Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1 від КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-011808-a
Id Tender 9d0deb9ea23e4863a9cb7c762d9d591c
План UA-P-2025-08-05-014123-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.08.2025 17:56
Остання зміна 16.09.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
46 347 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
463 473 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 17:55 до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 17:55
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 17:55
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:30
до 28.08.2025 18:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 20:49
до 03.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 28.08.2025 18:18
-
Період уточнень
з 05.08.2025 17:55 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 17:55 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:30 до 28.08.2025 18:18
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:30 до 28.08.2025 18:18
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
46 347 300 грн.
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Очікувана вартість
46 347 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
463473,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 12:07
Закінчення аукціону
20.08.2025 12:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
Пропозиція:
45 599 939.05 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ
Пропозиція:
46 020 073.11 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 12:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Осипчук Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380954006384
Замовник
ЄДРПОУ
37924086
Повна назва
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Поштовий індекс
01033
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Жилянська, 46
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Період вимог/скарг з 25.08.2025 20:49 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 12:30 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
25.08.2025 20:48
Повідомлення про рішення
20.08.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.08.2025 18:18 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 20:49 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 18:18
Довідка НАЗК
28.08.2025 18:18
Повідомлення про рішення
25.08.2025 20:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію та документи до неї Учасника, ТОВ "РЕМ БУД КОМФОРТ", тендерну пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та виявлено невідповідності в інформації та/або документах. Згідно п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Додатком 1 до тендерної документації, встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в тому числі, в пп.1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці (п.1.1.1. Додатку 1) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт/наданих послуг). На виконання цієї вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Договір №Р-29-10/19 від 29.10.2019, укладений з Позаміським дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «Зміна» з додатками, додаткову угоду №1 від 06.11.2019 з додатками. Проте, акти виконаних робіт по цьому договору на суму 720 393,07 грн з ПДВ відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати акти виконаних робіт по вказаному договору, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та тендерної документації. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
27.08.2025 12:45
Надати до
28.08.2025 12:45
Договір
UA-2025-08-05-011808-a-a1
Очікує підписання
46 020 073.11 грн.
46 020 073.11 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Номенклатура
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Повна назва
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37924086

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ
Повна назва
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42029603

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA943348510000000026004173302
ПІБ підписанта
ЯКИМЧУК ВІТАЛІЙ ІВАНОВИЧ
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380442407476
Електронна пошта
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000056
Дата створення проекту
03.09.2025 13:21
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:51
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2025-08-05-011808-a 05.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:51
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 04.09.2025 № 233 Київ Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-08-05-011808-a.a1, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-08-05-011808-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 03 вересня 2025 року № 231 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене, з 04 вересня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Рішеня
04.09.2025 16:57
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 16:57
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
46 347 300 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Контактний телефон:
380954006384
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
46 347 300 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Контактний телефон:
380954006384
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності