Показати схожі тендери

Закупівля Система ультразвукова діагностична медична (ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, номенклатура - 33112300-1 - Ультразвукові сканери, НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-003586-a
Id Tender 7ac8ea44cf5d44da83b4d12c7f05d22e
План UA-P-2025-08-05-004285-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2025 11:25
Остання зміна 21.08.2025 14:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 820 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
58 200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 11:24 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 11:24
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 11:24
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 00:00
до 15.08.2025 10:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 10:27
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 10:27
до 21.08.2025 14:05
Період уточнень
з 05.08.2025 11:24 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 11:24 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 00:00 до 15.08.2025 10:27
Період кваліфікації
з 13.08.2025 00:00 до 15.08.2025 10:27
Основні параметри
Система ультразвукова діагностична медична (ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, номенклатура - 33112300-1 - Ультразвукові сканери, НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 820 000 грн.
Система ультразвукова діагностична медична (ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, номенклатура - 33112300-1 - Ультразвукові сканери, НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Назва предмета закупівлі
Система ультразвукова діагностична медична (ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, номенклатура - 33112300-1 - Ультразвукові сканери, НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Очікувана вартість
5 820 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
58200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система ультразвукова діагностична медична
Код ДК 021:2015
33112300-1 - Ультразвукові сканери
Код НК 024:2023
40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МОДЕМ 1"
Пропозиція:
5 820 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
05.08.2025 11:24
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аліна Корзун
Електронна пошта
Телефон
+380674141791
Замовник
ЄДРПОУ
42789136
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
10004
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Кваліфікація
Лот № 1 Система ультразвукова діагностична медична (ДК 021:2015: 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, номенклатура - 33112300-1 - Ультразвукові сканери, НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)
Період вимог/скарг з 15.08.2025 10:27 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 00:00 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 10:27
Довідка НАЗК
15.08.2025 10:27
Повідомлення про рішення
15.08.2025 10:25
-
13.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
13.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 11:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 11:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник повинен замінити Лист-підтвердження компанії GE Medical Systems Polska Sp. z o.o. на виконання п.4 Загальних вимог Додатку 3, а саме – замінити переклад тексту, в зв‘язку з неточністю в перекладі.
Створено
14.08.2025 10:17
Надати до
15.08.2025 10:17
Договір
UA-2025-08-05-003586-a-a1
Підписаний і діє
Номер
944
5 820 000 грн.
5 820 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Система ультразвукова діагностична медична
Номенклатура
Система ультразвукова діагностична медична
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
5 820 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Код НК 024:2023
40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42789136

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МОДЕМ 1"
Повна назва
ТОВ "МОДЕМ 1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
16481651

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 14:05
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000069
Дата створення проекту
03.09.2025 14:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 16:32
Дата публікації висновку про результати
22.09.2025 15:14
Дата завершення усунення порушень
07.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 932-39-10
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.09.2025 46-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) та доручення заступника голови Держаудитслужби від 25.08.2025 №003100-18/10589-2025. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 03.09.2025 № 46-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА»ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ UA-2025-08-05-003586-a 05.08.2025 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 16:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 вересня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА» ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 05.08.2025 №612, реєстр пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МОДЕМ 1» (далі – ТОВ «МОДЕМ 1»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.08.2025 №633 про намір укласти договір з учасником ТОВ «МОДЕМ 1», повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 15.08.2025, договір поставки товару від 21.08.2025 №944 на суму 5 820 000,00 грн. без урахуванням ПДВ, відповіді замовника надані на запити Управління, що оприлюднені в електронній системі закупівель від 08.09.2025, 09.09.2025 та від 17.09.2025. Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону встановлено наступне: Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: перелік виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Так, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «МОДЕМ 1» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником, про що ним в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: «Учасник повинен замінити Лист-підтвердження компанії GE Medical Systems Polska Sp. z o.o. на виконання п.4 Загальних вимог Додатку 3, а саме – замінити переклад тексту, в зв‘язку з неточністю в перекладі. Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містить перелік виявлених невідповідностей .
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, зобов’язує врахувати в подальшому виявлені порушення, здійснити заходи направлені на недопущення їх в подальшому, зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
22.09.2025 00:00
Дата публікації
22.09.2025 15:14
Документи висновку
22.09.2025 15:14
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуті шляхом проведення роз‘яснювальної роботи з Уповноваженою особою та направленням на навчання
Дата публікації
25.09.2025 09:32
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-05-003586-a, очікуваною вартістю 5 820 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? 2. Прошу надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.09.2025 18:04
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 18:04
-
Запит
питання для пояснення
1. Прошу надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility? Якщо так, прошу надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Рішеня
04.09.2025 18:09
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 18:10
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Фінансування даної закупівлі здійснювалось за рахунок коштів місцевого бюджету (код програмної класифікації видатків – 3210 «Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям). На підтвердження додається Довідка про зміни до Плану використання бюджетних коштів №7 від 15.04.2025 р., Рішення Житомирської міської ради №1365 від 15.04.2025 р. про виділення коштів на п‘ятдесятій сесії восьмого скликання, Цільова програма розвитку охорони здоров’я Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2021-2025 роки, Додаткова угода №5 від 15.04.2025 р. до Договору №2 від 03.01.2025р. про надання трансфертів з міського бюджету одержувачам бюджетних коштів. Також, для уточнення інформації щодо джерела фінансування системи ультразвукової діагностичної адміністрацією КП «Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» ЖМР був направлений запит до Управління охорони здоров‘я Житомирської міської ради № 2175 від 05.09.2025р. (запит та відповідь на нього додаються).
Рішеня
08.09.2025 12:08
Замовник
Відповідь
Відповідь на звернення
Запитання №1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)? Відповідь. При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі та розміру витрат враховувались: аналіз цін на ринку, умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією та положенням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Разом з тим, було проаналізовано інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій (комерційні пропозиції додаються). Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволило визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника (Додаток: рапорт від завідуючого відділенням, наказ про створення робочої групи та протокол засідання робочої групи), враховуючи рівень спеціалізованої допомоги пацієнтам лікарні, необхідність проведення візуалізаційної діагностики, рівень складності, з урахуванням вимог чинного законодавства України. Запитання №2. Прошу надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідь. Комунальне підприємство Лікарня №2 ім. В.П.Павлусенка» Житомирської міської ради є одержувачем бюджетних коштів, тобто не має статусу бюджетної установи (Довідка додається).
Рішеня
09.09.2025 14:59
Замовник
Документи повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-05-003586-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питань: 1.Умовами пункту 4 Додатку 3 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» зазначено, що Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати копію з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Так, Учасником ТОВ "МОДЕМ 1" у складі у складі пропозиції у файлі під назвою «Технічна частина.pdf» надано сертифікат відповідності, де зазначено що виробником товару є GE Uitrasound Korea, LTD. Поряд з цим в зазначеному файлі наведено лист-підтвердження, умовами якого зазначено, що компанія, яка веде діяльність GE Medikal Systems Polska Sp. Zо.о. під торгівельною маркою «GE HealthCare» разом із іншими афілійованими компаніями є виробниками та постачальниками медичного обладнання …… Цим підвереджуємо, що ТОВ "МОДЕМ 1" є дистриб’ютором «GE HealthCare» в Україні та має право імпортувати, продавати та постачати від свого імені та за власний рахунок медичне обладнання, запасні частини, …………. Враховуючи викладене прошу зазначити назву файлу у складі пропозиції учасника ТОВ "МОДЕМ 1", в якому наведено копію з оригіналу листа виробника, яким є GE Uitrasound Korea, LTD або прошу зазначити, яким чином підтверджено, що «GE HealthCare» або «GE Medikal Systems Polska Sp. Zо.о.», є представником, дилером, дистриб'ютором, що офіційно уповноважені на це виробникомяким,яким є GE Uitrasound Korea, LTD ? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.09.2025 17:09
Орган перевірки
18.09.2025 00:00
Документи повідомлення
12.09.2025 17:09
-
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-05-003586-a, очікуваною вартістю 5 820 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: Умовами пункту 1 Додатку 3 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації замовника зазначено про відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником предмету закупівлі Медико - технічним вимогам повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи та/або сторінку(и) технічних документів виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, та/або інструкції, та/або технічного опису чи технічних умов, та/або ін. документів українською мовою), в яких міститься ця інформація з поданням завірених копій документів, на які посилається Учасник. Підтвердження медико-технічним вимогам надається у формі заповненої таблиці (До вказаних розмірів в медико-технічному завданні допускається відхилення не більше ± 5%). На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «МОДЕМ 1» в складі пропозиції у файлі під назвою «Технічна частина.pdf» надано таблицю із зазначенням технічних вимог та Технічний опис LOGIQ Totus із наведенням певних параметрів. Прошу пояснити невідповідність щодо наданих учасником ТОВ «МОДЕМ 1» параметрів у Технічному описі LOGIQ Totus з умовами наведеними замовником у Додатку 3 «Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі», де зокрема: стосовно PW – цифровий імпульсно-хвильовий допплер, замовником зазначено: параметр щодо Частоти сканування, діапазон, не вужче - 0,5 – 35,0 КГц, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено- Частота сканування (PRF)– 04-35,5 КГц.; замовником зазначено параметр щодо - Шкали швидкостей, діапазон, не вужче - 10- 550 см/сек, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено - шкала швидкостей – 4-998 см/сек. стосовно СW – цифровий постійно-хвильовий допплер замовником зазначено: параметр щодо - Фільтру стінок, діапазон, не вужче - 6,0 – 5000 Гц, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено - пристінковий фільтр – 5,5- 5000 Гц; замовником зазначено параметр щодо Шкали швидкостей, діапазон, не вужче - 10 – 550 см/сек, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено шкала швидкостей – 4- 2870 см/сек. стосовно PD – цифровий енергетичний допплер замовником зазначено: параметр щодо - Шкали швидкостей, діапазон, не вужче - 3 -150 см/сек, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено Шкала швидкостей - 2 -150 см/сек. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.09.2025 18:06
Орган перевірки
19.09.2025 00:00
Документи повідомлення
15.09.2025 18:06
-
Відповідь
Відповідь на звернення
В складі пропозиції учасника ТОВ "МОДЕМ 1" у файлі «Лист-підтвердження.pdf» на стор.1 зазначено, що компанія «GE Medikal Systems Polska Sp. Zо.о.» … веде діяльність під торговою маркою «GE HealthCare» … є виробником та постачальником медичного обладнання та послуг з виробничими потужностями, розташованими за наступними адресами: … 5 адреса в списку – «GE Uitrasound Korea, LTD». Файл є у складі тендерної пропозиції Учасника, також додаємо до відповіді.
Рішеня
17.09.2025 10:28
Замовник
Документи повідомлення
17.09.2025 10:28
-
17.09.2025 10:30
-
Відповідь
Відповідь на звернення
1. Запитання. Стосовно PW – цифровий імпульсно-хвильовий допплер, замовником зазначено: параметр щодо Частоти сканування, діапазон, не вужче - 0,5 – 35,0 КГц, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено- Частота сканування (PRF)– 04-35,5 КГц.; Відповідь. Замовником були встановлені вимоги – щоб діапазон частоти сканування був не вужче, ніж 0,5 – 35,0 КГц. Запропонований Учасником відрізок сканування ширший 0,4-35,5 КГц, тобто він включає параметри, які вимагав Замовник та, навіть, ширші. Для наглядності приводимо схему шкали: 0,4 0,5 0,6 0,7…1,0 1,1 1,2…10,0 10,1 10,2 …..20,1 20,2 20,3…..35,0 35,1 35,2 35,3 35,4 35,5 Як видно із схеми, в діапазон, запропонований Учасником входить діапазон, який прописаний в тендерній документації Замовником, тобто діапазон ширший, а не вужчий. Діапазон, запропонований Учасником відповідає вимогам Замовника. 2. Запитання. Замовником зазначено параметр щодо - Шкали швидкостей, діапазон, не вужче - 10- 550 см/сек, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено - шкала швидкостей – 4-998 см/сек. Відповідь. Замовником були встановлені вимоги – щоб діапазон шкали швидкостей був не вужче, ніж 10 – 550,0 см/сек. Запропонована Учасником шкала швидкостей ширша 4-998 см/сек, тобто він включає параметри, які вимагав Замовник та, навіть, ширші. Для наглядності приводимо схему шкали: 4 5 6…..10 11 12…….100…200….300…400…500…550…600…650…700…750…800…850…900…998 Як видно із схеми, в діапазон, запропонований Учасником входить діапазон, який прописаний в тендерній документації Замовником, тобто діапазон ширший, а не вужчий. Діапазон, запропонований Учасником відповідає вимогам Замовника. 3. Запитання. Стосовно СW – цифровий постійно-хвильовий допплер замовником зазначено: параметр щодо - Фільтру стінок, діапазон, не вужче - 6,0 – 5000 Гц, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено - пристінковий фільтр – 5,5- 5000 Гц Відповідь. Замовником були встановлені вимоги – щоб діапазон фільтру стінок був не вужче, ніж 6,0 – 5000 Гц. Запропонована Учасником шкала фільтру стінок ширша 5,5-5000 Гц, тобто він включає параметри, які вимагав Замовник та, навіть, ширші. Для наглядності приводимо схему шкали: 5,5 6,0 6,5 7,0 7,5…..100..200..300..400…….1000……2000…..3000…..4000……5000 (параметр Учасника співпадає з параметром Замовника) Як видно із схеми, в діапазон, запропонований Учасником входить діапазон, який прописаний в тендерній документації Замовником, тобто діапазон ширший, а не вужчий. Діапазон, запропонований Учасником відповідає вимогам Замовника. 4. Запитання. Замовником зазначено параметр щодо Шкали швидкостей, діапазон, не вужче - 10 – 550 см/сек, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено шкала швидкостей – 4- 2870 см/сек. Відповідь. Замовником були встановлені вимоги – щоб діапазон шкали швидкостей був не вужче, ніж 10 – 550,0 см/сек. Запропонована Учасником шкала швидкостей ширша 4-2870 см/сек, тобто він включає параметри, які вимагав Замовник та, навіть, ширші. Для наглядності приводимо схему шкали: 4 5 6 7…10 11 12…100…200…300…400…500..550..600…700…800…..1000…..1500….2000…2870 Як видно із схеми, в діапазон, запропонований Учасником входить діапазон, який прописаний в тендерній документації Замовником, тобто діапазон ширший, а не вужчий. Діапазон, запропонований Учасником відповідає вимогам Замовника. 5. Запитання. Стосовно PD – цифровий енергетичний допплер замовником зазначено: параметр щодо - Шкали швидкостей, діапазон, не вужче - 3 -150 см/сек, а у технічному описі LOGIQ Totus зазначено Шкала швидкостей - 2 -150 см/сек. Відповідь. Замовником були встановлені вимоги – щоб діапазон шкали швидкостей був не вужче, ніж 3 – 150,0 см/сек. Запропонована Учасником шкала швидкостей ширша 2-150 см/сек, тобто він включає параметри, які вимагав Замовник та, навіть, ширші. Для наглядності приводимо схему шкали: 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12….20…30…40…50…60…70…80…90…100…110…120…130…140…150 (параметр Учасника співпадає з параметром Замовника) Як видно із схеми, в діапазон, запропонований Учасником входить діапазон, який прописаний в тендерній документації Замовником, тобто діапазон ширший, а не вужчий. Діапазон, запропонований Учасником відповідає вимогам Замовника.
Рішеня
17.09.2025 10:53
Замовник
Документи повідомлення
17.09.2025 10:53
-
17.09.2025 10:53
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 820 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380674141791
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 820 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2 ІМ. В.П.ПАВЛУСЕНКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380674141791
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності