Обгрунтування використання процедури
UA-2025-04-10-002981-a
відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: закупівля не відбулася через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обґрунтування підстави для здійснення:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.08.2025р.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 12? Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на 2025 рік.
Відповідно до “Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту”, затвердженого наказом Мінтрансу України від 30.03.1998 №102, для профілактики аварій і безпеки на дорогах виникла нагальна потреба в проведенні послуги з шиномонтажу спеціалізованих транспортних засобів, а саме:
1. Легковий автомобіль, спеціалізований марки СКС-HH6-72ХП на базі автомобіля HAVAL H6, державний номерний знак КА7140ІІ, LGWFF6А58NH92597;
2. Автомобіль спеціалізований Skoda Octavia A5, державний номерний знак КА7140ВВ, TMBCA41Z2CB150165;
3. Автомобіль спеціального призначення"СКС-МСЦ-RM0S3", державний номерний знак КА7141ВН, Y69CКС0S3G0C18886;
4. Легковий автомобіль спеціалізованого призначення СКС-НІ30-ПС на базі Hyundai I30, державний номерний знак КА8083НН, ТМАН251СВNJ200523;
5. Легковий спеціалізований СКС-HІ30-ПС на базі автомобіля Hyundai i30, державний номерний знак КА8079НН, ТМАН281СВPJ155254;
6. Легковий автомобіль спеціалізованого призначення СКС-НІ30-ПС на базі Hyundai I30, державний номерний знак КА8089НН, ТМАН251CANJ200633;
7. Автомобіль легковий спеціалізований учбовий СКС-JJ -ПС на базі автомобіля JAC J7, державний номерний знак КА7142НН, Y69SKSS85M0C18989;
8. Легковий автомобіль спеціалізованого призначення СКС-TCL-CУ (учбовий) на базі а/м Toyota Corolla, державний номерний знак КА8062НН, NMTBE9BE30R124825;
9. Легковий автомобіль спеціалізованого призначення СКС-TCL-СУ (учбовий) на базі а/м Toyona-Corolla, державний номерний знак КА8063НН, NMTBE9BE40R125229;
10. Легковий автомобіль спеціалізованого призначення СКС-TCL-СУ (учбовий) на базі а/м Toyona-Corolla, державний номерний знак КА8064НН, NMTBE9BE30R124881;
11. Легковий автомобіль, спеціалізований марки СКС-RDS-СУ (учбовий) на базі а/м Renault Duster, державний номерний знак КА8075НН, VF1HJD20X71533870
12. Легковий автомобіль, спеціалізований марки СКС-RDS-СУ (учбовий) на базі а/м Renault Duster, державний номерний знак КА8076НН, VF1HJD20771533874;
13. Автомобіль спеціалізований Skoda Octavia Combi, державний номерний знак КА7141ВВ, TMBHL11U04B012581;
14. Автомобіль спеціалізований Skoda Octavia, державний номерний знак КА7142ВВ, TMBBL41U348739606.
15. Автомобіль спеціалізований Skoda Octavia, державний номерний знак КА7144ВВ, TMBGE41U438705687;
16. Легковий автомобіль спеціалізованого призначення CKC-TCL-CH (навчальний) на базі а/м Toyota Corolla, державний номерний знак КА 8053 ММ, Y69SKSS32R0C18793
Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС у Вінницькій Черкаській та Кіровоградській областях (філія ГСЦ МВС) була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-04-10-002981-a, на очікувану вартість 31800,00 грн. (тридцять одна тисяча вісімсот грн. 00 коп.).
18 квітня 2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3? розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі.