Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з SMM просування в соціальних мережах бренду та продуктів КП «ДМСТ»)
Тема:
Уточнюючі запитання
Зміст:
Для формування цінової пропизиції необхідне уточнення наступних запитань:
1. Чи є обов’язковою наявність наступних сертифікатів: сертифікація по креативам Google реклами; сертифікація Google Реклами оцінки ефективності оголошень; сертифікація за програмою "Ефективна реклама на базі штучного інтелекту ?
2. Який тривалість договору / період надання послуг? (Це критично для планування при 2000+ одиницях контенту)
3. 165 кампаній у Google Ads — це які саме типи? Пошукова реклама? Відео на YouTube? Контекстно-медійна мережа?
4. Що саме мається на увазі під "кількістю рекламних одиниць" у специфікації (1000 публікацій, 1000 кампаній у соцмережах, 165 кампаній Google Ads)? Це окремі пости в соціальних мережах чи рекламні креативи?
У випадку рекламних кампаній — чи враховується кожен запуск як окрема одиниця, чи йдеться про унікальні кампанії?
Якщо це пости — чи враховуються публікації без просування, чи тільки ті, що йдуть з таргетом?
5. Чи передбачено дублювання контенту в різні соцмережі (наприклад, той самий пост у Facebook і Instagram вважається за одну одиницю чи дві)?
6. Яка цільова аудиторія?
7. Яка основна аудиторія для таргету? (Вік, географія, інтереси тощо), чи збігається вона з тією, що вказана на сайті? (у розділі "Про нас " - Телеканал «ДніпроTV»)
8. Які саме KPI будуть вважатися ознакою ефективності кампаній? (охоплення, підписки, перегляди, взаємодія тощо)
9. Як оцінюється органічне зростання, і як пов’язується з рекламною активністю?
10. Чи є метрики, що підтверджують саме «органічне» зростання?
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 09:51
1. Чи є обов’язковою наявність наступних сертифікатів: сертифікація по креативам Google реклами; сертифікація Google Реклами оцінки ефективності оголошень; сертифікація за програмою "Ефективна реклама на базі штучного інтелекту ?
Так. Оскільки наявність нещодавно отриманих сертифікатів показує актуальність рівня знань виконавця по вказаним напрямкам.
2. Який тривалість договору / період надання послуг? (Це критично для планування при 2000+ одиницях контенту)
До кінця 2025 р.
3. 165 кампаній у Google Ads — це які саме типи? Пошукова реклама? Відео на YouTube? Контекстно-медійна мережа?
Пошукова реклама, відео реклама, реклама в контекстно-медійній мережі. Типи рекламних кампаній необхідно буде створювати щодо цілей і потреб у поточний момент. Для певних матеріалів буде краща реклама в контекстно-медійній мережі, чи у пошуку, а десь у ютуб. Точну розбивку за типами рекламних кампаній заздалегідь зробити немає можливості.
4. Що саме мається на увазі під "кількістю рекламних одиниць" у специфікації (1000 публікацій, 1000 кампаній у соцмережах, 165 кампаній Google Ads)? Це окремі пости в соціальних мережах чи рекламні креативи?
У випадку рекламних кампаній — чи враховується кожен запуск як окрема одиниця, чи йдеться про унікальні кампанії?
Якщо це пости — чи враховуються публікації без просування, чи тільки ті, що йдуть з таргетом?
1000 рекламних кампаній в facebook / instagram, 1000 рекламних публікацій.
Враховується кожен запуск як окрема одиниця в унікальні кампанії з заздалегідь визначеним таргетингом.
Щодо кампаній Google Ads відповідь у питанні 3.
5. Чи передбачено дублювання контенту в різні соцмережі (наприклад, той самий пост у Facebook і Instagram вважається за одну одиницю чи дві)?
Контент не дублюється. В соціальній мережі Facebook і соціальній мережі Instagram окремі публікації.
6. Яка цільова аудиторія?
Основна - це мешканці Дніпра та регіону. Але є контент загальнонаціональний. На кожну рекламну публікацію можуть бути унікальні націлення. Залежно від контенту, що просувається. Нюанси по цільовій аудиторії потрібно буде проговорювати перед запуском, за необхідності.
7. Яка основна аудиторія для таргету? (Вік, географія, інтереси тощо), чи збігається вона з тією, що вказана на сайті? (у розділі "Про нас " - Телеканал «ДніпроTV»).
Аудиторія для таргету визначається під кожний окремий пост/контент та узгоджується з замовником.
8. Які саме KPI будуть вважатися ознакою ефективності кампаній? (охоплення, підписки, перегляди, взаємодія тощо)
Всі ці. Але у кожної компанії своє завдання. Тому й метрики у кожній кампанії будуть свої (охоплення, підписки, перегляди, взаємодія тощо)
9. Як оцінюється органічне зростання, і як пов’язується з рекламною активністю?
Органіка окремо, а реклама окремо.
10. Чи є метрики, що підтверджують саме «органічне» зростання?
Роботи виконавця над органічним охопленням не передбачені цим договором. Однак тексти і оголошення які будуть створені виконавцем не мають призвести до негативних наслідків по органічному охопленню (блокування сторінок, блокування кабінетів)
З повагою
Дата оприлюднення відповіді:
07.08.2025 16:54