Показати схожі тендери

Закупівля Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) Сумського ДНЗ «Дельфін» м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Польська, 2 (ДК 021:2015- 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів») від Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-010570-a
Id Tender 8f1aac5f40e941dfa08bc2aaec73edaf
План UA-P-2025-08-05-012637-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.08.2025 16:21
Остання зміна 01.09.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 988 275.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 941.38 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 16:19 до 20.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 16:19
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 16:19
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 09:00
до 01.09.2025 08:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 08:31
до 07.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.09.2025 08:31
-
Період уточнень
з 05.08.2025 16:19 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 16:19 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 09:00 до 01.09.2025 08:31
Період кваліфікації
з 20.08.2025 09:00 до 01.09.2025 08:31
Основні параметри
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) Сумського ДНЗ «Дельфін» м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Польська, 2 (ДК 021:2015- 45214000-0 «Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 988 275.6 грн.
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) Сумського ДНЗ «Дельфін» м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Польська, 2
Назва предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) Сумського ДНЗ «Дельфін» м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Польська, 2
Очікувана вартість
6 988 275.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34941,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) Сумського ДНЗ «Дельфін» м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Польська, 2
Код ДК 021:2015
45214000-0 - Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Польська, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» форми №КБ-2в або попередньої оплати (при необхідності), яка здійснюється на підставі Постанови КМУ від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у термін до 3-х місяців в розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на підставі рахунку протягом 10 банківських днів з дня виставлення рахунку.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Замовник здійснює по мірі надходження коштів з міського бюджету проміжні платежі Підряднику за виконані роботи на підставі «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» по формі №КБ-3 та «Акту приймання виконаних будівельних робіт» по формі №КБ-2в протягом 10 банківських днів з дня підписання таких документів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах 95 відсотків договірної ціни.
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Кінцева оплата за виконані роботи з Підрядником здійснюються в 30-денний термін після закінчення Підрядником всіх передбачених договором робіт, але за умови наявності коштів у міському бюджеті.
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
Пропозиція:
6 802 685 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Суровицька
Електронна пошта
Телефон
+380542225521
Замовник
ЄДРПОУ
00433331
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ПЕТРОПАВЛІВСЬКА, будинок 91
Кваліфікація
Лот № 1 Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) Сумського ДНЗ «Дельфін» м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Польська, 2
Період вимог/скарг з 01.09.2025 08:31 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 09:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 08:31
Довідка НАЗК
01.09.2025 08:31
Повідомлення про рішення
25.08.2025 13:13
Електроний протокол про продовження строку
20.08.2025 09:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 16:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи необхідність одночасного розгляду тендерних пропозицій у кількох процедурах закупівель та з метою забезпечення дотримання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника за даною Закупівлею до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
25.08.2025 13:12
Дата кінця розгляду
18.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно вимог підпункту 1.1. пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі- Додаток № 1 до тендерної документації) на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати, зокрема: 1.1. Довідки за формою Таблиці 1 та Таблиці 2 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою, в яких зазначається інформація про наявність: - машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, визначених цією тендерною документацією. Машини та механізми вказані у Довідці повинні відповідати машинам та механізмам вказаним у підсумковій відомості ресурсів, наданої учасником у складі тендерної пропозиції. Формою Таблиці 1 передбачено зазначення Учасником, зокрема назви/найменування машин та механізмів, відповідно до інформації, яка міститься в документах, що є підставою власності/користування (договору оренди, оборотно-сальдової відомості (витягу) тощо). На виконання вимоги Учасником надано Довідку про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт (файл 10. Довідка щодо наявності обладнання, матеріально-тех. бази.pdf). У наданій Учасником довідці за позицією № 3 міститься інформація щодо “Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т”, назва/найменування машин та механізмів, відповідно до інформації, яка міститься в документах, що є підставою власності/користування (договору оренди, оборотно-сальдової відомості (витягу) тощо) - “Екскаватор-навантажувач CASE 580SV із швидкознімальним механізмом”. На підтвердження наявності цього обладнання Учасником надано Договір №06-2/25 про надання послуг екскаватора-навантажувач CASE 580SV від 02.06.2025 року ( файл 10.1. Документи про обладнання.pdf). Проте відповідно до умов цього Договору надаються послуги екскаватора-навантажувача CASE 580SV. Тобто без швидкознімального механізму. Отже, містяться невідповідності в інформації та/або документах щодо екскаватора-навантажувача CASE 580SV, оскільки у Довідці зазначено “із швидкознімальним механізмом”, тоді як на підтвердження надано документи щодо екскаватора-навантажувача CASE 580SV без такого уточнення. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність інформацію, зазначену у Довідці про наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, та/або надати документи, що підтверджують право власності/користування відповідним обладнанням. 2. Згідно вимог підпункту 2.1. пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Розділу «Кваліфікаційні критерії, визначені у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» та інформація про спосіб їх підтвердження»» Додатку № 1 до тендерної документаці Учасник має надати довідку, яка містить інформацію про наявність працівників/осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 3. Формою Таблиці 3 передбачено зазначення Учасником інформації, зокрема щодо посади (робочої професії). На виконання вищезазначеної вимоги Учасником надана відповідна Довідка, яка містить інформацію, зокрема, щодо маляр - Кабиш Антоніна Федорівна та маляр - Зякун Ніна Миколаївна (файл 12. Довідка щодо наявності працівників.pdf). Водночас у складі тендерної пропозиції Учасник надає Наказ про прийняття на постійне місце роботи № 4-К від 07.09.2022, згідно якого Кабиш Антоніна Федорівна та Зякун Ніна Миколаївна прийняті на посаду “маляр-штукатур”. Отже, містяться невідповідності в інформації та/або документах щодо зазначених працівників, оскільки у Довідці вказано посаду “маляр”, тоді як у наказі про прийняття на роботу зазначено посаду “маляр-штукатур”. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність інформацію, зазначену у Довідці, та/або надати документи, що підтверджують займану працівниками посаду.
Створено
28.08.2025 12:13
Надати до
29.08.2025 12:13
Договір
UA-2025-08-05-010570-a-a1
Очікує підписання
6 802 685 грн.
6 802 685 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) Сумського ДНЗ «Дельфін» м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Польська, 2
Номенклатура
Виконання першочергових (невідкладних) аварійно відновлювальних робіт (капітальний ремонт) Сумського ДНЗ «Дельфін» м. Суми за адресою: м. Суми, вул. Польська, 2
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Повна назва
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00433331

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
Повна назва
ФОП "ТИМЧУК НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2857604188

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 988 275.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 988 275.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 09:00
Замовник:
Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380542225521
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності