Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1 від КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-011808-a
Id Tender 9d0deb9ea23e4863a9cb7c762d9d591c
План UA-P-2025-08-05-014123-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.08.2025 17:56
Остання зміна 19.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
46 347 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
463 473 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 17:55 до 20.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 17:55
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 17:55
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:30
до 13.10.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 20:49
до 19.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.10.2025 16:50
-
Період уточнень
з 05.08.2025 17:55 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 17:55 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:30 до 13.10.2025 16:50
Період кваліфікації
з 20.08.2025 12:30 до 13.10.2025 16:50
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
46 347 300 грн.
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Очікувана вартість
46 347 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
463473,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.08.2025 12:07
Закінчення аукціону
20.08.2025 12:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
Пропозиція:
45 599 939.05 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ РЕМ БУД КОМФОРТ
Пропозиція:
46 020 073.11 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.08.2025 12:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Осипчук Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380954006384
Замовник
ЄДРПОУ
37924086
Повна назва
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Поштовий індекс
01033
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Жилянська, 46
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1
Період вимог/скарг з 25.08.2025 20:49 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 12:30 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
25.08.2025 20:48
Повідомлення про рішення
20.08.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 28.08.2025 18:18 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 20:49 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2025 18:18
Довідка НАЗК
28.08.2025 18:18
Повідомлення про рішення
25.08.2025 20:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою Замовника було розглянуто тендерну пропозицію та документи до неї Учасника, ТОВ "РЕМ БУД КОМФОРТ", тендерну пропозицію якого за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, та виявлено невідповідності в інформації та/або документах. Згідно п.43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Додатком 1 до тендерної документації, встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в тому числі, в пп.1.1.2. Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці (п.1.1.1. Додатку 1) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору та актами виконаних робіт/наданих послуг). На виконання цієї вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Договір №Р-29-10/19 від 29.10.2019, укладений з Позаміським дитячим закладом оздоровлення та відпочинку «Зміна» з додатками, додаткову угоду №1 від 06.11.2019 з додатками. Проте, акти виконаних робіт по цьому договору на суму 720 393,07 грн з ПДВ відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника. Шановний Учаснику, для усунення цієї невідповідності просимо вас надати акти виконаних робіт по вказаному договору, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та тендерної документації. Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
27.08.2025 12:45
Надати до
28.08.2025 12:45
Період вимог/скарг з 13.10.2025 16:50 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.10.2025 17:09 по 07.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
відповідно до абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
13.10.2025 16:47
Повідомлення про рішення
10.10.2025 14:31
Електроний протокол про продовження строку
09.10.2025 17:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з виконанням рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14021-р/пк-пз від 11.09.2025 р., а саме у зв’язку зі скасуванням рішення про визначення переможця (ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ») в цій закупівлі, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» (далі –учасник) електронною системою повернуто на кваліфікацію. У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій), у зв’язку із необхідністю детального опрацювання зауважень до пропозиції учасника та прийняття щодо неї відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
10.10.2025 14:28
Дата кінця розгляду
07.11.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000056
Дата створення проекту
03.09.2025 13:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:51
Дата публікації висновку про результати
06.10.2025 12:02
Дата завершення усунення порушень
21.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2025-08-05-011808-a 05.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМПЛЕКСНОЇ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ «ШКОЛА СПОРТУ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15 серпня 2025 року № 51, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ) від 11.09.2025 №14021-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного підприємства «СПЕЦСЕРВІС» (далі – ПП «СПЕЦСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМ БУД КОМФОРТ» (далі – ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ»), пояснення та документи Замовника, надані 23.09.2025 року на запит Держаудитслужби наданий через електронну систему закупівель 18.09.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. В пункті 4.3 тендерної документації Замовника зазначено, що в очікуваній вартості закупівлі враховані кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Учасник в тендерній пропозиції (зведеному кошторисному розрахунку) також має передбачити ці ризики)). Крім того, відповідно до пункту 4.1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що Учасник в своїй тендерній пропозиції має передбачити кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва. Відповідно до пункту 5.1 Розділу V Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами) (далі - Настанова № 281) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.4 цієї Настанови. Так, згідно з пунктом 4.40 розділу IV Настанови №281 кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: 1) Збільшення об’ємів робіт, спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточняються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; 2) Збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови №281, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків. На запит Держаудитслужби від 18.09.2025 року, наданий через електронну систему закупівель, Замовник 23.09.2025 року в своєму поясненні зазначив: «…Згідно Таблиці 3 Додатку 28 цієї Настанови ? Показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовуються у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва на стадії РП, № п/п. 5. Об’єкти ремонту - Показник 2,4 % до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. В Зведеному кошторисному розрахунку до Проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м. Київ, пров. І. Качуровського, 1» Коригування показник розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва становить 2,4%, що є в межах норми, встановленої Настановою (файл ЗКР та пояснювальну записку до ЗКР додано), а саме: Разом по главах 1-12 – 37934,362 тис. грн. * 2,4% = 910,424 тис. грн. (вартість наведена без врахування ПДВ). ….включення до тендерної документації інформації про врахування коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва зумовлене тим, що очікувана вартість закупівлі формується на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та містить зазначені витрати у складі зведеного кошторисного розрахунку відповідно до п. 4.40 та додатку 28 Настанови. Метою зазначення цієї інформації у тендерній документації було поінформувати учасників про структуру очікуваної вартості закупівлі, визначеної замовником на підставі ПКД. При цьому, відповідно до п. 5.31 Настанови, учасники у складі своєї договірної ціни повинні були передбачити кошти на покриття власних ризиків підрядника». Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) можуть враховуватися кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтованих розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5 %; б) за динамічної договірної ціни – не враховується. Варто зауважити, що відповідно до пункту 3.2 Проєкту договору, що є додатком №3 до тендерної документації Замовника, та даних тендерної пропозиції Учасника закупівлі ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» Договірна ціна за цим Договором визначається Сторонами як тверда, тобто, допустиме включення до договірної ціни 1,5 %. В ході моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» не відповідала умовам тендерної документації Замовника та вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови № 281, а саме Учасником у складі своєї тендерної пропозиції (Пояснювальна записка, Договірна ціна) передбачено кошти на покриття ризиків у розмірі 2,4 % замість 1,5 %. Однак, за результатами зазначеної закупівлі Замовником учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» обрано переможцем закупівлі та 28.08.2025 повідомлено про намір укласти договір. Отже, враховуючи зазначене, на порушення вимог абзацу два підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ», як таку, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації та Настанови № 281.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» установлено порушення вимог абзацу два підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції ПП «СПЕЦСЕРВІС» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує усунути виявлені порушення шляхом скасування рішення про визначення ТОВ «РЕМ БУД КОМФОРТ» переможцем торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
03.10.2025 00:00
Дата публікації
06.10.2025 12:02
Документи висновку
06.10.2025 12:02
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Протоколом Уповноваженої особи №61 від 09.10.2025 прийнято та виконано рішення про скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «РЕМ БУД КОМФОРТ» переможцем за процедурою закупівлі – «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-08-05-011808-a
Дата публікації
10.10.2025 11:21
Документи інформації про усунення порушення
10.10.2025 11:23
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 04.09.2025 № 233 Київ Про зупинення рішення щодо початку моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель: UA-2025-08-05-011808-a.a1, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2025-08-05-011808-a, прийняте наказом Держаудитслужби від 03 вересня 2025 року № 231 «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель», вважати його таким, що зупинене, з 04 вересня 2025 року до моменту опублікування рішення органу оскарження. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Рішеня
04.09.2025 16:57
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 16:57
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров. І.Качуровського, 1» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), з очікуваною вартістю 13 710 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA- 2025-08-05-011808-a) та відповідно до пункту 6 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба: 1. В отриманні інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. В пункті 4.3 тендерної документації Замовника зазначено, що в очікуваній вартості закупівлі враховані кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Учасник в тендерній пропозиції (зведеному кошторисному розрахунку) також має передбачити ці ризики). Просимо надати розрахунок зазначених витрат на покриття ризику всіх учасників будівництва із зазначенням розміру відсотку. Крім того, просимо зазначити підставу для включення коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва до тендерної документації. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.09.2025 15:49
Орган перевірки
24.09.2025 00:00
Документи повідомлення
18.09.2025 15:49
-
Відповідь
Про надання пояснень на запит від 18.09.2025
Комплексною дитячо-юнацькою спортивною школою «Школа спорту» (далі – Замовник) через електрону систему закупівель отримано запит про надання інформації та відповідних документів щодо процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров. І.Качуровського, 1» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (далі – Закупівля, Роботи), ідентифікатор UA-2025-08-05-011808-a, згідно Наказу Державної аудиторської служби України від 03.09.2025 № 231 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. На підставі Договору №5/34 від 07.05.2025 було кореговано Проектно-кошторисну документацію по об’єкту: Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського,1 (далі – ПКД). ПКД по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського,1» Коригування, внесено до Реєстру будівельної діяльності (реєстраційний номер документу: PD01:0862-5879-7491-1124) – витяг з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про проєктні документації Єдиної державної електронної у сфері будівництва додається. Та отримано Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за Робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського,1» Коригування № 090-25е від 07 липня 2025 року (реєстраційний номер ЕХ01:1391-0361-8734-6662) – експертний звіт додається. Відповідно до Експертного звіту загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 07 липня 2025 року складає 49128,258 тис.грн. Наказом Департаменту молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № Н-344 від 29.04.2025 затверджено зміни до Адресного переліку об’єктів капітального ремонту, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів, згідно яких строки реалізації проєкту (Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського, 1) становлять з серпня 2023 р. по грудень 2026 року, доведений обсяг видатків на 2025 рік складає 15 941,371 тис.грн., тобто закупівля робіт з капітального ремонту відбувається на 2025-2026 роки (Наказ додається). Згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва у складі ПКД (далі – ЗКР), як зазначалось вище, загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 07 липня 2025 року складає 49128,258 тис.грн, з яких, для визначення очікуваної вартості, не враховувались вартість здійснення технічного нагляду, оформлення контрольної картки на тимчасове порушення благоустрою, проектні роботи, експертиза кошторисної документації, здійснення авторського нагляду та вартість робіт, що вже були виконані протягом 2023-2024 рр. (ЗКР додається). Отже, очікувана вартість зкупівлі склала 46 347 300,00 грн з ПДВ. Обсяги робіт та якісні характеристики, що вказані в тендерній документації, були прийняті на основі відомості обсягів робіт та відомості ресурсів, що надані у складі проектно-кошторисної документації після коригування. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З метою виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами та доповненнями), КДЮСШ «Школа спорту» розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та іншу інформацію на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» за посиланням https://kyivaudit.gov.ua (додається). 3. В пункті 4.3 тендерної документації Замовника зазначено, що в очікуваній вартості закупівлі враховані кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва (Учасник в тендерній пропозиції (зведеному кошторисному розрахунку) також має передбачити ці ризики). Просимо надати розрахунок зазначених витрат на покриття ризику всіх учасників будівництва із зазначенням розміру відсотку. Крім того, просимо зазначити підставу для включення коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва до тендерної документації. Відповідно до п.4.40. Настанови з визначення вартості будівництва, затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі – Настанова), Кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва призначені на відшкодування: 1) збільшення об’ємів робіт спричиненого виконанням додаткових робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва та виникнення додаткових витрат; 2) збільшення вартості об’єкта будівництва, спричиненого зміною будівельних норм та нормативних документів. Розмір цих коштів визначається на підставі показників, які наведено в додатку 28 цієї Настанови, або на підставі обґрунтовуючих розрахунків. Згідно Таблиці 3 Додатку 28 цієї Настанови ? Показники розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва, які застосовуються у зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва на стадії РП, № п/п. 5. Об’єкти ремонту - Показник 2,4 % до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. В Зведеному кошторисному розрахунку до Проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень спортивного призначення із влаштуванням найпростішого укриття за адресою: м.Київ, пров.І.Качуровського,1» Коригування показник розміру коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва становить 2,4%, що є в межах норми, встановленої Настановою (файл ЗКР та пояснювальну записку до ЗКР додано), а саме: Разом по главах 1-12 – 37934,362 тис.грн. * 2,4% = 910,424 тис.грн. (вартість наведена без врахування ПДВ). Відповідно до пункту 5.1. Настанови, Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Таким чином, включення до тендерної документації інформації про врахування коштів на покриття ризиків всіх учасників будівництва зумовлене тим, що очікувана вартість закупівлі формується на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та містить зазначені витрати у складі зведеного кошторисного розрахунку відповідно до п. 4.40 та додатку 28 Настанови. Метою зазначення цієї інформації у тендерній документації було поінформувати учасників про структуру очікуваної вартості закупівлі, визначеної замовником на підставі ПКД. При цьому, відповідно до п. 5.31 Настанови, учасники у складі своєї договірної ціни повинні були передбачити кошти на покриття власних ризиків підрядника.
Рішеня
23.09.2025 19:32
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
46 347 300 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Контактний телефон:
380954006384
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
46 347 300 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 00:00
Замовник:
КОМПЛЕКСНА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШКОЛА СПОРТУ"
Контактний телефон:
380954006384
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності