формальним вимогам тендерної документації, а різниця у найменуванні моделей (BDG80I / FD80I-C) не була ідентифікована як невідповідність, оскільки модифікації в межах однієї серії мають аналогічні технічні параметри. Таким чином, на момент розгляду тендерної пропозиції уповноважена особа Замовника не встановила ознак невідповідності вимогам технічної специфікації чи умовам тендерної документації, які б підпадали під підстави для відхилення пропозиції згідно з пунктом 44 Особливостей. Замовник забезпечив розгляд пропозиції відповідно до принципів об’єктивності, неупередженості та добросовісності. Усі документи, подані учасником, були розглянуті в межах наданих повноважень та виходячи з інформації, наявної в електронній системі закупівель.
Рішеня
06.11.2025 12:27
Замовник
Документи повідомлення
06.11.2025 12:29
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 997 649 грн.
Період подання пропозицій
до 05.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380681292456
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
31 997 649 грн.
Період подання пропозицій
до 05.10.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИЖНЬО-АПШАНСЬКА ЛІКАРНЯ" СОЛОТВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380681292456
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності