Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» від Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-008533-a
Id Tender 3f7897399c134750bd484ab2c5fbe26b
План UA-P-2025-08-05-009785-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 05.08.2025 15:14
Остання зміна 12.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
660 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 15:13 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 15:13
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 15:13
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 11:32
до 15.08.2025 16:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 16:48
до 21.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 15.08.2025 16:48
-
Період уточнень
з 05.08.2025 15:13 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 15:13 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 11:32 до 15.08.2025 16:48
Період кваліфікації
з 13.08.2025 11:32 до 15.08.2025 16:48
Основні параметри
Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
660 000 грн.
Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»
Очікувана вартість
660 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2025 11:09
Закінчення аукціону
13.08.2025 11:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
29000, Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
27.10.2025 15:10
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно акту виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ЛКТ
Пропозиція:
599 666 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІМЕЦЬКО-УКРАЇНСЬКА ФІРМА "ДУАЦ"
Пропозиція:
620 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2025 11:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Скасування
12.09.2025 00:00
Замовником під час проведення закупівлі «Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-008533-a) здійснено технічно (механічну помилку), а саме не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури який надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей».
01.09.2025 11:01
Повідомлення про рішення
01.09.2025 10:58
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нечипор Олександр Васильович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380382618395
Факс
+380382618395
Замовник
ЄДРПОУ
23312469
Повна назва
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області
Поштовий індекс
29008
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Героїв Чорнобиля 1/2
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»
Період вимог/скарг з 15.08.2025 16:48 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 11:32 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 16:48
Довідка НАЗК
15.08.2025 16:48
Повідомлення про рішення
15.08.2025 16:47
Пропозиція, що перемогла
13.08.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 15:05
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - Згідно пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.» Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи: Згідно пункту 1.2 додатку 1 до тендерної документації, а саме: «На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.»
Створено
14.08.2025 16:29
Надати до
15.08.2025 16:29
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-26-000003
Дата створення проекту
26.08.2025 09:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.08.2025 10:10
Дата публікації висновку про результати
02.09.2025 17:15
Дата завершення усунення порушень
17.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-73-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.08.2025 № 62-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 25.08.2025 № 62-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 7 UA-2025-08-05-008533-a 05.08.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
26.08.2025 10:10
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Аварійно – рятувального загону спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.08.2025 № 141 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.08.2025, тендерну пропозицію ПП ЛКТ, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПП ЛКТ, документи, завантажені ПП ЛКТ через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 15.08.2025 № 153, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 15.08.2025, пояснення (інформацію, документи) від 01.09.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно вимог, зазначених у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей, а саме: 1) Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році; 2) Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, або надав їх з порушенням строків, визначених тендерною документацією, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП ЛКТ оприлюднене в електронній системі закупівель 15 серпня 2025. Однак, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ПП ЛКТ, як ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі, надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей. Таким чином, замовник в порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП ЛКТ як таку, що переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Станом на дату завершення моніторингу процедури закупівлі (02.09.2025) Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (згідно протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 01.09.2025 № 161) та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про відміну торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення таких порушень у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
02.09.2025 00:00
Дата публікації
02.09.2025 17:15
Документи висновку
02.09.2025 17:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та здійснення заходу (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи), повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть, а також проведено роз’яснювальну роботу.
Дата публікації
04.09.2025 10:27
Документи інформації про усунення порушення
04.09.2025 10:27
-
04.09.2025 10:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-008533-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів). 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно вимог, зазначених у пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей: 1) Витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році; 2) Довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році. У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, або надав їх з порушенням строків, визначених тендерною документацією, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3,5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП ЛКТ оприлюднене в електронній системі закупівель 15 серпня 2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель ПП ЛКТ, як ПЕРЕМОЖЕЦЬ процедури закупівлі, надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП ЛКТ відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.08.2025 12:22
Орган перевірки
02.09.2025 00:00
Документи повідомлення
27.08.2025 12:23
-
Відповідь
Пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі
Замовником під час проведення закупівлі «Капітальний ремонт транспортного засобу піротехнічної машини легкого типу ISUZU FTS 34SL-KDN реєстраційний номер ВХ205Е шляхом встановлення (дообладнання) захисної стінки класу захисту - ПЗСА-6 за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-008533-a) здійснено технічно (механічну помилку), а саме не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури який надав Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей з порушенням строків, які визначені абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Особливостей». З огляду на вище викладене, відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішеня
01.09.2025 10:55
Замовник
Документи повідомлення
01.09.2025 10:56
-
01.09.2025 10:56
-
01.09.2025 10:56
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області
Контактний телефон:
+380382618395
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Хмельницькій області
Контактний телефон:
+380382618395
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності