Показати схожі тендери

Закупівля «Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби) від ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-007350-a
Id Tender 9f707c130cb340d3a391495e872ce9c0
План UA-P-2025-08-05-009066-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 05.08.2025 14:24
Остання зміна 24.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
420 470 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 102.35 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 14:23 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 14:23
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 14:23
до 10.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.08.2025 11:48
-
Період уточнень
з 05.08.2025 14:23 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 14:23 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 11:48
Основні параметри
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби) Кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: - Кількість та обсяг визначені Замовником у Додатку №1 до тендерної документації. - 79008, м. Львів, площа Ринок, 42 Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: - до 31 жовтня (включно) 2025 року Умови оплати: - Подія: Дата виставлення рахунку Опис: Згідно умов договору про закупівлю. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. Тип оплати: Пiсляоплата Тип днів: Календарних Розмір оплати (%): 100 Період (днів): 30 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: - Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція учасника та всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, складаються українською мовою*. *Примітки: - документи, видані органами державної влади/ підприємствами/ установами/організаціями іноземних держав подаються з перекладом українською мовою. українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. - стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, найменування торговельної марки, знаків для товарів та послуг, загальноприйняті міжнародні терміни викладаються мовою їх загально прийнятого застосування та перекладу на українську мову не потребують. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - Не вимагається. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: - Положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з Особливостями, не застосовується. Замовники можуть здійснювати публічні закупівлі товарів, послуг, робіт незалежно від їх вартості шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Законом для відкритих торгів, оголошення про проведення яких оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, та з урахуванням положень абзацу другого пункту 4, пунктів 19, 27, 43, абзацу дев’ятого пункту 44 та пункту 47 Особливостей. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 0,5 % Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): - Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою (п. 37 Особливостей). Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
420 470 грн.
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Назва предмета закупівлі
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Очікувана вартість
420 470 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2102,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2025 11:13
Закінчення аукціону
13.08.2025 11:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, місто Львів, площа Ринок, 42
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору про закупівлю. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПЕРФЕКТ АЛ"
Пропозиція:
418 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС"
Пропозиція:
320 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ " "Мануфактура 3Д""
Пропозиція:
359 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ДОМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
360 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2025 11:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 13:19
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Скасування
24.09.2025 00:00
Відповідно до підпункту 2 п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Замовником було прийнято рішення про відміну даної закупівлі, оскільки провівши аналіз технічного завдання замовником було не достатньо чітко визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Враховуючи наявне технічне завдання, замовником не вказані основні параметри важливих складників, зокрема щодо профілю та приводу, зазначення лише конкретної торгівельної марки було не вірним рішенням, оскільки не відображає основних параметрів. У подальшому це призвело до не можливості у формуванні порівняльних таблиць, у разі подання еквіваленту. Дану проблему із технічним завданням виявлено на стадії закупівлі на якій не можливо внести зміни та виправити це. Враховуючи вищенаведене, замовник не може продовжити дану закупівлю, оскільки дана проблема може спричинити ризик закупівлі неякісного товару тощо, спотворення конкуренції та завишення ціни на товар.
13.09.2025 00:40
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пасьович Наталія Богданівна
Електронна пошта
Телефон
+380995541397
Замовник
ЄДРПОУ
42168644
Повна назва
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Поштовий індекс
79005
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 «Двері» (ДК 021:2015: (CPV) 44220000-8 Столярні вироби/ Номенклатура: 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби)
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 11:48 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2025 10:40
Електроний протокол про продовження строку
13.08.2025 11:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 14:23
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 14:23
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
При перевірці документів у тендерній пропозиції учасника замовником виявлено невідповідності. Враховуючи це, з метою дотримання строків передбачених Особливостями та Законом, виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
20.08.2025 10:39
Дата кінця розгляду
11.09.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
420 470 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Контактний телефон:
+380995541397
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
420 470 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКЕ РАДІО"
Контактний телефон:
+380995541397
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності