Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Кальцію глюконат (стабілізований) розчин д/ін. 100 мг/мл по 5 мл №10 в амп.
Код ДК 021:2015
33661700-8 -
Інші лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи
Код МНН
calcium gluconate
Calcium gluconate
Код АТХ
A12AA03
A12AA03
Кількість
1
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару та передачі Виконавцем Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Виконавця, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. Без вищезазначених документів або неналежного оформлення цих документів оплата поставленого Товару не проводиться.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі:
1.1. "4.7. Заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1."
Учасником ТОВ "СТМ-Фарм" було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, проте в ньому наявні невідповідності, а саме: в графі "Код згідно УКТ ЗЕД (заповнюється учасником)" зазначено коди АТХ замість кодів згідно УКТ ЗЕД; в графі "Одиниця виміру" зазначено одиниці виміру "УП" замість "паков.". Для усунення даних невідповідностей необхідно надати заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1 без помилок та невідповідностей, а саме: в графі "Код згідно УКТ ЗЕД (заповнюється учасником)" зазначити коди згідно УКТ ЗЕД запропонованих товарів; в графі "Одиниця виміру" зазначити одиниці виміру "паков.".
1.2. "4.13. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника, дійсну на момент подання пропозиції."
На виконання даного пункту Учасником ТОВ "СТМ-Фарм" було надано у складі пропозиції довідку в довільній формі із зазначенням про те, що Учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (Вих № "225/25/0015/232-Вих-Р" від 13.08.2025), що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану контролюючим органом за основним місцем обліку платника, дійсну на момент подання пропозиції (або на момент усунення невідповідностей).
Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.