Показати схожі тендери

Закупівля Дрова паливні твердолистяних порід від Плужненська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-011226-a
Id Tender abdcb0e8d995466dae0d57248a43d117
План UA-P-2025-08-05-009980-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.08.2025 16:55
Остання зміна 19.08.2025 17:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 232 173 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 160.87 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 16:55 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 16:55
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 16:55
до 10.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.08.2025 14:41
-
Залишилось 3 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 20:50
до 24.08.2025 00:00
Період уточнень
з 05.08.2025 16:55 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 16:55 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 14:41
Основні параметри
Дрова паливні твердолистяних порід
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 232 173 грн.
Дрова паливні твердолистяних порід
Назва предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід
Очікувана вартість
1 232 173 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6160,87
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2025 14:18
Закінчення аукціону
13.08.2025 14:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дрова паливні твердолистяних порід
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
632
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
30320, Україна, Хмельницька область, Шепетівський р-н, заклади та установи Плуужненської сільської рпади
Дата постачання по
15.10.2025 16:52
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата передбачена п. 3.1. цього Договору, сплачується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛЕЩУК ЛАРИСА ДМИТРІВНА"
Пропозиція:
1 200 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман Олександрович
Пропозиція:
1 166 040 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2025 14:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2025 22:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шевчук Олена Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380684299282
Замовник
ЄДРПОУ
04406745
Повна назва
Плужненська сільська рада
Поштовий індекс
30320
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
село Плужне Шепетівський район
Адреса
вулиця Бортника будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Дрова паливні твердолистяних порід
Період вимог/скарг з 18.08.2025 20:50 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 14:41 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Уповноваженою особою 15.08.2025 року направлено вимогу про усунення невідповіностей з урахуванням вимог п. 43 Особливостей. На протязі 24 годин ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Омельченко Роман (3214315119) відповіді не надано, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
18.08.2025 20:50
Повідомлення про рішення
18.08.2025 20:43
Пропозиція, що перемогла
13.08.2025 14:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 16:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 2.1 п. 2 Розділу І («Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям») Додатку №1 до тендерної документації, передбачено вимогу: 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, яка виконана згідно Форми №1 цього Додатку. Учасником на підтвердження вимоги підпункту 2.1 п. 2 Розділу І Додатку №1, надано довідку №18 від 12.08.2025 р. (файл - 18 Довідка про аналогічний договір.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Однак, надана Учасником довідка не відповідає Формі №1, як того вимагає підпункт 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 2.2. пункту 2 Розділу І («Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям») Додатку №1 до тендерної документації, передбачено вимогу: 2.2. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договору за 2024-2025 р.р. за предметом закупівлі (не менше двох аналогічних договорів), який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Учасником на підтвердження вимоги підпункту 2.2. пункту 2 Розділу І Додатку №1, надано договір №122 від 04.07.2024 р. (файл - Договір аналогічний 122 від 04.07.2024 р..pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Однак, Учасником надано лише один договір (№122 від 04.07.2024 р. (файл «Договір аналогічний 122 від 04.07.2024 р..pdf»), тоді як Замовником встановлена вимога щодо наявності щонайменше двох аналогічних договорів. 3. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пунктом 1 розділу «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)») Додатку 3 до тендерної документації, встановлено вимогу: 1. Обов’язкова умова – Постачальник повинен бути зареєстрований та/або здійснювати господарську діяльність у межах Хмельницької області, що підтверджується відповідними документами (витягу/виписка з ЄДР). Учасником на підтвердження вимоги пункту 1 розділу «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку 3 до тендерної документації, надано витяг з ЄДР від 08.08.2025 р. (файл - Витяг ЄДР 08.08.2025..pdf), в якому зазначено місцезнаходження: Вінницька обл., Гайсинський р-н, с. Краснопілка. Однак, це не відповідає вимозі щодо місцезнаходження/діяльності в межах Хмельницької області. 4. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пунктом 9 розділу «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (Дрова паливні твердолистяних порід)») Додатку 3 до тендерної документації, встановлено вимогу: 9. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним Товару, у кількості та в терміни, визначені цим Оголошенням та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо поставки товару власним транспортом з місця знаходження (зберігання чи складування) товару, яке має знаходитись в радіусі до 60 км. від адміністративної будівлі Замовника за адресою: 30320, Хмельницька область, Шепетівський район, с. Плужне, вул. Бортника, 7, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Також Учасник надає Довідку довільної форми в якій повідомляє про місце знаходження товару в кількості, що не є меншою за потребу зазначену Замовником в тендерній документації та відстань в км до вищезазначеної адреси Замовника. Учасником на підтвердження вимоги пункту 9 розділу «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Додатку 3 до тендерної документації, надано довідку №22 від 12.08.2025 р. (файл - 22 Довідка про місцезнаходження товару.pdf), де міститься довідка про місцезнаходження товару. Проте відстань у кілометрах від місцезнаходження товару до адреси замовника в довідці не вказана, що свідчить про невиконання вимоги в повному обсязі. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.1 п. 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації; 2. Підпункт 2.2 п. 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації; 3. Пункт 1 розділу «Технічні вимоги» Додатку №3 до тендерної документації; 4. Пункт 9 розділу «Технічні вимоги» Додатку №3 до тендерної документації; ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, які вимагалися пп. 2.1 п. 2 Розділу І («Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям») Додатку №1 до тендерної документації. 2. Надати документи, які вимагалися пп. 2.2 п. 2 Розділу І («Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям») Додатку №1 до тендерної документації. 3. Надати документи, які вимагалися п. 1 розділу «Технічні вимоги» Додатку №3 до тендерної документації. 4. Надати документи, які вимагалися п. 9 розділу «Технічні вимоги» Додатку №3 до тендерної документації.
Створено
15.08.2025 18:20
Надати до
16.08.2025 18:20
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 20:50 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 20:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 16:47
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 16:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 2.1 п. 2 Розділу І («Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям») Додатку №1 до тендерної документації, передбачено вимогу: 2.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, яка виконана згідно Форми №1 цього Додатку. Учасником на підтвердження вимоги підпункту 2.1 п. 2 Розділу І Додатку №1, надано довідку №б/н (файл - документи Плужненська СР.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Однак, надана Учасником довідка не відповідає Формі №1, як того вимагає підпункт 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Підпунктом 2.2.1 пункту 2 Розділу І («Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям») Додатку №1 до тендерної документації, передбачено вимогу: 2.2.1 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - скан-копію у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії договору, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору; - листи-відгуки від Замовників стосовно виконання аналогічних договорів, які надані у складі пропозиції. Учасником на підтвердження вимоги підпункту 2.2.1 пункту 2 Розділу І Додатку №1, надано договір №51 від 09.09.2024 р. (файл - договір 51 вн відгук.pdf), що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Однак, у поданому договорі відсутня технічна специфікація, яка є його невід’ємною частиною, що являється невідповідністю вимозі підпункту 2.2.1 п. 2 Розділу І Додатку №1. 3. Відповідно до пункту 3.1.1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пунктом 4 Розділу ІV («ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ ЗГІДНО ЧАСТИНИ 3 СТАТТІ 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ») Додатку №1 до тендерної документації, передбачено вимогу: 4. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, а саме: 1) повна назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) код ЄДРПОУ, статус платника податку. Учасником на підтвердження вимоги пункту 4 Розділу ІV Додатку №1, надано довідку №б/н (файл - документи Плужненська СР.pdf), що містить довідку з відомостями про учасника. Однак, в зазначеній довідці відсутня інформація про статус платника податку, що є невідповідністю вимоги пункту 4 Розділу ІV Додатку №1. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.1 п. 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації; 2. Підпункт 2.2.1 п. 2 Розділу І Додатку №1 до тендерної документації; 3. Пункт 4 розділу ІV «Технічні вимоги» Додатку №1 до тендерної документації; ІІІ. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати документи, які вимагалися пп. 2.1 п. 2 Розділу І («Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям») Додатку №1 до тендерної документації. 2. Надати документи, які вимагалися пп. 2.2.1 п. 2 Розділу І («Інформація та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям») Додатку №1 до тендерної документації. 3. Надати документи, які вимагалися п. 4 Розділу ІV («ІНФОРМАЦІЯ ТА СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ЯКІ ВСТАНОВЛЕНІ ЗГІДНО ЧАСТИНИ 3 СТАТТІ 22 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ») Додатку №1 до тендерної документації.
Створено
19.08.2025 08:24
Надати до
20.08.2025 08:24
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 232 173 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
Плужненська сільська рада
Контактний телефон:
+380684299282
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 232 173 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
Плужненська сільська рада
Контактний телефон:
+380684299282
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності