Показати схожі тендери

Закупівля Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСИНЯВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-009435-a
Id Tender 3f3c6f752e3e4ed2960b47367a9ce4fd
План UA-P-2025-08-05-010924-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2025 15:41
Остання зміна 02.09.2025 14:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 15:41 до 13.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 15:41
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 15:41
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:14
до 19.08.2025 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 11:34
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.08.2025 15:39
до 02.09.2025 14:24
Період уточнень
з 05.08.2025 15:41 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 15:41 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:14 до 19.08.2025 15:39
Період кваліфікації
з 14.08.2025 12:14 до 19.08.2025 15:39
Основні параметри
Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком
Назва предмета закупівлі
Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.08.2025 11:45
Закінчення аукціону
14.08.2025 12:14
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (штуки)
Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком
Опис предмета закупівлі
Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
31400, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, селище Стара Синява, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Дата постачання по
30.09.2025 15:42
Позиція : №2 796 (штуки)
Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений
Опис предмета закупівлі
Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
796
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
31400, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, селище Стара Синява, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Дата постачання по
30.09.2025 15:42
Позиція : №3 198 (штуки)
Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи)
Опис предмета закупівлі
Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи)
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
198
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
31400, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, селище Стара Синява, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Дата постачання по
30.09.2025 15:42
Позиція : №4 198 (штуки)
Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений
Опис предмета закупівлі
Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
198
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
31400, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, селище Стара Синява, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Дата постачання по
30.09.2025 15:42
Позиція : №5 2 (штуки)
Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком
Опис предмета закупівлі
Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком
Код ДК 021:2015
44221300-8 - Ворота
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
31400, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, селище Стара Синява, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Дата постачання по
30.09.2025 15:42
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату замовленого Товару на умовах післяплати у розмірі 100 (сто) % партії Товару, що поставлена, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту прийняття Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ"
Пропозиція:
297 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"
Пропозиція:
249 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Пропозиція:
250 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.08.2025 11:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 16:42
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микитюк Віталій Вікторович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380385020601
Факс
+380385020027
Замовник
ЄДРПОУ
40226468
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСИНЯВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
31400
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
селище міського типу Стара Синява
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком
Період вимог/скарг з 18.08.2025 11:34 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.08.2025 12:14 по 22.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
18.08.2025 11:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.08.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком) було подано 3(три) тендерних пропозицій, а саме: • ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ"; • ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"; • ТОВ "Сітка Захід Україна". Згідно п. 41 Особливостей - розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА". Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА" в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, якінадаютьсяучасникомпроцедуризакупівлі на виконаннявимогтехнічноїспецифікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до п. 5 розділу ІІІ ТД для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалось надання довідки у довільній формі, з зазначенням аналогічних* договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару разом із копією аналогічних договорів (не менше двох) без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці та копіями документів які підтверджують факт повного або часткового виконання договору (договорів) (накладні та/або акти приймання-передачі товару, тощо). * - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Учасником надано довідку про наявність досвіду з зазначенням 2 договорів на поставку товару, однак предметом договору № 11.4900.2023 від 16.11.23 року є товар за кодом ДК 021:2015: 44310000-6 (Вироби з дроту), та по договору № ЖФ/102/2/3-Р-НД-418/25 від 21.05.25 року – предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015: 44110000-4 (Конструкційні матеріали). Відповідно до загальних положень Єдиного закупівельного словника: CPV складається з основного словника і додаткового словника. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: • перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); • перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); • перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); Отже, Замовником проводиться процедура закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби, відповідно клас ДК – це перші чотири цифри – 4422. Відповідно, Учасником завантажено договори, які не є аналогічними згідно вимог кваліфікаційного критерію. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати довідку у довільній формі, з зазначенням аналогічних* договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару разом із копією аналогічних договорів (не менше двох) без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці та копіями документів які підтверджують факт повного або часткового виконання договору (договорів) (накладні та/або акти приймання-передачі товару, тощо). При цьому врахувати, що * - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби). Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівельповідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
14.08.2025 16:27
Надати до
15.08.2025 16:27
Період вимог/скарг з 19.08.2025 15:39 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 11:34 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 15:40
Довідка НАЗК
19.08.2025 15:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:37
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком) було подано 3 (три) тендерних пропозицій, а саме: • ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ"; • ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА"; • ТОВ "Сітка Захід Україна". Згідно п. 41 Особливостей - розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ТОВ "ТМ ЗАВОД ЦЕНТР-СІТКА", але пропозицію відхилено Замовником на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей. Відповідно до п. 49 Особливостей - у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ТОВ "Сітка Захід Україна". Проте, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Сітка Захід Україна" в процедурі відкритих торгів на закупівлю код ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби (Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком, Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи), Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений, Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, якінадаютьсяучасникомпроцедуризакупівлі на виконаннявимогтехнічноїспецифікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до п. 5 розділу ІІІ ТД для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалось надання довідки у довільній формі, з зазначенням аналогічних* договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару разом із копією аналогічних договорів (не менше двох) без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці та копіями документів які підтверджують факт повного або часткового виконання договору (договорів) (накладні та/або акти приймання-передачі товару, тощо). * - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Учасником надано довідку про наявність досвіду з зазначенням 2 договорів на поставку товару, копії договорів та накладні, відгуки до договорів, однак предметом договору № 19/08//2024 від 19.08.24 року є товар за кодом ДК 021:2015 44210000-5 (Конструкції та їх частини) та по договору № 35 від 15.08.25 року аналогічно – предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015 44210000-5 (Конструкції та їх частини). Відповідно до загальних положень Єдиного закупівельного словника: CPV складається з основного словника і додаткового словника. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: • перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); • перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); • перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); Отже, Замовником проводиться процедура закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби, відповідно клас ДК – це перші чотири цифри – 4422. Відповідно, Учасником завантажено договори, які не є аналогічними згідно вимог кваліфікаційного критерію. 2. Відповідно до п.п. 3.1.1. п. 1 розділу ІІІ ТД - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: належним чином завірену копію або оригінал статуту (для юридичних осіб); У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників; документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 3. Також, згідно п. п. 3.1.5 п. 1 розділу ІІІ ТД - Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, виписка або витяг із ЄДРПОУ, тощо; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі розпорядчих документів – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. Тендерна пропозиція не містить – ні копії статуту, ні документів, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати довідку у довільній формі, з зазначенням аналогічних* договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару разом із копією аналогічних договорів (не менше двох) без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці та копіями документів які підтверджують факт повного або часткового виконання договору (договорів) (накладні та/або акти приймання-передачі товару, тощо). При цьому врахувати, що * - аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів (ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби). 2. Надати належним чином завірену копію або оригінал статуту (для юридичних осіб); У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників; документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 3. Надати документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, виписка або витяг із ЄДРПОУ, тощо; - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі розпорядчих документів – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівельповідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
18.08.2025 15:23
Надати до
19.08.2025 15:23
Договір
UA-2025-08-05-009435-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1050
250 000 грн.
208 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком
Номенклатура
Ворота розпашні "ДУОС" RAL 6 005 ЗЕЛЕНИЙ із замком
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
796 (штуки)
Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений
Номенклатура
Кріплення 60х40мм"СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений
Кількість
796
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
198 (штуки)
Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи)
Номенклатура
Секція "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений (3 рифи)
Кількість
198
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
198 (штуки)
Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений
Номенклатура
Стовп "СТАНДАРТ КОЛОР" RAL 6005 зелений
Кількість
198
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком
Номенклатура
Хвіртка "ДУОС" RAL 6005 зелений із замком
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСИНЯВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСИНЯВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40226468

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Повна назва
ТОВ "Сітка Захід Україна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42756975

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA613282090000026002000002612
ПІБ підписанта
Шерстень Олена Євгенівна
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Наказ
Номер телефону
+380676764724
Електронна пошта
Документи договору
02.09.2025 14:23
Повідомлення про договір
02.09.2025 14:18
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 18:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСИНЯВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380385020601
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 18:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СТАРОСИНЯВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380385020601
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності