Показати схожі тендери

Закупівля Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ СПШ №14 СМР за адресою: м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9 (ДК 021:2015 - 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів) від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-011713-a
Id Tender adbdee0e3823480fb80aef9d1541ff18
План UA-P-2025-08-05-014115-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.08.2025 17:26
Остання зміна 05.09.2025 11:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 610 427.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 052.14 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 17:25 до 20.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 17:25
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 17:25
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 09:00
до 04.09.2025 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 15:30
до 10.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.09.2025 15:30
-
Період уточнень
з 05.08.2025 17:25 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 17:25 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 09:00 до 04.09.2025 15:30
Період кваліфікації
з 20.08.2025 09:00 до 04.09.2025 15:30
Основні параметри
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ СПШ №14 СМР за адресою: м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9 (ДК 021:2015 - 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
10 610 427.6 грн.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ СПШ №14 СМР за адресою: м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9
Назва предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ СПШ №14 СМР за адресою: м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9
Очікувана вартість
10 610 427.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53052,14
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ СПШ №14 СМР за адресою: м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ГОЛЬФСТРІМ"
Пропозиція:
9 863 557 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2025 15:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Суровицька
Електронна пошта
Телефон
+380542225521
Замовник
ЄДРПОУ
00433331
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ СПШ №14 СМР за адресою: м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9
Період вимог/скарг з 04.09.2025 15:30 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 09:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 15:30
Довідка НАЗК
04.09.2025 15:30
Повідомлення про рішення
25.08.2025 13:11
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 17:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи необхідність одночасного розгляду тендерних пропозицій у кількох процедурах закупівель та з метою забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника за даною Закупівлею до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
25.08.2025 13:11
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно вимог підпункту 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі- Додаток № 1 до тендерної документації) на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема: 1.1. Довідки за формою Таблиці 1 та Таблиці 2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою, в яких зазначається інформація про наявність: - машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією. Машини та механізми вказані у Довідці повинні відповідати машинам та механізмам вказаним у підсумковій відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції. На виконання вимоги Учасником надано відповідну довідку (файл Матеріально-технічна база та офісні приміщення.pdf). Також Учасником у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, яка містить, зокрема, позицію “Перевезення сміття до 15 км” в розділі ІІ Будівельні машини та механізми (файл Кошторис.pdf). Проте довідка не містить інформації щодо “Перевезення сміття до 15 км”. Таким чином машини та механізми вказані у Довідці не відповідають машинам та механізмам вказаним у підсумковій відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції. Підпунктом 1.2. цього ж розділу встановлено вимогу, що учасник надає документальне підтвердження інформації в частині машин та механізмів, вказаних у підсумковій відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, шляхом надання одного з наступних документів: - завірена копія оборотно-сальдової відомості (витягу) станом на дату подання пропозиції, що підтверджує право власності Учасника/субпідрядника (у випадку залучення); - діючий договір, що підтверджує наявність права користування (договір оренди/договір про надання послуг/виконання робіт, тощо); - інший документ, що підтверджує право власності/користування. Таким чином на підтвердження наявності “Перевезення сміття до 15 км” Учасник має надати один з документів, визначених підпунктом 1.2. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації. Крім того у Довідці за позицією 35 зазначено “Екскаватор-навантажувач JCB 4 CX SISTEMASTER” підстава користування - Договір надання послуг № 26/08 від 26.08.2024. Водночас у складі тендерної пропозиції Учасником надано Договір надання послуг № 26/08 від 12.08.2024, тобто з іншою датою укладання. 2. Згідно вимог підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документаці Учасник має надати довідку, яка містить інформацію про наявність працівників/осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 3. Згідно вимог підпункту 2.3 на кожного працівника/особу, зазначеного в довідці, надати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника/особи учасником / субпідрядником (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), а саме: - наказ про призначення на посаду/наказ про прийняття на роботу або повідомлення про прийняття працівника на роботу з підтверджуючим документом про його прийняття, тобто квитанцією; - або дійсний цивільно-правовий договір – надається лише на осіб, залучених на умовах цивільно-правових угод; - або копію трудової книжки; - або інший документ. На виконання вищезазначеної вимоги Учасником надана відповідна Довідка, яка містить інформацію, зокрема, щодо покрівельника будівельного - Лисенко Юрій Олександрович, працівник учасника (за сумісництвом). Водночас у складі тендерної пропозиції Учасник надає Наказ про прийняття № 17-К від 1 липня 2025 Лисенко Юрій Олексійович за сумісництвом на посаду “покрівельник будівельний”. 3. Згідно вимог частини 1 підпункту 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема на спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці або іншої особи, яка виконує такі функції: посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки). Також у складі тендерної пропозиції Учасник надає відповідні протоколи/витяги з протоколів з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, які стали підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення. Проте у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки) на спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці або іншої особи, яка виконує такі функції та відповідний протокол/витяг з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, які стали підставою для видачі такого посвідчення або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення. 4. Згідно частини 3 підпункту 2.2. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - посвідчення не менше 1 особи, що дає право на виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт, норм та інструкцій з охорони праці» згідно НПАОП 0.00-1.75-15; - посвідчення не менше 1 особи, що дає право виконання робіт з підвищеною небезпекою відповідно до «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» згідно НПАОП 0.00-1.71-13. Також у складі тендерної пропозиції Учасник надає відповідні протоколи/витяги з протоколів з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, які стали підставою для видачі таких посвідчень або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення. У складі тендерної пропозиції міститься посвідчення № 11-23-01-25/36 видане на ім’я Кунда Андрій Іванович, яке підтверджує навчання та проходження перевірки знання правил законодавчих актів з НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.71-13 (підстава протокол № 11-23-01-25 від 23.01.2025). Проте протокол/витяг з протоколу № 11-23-01-25 від 23.01.2025, який став підставою для видачі такого посвідчення - відсутній у складі тендерної пропозиції. 5. Згідно підпункту 3.2. пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження кваліфікації працівників/осіб, Учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації поданої у довідці учасник має надати, зокрема: копії підтверджуючих документів щодо фактичного виконання робіт та здійснення оплати за договором, а саме: 1) акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в), що підтверджують виконання робіт із відповідного переліку; 2) довідку(-и) за формою КБ-3, що підтверджує загальну вартість виконаних робіт за договором, зазначену у довідці; 3) банківську виписку, що підтверджує оплату договору в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 16 липня 2020 № 71/20, акти приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в) та довідки за формою КБ-3. Проте відсутня банківська виписка, що підтверджує оплату договору в повному обсязі. 6. Згідно підпункту 2.1. Розділу “Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до вимог тендерної документації та законодавства” Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати: розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна), який включає в себе: «Договірну ціну»; локальні кошториси до Договірної ціни (або на будівельні роботи); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів. У підсумковій відомості ресурсів Учасника щодо власних машин та механізмів зазначено, зокрема: - компресори пересувні з двигуном внутрішнього згорання, ціна за 1маш/год 701,52 грн; - молотки відбійні пневматичні, ціна за 1 маш/год 6,20 грн. У складі тендерної пропозиції Учасником також надано розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів в розрізі статей витрат. Звертаємо увагу, що розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів загалом по всім статтям витрат повинен відповідати вартості 1 маш/год, зазначеній у підсумковій відомості ресурсів. В статтях витрат заробітна плата в експлуатації машин та амортизаційні відрахування наявний розрахунок на компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння та молотки відбійні пневматичні. Проте в інших статтях витрат таких як: вартість частин, що швидко спрацьовуються, енергоносії, мастильні матеріали, ремонт і техобслуговування, перебазування, податки, збори та інші витрати наявний розрахунок тільки на молотки відбійні, що в загальній сумі дорівнюють ціні за 1 маш/год, вказаній у підсумковій відомості ресурсів, а саме: 6,20 грн/маш.год. Таким чином розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів на компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння наданий не в повному обсязі. Водночас відповідно до пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Ураховуючи, що підсумкова відомість ресурсів вже містить повну інформацію про наявність та вартість 1 маш/год компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, а невідповідність полягає лише у відсутності повного деталізованого розрахунку в розрізі статей витрат, при цьому інформація про сам ресурс, його вартість та характеристики вже підтверджені, виправлення цієї невідповідності не змінює предмет закупівлі, його найменування, марку чи модель. Отже виявлена невідповідність підпадає під вимоги пункту 43 Особливостей та може бути усунута Учасником у встановлений законом строк. Таким чином під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, що підпадають під вимоги пункту 43 Особливостей та можуть бути усунені Учасником у встановлений законом строк. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: зазначити у Довідці про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт інформацію щодо “Перевезення сміття до 15 км” та на підтвердження наявності надати один з документів, визначених підпунктом 1.2. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації (у випадку якщо такий документ не надавався); надати посвідчення про перевірку знань загального курсу з охорони праці (перевірка знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки) на спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці або іншої особи, яка виконує такі функції та відповідний протокол/витяг з засідань комісії з перевірки знань з питань охорони праці, які стали підставою для видачі такого посвідчення або внесення останнього запису у відомості про періодичну перевірку знань з охорони праці такого посвідчення; надати протокол/витяг з протоколу № 11-23-01-25 від 23.01.2025, який став підставою для видачі посвідчення № 11-23-01-25/36 на ім’я Кунда Андрій Іванович; надати банківську виписку, що підтверджує оплату договору про закупівлю робіт за державні кошти від 16 липня 2020 № 71/20 в повному обсязі; надати повний розрахунок вартості експлуатації власних будівельних машин і механізмів, у тому числі пересувних компресорів з двигуном внутрішнього згоряння в розрізі статей витрат, що відповідатиме загальній вартості 1 маш/год, зазначеній у підсумковій відомості ресурсів; у Довідці про наявність працівників/осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначити вірне ПІП особи: Лисенко Юрій Олексійович; у Довідці про наявність машин та механізмів за позицією 35 “Екскаватор-навантажувач JCB 4 CX SISTEMASTER” зазначити коректні дані щодо підстави користування, а саме вірну дату укладання договору.
Створено
28.08.2025 11:15
Надати до
29.08.2025 11:15
Договір
UA-2025-08-05-011713-a-a1
Очікує підписання
9 863 557 грн.
9 863 557 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ СПШ №14 СМР за адресою: м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9
Номенклатура
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) КУ СПШ №14 СМР за адресою: м. Суми, вул. Леоніда Бикова, 9
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00433331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ГОЛЬФСТРІМ"
Повна назва
ПП "ГОЛЬФСТРІМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31788156

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
10 610 427.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
10 610 427.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності