Показати схожі тендери

Закупівля Сміттєвоз із заднім завантаженням від Буське міське комунальне підприємство.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-05-001775-a
Id Tender ed23c19d91c64a82a0bd351e6ca7343f
План UA-P-2025-08-05-002299-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2025 10:15
Остання зміна 01.09.2025 10:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 286 325 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 431.63 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2025 10:14 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2025 10:14
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2025 10:14
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 00:00
до 18.08.2025 10:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 10:16
до 24.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.08.2025 10:16
до 01.09.2025 10:11
Період уточнень
з 05.08.2025 10:14 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 05.08.2025 10:14 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 00:00 до 18.08.2025 10:16
Період кваліфікації
з 13.08.2025 00:00 до 18.08.2025 10:16
Основні параметри
Сміттєвоз із заднім завантаженням
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 286 325 грн.
Сміттєвоз із заднім завантаженням
Назва предмета закупівлі
Сміттєвоз із заднім завантаженням
Очікувана вартість
5 286 325 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26431,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сміттєвоз із заднім завантаженням
Код ДК 021:2015
34140000-0 - Великовантажні мототранспортні засоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80500, Україна, Львівська область, Буськ, Львівська,6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється в безготівковій формі протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"
Пропозиція:
5 200 008 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Межвінський Святослав Дмитрович
Електронна пошта
Телефон
380326421275
Замовник
ЄДРПОУ
22370571
Повна назва
Буське міське комунальне підприємство
Поштовий індекс
80500
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Буськ
Адреса
Львівська,6
Кваліфікація
Лот № 1 Сміттєвоз із заднім завантаженням
Період вимог/скарг з 18.08.2025 10:16 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 00:00 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 10:16
Довідка НАЗК
18.08.2025 10:16
Повідомлення про рішення
18.08.2025 10:15
documentType.award.eligibilityDocuments
13.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-05-001775-a-b1
Підписаний і діє
Номер
UA-2025-08-05-001775-a-b1
5 200 008 грн.
4 333 340 грн.
З ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Сміттєвоз із заднім завантаженням
Номенклатура
Сміттєвоз із заднім завантаженням
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Буське міське комунальне підприємство
Повна назва
Буське міське комунальне підприємство
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22370571

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"
Повна назва
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34049688

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.09.2025 10:11
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-05-000009
Дата створення проекту
05.09.2025 09:24
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
05.09.2025 10:56
Дата публікації висновку про результати
15.09.2025 16:11
Дата завершення усунення порушень
19.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 09) 532-59-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 04.09.2025 № 91-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 25.08.2025 № 003100-18/10589-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія Черновола від 04.09.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 04.09.2025 № 91-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 10 UA-2025-08-05-001775-a 05.08.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.09.2025 00:00
Документи рішення
05.09.2025 10:56
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 вересня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості) та Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог щодо локалізації виробництва; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Буського міського комунального підприємства (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.08.2025 б/н; звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ» (далі – ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 18.08.2025 б/н; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір від 29.08.2025 № UA-2025-08-05-001775-a-b1; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, Особливостей та Порядку № 861, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ», дотримання вимог щодо локалізації виробництва, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.09.2025 00:00
Дата публікації
15.09.2025 16:11
Документи висновку
15.09.2025 16:11
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-05-001775-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.09.2025 11:50
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 11:50
-
Відповідь
У відповідь на запит про надання пояснень від 08.09.2025 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: Визначений виходячи з потреб закладу в зазначеному предметі закупівлі за кодом КЕКВ: 3210 — Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) за рахунок коштів місцевого бюджету. Щодо обґрунтування очікуваної вартості: Розрахунок очікуваної вартості товару здійснено методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Запит цінових пропозицій - документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу. В свою чергу, Замовником, для визначення очікуваної вартості, здійснено оцінку 3-х письмових цінових пропозицій від можливих постачальників товару (цінові пропозиції додаються): 1) Цінова пропозиція – ТОВ «НПО НТ «БУДШЛЯХМАШ»». 2) Цінова пропозиція – ПП «Торговий дім «Євромоторс». 3) Цінова пропозиція – ТОВ СПЕЦТЕХНОЦЕНТР. А також з урахуванням цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання, середньоринкових цін на аналогічні товари, а також з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, зокрема з сайту Prozorro. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням технічних вимог для здійснення господарської діяльності Сміттєвоз повинен бути із заднім завантаженням та призначений для механізованого завантаження з контейнерів в кузов сміттєвоза твердих побутових відходів, їх ущільнення, транспортування та механізованого розвантаження в місцях утилізації. Обов'язкова наявність в сміттєвозі механізму ущільнення, який повинен складатися з несучих салазок, що лінійно рухаються в рейках з боків приймального бункера, і лопасті, що радіально рухаються на кінці салазок. За допомогою цього радіального руху гідравлічна плита згрибає сміття в завантажувальному бункері. Сміттєвоз повинен обслуговувати сміттєві бакі (ємністю 120 л, 240 л і 1100 л), що відповідають стандартам DIN та які можна піднімати та розвантажувати до приймального бункера за допомогою обладнання з гідравлічним керуванням. 2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або іншого офіційного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Варто зазначити, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, Буське міське комунальне підприємство – є одержувачем бюджетних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не поширюється на Буське міське комунальне підприємство.
Рішеня
11.09.2025 11:42
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 286 325 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
Буське міське комунальне підприємство
Контактний телефон:
380326421275
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 286 325 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
Буське міське комунальне підприємство
Контактний телефон:
380326421275
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності