Вживані контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
1 334 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6671,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вживані контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015
44610000-9 -
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Кількість
225
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61140, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Золотий, 4
Дата постачання по
30.09.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
180
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за Товар протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів після фактичного отримання Товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) приймання-передачі Товару, підписаної(их) уповноваженими представниками Сторін.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
Документальним підтвердженням про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі повинні бути наступні документи:
1) аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами або його копія (не менше 1-ого), копія (-ї) видаткових накладних за аналогічним договором/договорами та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного/(их) за предметом закупівлі договору(-ів);
2) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
Документальним підтвердженням про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі повинні бути наступні документи:
1) аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами або його копія (не менше 1-ого), копія (-ї) видаткових накладних за аналогічним договором/договорами та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного/(их) за предметом закупівлі договору(-ів);
2) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Опис
Документальним підтвердженням про досвід виконання учасником аналогічного/-их договору/-ів за предметом закупівлі повинні бути наступні документи:
1) аналогічний договір з усіма додатками та додатковими угодами або його копія (не менше 1-ого), копія (-ї) видаткових накладних за аналогічним договором/договорами та/або інший документ(-и), що підтверджує(-ють) виконання аналогічного/(их) за предметом закупівлі договору(-ів);
2) лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) щодо належного виконання наданого аналогічного договору, з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку номеру та дати укладеного договору, предмету договору, відсутності/наявності нарікань.
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.08.2025 № 252
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.08.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2025 № 252
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2025-08-05-000871-a 05.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 16 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ" (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 05.08.2025 № 05/08); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.08.2025 року; тендерну пропозицію учасника ФОП "ТУМАНЯН ЕДУАРД СЕТРАКОВИЧ"; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокол уповноваженої особи Замовника від 13.08.2025 № 06/08; повідомлення про намір укласти договір від 13.08.2025; договір від 19.08.2025 №19-08/25 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 05.09.2025 року.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до норм пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Під час проведення моніторингу проаналізовано зміст тендерної документації та встановлено, що пункт 4.1 проекту договору (як невід’ємної частини тендерної документації) містить наступну вимогу: Відпуск (приймання) Товару за кількістю здійснюється у порядку, встановленому Інструкцією «Про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», затвердженою Наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 20 травня 2008 р. N 281/171/578/155, зареєстрованою у Міністерстві юстиції України 02.09.2008р. за № 805/15496, у відповідності до чинного законодавства, а також умов цього Договору (далі – Інструкція N 281/171/578/155).
Однак, Інструкція N 281/171/578/155 встановлює єдиний порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів.
Враховуючи, що предметом закупівлі є вживані контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів, а не нафта та нафтопродукти, вищезазначена Інструкція не відноситься до предмету закупівлі та не може встановлювати порядку приймання та якості товару, що поставляться за результатами укладеного договору.
Таким чином, на порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, тендерна документація містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ФОП "ТУМАНЯН ЕДУАРД СЕТРАКОВИЧ"; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У межах проведення моніторингу закупівлі «Вживані контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів» ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-08-05-000871-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару учасник надає: фотографії одиниці товару, які повинні відображати: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, ручок контейнера, кришки, бокової цапфи, посадочних місць кожного колеса.
Надати назву файлу та номер сторінки, де надано:
- фото, що містить чітке зображення посадочних місць кожного колеса (як вимагав замовник);
- фото, що містить зображення контейнера знизу;
- детальні фото корпусу контейнера;
- фото опори колісної з гальмом;
- фото заглушки зливного отвору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь по моніторингу UA-2025-08-05-000871-a вживані контейнери
Керівнику ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Косінову С. А.
Шановний Станіславе Анатолійовичу !
КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» надає пояснення та інформацію стосовно питань, що виникли в ході проведення моніторингу процедури закупівлі «Вживані контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів» (оприлюднено в електронній системі закупівлі за № UA-2025-08-05-000871-a).
Стосовно першого запитання: «Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість»
З урахуванням положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані виходячи з існуючої виробничої необхідності Замовника з урахуванням потреб та технічних вимог щодо обслуговування автотранспорту підприємства на підставі службової записки підрозділу-ініціатора вищезазначеної закупівлі.
Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, регламентовані методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). При цьому, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Під час підготовки до проведення закупівлі за запитами КП «Комплекс з вивозу побутових відходів» було отримано три цінові пропозиції (додаються) від офіційних представників/дилерів/постачальників товару.
Керуючись п.п. 2 п. 1 Розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін, а саме інформації з отриманих цінових пропозицій (не менше 3-х) від офіційних представників /дилерів/постачальників товару.
Вищезазначене обґрунтування розміру очікуваної вартості було розраховано як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних за наступною формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
4) визначити очікувану вартість, як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:
ОВмрц = Цод * V,
де: ОВмрц - очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;
Цод - очікувана ціна за одиницю товару/послуги;
V - кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.
Стосовно другого запитання: « Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі».
https://kpkvpv.kharkiv.ua/wp-content/uploads/2025/09/plan_2025-sayt.pdf
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), розміщено за посиланням на сайті КП «КВПВ»:
Слід також зауважити, що згідно із судовою практикою, відображеною зокрема в рішенні Харківського окружного адміністративного суду від 18.01.2022 р. у справі №520/14195/21 (номер ЄДРСР 103177557) створені Харківської міською радою на основі комунальної власності територіальної громади міста Харкова комунальні підприємства не є головними розпорядниками бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктами господарювання державного сектору економіки, а відтак і не належать до переліку суб’єктів господарювання, на яких розповсюджуються вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. №710 (зі змінами від 16.12.2020 р. №1266) щодо обов’язкового оприлюднення інформації про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту.
При цьому, положення іншої норми постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. №710 - пункту 4 мають рекомендаційний характер та не поширюються безпосередньо на замовника – комунальне підприємство.
Аналогічна позиція міститься також в постанові Восьмого апеляційного адміністративного суду від 08.04.2022 р. у справі №380/14090/21 (номер ЄДРСР 103962896).
Стосовно третього запитання: Згідно Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару учасник надає: фотографії одиниці товару, які повинні відображати: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, ручок контейнера, кришки, бокової цапфи, посадочних місць кожного колеса. Надати назву файлу та номер сторінки, де надано: - фото, що містить чітке зображення посадочних місць кожного колеса (як вимагав замовник); - фото, що містить зображення контейнера знизу; - детальні фото корпусу контейнера; - фото опори колісної з гальмом; - фото заглушки зливного отвору», пояснюємо наступне.
Згідно Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Розділу ІІІ ДОКУМЕНТИ ЯКІ ПОВИННІ НАДАВАТИСЬ УЧАСНИКОМ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації на підтвердження технічних характеристик запропонованого товару Фізична особа-підприємець Туманян Едуард Сетракович, крім іншого, надав фото, що містить чітке зображення посадочних місць кожного колеса, та детальні фото корпусу контейнера, інформацію про що наводимо нижче із зазначенням назв файлів, які містять фото.
Фото, що містить чітке зображення посадочних місць кожного колеса:
ПДФ файл «16_Фото_2»
ПДФ файл «17_Фото_3»
ПДФ файл «18_Фото_4»
ПДФ файл «20_Фото_6»
Детальні фото корпусу контейнера:
ПДФ файл «21_Фото_7»
ПДФ файл «22_Фото_8»
ПДФ файл «15_Фото_1»
ПДФ файл «23_Фото_9»
ПДФ файл «19_Фото_5»
Щодо фото, що містить зображення контейнера знизу; фото опори колісної з гальмом; фото заглушки зливного отвору, для підтвердження технічних характеристик запропонованого товару згідно Додатку 2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Розділу ІІІ ДОКУМЕНТИ ЯКІ ПОВИННІ НАДАВАТИСЬ УЧАСНИКОМ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ тендерної документації, зазначаємо, що надання таких фото Замовником не вимагалось.
З повагою,
Директор Сергій МАЗОРУК