Закупівля «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи» від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО".
«Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Джерело фінансування - власні кошти підприємства
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
«Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Код ДК 021:2015
45310000-3 -
Електромонтажні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати:
Аванс
Період:
10
банківські
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Замовник сплачує Підряднику аванс у розмірі 30% (тридцять відсотків), від вартості робіт, зазначеного у додатку Договору, протягом 10 банківських днів з дня підписання Договору, але в будь-якому разі не раніше ніж буде отримано експертний звіт з коригування проєктної документації.
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
90
банківські
днів
Розмір оплати:
70,0 %
Опис:
Післяоплата — 70%, після виконання робіт, протягом 90 банківських днів.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю послуг «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»на підставі п.п. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт через укладання договору у процедурі закупівлі «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи» (UA-2025-09-24-015843-a).
вулиця Георгія Тарасенка, будинок 149(вулиця ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149)
Кваліфікація
Лот № 1
«Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Значення, яке очікується
мін. 1
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем відкритих торгів на закупівлю за предметом «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральний диспетчерський пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи» учасника торгів - ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД" (далі - переможець). 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів. 3. Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Вимога
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Тип даних
Ціле число
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Значення, яке очікується
мін. 1
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами без проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 22:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною за результатами без проведення електронного аукціону, на строк не більше ніж 20 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції
«Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Тендер:
UA-2025-08-04-012090-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
UA-2025-08-04-012090-a.b2
Дата:
17.09.2025 21:18
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Відповідно до оголошення № UA-2025-08-04-012090-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 04 серпня 2025 р. акціонерне товариство "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Відповідно до п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості):
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду Замовником пропозиції ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД", було прийнято рішення про визначення переможцем, яке опубліковано у електронній системі закупівель 12.09.2025р.
Рішення Замовника, про визначення ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД" переможцем закупівлі є протиправним і незаконним, ухваленим із порушенням вимог Тендерної документації, положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне з огляду на наступне.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження
І. НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД":
1. Відповідно до пункту 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено необхідність надання:
- Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника/субпідрядника (наказ про прийняття/призначення на роботу та/або витяг з трудової книжки із записами про прийняття/призначення на роботу та/або витяг зі штатного розпису учасника процедури закупівлі та/або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах та/або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно з чинним законодавством про працю, тощо. (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників. Договорів цивільно-правового характеру не є підтвердження трудових відносин).
ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надало довідку про наявність працівників, в якій зазначило інформацію про наявність інженера електрика Хрущака Ярослава Ярославовича.
Також ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надало наказ про призначення на посаду інженера елекктрика Хрущака Ярослава Володимировича.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» відсутній документ, що підтверджує наявність працівника Хрущака Ярослава Ярославовича.
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник не звертався до Переможця за усуненням зазначеної невідповідності.
Таким чином, Замовник, не надавши учаснику 24 години на усунення зазначеної невідповідності порушив вимоги пункту 43 та 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі.
2. Відповідно до пункту 3 додатку №1 до тендерної документації передбачено - Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон).
Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копію (-ї) виконаного (-их) аналогічного (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами.
Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічних договорів є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Аналогічним вважатиметься договір (договори), предметом якого є роботи або надання послуг з проєктування (коригування) автоматизованої системи диспетчерського керування та оперативно-інформаційного комплексу або засобів відображення у приміщеннях об’єднаного диспетчерського центру для Операторів систем розподілу/Операторів систем передачі та роботи або надання послуг щодо доробки/побудови програмного забезпечення SCADA для Операторів систем розподілу/Операторів систем передачі в частині створення екранних форм, мнемокадрів об?єктів, програмуваня графічних функцій та СНР в SCADA або електронного оперативного журналу, журналу дефектів або забезпечення організації інформації, інтуїтивного інтерфейсу та інтеграції з реальними даними в SCADA, інтеграції SCADA з OMS.
Таким чином, згідно з наведеними вище вимогам, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати підтвердження наявності досвіду за такими роботами послугами:
роботи або надання послуг з проєктування (коригування) автоматизованої системи диспетчерського керування та оперативно-інформаційного комплексу або засобів відображення у приміщеннях об’єднаного диспетчерського центру для Операторів систем розподілу/Операторів систем передачі
та
роботи або надання послуг щодо доробки/побудови програмного забезпечення SCADA для Операторів систем розподілу/Операторів систем передачі в частині створення екранних форм, мнемокадрів об?єктів, програмуваня графічних функцій та СНР в SCADA або електронного оперативного журналу, журналу дефектів або забезпечення організації інформації, інтуїтивного інтерфейсу та інтеграції з реальними даними в SCADA, інтеграції SCADA з OMS.
ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надало договір, предметом якого є послуги з доробки програмного забезпечення MicroSCADA X SY в частині створення електронного оперативного журналу та журналу дефектів.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції не надало ні інформації про наявність досвіду ні аналогічного договору, предметом якого були б роботи або надання послуг з проєктування (коригування) автоматизованої системи диспетчерського керування та оперативно-інформаційного комплексу або засобів відображення у приміщеннях об’єднаного диспетчерського центру для Операторів систем розподілу/Операторів систем передачі.
Враховуючи викладене, ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції не надало підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у відповідності до вимог тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовник не звертався до Переможця за усуненням зазначеної невідповідності.
Таким чином, Замовник, не надавши учаснику 24 години на усунення зазначеної невідповідності порушив вимоги пункту 43 та 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі.
3. Відповідно до пункту 7 додатку 2 до тендерної документації передбачено - інші документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника:
? договірна ціна;
? локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічних вимог з урахуванням будівельного технологічного процесу).
Також додатком 2 передбачено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та відомість обсягів робіт, зокрема:
- пункт 3 - Установлення апаратури настiльної, маса до 0,015 т (комплект обладнання АРМ диспетчера ЦДП);
- пункт 8 - Контролер зв'язку для побудови багатопроцесорних систем, координатор доступу до магістралі (АРМ диспетчера ЦДП).
- пункт 11 - Схеми сигналізації. Мнемосхема щита диспетчерського керування з кількістю прийнятих сигналів до 50 (створення та програмування схем ПС в програмному середовищі MicroSCADA) – 275 схем;
- пункт 15 - Установлення апаратури настiльної, маса до 0,015 т (комплект обладнання АРМ диспетчера ЦДП).
ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції надало локальні кошториси, в яких за наведеними вище позиціями вказано:
- Установлення апаратури настiльної, маса до 0,015 т (комплект обладнання АРМ диспетчера)
(не зазначено ЦПД);
- Система дистанційного управління виконавчим механізмом регулюючого органа (АРМ диспетчера)
(згідно пункту 8 вимог ТД мало бути - Контролер зв'язку для побудови багатопроцесорних систем, координатор доступу до магістралі (АРМ диспетчера ЦДП).
- Схеми сигналізації. Мнемосхема щита диспетчерського керування з кількістю прийнятих сигналів до 50 (створення та програмування схем ПС в програмному середовищі MicroSCADA) – 290 схем.
(мало бути 275 схем);
- Установлення апаратури настiльної, маса до 0,015 т (комплект обладнання АРМ диспетчера).
(не зазначено ЦПД).
Отже, учасник у складі тендерної пропозиції надав локальні кошториси, які не передбачають види та обсяги робіт, що зазначені замовником у технічних вимогах, а саме наступні:
- пункт 3 - Установлення апаратури настiльної, маса до 0,015 т (комплект обладнання АРМ диспетчера ЦДП);
- пункт 8 - Контролер зв'язку для побудови багатопроцесорних систем, координатор доступу до магістралі (АРМ диспетчера ЦДП).
- пункт 11 - Схеми сигналізації. Мнемосхема щита диспетчерського керування з кількістю прийнятих сигналів до 50 (створення та програмування схем ПС в програмному середовищі MicroSCADA) – 275 схем;
- пункт 15 - Установлення апаратури настiльної, маса до 0,015 т (комплект обладнання АРМ диспетчера ЦДП).
Таким чином, надані ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції локальні кошториси не відповідають технічним вимогам, що наведені у додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію
ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» на підстав вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі.
4. Відповідно до додатку 2 до тендерної документації передбачено необхідність надання - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» відсутній документ технічна специфікація.
Враховуючи зазначене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію
ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» на підстав вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі.
5. Відповідно до пункту 7 додатку 2 до тендерної документації передбачено - інші документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника:
? договірна ціна.
Також відповідно до додатку №2 до тендерної документації передбачено - У складі пропозиції Учасник надає:
- гарантійний лист у довільній формі, що договірна ціна розрахована відповідно до чинних нормативних актів України, що регулюють ціноутворення у будівництві. У разі встановлення факту невідповідності розрахунку договірної ціни зазначеним вимогам, гарантійний лист вважається недійсним та пропозиція учасника відхиляється.
Повідомляємо, що нормативним актом України, що регулює ціноутворення у будівництві є Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №28.
Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №28 (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
"Замовник________назва організації
Підрядник__________
Вид договірної ціни ___________
Визначена згідно з________________
Складена в поточних цінах станом на " " 20 р".
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, ДОГОВІРНА ЦІНА, у якій, зокрема, зазначено "Визначена згідно з ________________".
Таким чином, учасником не заповнено рядок «Визначена згідно з», чим не дотримано вимоги Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №28.
Отже, учасник недотримався вимоги тендерної документації щодо того, що договірна ціна розрахована відповідно до чинних нормативних актів України, що регулюють ціноутворення у будівництві.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Повідомляємо, що аналогічної думки притримується і Комісія у своєму рішенні №4267 -р/пк-пз від 07.03.2024.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД" та визначивши його переможцем, Замовник порушив вимоги п.44 Особливостей, а також законні права та інтереси Скаржника.
Рішення Замовника, в частині визначення переможцем ТОВ «ТЕ-ТРЕЙД» прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, всупереч і без урахування вимог Тендерної документації по закупівлі, чим порушено права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозиції
ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД", а саме – неправомірно визначивши його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний і неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення
ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі.
Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року -
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення Замовником процедури закупівлі UA-2025-08-04-012090-a.
3. Встановити незаконність рішення Замовника про визначення ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД" переможцем, та зобов’язати Замовника скасувати рішення, опубліковане на електронному майданчику 12.09.2025р. про визначення ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі.
Пояснення по суті скарги UA-2025-08-04-012090-a.b2
Відповідно до Рішення від № 14368-р/пк-пз від 19.09.2025 щодо оскарження ТОВ «ЕФ ЕР ТІ – ГРУП» (надалі – Скаржник) закупівлі № UA-2025-08-04-012090-a закупівлі «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ «Харківобленерго». І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи» надаємо пояснення по суті скарги та повідомляємо наступне.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
1. За результатами розгляду рішення №15100-р/пк-пз від 06.10.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення, прийняте під час проведення закупівлі "Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ "Харківобленерго". І черга Центральний диспетчерський пункт АСДТУ" код за ДК 021:2015 - 45310000-3: "Електромонтажні роботи», від 12.09.2025р № 01/12/09- ПР-УО-Н, щодо визначення переможцем відкритих торгів на закупівлю за предметом «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи» учасника торгів - ТОВ "ТЕ-ТРЕЙД".
2. Забезпечити оприлюднення даного рішення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель у порядку, передбаченому чинним законодавством щодо публічних закупівель.
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-08-04-012090-a.c1
Дата:
16.08.2025 21:27
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації, що порушують законні права та інтереси Скаржника
Відповідно до оголошення № UA-2025-08-04-012090-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 04 серпня 2025 р. акціонерне товариство "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 20 серпня 2025 р.
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі, та порушують наші законні права та інтереси, зокрема, щодо участі у даній процедурі закупівлі, виходячи з наступного.
1. Відповідно до додатку №2 тендерної документації передбачено - Учасник має провести обстеження існуючої системи та у складі своєї пропозиції надати скан-копію акту обстеження підписаного зі сторони замовника.
Наголошуємо, що вимога про обстеження існуючої системи та надання у складі пропозиції скан-копії акту обстеження підписаного зі сторони замовника є дискримінаційною та такою, що порушує наші законні права та інтереси.
На нашу думку, за наявності такої вимоги Замовник може ігнорувати та не допускати до огляду об’єкту небажаних для нього учасників (наприклад Скаржника), не підписувати акт зі сторони Замовника з метою недопуску до участі у процедурі закупівлі та обрання заздалегідь визначеного суб’єкта господарювання переможцем процедури закупівлі. Таким чином, виконання зазначеної вище умови залежить не від учасника, а від Замовника, що є прямим порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Обсяги виконання робіт за предметом даної закупівлі, технічні вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації, тож, у разі необхідності, Замовник в силу ст. 23 Закону повинен вказати додаткові характеристики предмета закупівлі у технічних специфікаціях, додавши необхідні креслення, викопіювання та іншу документацію, що нівелює потребу учасника особисто відвідувати об’єкт.
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Водночас згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Повідомляємо, що аналогічної думки притримується і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 11665-р/пк-пз від 28.07.2025 та рішенні №12428-р/пк-пз від 12.08.2025.
Докази:
- рішення № 11665-р/пк-пз від 28.07.2025;
- рішення №12428-р/пк-пз від 12.08.2025;
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Особливості.
2. Відповідно до пункту 7 розділу 3 додатку №1 передбачено необхідність надання довідки та/або витягу з реєстру, видану уповноваженим органом, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про закупівлю, яка підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі була/не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), а також не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У разі подовження строку подання пропозицій вказані вище довідки отримані на попередню дату розкриття вважаються чинними.
Пунктом 3 Особливостей передбачено, зокрема - Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 47 Особливостей (затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178) передбачено - Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Відповідно до пункту 47 Особливостей передбачено - Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
- керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Таким чином, Замовник не має права вимагати надання зазначеного вище документу саме у складі тендерної пропозиції учасника.
Така вимога може бути встановлена виключно для переможця процедури закупівлі!
За таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у документації, Замовник порушив положення статті 22 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Аналогічної думки притримується і Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у своєму рішенні №10025-р/пк-пз від 24.06.2025
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.
Докази:
- рішення №10025-р/пк-пз від 24.06.2025;
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Особливості.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до тендерної документації.
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.
Керуючись ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті.
2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі (додатки):
1) Додаток № 1 до Тендерної документації;
2) Тендерна документація;
3) Додаток № 2 до Тендерної документації
4) Закон «Про публічні закупівлі»;
5) рішення № 11665-р/пк-пз від 28.07.2025;
6) рішення №12428-р/пк-пз від 12.08.2025;
7) Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
8) рішення №10025-р/пк-пз від 24.06.2025.
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
На виконання рішення АМКУ в тендерну документацію внесено зміни
«Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Звернення:
За тендером : «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Тема:
Робочий проект
Зміст:
Згідно Додатку №2 тендерної документації, 3. Інші вимоги, для можливості вірного розрахунку виконання робіт, просимо надати робочий проект (проектно кошторисну документацію)
Дата оприлюднення звернення:
07.08.2025 11:28
Закупівля передбачає реконструкцію автоматизованої системи диспетчерського керування та оперативно-інформаційного комплексу АТ ”ХАРКІВОБЛЕНЕРГО” тобто критчної інфраструктури. Оприлюднення проекту неможливе на підставі того що в ньому міститься інформація що може створювати небезпеку для високовольтних об єктів електроенергетики. В тендерній документації зазначені обсяги робіт, перелік обладнання та відомості ресурсів. Вважаємо, що для кваліфікованого та професійного підрядника це цілком достатньо для виконання вірного розрахунку.
Дата оприлюднення відповіді:
10.08.2025 22:10
Звернення:
За тендером : «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Тема:
опитувальні листи
Зміст:
Просимо надати опитувальні листи на ПЗ MicroSCADA X 10.7 , що відображає кількісні характеристики даного ПЗ
Дата оприлюднення звернення:
11.08.2025 08:54
В тендерній документації надано повну інформацію щодо необхідних характеристик програмного забезпечення MicroSCADA X 10.7. Для кваліфікованого та професійного підрядника який має необхідні знання та досвід необхідної інформації цілком достатньо.
Дата оприлюднення відповіді:
14.08.2025 20:24
Звернення:
За тендером : «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Тема:
Робочий проєкт
Зміст:
Шановний Замовнику!
Відповідно до додатку №2 до тендерної документації передбачено - гарантійний лист у довільній формі щодо погодження з рішенням замовника по відхиленню пропозиції учасника у разі встановлення факту невідповідності розрахунку договірної ціни робочому проекту та чинним нормативним актам України, що регулюють ціноутворення у будівництві.
Разом з тим, робочий проєкт відсутній у складі тендерної документації та згідно із відповідями на звернення Замовник відмовляється його надати. Таким чином, за відсутності робочого проєкту усі пропозиції будуть відхилятись Замовником.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити незаконну вимогу.
У випадку, якщо зазначена вимога буде проігнорована, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та Державної аудиторської служби України.
Дата оприлюднення звернення:
16.08.2025 21:36
Ваше звернення прийнято до уваги. Але у зв'зязку із поданням скарги дані зміни буде внесено після рішення органу оскарження в незалежності від його результатів.
Дата оприлюднення відповіді:
18.08.2025 11:50
Звернення:
За тендером : «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Тема:
вимога що суперечить законодаству
Зміст:
Шановний Замовнику!
Відповідно до пункту 3 додатку №1 до тендерної документації передбачено - Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон).
Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копію (-ї) виконаного (-их) аналогічного (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору (-ів), копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами.
Невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічних договорів є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Наголошуємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей (затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178) передбачено - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, невиконання або неналежне виконання умов тендерної документації щодо підтвердження наявності аналогічного досвіду не може бути підставою для відхилення, в такому випадку Замовник повинен надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей.
Отже, вимога тендерної документації про те, що невиконання або виконання не в повному обсязі аналогічних договорів є підставою для відхилення пропозиції учасника є незаконною та такою що підлягає виключенню з тендерної документації.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити незаконну вимогу.
У випадку, якщо зазначена вимога буде проігнорована, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та Державної аудиторської служби України».
Дата оприлюднення звернення:
03.09.2025 20:45
Це вже просто смішно. Якщо учасник не має виконаного в повному обсязі аналогічного договору, то яким чином він зможе це виправити за 24 години ? Намалювати щось? Ця вимога стосується документального підтвердження кваліфікаційного критерію Учасника закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
05.09.2025 10:31
«Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»
Тендер:
UA-2025-08-04-012090-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
27.11.2025 14:51
Кінець періоду оскарження з часом
08.12.2025 00:00
Стан
виконано
Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю послуг «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи»на підставі п.п. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт через укладання договору у процедурі закупівлі «Роботи з реконструкції автоматизованої системи диспетчерсько-технологічного управління АТ ”Харківобленерго”. І черга Центральнии? диспетчерськии? пункт АСДТУ» код за ДК 021:2015 - 45310000-3: «Електромонтажні роботи» (UA-2025-09-24-015843-a).