Показати схожі тендери

Закупівля Меблі для навчальної лабораторії з підготовки кухарів від ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-011170-a
Id Tender c9de04fbeadd441187fe6bb1066ac072
План UA-P-2025-08-05-013288-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2025 17:14
Остання зміна 12.09.2025 10:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
229 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 145 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 17:13 до 13.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 17:13
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 17:13
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 18:00
до 26.08.2025 14:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.08.2025 14:19
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.08.2025 14:19
до 12.09.2025 10:36
Період уточнень
з 05.08.2025 17:13 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 17:13 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 18:00 до 26.08.2025 14:19
Період кваліфікації
з 13.08.2025 18:00 до 26.08.2025 14:19
Основні параметри
Меблі для навчальної лабораторії з підготовки кухарів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
229 000 грн.
Меблі для навчальної лабораторії з підготовки кухарів
Назва предмета закупівлі
Меблі для навчальної лабораторії з підготовки кухарів
Очікувана вартість
229 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1145,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 2 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями 1200х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та двома полицями 1200х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями 1300х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та двома полицями 1300х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями 2100х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та двома полицями 2100х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною зліва, але під ванною мийною без полиць 1800х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною зліва, але під ванною мийною без полиць 1800х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 4 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною зліва, але під ванною мийною без полиць 1700х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною зліва, але під ванною мийною без полиць 1700х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 4 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною справа, але під ванною мийною без полиць 1700х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною справа, але під ванною мийною без полиць 1700х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Стіл з бортом та 1 полицею 500х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та 1 полицею 500х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Стіл з бортом та 1 полицею 1800х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та 1 полицею 1800х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Стіл з бортом та 1 полицею та з ванною мийною справа (під ванною без полиці) 2000х700х850
Опис предмета закупівлі
Стіл з бортом та 1 полицею та з ванною мийною справа (під ванною без полиці) 2000х700х850
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
32440, Україна, Хмельницька область, с. Балин, вул. Центральна, 1А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Пунгін Андрій Борисович
Пропозиція:
210 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 17:14
Оголошення про проведення закупівлі
05.08.2025 17:12
-
05.08.2025 16:44
-
05.08.2025 16:44
-
Проект договору
05.08.2025 16:44
-
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Снігурська
Електронна пошта
Телефон
+380976334760
Сайт:
http://vpu36.at.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26294370
Повна назва
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
32440
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Кам'янець-Подільський район село Балин
Адреса
вул.Центральна будинок 1А
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі для навчальної лабораторії з підготовки кухарів
Період вимог/скарг з 26.08.2025 14:19 по 01.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 18:00 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.08.2025 14:20
Довідка НАЗК
26.08.2025 14:19
Повідомлення про рішення
20.08.2025 14:08
Електроний протокол про продовження строку
13.08.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 16:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 37 Особливостей, Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. На даний час існує необхідність у продовженні строків розгляду тендерної пропозиції з метою перевірки інформації наданої учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
20.08.2025 14:08
Дата кінця розгляду
11.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-08-05-011170-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25
210 000 грн.
210 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями 1200х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та двома полицями 1200х700х850
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями 1300х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та двома полицями 1300х700х850
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями 2100х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та двома полицями 2100х700х850
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною зліва, але під ванною мийною без полиць 1800х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною зліва, але під ванною мийною без полиць 1800х700х850
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною зліва, але під ванною мийною без полиць 1700х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною зліва, але під ванною мийною без полиць 1700х700х850
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною справа, але під ванною мийною без полиць 1700х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та двома полицями та мийнною ванною справа, але під ванною мийною без полиць 1700х700х850
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл з бортом та 1 полицею 500х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та 1 полицею 500х700х850
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл з бортом та 1 полицею 1800х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та 1 полицею 1800х700х850
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл з бортом та 1 полицею та з ванною мийною справа (під ванною без полиці) 2000х700х850
Номенклатура
Стіл з бортом та 1 полицею та з ванною мийною справа (під ванною без полиці) 2000х700х850
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26294370

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Пунгін Андрій Борисович
Повна назва
ФОП Пунгін Андрій Борисович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2390104332

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 10:36
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000066
Дата створення проекту
01.09.2025 16:15
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 17:10
Дата публікації висновку про результати
15.09.2025 17:31
Дата завершення усунення порушень
19.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-15-33
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2025 № 64-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 01.09.2025 № 64-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 10 UA-2025-08-05-011170-a 05.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шевчук М.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 17:10
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю та договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Вищого професійного училища №36 с. Балин Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.08.2025 № 59, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.08.2025, тендерну пропозицію Фізичної особи підприємця Пунгіна Андрія Борисовича (далі – ФОП Пунгін Андрій Борисович), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення ФОП Пунгіна Андрія Борисовича переможцем процедури закупівлі від 26.08.2025 №76, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 26.08.2025, Договір № 25 від 09.09.2025 (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 04.09.2025 надані Замовником на запит органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; відповідності умов тендерної документації, проєкту договору про закупівлю, укладеного договору про закупівлю умовам Рамкової угоди; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
15.09.2025 00:00
Дата публікації
15.09.2025 17:31
Документи висновку
15.09.2025 17:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Меблі для навчальної лабораторії з підготовки кухарів» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-011170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.09.2025 15:27
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 15:28
-
Відповідь
Про надання пояснень
На виконання вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ запит на пояснення щодо моніторингу закупівлі UA-2025-07-15-007632-a розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість було визначено на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Так, було проведено аналіз ринку аналогічних закупівель (ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи). Інформація про ціни товарів та послуг містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції (Меблі для навчальної лабораторії з підготовки кухарів), спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. 2. Надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості – https://vpu36balin.km.ua/141-2/pz2/
Рішеня
04.09.2025 15:47
Замовник
Документи повідомлення
04.09.2025 15:56
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
229 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 18:00
Замовник:
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380976334760
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
229 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 18:00
Замовник:
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №36 С.БАЛИН ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380976334760
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності