Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи : Улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання ) учбового корпусу А-2, учбового корпусу А’-2, гуртожитку Б-5, гаражу Д-1, будівлі лабораторії кухарів В-1, топкової Г-1, Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж» по вулиці Центральна, 218 в місті Нова Одеса Миколаївської області (поточний ремонт-монтаж) . від ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "НОВООДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-009637-a
Id Tender ed847bd33b5748c985c106ee0a016e01
План UA-P-2025-08-05-011319-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.08.2025 15:59
Остання зміна 07.11.2025 16:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 668 919 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 344.6 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 15:58 до 18.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 15:58
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 15:58
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2025 16:21
до 06.11.2025 10:43
Залишилось 4 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 13:47
до 12.11.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.11.2025 10:43
-
Період уточнень
з 05.08.2025 15:58 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 15:58 до 15.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2025 16:21 до 06.11.2025 10:43
Період кваліфікації
з 26.08.2025 16:21 до 06.11.2025 10:43
Основні параметри
ДК 021: 2015 код 45310000-3 — Електромонтажні роботи : Улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання ) учбового корпусу А-2, учбового корпусу А’-2, гуртожитку Б-5, гаражу Д-1, будівлі лабораторії кухарів В-1, топкової Г-1, Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж» по вулиці Центральна, 218 в місті Нова Одеса Миколаївської області (поточний ремонт-монтаж) .
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 668 919 грн.
Улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання ) учбового корпусу А-2, учбового корпусу А’-2, гуртожитку Б-5, гаражу Д-1, будівлі лабораторії кухарів В-1, топкової Г-1, Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж» по вулиці Центральна, 218 в місті Нова Одеса Миколаївської області (поточний ремонт-монтаж) .
Назва предмета закупівлі
Улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання ) учбового корпусу А-2, учбового корпусу А’-2, гуртожитку Б-5, гаражу Д-1, будівлі лабораторії кухарів В-1, топкової Г-1, Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж» по вулиці Центральна, 218 в місті Нова Одеса Миколаївської області (поточний ремонт-монтаж) .
Очікувана вартість
1 668 919 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8344,6
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.08.2025 15:34
Закінчення аукціону
26.08.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання ) учбового корпусу А-2, учбового корпусу А’-2, гуртожитку Б-5, гаражу Д-1, будівлі лабораторії кухарів В-1, топкової Г-1, (поточний ремонт-монтаж) .
Код ДК 021:2015
45310000-3 - Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
56602, Україна, Миколаївська область, Нова Одеса, вул. Центральна, будинок 218
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Пропозиція:
1 099 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
1 091 655 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1"
Пропозиція:
1 290 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПАС"
Пропозиція:
1 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВБ СТРАЖ"
Пропозиція:
1 289 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Пропозиція:
1 582 793.23 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.08.2025 15:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тимошенко Ганна
Електронна пошта
Телефон
380681752668
Замовник
ЄДРПОУ
02546105
Назва (англійською мовою)
ZAKLAD PROFESIINOYi (PROFESIINO-TEHNIChNOYi) OSVITI "NOVOODESKII PROFESIINII KOLEDZh"
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "НОВООДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Повна назва (англійською мовою)
ZAKLAD PROFESIINOYi (PROFESIINO-TEHNIChNOYi) OSVITI "NOVOODESKII PROFESIINII KOLEDZh"
Поштовий індекс
56602
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Нова Одеса
Адреса
вул. Центральна, будинок 218
Кваліфікація
Лот № 1 Улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання ) учбового корпусу А-2, учбового корпусу А’-2, гуртожитку Б-5, гаражу Д-1, будівлі лабораторії кухарів В-1, топкової Г-1, Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Новоодеський професійний коледж» по вулиці Центральна, 218 в місті Нова Одеса Миколаївської області (поточний ремонт-монтаж) .
Період вимог/скарг з 29.08.2025 13:47 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.08.2025 16:21 по 03.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 13:47
Довідка НАЗК
29.08.2025 13:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.08.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.09.2025 15:16 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 16:17 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Переможець процедури закупівлі надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції відсутні сертифікати та /або декларації про відповідність, або лист-пояснення (у разі, якщо на певний вид продукції не передбачено отримання сертифіката та/ або декларації відповідності) із зазначенням підстав відсутності на відповідні норми чинного законодавства, на наступне обладнання та матеріали, що пропонуються для виконання робіт,кошторисні розрахунки, а саме підсумкова відомість ресурсів Учасника ТОВ "Спас" не відповідає всім показникам, передбаченим у об?ємах робіт, в тому числі щодо кількості, чим порушено вимогу Додатку 3 до тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
19.09.2025 15:07
Повідомлення про рішення
17.09.2025 16:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.09.2025 15:28 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 15:16 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
26.09.2025 15:26
Повідомлення про рішення
19.09.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 20.10.2025 11:44 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.09.2025 15:28 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. У Учасника у складі тендерної пропозиції відсутні сертифікати та /або декларації про відповідність, або лист-пояснення (у разі, якщо на певний вид продукції не передбачено отримання сертифіката та/ або декларації відповідності) із зазначенням підстав відсутності на відповідні норми чинного законодавства, на наступне обладнання та матеріали, що пропонуються для виконання робіт, а саме: Акумулятори 12В,18А* год; Акумулятори 12В, 9А* год, шафа настінна розмір до 640*840, ящик живлення, блок керування інформацією БКІ-02М. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. В додатку №3 до тендерної документації, розділ IVмістить такі вимоги : «Кошторисні розрахунки пропозиції Учасника мають відповідати всім показникам, передбачених у об?ємах робіт, в тому числі щодо назви, кількості, одиниці виміру. Для підтвердження технічних вимог та розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі пропозиції кошторисну документацію яка повинна бути складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва, пропечатана та підписана організацією учасником, підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника і підписом КЕП/УЕП» . Окремо надати кваліфікаційний сертифікат в частині кошторисної документації та свідоцтво про підвищення кваліфікації, якщо кваліфікаційний сертифікат виданий раніше 2016 року». Підчас розгляду тендерної пропозиції було виявлено недоліки : - Кошторисні розрахунки пропозиції Учасника підписані інженером проектувальником Тетяною Євменець, а кваліфікаційний сертифікат в частині кошторисної документації надано на інженера проектувальника Шапка Андрій Павлович. Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
20.10.2025 11:39
Повідомлення про рішення
26.09.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 27.10.2025 16:30 по 02.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 11:44 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація в додатку №3 розділ IV містить такі вимоги: Учасник повинен надати копії чинних сертифікатів та /або декларацій про відповідність на кожний вид обладнання та матеріалів, що пропонуються для виконання робіт , у випадках , якщо така продукція підлягає обов’язковій оцінці відповідності згідно з:- Технічним регламентом засобів цивільного захисту (Постанова КМУ № 761 від 26.10.2021 року); - Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ № 1067 від 16.12.2015 року); - Переліком продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації (наказ МВС України №1418 від 1417); -іншими чинними нормативно-правовими актами у сфері пожежної безпеки. У разі, якщо на певний вид продукції не передбачено отримання сертифіката та/ або декларації відповідності ,Учасник надає лист- пояснення із зазначенням підстав відсутності на відповідні норми чинного законодавства.. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що у складі поданих документів, які підтверджують відповідність запропонованої продукції вимогам чинного законодавства, а саме : - Вимикач автоматичний 2Р, 16А(+ бокс з прозорою кришкою); - Вимикач автоматичний 2Р, 6А(+ бокс з прозорою кришкою). Номінальна напруга для таких вимикачів стандартно 230 В (1-фазна мережа) або 400 В (3-фазна мережа) Перелічені автоматичні вимикачі – це електрообладнання низьковольтне, що підпадає під дію Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою кабінетом Міністрів України №1067 від 16.12.2015 року.Дія цього регламенту поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму (пункт 2 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання). Відповідно, Учасник зобов’язаний був надати документ, що підтверджує відповідність цього обладнання вимогам регламенту, а саме : - Декларацію про відповідність, або - Сертифікат відповідності (якщо оформлено добровільно). Відсутність таких документів свідчить про невідповідність пропозиції технічним вимогам та умовам тендерної документації, що є підставою для її відхилення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено, що на окремі види обладнання, що пропонуються для виконання робіт не надано сертифікати або декларації про відповідність вимогам чинного законодавства. Учасником подано лист-пояснення, де Учасник «повідомляє, що не надає копії чинних сертифікатів та / або декларацій про відповідність на окремі види обладнання та матеріалів, устаткування, що пропонуються для виконання робіт, у зв’язку з тим , що відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі №93 від 26.01.2018 «Про визнання такими, що втратили чинність, серед іншого, наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за №466/10746(із змінами).Відповідно до зазначеного з 01 січня 2018 року вся продукція, яка сертифікується та входить до обов’язкового Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації, не підлягає обов’язковій сертифікації»(текст взято з листа-пояснення Учасника). Однак в листі не зазначено конкретний перелік обладнання на яке не надано чинні сертифікати/декларацію відповідності. Через це неможливо встановити, на які позиції пропозиції застосовано підставу відсутності документів відповідності. Відповідно до вимог тендерної документації, учасник повинен був надати лист-пояснення з конкретним переліком обладнання, на яке відсутні чинні сертифікати/або декларації відповідності. Перелік обладнання, на яке учасник не надав чинні сертифікати/або декларацію відповідності: вимикач автоматичний 2Р,16А(+ бокс з прозорою кришкою), : вимикач автоматичний 2Р,16А(+ бокс з прозорою кришкою), акумулятори 12В,18А*год, акумулятори 12В, 9А*год, шафа настінна 640*840, ящик живлення. Лист-пояснення, поданий Учасником, не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
27.10.2025 16:28
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
20.10.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 03.11.2025 12:31 по 09.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.10.2025 16:30 по 04.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація в додатку №3 розділ IV містить такі вимоги: Учасник повинен надати копії чинних сертифікатів та /або декларацій про відповідність на кожний вид обладнання та матеріалів, що пропонуються для виконання робіт , у випадках , якщо така продукція підлягає обов’язковій оцінці відповідності згідно з:- Технічним регламентом засобів цивільного захисту (Постанова КМУ № 761 від 26.10.2021 року); - Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ № 1067 від 16.12.2015 року); - Переліком продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації (наказ МВС України №1418 від 1417); -іншими чинними нормативно-правовими актами у сфері пожежної безпеки. У разі, якщо на певний вид продукції не передбачено отримання сертифіката та/ або декларації відповідності ,Учасник надає лист- пояснення із зазначенням підстав відсутності на відповідні норми чинного законодавства.. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що у складі поданих документів, відсутня декларація про відповідність (передбачені тендерною документацією та технічним завданням), які підтверджують відповідність запропонованої продукції вимогам чинного законодавства, а саме : - Вимикач автоматичний 2Р, 16А(+ бокс з прозорою кришкою); - Вимикач автоматичний 2Р, 6А(+ бокс з прозорою кришкою). Номінальна напруга для таких вимикачів стандартно 230 В (1-фазна мережа) або 400 В (3-фазна мережа) Перелічені автоматичні вимикачі – це електрообладнання низьковольтне, що підпадає під дію Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою кабінетом Міністрів України №1067 від 16.12.2015 року.Дія цього регламенту поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму (пункт 2 Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання). Відповідно, Учасник зобов’язаний був надати документ, що підтверджує відповідність цього обладнання вимогам регламенту, а саме : - Декларацію про відповідність, або - Сертифікат відповідності (якщо оформлено добровільно). Відсутність таких документів свідчить про невідповідність пропозиції технічним вимогам та умовам тендерної документації, що є підставою для її відхилення. Також не надано чинних сертифікатів та/ або декларацій про відповідність блоку керування інформацією БКІ-02М, акумулятори 12В, 18А*год, акумулятори 12В, 9А*год, оповіщувача світлозвукового «Сержант», «Тортила» С-05С-12, шафа настінна розмір 640*80, ящик живлення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника надана довідка «Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Пожежна безпека №1» в складі тендерної пропозиції не надавались сертифікати та декларації про відповідності на обладнання та матеріали, яке не підлягає обов’язковій оцінці відповідності: - Технічним регламентом засобів цивільного захисту (Постанова КМУ № 761 від 26.10.2021 року);- Технічним регламентом низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ № 1067 від 16.12.2015 року);- Переліком продукції, яка підлягає обов’язковій сертифікації (наказ МВС України №1418 від 1417);-іншими чинними нормативно-правовими актами у сфері пожежної безпеки. Однак в листі не зазначено конкретний перелік обладнання на яке не надано чинні сертифікати та/або декларацію відповідності. Через це неможливо встановити, на які позиції пропозиції застосовано підставу відсутності документів відповідності. Відповідно до вимог тендерної документації, учасник повинен був надати лист-пояснення з конкретним переліком обладнання, на яке відсутні чинні сертифікати/або декларації відповідності. Перелік обладнання, на яке учасник не надав чинні сертифікати/або декларацію відповідності: вимикач автоматичний 2Р,16А(+ бокс з прозорою кришкою), : вимикач автоматичний 2Р,16А(+ бокс з прозорою кришкою), акумулятори 12В,18А*год, акумулятори 12В, 9А*год, шафа настінна 640*840, ящик живлення. Довідка подана Учасником, не відповідає вимогам тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником в проєктно-кошторисній документації включено витрати на авторський нагляд (1,5%), тоді як тендерна документація та завдання Замовника не передбачають здійснення авторського нагляду для цього виду робіт, оскільки виконання зазначених робіт відноситься до поточного ремонту, для якого авторський нагляд не є обов’язковим. Включення до кошторисної частини проєкту авторського нагляду замість технічного змінює склад та структуру витрат і не відповідає вимогам тендерної документації. Авторський та технічний нагляд є різними за суттю видами робіт (з різними виконавцями, правовими підставами та призначенням робіт.Зважаючи на невідповідність кошторису умовам тендерної документації, пропозиція відхилена на підставі ст.31 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
03.11.2025 12:29
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
27.10.2025 16:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 06.11.2025 10:43 по 12.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.11.2025 12:31 по 11.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.11.2025 10:43
Довідка НАЗК
06.11.2025 10:42
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.11.2025 09:40
documentType.award.deviationReport
03.11.2025 12:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:58
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що у наданому документі про освіту Лаща Б.М.( керівника робіт) зазначено спеціальність "Теплогазопостачання і ветиляція", яка формально не відноситься до переліку спеціальностей, визначених тендерною документацією.З метою підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам просимо протягом 24 годин надати додаткові документи або поянення, чинний документ, що підтверджує кваліфікацію керівника робіт, згідно тендерної документації що підтверджують відповідність освіти та досвіду керівника робіт виду робіт з "Улаштування системи пожежної сигналізації (поточний ремонт-монтаж)". Також під час розгляду тендерної пропозиції встановлено відсутність печатки ТОВ "Топ Фаєр" в договорі оренди нежитлових приміщень №24 від 07.1.2022р., в додатку №1 до договору №24, в акті приймання-передачі орендованого майна від 10.10.2022 року. Просимо надати письмове пояснення щодо причин відсутності печатки на вказаних документах та підтвердити що вони є чинними і укладеними у встановленому законодавством порядку.
Створено
05.11.2025 09:39
Надати до
06.11.2025 09:39
Угоди
UA-2025-08-05-009637-a-b2
Очікує підписання
1 582 793.23 грн.
1 582 793.23 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання ) учбового корпусу А-2, учбового корпусу А’-2, гуртожитку Б-5, гаражу Д-1, будівлі лабораторії кухарів В-1, топкової Г-1, (поточний ремонт-монтаж) .
Номенклатура
Улаштування системи пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання ) учбового корпусу А-2, учбового корпусу А’-2, гуртожитку Б-5, гаражу Д-1, будівлі лабораторії кухарів В-1, топкової Г-1, (поточний ремонт-монтаж) .
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "НОВООДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Повна назва
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "НОВООДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02546105

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Повна назва
ТОВ "ТОП ФАЄР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42082117

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 668 919 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "НОВООДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Контактний телефон:
380681752668
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 668 919 грн.
Період подання пропозицій
до 18.08.2025 00:00
Замовник:
ЗАКЛАД ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ "НОВООДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ КОЛЕДЖ"
Контактний телефон:
380681752668
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності