Показати схожі тендери

Закупівля «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-003958-a
Id Tender 292300564b674b0ba7b75000db5398dd
План UA-P-2025-08-05-003313-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2025 11:51
Остання зміна 02.09.2025 13:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 056 785 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
85 283.93 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 11:50 до 20.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 11:50
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 11:50
до 17.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.08.2025 10:00
до 22.08.2025 11:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 11:22
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2025 11:22
до 02.09.2025 13:48
Період уточнень
з 05.08.2025 11:50 до 17.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 11:50 до 17.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.08.2025 10:00 до 22.08.2025 11:22
Період кваліфікації
з 20.08.2025 10:00 до 22.08.2025 11:22
Основні параметри
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 056 785 грн.
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Примітки
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
17 056 785 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
85283,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61109, Україна, Харківська область, Харків, вул. Надбірна, 3
Дата постачання по
29.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін (у разі наявності) протягом 90 календарних днів шляхом післяплати
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СВІТ БЕЗ СМІТТЯ"
Пропозиція:
17 032 265 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 11:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Макієнко Михайло Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380577121094, 380577124106
Замовник
ЄДРПОУ
03354394
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise "Ritual" of Kharkiv City Council
Повна назва
Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise "Ritual" of Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Конторська , б.3
Кваліфікація
Лот № 1 «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 22.08.2025 11:22 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.08.2025 10:00 по 28.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 11:22
Довідка НАЗК
22.08.2025 11:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
20.08.2025 10:03
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-05-003958-a-a1
Підписаний і діє
Номер
227
17 032 265 грн.
14 193 554.17 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
02.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 29 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03354394

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СВІТ БЕЗ СМІТТЯ"
Повна назва
ТОВ "СВІТ БЕЗ СМІТТЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45049109

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2025 13:47
-
02.09.2025 13:43
Додатки до договору
02.09.2025 13:43
Додатки до договору
02.09.2025 13:43
Додатки до договору
Додатки до договору
02.09.2025 13:43
Додатки до договору
02.09.2025 13:43
Підписаний договір
02.09.2025 13:43
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000067
Дата створення проекту
03.09.2025 13:32
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:57
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-08-05-003958-a 05.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:57
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-003958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином Замовником виконано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону в частині оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (зокрема документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»). 3. Надати пояснення щодо відсутності інформації про країну походження товару у Відомості ресурсів до Договірної ціни № 1 (файл «Відомість ресурсів.PDF»), враховуючи вимоги абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.09.2025 17:46
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 17:46
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень
За результатами розгляду запиту про надання інформації повідомляємо наступне. Замовник надає відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Крім того повідомляємо, що Замовником на виконання п.10. ч.1 ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" в межах строків оприлюднено договір про закупівлю та всі додатки до нього (зокрема документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (враховуючи вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») та інформацію про країну походження товару.
Рішеня
08.09.2025 08:53
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) основних засобів (спеціального обладнання), переданих в господарське відання «Капітальний ремонт кремаційної печі №1, 2» за адресою: 61109, м. Харків, вул. Надбірна, 3 (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-003958-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Щодо виконання учасником товариством з обмеженою відповідальністю «СВІТ БЕЗ СМІТТЯ» (далі – ТОВ «СВІТ БЕЗ СМІТТЯ») вимоги пункту 16 додатку № 5 «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, в частині зазначення в довідці, що містить інформацію про статус платника податку ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПОДАТКОВОГО НОМЕРА (Довідка від 18.08.2025 № 14, файл «Довідка № 14.pdf»). 2. Надати обґрунтування змін до договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227, внесених додатковою угодою від 08.09.2025 № 1. 3. Надати пояснення щодо підстави визначення в пункті 2.2 договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227 гарантійного строку 5 (п’ять) років з дати приймання робіт в повному обсязі Замовником. 4. Щодо дотримання Замовником вимог пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині складання плану фінансування будівництва на весь період будівництва за роками, а на поточний рік – за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.09.2025 13:51
Орган перевірки
18.09.2025 00:00
Документи повідомлення
12.09.2025 13:52
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень
Замовником розглянуто запит про надання пояснень від 12.09.2025 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен був надати інформацію про статус платника податку із зазначенням індивідуального податкового номеру. Зазначену вимогу учасником виконано шляхом надання у складі пропозиції файлу - 18 серпня 2025 20:55 «Витяг ПДВ.pdf», в якому зазначено інформацію передбачену вимогами тендерної документації. Щодо обґрунтування підстав змін до договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227, внесених додатковою угодою від 08.09.2025 № 1. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Відповідно підпункту 3 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13 цих особливостей, крім договору про закупівлю, зазначеного в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 Закону) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зазначений пункт Особливостей поряд з іншими підставами надає право Замовнику вносити зміни до договору про закупівлю. Відповідно до пункту 12.1. договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227 зміна Договору здійснюється шляхом внесення до нього змін або доповнень за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди. Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (у разі наявності). Таким чином, внесення змін до договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227 проведено у відповідності до частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України, підпункту 3 пункту 19 Особливостей та пункту 12.1. договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227. Щодо встановлення замовником гарантійного строку. Відповідно до частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Таким чином, Цивільний кодекс України передбачає право сторін договору визначати гарантійний строк та встановлювати його у договорі підряду самостійно. Предметом даної закупівлі є специфічні роботи, які полягають у капітальному ремонті обладнання, яке експлуатується у постійному режимі та передбачає швидкий знос деталей. Враховуючи зазначене, сторони договору дійшли згоди відповідно до вимог чинного законодавства України встановити гарантійний строк у п’ять років. Додатково повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. На виконання зазначеної норми, замовником у додатку 1 до договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227 оприлюднено план фінансування будівництва. Як вказано у пунктах 3.5., 3.7 договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227 джерелом фінансування є кошти Харківської міської територіальної громади та кошти Підприємства. Таким чином, опублікований за результатами закупівлі договір містить інформацію про джерела та напрями фінансування. Щодо зазначення помісячного плану фінансування Замовник повідомляє, що специфіка фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів не дає можливості одразу встановити обсяги фінансування помісячно, оскільки таке фінансування здійснюється на поточний рік. Відповідно до вимог бюджетного законодавства Замовник має право переносити (корегувати) бюджетні надходження в разі потреби. Таким чином, в процесі виконання договору Замовником буде скорегований план фінансування шляхом внесення відповідних змін до договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227. Враховуючи вищевикладене, розгляд пропозиції, визначення переможця, укладання договору та внесення змін до договору про закупівлю робіт від 02.09.2025 № 227 проведено замовником у чіткій відповідності до вимог чинного законодавства України.
Рішеня
15.09.2025 09:24
Замовник
Документи повідомлення
15.09.2025 09:25
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 056 785 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577121094, 380577124106
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 056 785 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради
Контактний телефон:
380577121094, 380577124106
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності