Показати схожі тендери

Закупівля Периферійне обладнання від ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-011548-a
Id Tender 36587790023947e38e6ad7e2ad7284e8
План UA-P-2025-08-04-012000-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.08.2025 17:36
Остання зміна 22.08.2025 12:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 496 400 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 482 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 17:36 до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 17:36
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 17:36
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00
до 15.08.2025 16:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2025 16:10
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2025 16:10
до 22.08.2025 12:24
Період уточнень
з 04.08.2025 17:36 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 17:36 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00 до 15.08.2025 16:10
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00 до 15.08.2025 16:10
Основні параметри
Периферійне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 496 400 грн.
Периферійне обладнання
Назва предмета закупівлі
Периферійне обладнання
Очікувана вартість
1 496 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7482,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
44 892
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 450 (штуки)
Комплект клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Опис предмета закупівлі
Комплект клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Код ДК 021:2015
30237400-3 - Пристрої введення даних
Кількість
450
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, просп. Лесі Українки, 4, м. Дніпро вул. Київська, 83, м. Житомир вул. Новака, 45, м. Ужгород вул. Незалежної України, 56-а, м. Запоріжжя вул. Деповська, 89-а, м. Івано-Франківськ вул. Бортнянського, 11-а, м. Львів вул. Михайла Болтенка, 10, м. Одеса вул. Кавказька, 9-а, м. Рівне майдан Незалежності, 3/1, м. Суми вул. Громадського Олега, 1-а, м. Харків вул. Стрітенська, 7-а, м. Херсонвул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Маніпулятор типу «миша»
Опис предмета закупівлі
Маніпулятор типу «миша»
Код ДК 021:2015
30237410-6 - Комп’ютерні миші
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Стрілецька, 3-а м. Вінниця вул. Богдана Хмельницького, 3-а, м. Луцьк просп. Лесі Українки, 4, м. Дніпро вул. Київська, 83, м. Житомир вул. Новака, 45, м. Ужгород вул. Незалежної України, 56-а, м. Запоріжжя вул. Деповська, 89-а, м. Івано-Франківськ вул. Еспланадна, 8/10, м. Київ пров. Будівельників, 5-а, м. Київ вул. Леоніда Куценка, 12, м. Кропивницький вул. Бортнянського, 11-а, м. Львів вул. Вадима Благовісного, 68, м. Миколаїв вул. Михайла Болтенка, 10, м. Одеса вул. Сінна, 45, м. Полтава вул. Кавказька, 9-а, м. Рівне майдан Незалежності, 3/1, м. Суми вул. Текстильна, 1-б, м. Тернопіль вул. Громадського Олега, 1-а, м. Харків вул. Стрітенська, 7-а, м. Херсон пров. Шевченка, 10, м. Хмельницький вул. Володимира Ложешнікова, 56, м. Черкаси вул. Університетська, 31, м. Чернівці вул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Веб-камера
Опис предмета закупівлі
Веб-камера
Код ДК 021:2015
30237240-3 - Веб-камери
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, вул. Стрілецька, 3-а м. Вінниця вул. Богдана Хмельницького, 3-а, м. Луцьк просп. Лесі Українки, 4, м. Дніпро вул. Київська, 83, м. Житомир вул. Новака, 45, м. Ужгород вул. Незалежної України, 56-а, м. Запоріжжя вул. Деповська, 89-а, м. Івано-Франківськ пров. Будівельників, 5-а, м. Київ вул. Леоніда Куценка, 12, м. Кропивницький вул. Бортнянського, 11-а, м. Львів вул. Вадима Благовісного, 68, м. Миколаїв вул. Михайла Болтенка, 10, м. Одеса вул. Сінна, 45, м. Полтава вул. Кавказька, 9-а, м. Рівне майдан Незалежності, 3/1, м. Суми вул. Текстильна, 1-б, м. Тернопіль вул. Громадського Олега, 1-а, м. Харків вул. Стрітенська, 7-а, м. Херсон пров. Шевченка, 10, м. Хмельницький вул. Володимира Ложешнікова, 56, м. Черкаси вул. Університетська, 31, м. Чернівці вул. Коцюбинського, 40, м. Чернігів
Дата постачання по
23.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за Товар у національній валюті України – гривні шляхом перерахування коштів (з урахуванням фінансових можливостей Покупця) на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5 (п’ять) робочих днів після поставки Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
04.08.2025 17:36
Критерії оцінки
Проект договору
04.08.2025 17:36
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
1 496 100 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.08.2025 17:36
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Фурик
Електронна пошта
Телефон
+380442449464
Сайт:
https://www.dcz.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03491079
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Еспланадна, 8/10
Кваліфікація
Лот № 1 Периферійне обладнання
Період вимог/скарг з 15.08.2025 16:10 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 00:00 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 16:10
Довідка НАЗК
15.08.2025 16:10
Повідомлення про рішення
12.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 17:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 17:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник в складі тендерної пропозиції надав сканкопії Балансів (Звітів про фінансовий стан) на 31 березня 2025 р. (файл: Ф1_Ф2_КОМЕЛ_1кв2025.pdf) та на 30 червня 2025 р. (файл: Ф1_Ф2_КОМЕЛ_півріччя 2025.pdf), проте відсутня сканкопія останньої затвердженої фінансової звітності, яка, відповідно до статей 1 та 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», є бухгалтерською звітністю, що містить інформацію про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів підприємства за звітний період – календарний рік. Підпунктом 6.4 пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які надає Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, встановлено, що Учасник надає сканкопію форми № 1 «БАЛАНС» відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності у разі наявності , або інший вид фінансової звітності, який передбачений для певного виду організаційно-правової форми господарювання (напр. податкова декларація тощо). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, сканкопію форми № 1 «БАЛАНС» відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав відомості про учасника від 07 серпня 2025 р. № 0109/11 (файл: 11_ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf), довідку про службову особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси (файл: Довідка_про_службову_особу_Марцун_2025.pdf) та довіреність від 02.01.2025 (файл: Доручення Марцун КЕП 2025.pdf), в яких не узгоджується інформація щодо особи Учасника на підписання тендерної пропозиції. Підпунктом 6.8. пункту 6 «Перелік інших документів та/або інформації, які надає Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, встановлено що Учасник надає документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, а підпунктом 6.3 цього пункту визначено, що Учасник надає відомості про Учасника за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати відомості про Учасника за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, в яких інформація про уповноважену особу Учасника на підписання тендерної пропозиції має узгоджуватись з документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Створено
14.08.2025 14:39
Надати до
15.08.2025 14:39
Договір
UA-2025-08-04-011548-a-c1
Підписаний і діє
Номер
83/142
1 496 100 грн.
1 246 750 грн.
З ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
450 (штуки)
Комплект клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Номенклатура
Комплект клавіатури та маніпулятору типу «миша»
Кількість
450
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Маніпулятор типу «миша»
Номенклатура
Маніпулятор типу «миша»
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Веб-камера
Номенклатура
Веб-камера
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 23 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Повна назва
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03491079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМЕЛ"
Повна назва
ТОВ "КОМЕЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24083083

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.08.2025 12:24
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 496 400 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380442449464
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 496 400 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Контактний телефон:
+380442449464
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності