Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV) : 18210000-4 Пальта (вітрозахисні куртки) від Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-011149-a
Id Tender 10868381a2074d9a81396ec911a95230
План UA-P-2025-07-24-012614-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.08.2025 17:10
Остання зміна 18.08.2025 12:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 636 285 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 362.85 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 17:09 до 12.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 17:09
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 17:09
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00
до 14.08.2025 15:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.08.2025 15:25
до 20.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.08.2025 15:25
-
Період уточнень
з 04.08.2025 17:09 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 17:09 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00 до 14.08.2025 15:25
Період кваліфікації
з 12.08.2025 00:00 до 14.08.2025 15:25
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) : 18210000-4 Пальта (вітрозахисні куртки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 636 285 грн.
ДК 021:2015 (CPV) : 18210000-4 Пальта (вітрозахисні куртки)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV) : 18210000-4 Пальта (вітрозахисні куртки)
Очікувана вартість
1 636 285 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16362,85
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 635 (штуки)
Куртка зимова робоча (утеплена для обслуговуючого персоналу)
Опис предмета закупівлі
Куртка зимова робоча (утеплена для обслуговуючого персоналу)
Код ДК 021:2015
18210000-4 - Пальта
Кількість
635
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02002, Україна, м. Київ, вул. Каховська 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 30 (штуки)
Куртка зимова (утеплена для інженерного персоналу)
Опис предмета закупівлі
Куртка зимова (утеплена для інженерного персоналу)
Код ДК 021:2015
18210000-4 - Пальта
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02002, Україна, м. Київ, вул. Каховська 73
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Пропозиція:
1 392 804 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антонюк Ірина
Електронна пошта
Телефон
380445174827
Замовник
ЄДРПОУ
39606435
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv"
Повна назва
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Management Company of Housing Stock Servicing of Dniprovskyi District of Kyiv"
Поштовий індекс
02002
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Челябінська, будинок 9-Г
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV) : 18210000-4 Пальта (вітрозахисні куртки)
Період вимог/скарг з 14.08.2025 15:25 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.08.2025 00:00 по 20.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 15:26
Довідка НАЗК
14.08.2025 15:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до абзацу 1 підпункту 1.1 пункту 1 та підпункту 1.3. пункту 1. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1 про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), щодо поставки товарів, виконання робіт або послуг, які є предметом закупівлі та копію аналогічного договору, що зазначений в довідці. *** 1.3 На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник, у складі документів тендерної пропозиції, повинен надати копії повністю виконаного(их) аналогічного(их) договору(ів) по якому (яких) відображена інформація в Довідці відповідно до пп. 1.1.» На виконання даної вимоги Учасник надав довідку за формою 1 про досвід виконання аналогічних договорів, вих. № 4 від 08.08.2025. Також учасник скан-копію аналогічного договору № 1821П від 12.11.2024. Проте, сума договору, зазначена в довідці, не відповідає Ціні аналогічного договору. 2. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3. розділу І Додатку 1 до Тендерної документації, Замовником вимагалось надати: «3.1. Довідку про наявність відповідного обладнання/устаткування, наявність приміщення (власного чи орендованого) за підписом уповноваженої особи учасника та завіреної печаткою (у разі наявності). Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці Учасник надає документ, в якому зазначено наявність обладнання та матеріально-технічної бази (договір оренди та/або право власності на нерухоме майно та/або оборотно-сальдова відомість ОЗ на поточний час та/або інші документи). Учасником надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в якій зазначені в переліку власне та орендоване відповідне обладнання/устаткування, приміщення та транспорт. Відповідно до вимог п 3.1. учасник надав договора оренди на нерухоме майно, транспорт а також оборотно-сальдову відомість ОЗ на поточний час. Проте інформація, зазначена в довідці, не в повній мірі підтверджена наданими документами. 3. Відповідно до п. 4 Переліку документів, які надає Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних, якісних вимог до предмета закупівлі Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надати: « 4. Протокол випробування на стрічку світлоповертаючу» Учасник надав у складі пропозицій Протокол випробування № 2319 Л від 06.09.2024 на стрічку світлоповертаючу, арт. Estra 400 та підтвердив технічні характеристики, які вимагались замовником. Проте скан-копія даного протоколу неналежної якості. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Створено
13.08.2025 15:04
Надати до
14.08.2025 15:04
Договір
UA-2025-08-04-011149-a-a1
Очікує підписання
1 392 804 грн.
1 392 804 грн.
З ПДВ
Номенклатура
635 (штуки)
Куртка зимова робоча (утеплена для обслуговуючого персоналу)
Номенклатура
Куртка зимова робоча (утеплена для обслуговуючого персоналу)
Кількість
635
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Куртка зимова (утеплена для інженерного персоналу)
Номенклатура
Куртка зимова (утеплена для інженерного персоналу)
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Повна назва
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39606435

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Повна назва
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38354173

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 636 285 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Контактний телефон:
380445174827
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 636 285 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Контактний телефон:
380445174827
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності