Показати схожі тендери

Закупівля Шини згідно коду ДК021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-004813-a
Id Tender 8ee691c0552141269742f64f0f23b0b6
План UA-P-2025-08-05-005611-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 05.08.2025 12:11
Остання зміна 16.09.2025 18:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 518 142.16 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
55 181.42 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 12:10 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 12:10
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 12:10
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 15:23
до 08.09.2025 12:26
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2025 11:41
до 14.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.09.2025 12:26
-
Період уточнень
з 05.08.2025 12:10 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 12:10 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 15:23 до 08.09.2025 12:26
Період кваліфікації
з 13.08.2025 15:23 до 08.09.2025 12:26
Основні параметри
Шини згідно коду ДК021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 518 142.16 грн.
Шини згідно коду ДК021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Назва предмета закупівлі
Шини згідно коду ДК021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Очікувана вартість
5 518 142.16 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
55181,42
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
165 544
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2025 15:00
Закінчення аукціону
13.08.2025 15:23
Позиція : №1 4 (штуки)
175/70 R13 Літня
Опис предмета закупівлі
175/70 R13 Літня
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
175/70 R13 зимова
Опис предмета закупівлі
175/70 R13 зимова
Код ДК 021:2015
34351000-2 - Шини для транспортних засобів малої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
275/70 R22,5 152/148N PR18
Опис предмета закупівлі
275/70 R22,5 152/148N PR18
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 240 (штуки)
275/70 R22,5 146/143К PR18
Опис предмета закупівлі
275/70 R22,5 146/143К PR18
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
240
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 20 (штуки)
275/70 R22,5 154/150N PR18
Опис предмета закупівлі
275/70 R22,5 154/150N PR18
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 100 (штуки)
275/70 R22,5 152/148J PR18
Опис предмета закупівлі
275/70 R22,5 152/148J PR18
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 30 (штуки)
8.25R20 139/137L
Опис предмета закупівлі
8.25R20 139/137L
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 6 (штуки)
425/85 R21 167D PR22
Опис предмета закупівлі
425/85 R21 167D PR22
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 2 (штуки)
7.50 R20 119/116J PR8
Опис предмета закупівлі
7.50 R20 119/116J PR8
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
7.50 R20 128/127J PR12
Опис предмета закупівлі
7.50 R20 128/127J PR12
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
15.00 R21 162G
Опис предмета закупівлі
15.00 R21 162G
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 4 (штуки)
9,00 R20 148/144J PR18
Опис предмета закупівлі
9,00 R20 148/144J PR18
Код ДК 021:2015
34352000-9 - Шини для транспортних засобів великої тоннажності
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65007, Україна, Одеська область, Одеса, Водопровідна, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі, протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з моменту поставки Товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ВАСИЛИНЮК ОЛЕНА АНДРІЇВНА
Пропозиція:
5 509 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
5 264 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2025 15:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 12:11
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ямпольська
Електронна пошта
Телефон
+380487175467
Замовник
ЄДРПОУ
03328497
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Поштовий індекс
65007
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
місто Одеса
Адреса
вул. Водопровідна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Шини згідно коду ДК021:2015: 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Період вимог/скарг з 28.08.2025 11:41 по 03.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 15:23 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.08.2025 11:41
Повідомлення про рішення
18.08.2025 15:26
Електроний протокол про продовження строку
13.08.2025 15:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п. 1. Дадатку 3 до Тендерної документації Учасник надає Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції завантажує заповнений проєкт договору з обов’язковим заповненням усіх додатків до Договору (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору). Учасником завантажено Проєкт договору, який частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: у завантаженому проєкті договору не заповнено усі графи та не вказана уся необхідна інформація (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), як того вимагає п. 1 Додатку 3 до Тендерної документації. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити проєкт договору з усіма заповненими додатками до нього (окрім даних щодо ціни, вартості договору та дані забезпечення виконання договору), вказавши всю необхідну інформацію, відповідно до вимог п. 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до умов п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 165 544,00 грн (сто шістдесят п’ять тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 00 копійок) за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № 5269-25 від 12 серпня 2025 року, що видана акціонерним товариством «БАНК АЛЬЯНС» в інформації про найменування гаранта та принципала не вказано їх категорії, як визначено у п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації). Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію, відповідно до вимог п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник повинен підтвердити довідкою в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору. У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору). Учасником не надано довідку. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказану довідку в довільній формі із врахуванням вимог п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації. 4. Відповідно до п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації, у разі якщо предмет закупівлі підлягає визначенню ступеня локалізації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступень локалізації товару є меншим ніж 25 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. У разі якщо предмет закупівлі не підлягає визначенню ступеня локалізації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі з інформацією про відсутність предмета закупівлі в переліку локалізованих товарів. Учасником не надано довідку. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказану довідку із врахуванням вимог п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації. 5. Відповідно до п. 4 Додатку 3 до Тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: аналогічний договір Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 1) не менше 1 копії договору в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, якщо такі були. 2) копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору (видаткові накладні, акти прийому-передачі або інші первинні документи, що передбачені умовами договору, оформлені відповідно до законодавства) Договір має бути виконаний в повному обсязі або частково. Учасником не надано відповідний договір. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити аналогічний договір із врахуванням вимог п. 4 Додатку 3 до Тендерної документації. 6. Відповідно до п. 16 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник завантажує ЛИСТ ВІД ВИРОБНИКА/ІМПОРТЕРА ПРО МОЖЛИВОСТІ ПОСТАВКИ ОБСЯГУ ТОВАРУ. 2.1.Гарантійний лист від виробника або офіційного імпортера товару (товарів), адресований на ім’я Учасника з підтвердженням статусу Учасника (офіційний дилер, представник, тощо) та підтвердженням можливості поставки товару у вказаному обсязі товару з посиланням на дану закупівлю. Учасником не надано відповідних гарантійних листів. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити гарантійні лист, із врахуванням вимог п. 16 Додатку 3 до Тендерної документації.
Створено
15.08.2025 15:39
Надати до
16.08.2025 15:39
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю перевірки завантажених документів Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (код ЄДРПОУ – 45504596) щодо їх достовірності, згідно з п. 42. Особливостей, та у зв’язку з тим, що залишилось менше двох робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 15:25
Дата кінця розгляду
11.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 08.09.2025 12:26 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 11:41 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.09.2025 12:27
Довідка НАЗК
08.09.2025 12:26
Повідомлення про рішення
02.09.2025 09:49
Електроний протокол про продовження строку
28.08.2025 11:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 12:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів, що підлягає перевірці та виявленням під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСИЛИНЮК ОЛЕНА АНДРІЇВНА (РНОКПП - 2656914024) невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, та із необхідністю перевірки завантажених документів Учасником щодо їх достовірності, згідно з п. 42. Особливостей, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Дата продовження строку розгляду
02.09.2025 09:48
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до умов п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 165 544,00 грн (сто шістдесят п’ять тисяч п’ятсот сорок чотири гривні 00 копійок) за формою наведеною в п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації. Учасником була надана банківська гарантія, яка частково не відповідає вказаним вимогам, а саме: в Гарантії № ODEG348525208 від 11 серпня 2025 року, що видана акціонерним товариством «ПУМБ» в інформації про найменування принципала вказано категорії, тоді як у п. 2 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що під терміном «категорія принципала» мається на увазі організаційно-правова форма юридичної особи. Якщо учасник процедури закупівлі не є юридичною особою, то категорія принципала не зазначається. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити банківську гарантію, відповідно до вимог п. 2 Додатку 3 до тендерної документації. 2. Відповідно до п. 8 Додатку 3 до Тендерної документації, для Учасника - фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців: довідка/картка про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу та паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Учасником було завантажено паспорт, але відсутня сторінка з місцем проживання. Для усунення вказаної невідповідності, учасник повинен завантажити паспорт, відповідно до вимог п. 8 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Відповідно до п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник повинен підтвердити довідкою в довільній формі, що тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору. У разі, якщо тендерна пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору). Учасником не надано довідку. Для усунення вказаної невідповідності, Учасник повинен завантажити вищевказану довідку в довільній формі із врахуванням вимог п. 11 Додатку 3 до Тендерної документації.
Створено
02.09.2025 11:05
Надати до
03.09.2025 11:05
Договір
UA-2025-08-05-004813-a-a1
Очікує підписання
5 509 200 грн.
5 509 200 грн.
З ПДВ
Номенклатура
4 (штуки)
175/70 R13 Літня
Номенклатура
175/70 R13 Літня
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
175/70 R13 зимова
Номенклатура
175/70 R13 зимова
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
275/70 R22,5 152/148N PR18
Номенклатура
275/70 R22,5 152/148N PR18
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
240 (штуки)
275/70 R22,5 146/143К PR18
Номенклатура
275/70 R22,5 146/143К PR18
Кількість
240
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
275/70 R22,5 154/150N PR18
Номенклатура
275/70 R22,5 154/150N PR18
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
275/70 R22,5 152/148J PR18
Номенклатура
275/70 R22,5 152/148J PR18
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
8.25R20 139/137L
Номенклатура
8.25R20 139/137L
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
425/85 R21 167D PR22
Номенклатура
425/85 R21 167D PR22
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
7.50 R20 119/116J PR8
Номенклатура
7.50 R20 119/116J PR8
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
7.50 R20 128/127J PR12
Номенклатура
7.50 R20 128/127J PR12
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
15.00 R21 162G
Номенклатура
15.00 R21 162G
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
9,00 R20 148/144J PR18
Номенклатура
9,00 R20 148/144J PR18
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328497

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ВАСИЛИНЮК ОЛЕНА АНДРІЇВНА
Повна назва
ФОП ВАСИЛИНЮК ОЛЕНА АНДРІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2656914024

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 518 142.16 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Контактний телефон:
+380487175467
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
5 518 142.16 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС"
Контактний телефон:
+380487175467
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності