Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання (50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) від Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-011150-a
Id Tender 8adda85ba09b4c309f3d42af9c8e6783
План UA-P-2025-08-04-013423-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.08.2025 16:56
Остання зміна 17.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
288 745.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 443.73 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 16:55 до 17.08.2025 05:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 16:55
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 16:55
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:31
до 11.09.2025 14:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 15:47
до 17.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.09.2025 14:58
-
Період уточнень
з 04.08.2025 16:55 до 14.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 16:55 до 14.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:31 до 11.09.2025 14:58
Період кваліфікації
з 18.08.2025 13:31 до 11.09.2025 14:58
Основні параметри
код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання (50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
288 745.33 грн.
код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання (50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання (50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Очікувана вартість
288 745.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1443,73
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 13:08
Закінчення аукціону
18.08.2025 13:31
Позиція
Опис предмета закупівлі
код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання (50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
16
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, місто Запоріжжя, Станція технічного обслуговування
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином акту наданих послуг, наряду-замовлення, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, протягом 30 календарних днів. У разі затримки фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 календарних днів з дати отримання Замовником коштів на фінансування предмету даного Договору на свій поточний рахунок. За наявності відповідного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТАРЧАНІН АНДРІЙ СЕМЕНОВИЧ"
Пропозиція:
243 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СИНЕЛЬНИКОВ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Пропозиція:
244 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 13:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.08.2025 17:12
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
-
Критерії прийнятності
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каріна Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380612246921
Сайт:
http://www.smp.zp.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38563265
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Поштовий індекс
69057
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
м.Запоріжжя
Адреса
вул.Тамбовська, 6
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів та супутнього обладнання (50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Період вимог/скарг з 10.09.2025 15:47 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 13:31 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
10.09.2025 15:47
Повідомлення про рішення
22.08.2025 14:11
Електроний протокол про продовження строку
18.08.2025 13:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 15 вересня 2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
22.08.2025 14:10
Дата кінця розгляду
16.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 11.09.2025 14:58 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:47 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.09.2025 14:58
Повідомлення про рішення
10.09.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 16:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
288 745.33 грн.
Період подання пропозицій
до 17.08.2025 05:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
+380612246921
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
288 745.33 грн.
Період подання пропозицій
до 17.08.2025 05:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактний телефон:
+380612246921
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності