Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95 від КП ВУВКГ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-012048-a
Id Tender e31fde7ad09f4ad890b414ccec09b06a
План UA-P-2025-08-04-012951-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 04.08.2025 21:36
Остання зміна 27.08.2025 15:22
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 808 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
94 040 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 21:35 до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 21:35
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 21:35
до 16.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.08.2025 13:40
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2025 19:33
до 28.08.2025 00:00
Період уточнень
з 04.08.2025 21:35 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 21:35 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 13:40
Основні параметри
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
18 808 000 грн.
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Назва предмета закупівлі
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Очікувана вартість
18 808 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
94040,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.08.2025 13:17
Закінчення аукціону
19.08.2025 13:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Код ДК 021:2015
45251100-2 - Будівництво електростанцій
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
39800, Україна, Полтавська область, Горішні Плавні, Соборна, 95
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 250 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата 100% протягом 250 (двохсот п’ятдесяти) робочих днів з дати підписання Акту та у будь-якому випадку не раніше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХЕНЕРГО"
Пропозиція:
16 980 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Пропозиція:
16 891 664.87 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.08.2025 13:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.08.2025 21:36
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богачонок Дар`я Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
0675040803
Сайт:
http://voda.pl.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24388032
Повна назва
КП ВУВКГ
Поштовий індекс
39803
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Горішні Плавні
Адреса
Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Соборна, 95
Період вимог/скарг з 22.08.2025 19:33 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 13:40 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна документація містить такі вимоги: 1. Додаток 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них пункт 1 підпункт 5 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: «5.3. Свідоцтва про повірку вимірювальної техніки, що використовується для виконання робіт відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 3 тендерної документації, видані уповноваженим органом та діючі на даний момент та протягом всього часу виконання робіт.» Додаток 3. Технічні вимоги: «7. З метою забезпечення повноцінного та якісного виконання робіт Учасник має бути забезпечений випробувальним обладнанням (високовольтними випробувальними установками в кількості щонайменше однієї одиниці) та вимірювальним обладнанням (мультіметр, тестер ізоляції, омметр, вольтметр змінного струму, амперметр змінного струму, пристрій перевірки автоматичних вимикачів, пристрій перевірки (тестер) електричних установок). Наявне обладнання зазначається у довідці, що надається згідно підпунктом 3.1.1. Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» цієї тендерної документації з дотриманням усіх вимог, зазначених у пункті.» Під час детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника № 15/10 від 13.08.2025 р. з зазначенням наступного переліку вимірювального обладнання: - Мегаомметр ЭСО202/2Г 1 шт.; - Прилад вимірювальний багатофункціональний ЕР-200М (1 шт.); - Прилад вимірювальний багатофункціональний ЕР-180М (1 шт.); - Вимірювач опору заземлення SEW2120ER (1 шт.); - Мультіметр (RLS) UNI-T UTM 1603 (1 шт.); - Мікроампервольтметр постійного струму М2042 (1 шт.); - Кліщі електровимірювальні РК120.2 (1 шт.); - Вимірювач опору заземлення Ф4103-М1 (1 шт.); - Вимірювач параметрів силових трансформаторів (К 540-3); - Штангенциркуль ШЦЦ-І-150-0,05 (1 шт.); - Динамометр загального призначення ДПУ -20-1-УХЛ2 (1 шт.); - Секундомір механічний СОПпр-25а-2-010 (1 шт.); - Колесо мірне дорожнє GWM 32; - Ключ динамометричний 08-810 (1 шт.). Та надані Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на наступні прилади: - Мегаомметр ЭСО202/2Г – Свідоцтво № П/5/А від 21.01.2025 р.; - Прилад вимірювальний багатофункціональний ЕР-200М – Свідоцтво № П/4/А від 21.01.2025 р.; - Прилад вимірювальний багатофункціональний ЕР-180М – Свідоцтво № П/8/А від 21.01.2025 р.; - Мультіметр (RLS) UNI-T UTM 1603 – Свідоцтво № П/3/А від 21.01.2025 р.; - Мікроампервольтметр постійного струму М2042 – Свідоцтво № П/5/А від 21.01.2025 р.; - Кліщі електровимірювальні РК120.2 – Свідоцтво № П/2/А від 21.01.2025 р. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Свідоцтва про повірку вимірювальної техніки на тестер ізоляції, омметр (наданий мегаомметр ЭСО202/2Г не відповідає вимогам у зв’язку з відмінністю використання – мегаомментр призначений для вимірювання великих значень опорів), вольтметр змінного струму (наданий Мікроампервольтметр постійного струму М2042 не відповідає вимогам у зв’язку з відмінністю використання – зазначений прилад використовується для вимірювання показників постійного струму), амперметр змінного струму (наданий Мікроампервольтметр постійного струму М2042 не відповідає вимогам у зв’язку з відмінністю використання – зазначений прилад використовується для вимірювання показників постійного струму), пристрій перевірки автоматичних вимикачів, пристрій перевірки (тестер) електричних установок. 2. Додаток 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них пункт 1 підпункт 5 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: «5.6. Дозвіл****, наданий органом Державної служби з питань праці та/або Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки на право виконання робіт підвищеної небезпеки: - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування електричного устаткування електричних мереж, технологічного обладнання напругою понад 1000 В; - в діючих електроустановках напругою понад 1000 В; - випробування електричного устаткування електричних мереж, технологічного обладнання напругою понад 1000 В (силові трансформатори; силові кабельні лінії); - зварювальні роботи. **** відповідно до частини 4 статті 1 постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану», у разі, якщо строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, такі документи будуть вважатись чинними на дату проведення цієї закупівлі та всього строку виконання робіт.» Під час детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Дозвіл наданий Державною службою з питань праці, що діє з 24 січня 2023 р. до 24 січня 2028 р., що дозволяє виконувати: - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою; - роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти; - монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме устаткування напругою понад 1000 В. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Дозволу, наданого органом Державної служби з питань праці та/або Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки на право виконання робіт підвищеної небезпеки: - випробування електричного устаткування електричних мереж, технологічного обладнання напругою понад 1000 В (силові трансформатори; силові кабельні лінії); - зварювальні роботи. 3. Додаток 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них пункт 1 підпункт 5 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: «5.7. Діюче до кінця терміну дії договору Свідоцтво про відповідність стану системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання».» Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 8. Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг): «Роботи мають виконуватись без залучення субпідрядників/співвиконавців.» Під час детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Довідку № 15/14 від 13.08.2025 р. про незалучення субпідрядників/співвиконавців, Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 № 06-0011/2023 від 10.03.2023 р. вимірювальної електротехнічної лабораторії ТОВ «ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ» та Договір № 14-08 від 14.08.2025 р., предметом якого у тому числі є послуги кваліфікованого персоналу Орендодавця для проведення вимірювань, випробувань та оформлення результатів. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано власне Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». 4. Додаток 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них пункт 1 підпункт 5 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: «5.8. На підтвердження основних технічних характеристик запропонованого товару надається паспорт та/або інструкція з експлуатації та/або інформаційний лист та/або інший документ / витяг з документу українською мовою, в якому зазначені основні технічні характеристики запропонованого обладнання, зазначеного у пункті 9 Додатку 3 цієї тендерної документації.» Під час детального розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав Інформаційний лист № 15/15 від 13.08.2025 р. на власному бланку з скопійованими технічними характеристиками, наданими Замовником у пункті 9 Додатку 3 тендерної документації, не зазначивши при цьому назви запропонованого обладнання (пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що до технічної специфікації відносяться вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається. Виходячи з визначення терміну, наведеного у пункті 33, найменування продукції – це окрема характеристика). Окрім цього, копія пункту 9 Додатку 3 тендерної документації не може слугувати підтвердженням технічних характеристик обладнання, так як Учасник не є виробником зазначеного обладнання, а отже, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано підтвердження основних технічних характеристик запропонованого обладнання. 5. Додаток 1. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них пункт 1 підпункт 5 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: «5.9. Якщо учасник не є виробником обладнання, зазначеного у пункті 10 Додатку 3 цієї тендерної документації або аналогічного (еквівалентного) обладнання, зазначеному у пункті 10 Додатку 3 цієї тендерної документації, учасник подає документ (лист, сертифікат, свідоцтво, діючий дилерський договір, тощо) від виробника/ авторизованого представника/ партнера, що учасник є офіційним дилером/ офіційним представником/ офіційним дистриб’ютором/ офіційним партнером запропонованого товару саме того виробника, щодо якого надана технічна документація.» Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ (лист, сертифікат, свідоцтво, діючий дилерський договір, тощо) від виробника/ авторизованого представника/ партнера, що учасник є офіційним дилером/ офіційним представником/ офіційним дистриб’ютором/ офіційним партнером запропонованого товару саме того виробника, щодо якого надана технічна документація. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
22.08.2025 19:33
Повідомлення про рішення
19.08.2025 13:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 21:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 21:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 19:33 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 19:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 21:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 21:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Додаток 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» розділ 1 п. 3 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям: 3.1.1. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі і визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування та правової підстави власності /володіння / користування. В довідці мають бути окрім іншого обладнання зазначені апарати для зварювання. *Право власності на інше майно (апаратура, обладнання, устаткування тощо) підтверджується документом, що підтверджує передання майна та містить інформацію про дату його скла-дання, назву суб’єктів господарювання, відповідальних за здійснення господарської операції, зміст та обсяг господарської операції, підписи осіб, які брали участь у здійсненні господарської операції або відомостями по результатам щорічної інвентаризації, проведеної у відповідності з частини 1 статті 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996-XIV та пункту 7 розділу І Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затверджене наказом Мінфіну від 02.09.2014 № 879 за останній звітний період або аналітичними даними з бухгалтерських рахунків обліку основних засобів, малоцінних необоротних матеріальних активів, малоцінних швидкозношуваних предметів у вигляді оборотно-сальдової відомості станом на останню дату місця, що передую місяцю у якому розпочата процедура закупівлі.» Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт № 524 від 18.08.2025 р. та оборотно-сальдові відомісті по рахункам 112, 104, 106. Учасником у довідці зазначено наявність Мегаомметра UT513 (вимірювач опору ізоляції). У наданих оборотно-сальдових відомостях відсутня інформація про наявність вказаного обладнання. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями нову Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі і визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування та правової підстави власності /володіння / користування. 2. Додаток 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та вимоги до них» розділ 1 п. 5 «Перелік інформації та/або документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі: 5.8. На підтвердження основних технічних характеристик запропонованого товару надається паспорт та/або інструкція з експлуатації та/або інформаційний лист та/або інший документ / витяг з документу українською мовою, в якому зазначені основні технічні характеристики запропонованого обладнання, зазначеного у пункті 9 Додатку 3 цієї тендерної документації.» Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано інформацію щодо обладнання LR5-72HTD 560 ~ 585M англійською мовою. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надану інформацію щодо обладнання LR5-72HTD 560 ~ 585M українською мовою.
Створено
27.08.2025 15:22
Надати до
28.08.2025 15:22
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 808 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
КП ВУВКГ
Контактний телефон:
0675040803
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
18 808 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
КП ВУВКГ
Контактний телефон:
0675040803
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності