Показати схожі тендери

Закупівля Письмові столи та шафи книжкові (Закарпатська область) від Державна установа "Центр пробації".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-003786-a
Id Tender 866cc43ecbae4a6585acaac5f237b71b
План UA-P-2025-08-05-003527-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.08.2025 11:35
Остання зміна 15.08.2025 13:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
49 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 11:35 до 13.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 11:35
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 11:35
до 10.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 13.08.2025 08:00
-
Період уточнень
з 05.08.2025 11:35 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 11:35 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 08:00
Основні параметри
Письмові столи та шафи книжкові (Закарпатська область)
код CPV згідно з кодом ДК 021:2015: 39120000-9 «Столи, серванти, письмові столи, книжкові шафи»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 800 грн.
Письмові столи та шафи книжкові (Закарпатська область)
Назва предмета закупівлі
Письмові столи та шафи книжкові (Закарпатська область)
Очікувана вартість
9 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 (штуки)
Письмовий стіл Глибина - 650 мм Ширина - 1400 мм Висота – 750 мм Матеріал: ЛДСП, 36 мм. Колір:Дуб Сонома/біла задня стінка Термін гарантії - від 12 міс.
Опис предмета закупівлі
Письмовий стіл Глибина - 650 мм Ширина - 1400 мм Висота – 750 мм Матеріал: ЛДСП, 36 мм. Колір:Дуб Сонома/біла задня стінка Термін гарантії - від 12 міс.
Код ДК 021:2015
39121100-7 - Письмові столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Орлина, 1
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Шафа для паперів з дверцятами Глибина - 400 мм Ширина - 600 мм Висота – 1800 мм Матеріал: ЛДСП, 18 мм. Кількість полиць - 5 Матеріал задньої стінки – ДВП колір Дуб Сонома Колір: Дуб Сонома Дверка біла Полиці 3 штуки дуб сонома Потребує уточнення Полиці 2 штуки білий Термін гарантії - від 12 міс.
Опис предмета закупівлі
Шафа для паперів з дверцятами Глибина - 400 мм Ширина - 600 мм Висота – 1800 мм Матеріал: ЛДСП, 18 мм. Кількість полиць - 5 Матеріал задньої стінки – ДВП колір Дуб Сонома Колір: Дуб Сонома Дверка біла Полиці 3 штуки дуб сонома Потребує уточнення Полиці 2 штуки білий Термін гарантії - від 12 міс.
Код ДК 021:2015
39122200-5 - Книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Орлина, 1
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Шафа для паперів з дверцятами та штангою Глибина - 400 мм Ширина - 700 мм Висота – 1800 мм Матеріал: ЛДСП, 18 мм. Кількість полиць – 5 Кількість штанг -1 Кількість полиць -1 Матеріал задньої стінки – ДВП колір Дуб Сонома Колір: Дуб Сонома Дверка біла Ручка ЛДСП Термін гарантії - від 12 міс.
Опис предмета закупівлі
Шафа для паперів з дверцятами та штангою Глибина - 400 мм Ширина - 700 мм Висота – 1800 мм Матеріал: ЛДСП, 18 мм. Кількість полиць – 5 Кількість штанг -1 Кількість полиць -1 Матеріал задньої стінки – ДВП колір Дуб Сонома Колір: Дуб Сонома Дверка біла Ручка ЛДСП Термін гарантії - від 12 міс.
Код ДК 021:2015
39122200-5 - Книжкові шафи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Орлина, 1
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 (п’ятнадяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Лумберкс"
Пропозиція:
9 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 11:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Половка Ольга Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380509369416
Замовник
ЄДРПОУ
41847154
Назва (англійською мовою)
Derzhavna ustanova "Tsentr probaciyi"
Повна назва
Державна установа "Центр пробації"
Повна назва (англійською мовою)
Derzhavna ustanova "Tsentr probaciyi"
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вул. Юрія Іллєнка, буд. 81
Кваліфікація
Лот № 1 Письмові столи та шафи книжкові (Закарпатська область)
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 08:00 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику, прошу надати документи зігдно п.3 Додатку 2 тендерної документації. а саме: Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку)) або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість.
Створено
15.08.2025 12:02
Надати до
16.08.2025 12:02
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 800 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 08:00
Замовник:
Державна установа "Центр пробації"
Контактний телефон:
380509369416
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 800 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 08:00
Замовник:
Державна установа "Центр пробації"
Контактний телефон:
380509369416
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності