Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-05-009219-a
Id Tender b7d3c8dd57384acf87cf39df00c0bd4a
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2025 15:29
Остання зміна 12.09.2025 09:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.08.2025 00:00 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 15:28
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 14:37
до 23.08.2025 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.08.2025 16:21
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.08.2025 16:24
до 12.09.2025 09:54
Період уточнень
з 05.08.2025 15:28 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 14:37 до 23.08.2025 16:24
Період кваліфікації
з 13.08.2025 14:37 до 23.08.2025 16:24
Основні параметри
Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office
Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 500 000 грн.
Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office
Назва предмета закупівлі
Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office
Примітки
Закупівля здійснюється для потреб оборони відповідно до вимог Постанови КМУ від 11 листопада 2022 № 1275
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2025 14:08
Закінчення аукціону
13.08.2025 14:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за Товар шляхом перерахунку коштів на рахунок Постачальника, після фактичного отримання товару та підписання Сторонами видаткової накладної протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка виконується в 10 денний термін з дати підписання договору у місце за вказівкою Замовника на територіїУкраїни та за рахунок постачальника
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
1 334 988 грн.
Учасник:
ТОВ "КСА 7"
Пропозиція:
1 473 840 грн.
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
1 235 970 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2025 14:08
Документи закупівлі
05.08.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Дубовик
Електронна пошта
Телефон
+380506968487
Замовник
ЄДРПОУ
26637373
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
-
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office
Період вимог/скарг з 16.08.2025 16:21 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 14:37 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Відхилити пропозицію учасника- ТОВ «ПБГ19», код ЄДРПОУ 45701274 поданої щодо спрощеної закупівлі товару: Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office, код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника; Кількість товарів: - 30 штук; очікуваною вартістю : 1500000 грн. 00 коп., - як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі за ідентифікатором UA-2025-08-05-009219-a за п.п.1 п.13 ст.14 Закону України Про публічні закупівлі та учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин за п.п.5 п.8 Особливостей
Документи кваліфікації
16.08.2025 16:21
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді документів учасника ТОВ "ПБГ19", код ЄДРПОУ 45701274, були виявлені наступні невідповідності: 1. Учасник надав цінову пропозицію, що передбачена Додатком 1 Оголошення про спрощену закупівлю віл 05.08.2025 року з незаповненими пунктами 1-6 абзацу другого Цінової пропозиції, а саме: 1. Повне найменування Учасника _________________________________________ 2. Адреса (юридична та фактична) _________________________________________ 3. Телефон, електронна адреса ____________________________________________ 4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _________________________________ 5. Код ЄДРПОУ ________________________________________________________ 6. Банківські реквізити ___________________________________________________ . 2. Не виконано пункт 6 таблиці Інші документи від Учасника Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Оголошення про спрощену закупівлю від 05.08.2025, а саме не надані документи , що передбачені цим пунктом (в разі якщо такі обставини мають місце) та не надана довідка в разі відсутності обставин визначених цим пунктом. На підставі вищевикладеного вимагаю від учасника протягом 24 годин надати шляхом завантаження у ЕСЗ: 1. Цінову пропозицію з заповненими пунктами 1-6 абзацу другого Цінової пропозиції, а саме: 1. Повне найменування Учасника _________________________________________ 2. Адреса (юридична та фактична) _________________________________________ 3. Телефон, електронна адреса ____________________________________________ 4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) _________________________________ 5. Код ЄДРПОУ ________________________________________________________ 6. Банківські реквізити ___________________________________________________ , без зміни назви (моделі) Товару, його технічних характеристик та попередньо запропонованої ціни. 2. або довідку про відсутність обставин вказаних у пункті 6 таблиці Інші документи від Учасника Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 05.08.25р. або в разі наявності вказаних обставин - надати відповідні документи
Створено
14.08.2025 19:49
Надати до
15.08.2025 19:49
Період вимог/скарг з 21.08.2025 17:19 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.08.2025 16:21 по 23.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді пропозиції учасника виявлені наступні невідповідності: 1. При перевірці технічних характеристик запропонованого товару з відкритих джерел незрозуміло який тип матриці екрану(частота оновлення) встановлена на запропонованому товарі, оскільки інформація різнится: на одніх інтернет ресурсах вказано тип матриці екрану IPS (як зазначив учасник у своїй пропозиції і як вимагає Замовник) так і WVA. ; 2. Учасником не надана довідка про в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору), як того вимагає п.9 Таблиці Інші документи від учасника Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 3. Не виконано пункт 6 таблиці Інші документи від Учасника Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Оголошення про спрощену закупівлю, а саме не надані документи , що передбачені цим пунктом (в разі якщо такі обставини мають місце) та не надана довідка в разі відсутності обставин визначених цим пунктом.» Учасник надав довідку з якої не зрозуміло чи є в нього такі обставини (не надав документи які виамагаються у такому випадку) чи немає. На підставі вище викладеного вимагаю від учасника протягом 24 годин для усунення/виправлення невідповідностей надати шляхом завантаження у ЕСЗ документи : 1. Документ, інформацію що підтверджує тип матриці екрану(частоту оновлення) ноутбука Dream Machines RG2050-15 IPS як то паспорт на товар де було б чітко зазначено вказаний тип матриці, лист від офіційного представника/ виробника тощо.; 2. Довідку про виконання аналогічного договору, що наданий учасником; 3. або довідку про відсутність обставин вказаних у пункті 6 таблиці Інші документи від Учасника Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в разі наявності вказаних обставин - надати відповідні документи, що вимагаються.
Створено
20.08.2025 07:57
Надати до
21.08.2025 07:57
Період вимог/скарг з 23.08.2025 16:24 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.08.2025 17:19 по 29.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
23.08.2025 16:24
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При розгляді документів учасника, що вимагались замовник виявлено невідповідність. Відповідно до абзацу 2 п.6 таблиці Інші документи від Учасника Додатку 1 передбачено, що "У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі пропозиції має надати:.........". З наданих учасником документів не відомо чи є в нього такі обаставини чи ні. вкзаним пунктом передбачено, що "На підтвердження чи спростування зазначених вище обставин/інформації крім зазначених вище документів Учасник подає довідку в довільній формі". Важаю, що вимога вказаного пункту виконана не в повному обсязі. На підставі вищевикладеного вимагаю протягом 24 годин надати шляхом завантаження у ЕСЗ : - давідку в довільній формі в разі відсутності обставин передбачених абз.2 п.6 Таблиці Інші документи від Учасника Даоатку 1 до оголошення спрощеної закупівлі або в разі наявності вказаних у зазначеному вище абзаці обставин - пепередбачені документи.
Створено
22.08.2025 09:24
Надати до
23.08.2025 09:24
Договір
UA-2025-08-05-009219-a-a1
Підписаний і діє
Номер
236
1 473 840 грн.
1 228 200 грн.
З ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
30 (штуки)
Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office
Номенклатура
Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
40 940
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26637373

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КСА 7"
Повна назва
ТОВ "КСА 7"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36123789

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 09:54
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000062
Дата створення проекту
01.09.2025 16:13
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 16:44
Дата публікації висновку про результати
11.09.2025 11:04
Дата завершення усунення порушень
17.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 405-30-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.09.2025 № 80-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 01.09.2025 № 80-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-08-05-009219-a 05.08.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.09.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 16:44
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи військової частини А4576 (далі – Замовник), пропозиції учасників спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ПБГ19» (далі – ТОВ «ПБГ19»), товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ» (далі – ТОВ «КОМПАКОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КСА 7» (далі – ТОВ «КСА 7»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою військової частини А4576 від 16.08.2025 № 95, від 19.08.2025 № 99, вимоги про усунення невідповідностей до 15.08.2025, до 21.08.2025, до 23.08.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 23.08.2025 № 112, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2025, пояснення надане Замовником 03.09.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду пропозицій ТОВ «ПБГ19», ТОВ «КОМПАКОМ», ТОВ «КСА 7», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.09.2025 00:00
Дата публікації
11.09.2025 11:04
Документи висновку
11.09.2025 11:04
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Ноутбук з операційною системою Windows 11 Pro та програмним забезпеченням MS Office» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-05-009219-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене питання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.09.2025 09:10
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 09:11
-
Відповідь
відповідь на запит від 02.09.2025
У військовій частині А4576 розглянуто запит Державної аудиторської служби України СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 23.06.2025 року під час проведення моніторингу за проведеною спрощеною закупівлею з ідентифікатором UA-2025-08-05-009219-a, який надійшов через електронну систему закупівель За результатами розгляду повідомляємо. 1. Військова частина А4576 при проведенні закупівель керується нормами Конституції України, Законів України «Про публічні закупівлі», «Про оборонні закупівлі», Закону України від 16 грудня 2020 року № 1089-ІХ «Про електронні комунікації», постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», 2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, повідомляємо наступне. Відповідно до абзацу 3 пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (надалі – Постанова 710) вказано, що оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Тобто, дія пункту 41 Постанови 710 на спрощені закупівлі не розповсюджується, так як спрощена закупівля не відноситься до конкурентної процедури в визначенні ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того вважаємо, що оприлюднення даної інформації може негативно вплинути на обороноздатність як нашої частини так і суміжних частин при виконанні заходів з відсічі та стримуванні збройної агресії рф. На Ваш запит шодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість предмета спрощеної закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-08-05-009219-a повідомляємо, що очікувана вартість визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 шляхом порівняння ринкових цін, а саме пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, шляхом ринкових консультацій з потенційними постачальниками. Видатки на придбання Товару передбачені за рахунок Фінансування: Фонд: спеціальний, субвенція; КПКВ 2101020/35/1 КЕКВ 3110 КВ 030. Потреба в придбані визначена рапортом служби -ініціатора № 1/21865 від 22.06.2025р., наказом командира військової частини А4576 від 28.01.2025 за № 496 «Про затвердження Переліків та обсягів закупівель» із змінами та доповненнями. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені вказаним вище рапортом ініціатора закупівлі відповідно до нагальних потреб частини з метою здійснення заходів із забезпечення відсічі та стримування збройної агресії рф. Уповноважена особа військової частини А4576 старший солдат Олександр ДУБОВИК
Рішеня
03.09.2025 10:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Контактний телефон:
+380506968487
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А 4576
Контактний телефон:
+380506968487
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності