Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с.Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування від Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-010634-a
Id Tender 7ef2fc0115bc46efa382d3b2f5a421b6
План UA-P-2025-08-04-009946-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.08.2025 16:34
Остання зміна 28.08.2025 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 653 145 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
136 531.45 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 16:34 до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 16:34
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 16:34
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00
до 21.08.2025 17:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 17:07
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2025 17:07
до 28.08.2025 11:38
Період уточнень
з 04.08.2025 16:34 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 16:34 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00 до 21.08.2025 17:07
Період кваліфікації
з 19.08.2025 00:00 до 21.08.2025 17:07
Основні параметри
Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с.Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 653 145 грн.
Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с.Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування
Назва предмета закупівлі
Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с.Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування
Очікувана вартість
13 653 145 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
136531,45
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
66 900.41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с.Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування
Код ДК 021:2015
45211350-7 - Будівництво багатофункційних комплексів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
89424, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, с Розівка
Дата постачання по
31.12.2026 16:35
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Проведення розрахунків за виконані роботи з капітального ремонту на Об’єкті здійснюється згідно цього договору, з дотриманням вимог Постанови КМУ №590 від 09.06.2021 року «Про затвердження порядку виконання повноважень державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» щодо черговості платежів в наступному порядку:
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БК ГЕФЕСТ"
Пропозиція:
13 491 023.16 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.08.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костик Людмила Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380312723386
Замовник
ЄДРПОУ
22096259
Повна назва
Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Поштовий індекс
89422
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгородський район с Холмок
Адреса
вул Свободи 50
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с.Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування
Період вимог/скарг з 21.08.2025 17:07 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 00:00 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 17:08
Довідка НАЗК
21.08.2025 17:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-04-010634-a-b1
Підписаний і діє
Номер
52
13 491 023.16 грн.
11 242 519.3 грн.
З ПДВ
Підписано
27.08.2025
Строк дії договору з
27.08.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с.Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування
Номенклатура
Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с.Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Повна назва
Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22096259

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БК ГЕФЕСТ"
Повна назва
ТОВ "БК ГЕФЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40992114

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.08.2025 11:38
Повідомлення про договір
28.08.2025 11:11
-
28.08.2025 11:11
-
28.08.2025 11:11
-
28.08.2025 11:11
-
28.08.2025 11:11
-
28.08.2025 11:11
-
28.08.2025 11:11
-
28.08.2025 11:11
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000071
Дата створення проекту
03.09.2025 14:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:53
Дата публікації висновку про результати
18.09.2025 16:33
Дата завершення усунення порушень
03.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.09.2025 № 59-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.09.2025 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-08-04-010634-a 04.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 18.07.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04 серпня 2025 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БК ГЕФЕСТ» (далі – ТОВ «БК ГЕФЕСТ»); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «БК ГЕФЕСТ» від 21.08.2025; повідомлення про намір укласти договір від 21.08.2025 року; договір від 27.08.2025 № 52; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 04 вересня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Під час аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» на відповідність умовам тендерної документації і вимогам законодавства та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 тендерної документації підрядник виконує усі види робіт згідно технічного завдання та відповідно до вимог Кошторисних норм України (КНУ), які затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281. Відповідно до пункту 4.4.5 Додатку 3 «Проект договору соціально побутовий спортивний» вартість капітального ремонту, що підлягає оплаті визначається згідно з положеннями Настанови з визначення вартості будівництва та іншої нормативної-технічної документації. Відповідно до норм пункту 5.1 розділу V Кошторисних норм України (КНУ), які затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281 (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Одночасно, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови, договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Замовником у підпункті 4.2 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Кошторисні документи в складі: 1.1.розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна); 1.2.зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; 1.3.локальний кошторис на будівельні роботи (повинен бути складений на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); 1.4. відомість ресурсів до локального кошторису; 1.5 Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Учасником-переможцем ТОВ «БК ГЕФЕСТ» в складі тендерної пропозиції надано, зокрема, договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат, відомість ресурсів. У наданих учасником-переможцем локальних кошторисах враховано витрати труда робітників. Так, зокрема, у локальному кошторисі №07-01-02 враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини при перевезенні ґрунту. Водночас, у складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 15.08.2025 № 03-12/25 (файл 1. Довідка МТБ.pdf), у якій вказано про наявність в учасника транспортних засобів за договорами надання послуг: екскаватор O§K MH PLUS, екскаватор навантажувач JCP 3CX (Договір надання послуг від 18.03.2019 р. №18-03/19 з ФОП Петровцій В.А.); спеціалізований вантажний самоскид КАМАЗ 54112, КАМАЗ 5325 (Договір надання послуг від 01.09.2019 р. №11/2019 з ФОП Даниляк Ю.О.); Автомобіль спеціалізований HYNDAI (спеціалізований вантажний автопідйомник вст. на шасі ТЗ бортової платформи та обладн. автовишки телескопічної SOOSAN 2516A) (Договір про надання послуг та виконання робіт№ 14/03/25 від 14.03.2025р. з ФОП Брежнева О.О.); каток вібраційний самохідний, двохвальцевий АМКОДОР 6223А, машина поливальна ЗІЛ 431412 спец КО 713О (Договір про надання послуг та виконання робіт, № 19/03/25 від 19.03.2025р з КП КШЕП); каток дорожній ДУ-47Б, Асфальтоукладач S 400 (Договір про надання послуг будівельних механізмів №02/06 від 09.06.2021р. з ТОВ «Карпатська будівельно- транспортна компанія»). Слід зазначити, що згідно наданої довідки від 15.08.2025 № 03-12/25 в учасника-переможця ТОВ «БК ГЕФЕСТ» відсутня власна техніка. Таким чином, відповідно до наданих учасником документів і інформації у складі тендерної пропозиції, ТОВ «БК ГЕФЕСТ» буде використовуватись техніка залучена відповідно до договору надання послуг. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 04.09.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з приводу прийнятого рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ», однак надане пояснення не обґрунтовує не відхилення учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника. Відповідно до норм пункту 5.4 Розділу V Настанови, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови. Вартість машино-години власної будівельної техніки учасника процедури закупівлі(підрядника) визначається на підставі КНУ РЕКН, і відповідних поточних цін на них з додаванням амортизаційних відрахувань; витрат на заміну частин, що швидко спрацьовуються; вартості матеріальних ресурсів на ремонт і технічне обслуговування та перебазування машин; інших витрат, пов’язаних з експлуатацією і утриманням будівельних машин та механізмів, що враховуються в складі прямих витрат. Також, згідно з пунктом 5.4 Розділу V Настанови, загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації. Водночас, згідно з пунктом 5.8 Розділу V Настанови, Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Однак, проведеним під час моніторингу аналізом наданої ТОВ «БК ГЕФЕСТ» договірної ціни та розрахунків до неї, трудовитрати робітників, що обслуговують машини (керування якими здійснюватиметься силами надавачів послуг технікою за договорами надання послуг. З врахуванням вищенаведеного, учасником ТОВ «БК ГЕФЕСТ» у наданій договірній ціні за відповідними статтями витрат безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні відповідних будівельних машин (що буде залучена за договором надання послуг), чим недотримано вимоги пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови та, відповідно, недотримано вимоги пункту 1 Додатку 2 та пункту 4.4.5 Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» на відповідність умовам тендерної документації і вимогам законодавства та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ» шляхом приведення умов Договору від 27.08.2025 № 52 (договірної ціни та розрахунків до неї) у відповідність вимогам пунктів 5.4, 5.8, 5.17. Настанови № 281 з дотриманням положень Цивільного кодексу України, а у разі неможливості – припинити зобов’язання за договором від 27.08.2025 № 52 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.09.2025 00:00
Дата публікації
18.09.2025 16:33
Документи висновку
18.09.2025 16:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Щодо усунення порушень, виявлених під час моніторингу закупівлі У відповідь на висновок Державної аудиторської служби України (Західний офіс Держаудитслужби, Управління в Закарпатській області) повідомляємо, що Холмківська сільська рада (Замовник) здійснила заходи, передбачені законодавством, спрямовані на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК ГЕФЕСТ», шляхом приведення умов Договору від 27.08.2025 № 52 (договірної ціни та розрахунків до неї) у відповідність до вимог пунктів 5.4, 5.8, 5.17 Настанови № 281 із дотриманням положень Цивільного кодексу України. Зокрема, між Замовником – Холмківською сільською радою – та Підрядником було укладено Додаткову угоду № 1 від 22.09.2025 року про зменшення Ціни Договору та викладення додатків до Договору підряду від 27.08.2025 № 52 у новій редакції. Додаткову угоду з додатками та розрахунками, а також розрахунок різниці у договірній ціні додаємо до цього листа. Замовник також зазначає, що у подальшому при розгляді тендерних пропозицій учасників буде виявляти підвищену уважність та забезпечуватиме більш ретельну перевірку поданих документів і розрахунків, щоб уникнути подібних випадків. Таким чином, вимогу Державної аудиторської служби України виконано у повному обсязі.
Дата публікації
23.09.2025 14:32
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником вжито заходи, направлені на усунення виявлених порушень шляхом внесення відповідних змін (укладення додаткових угод) до договору підряду
Результат
Усунуто
Дата публікації
26.09.2025 13:10
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
26.09.2025 13:10
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Будівництво соціально-побутового спортивного комплексу в с. Розівка Ужгородського району Закарпатської області. Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-04-010634-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Яким чином Уповноважена особа Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області (далі – Замовник) може обґрунтувати прийняте рішення про невідхилення учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БК ГЕФЕСТ» (далі ТОВ «БК ГЕФЕСТ»), а визначення його переможцем, якщо: Замовником, в пункті 4.2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Кошторисні документи в складі: 1.1.розрахунокцінипропозиції (договірна ціна); 1.2.зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; 1.3.локальний кошторис на будівельні роботи (повинен бути складений на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); 1.4. відомість ресурсів до локального кошторису; 1.5 Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Відповідно до наданої учасником інформації у складі тендерної пропозиції, ТОВ «БК ГЕФЕСТ» буде використовуватись техніка, залучена на підставі договорів надання послуг, зокрема №18-03/19 від 18.03.2019 року з ФОП Петровцій В.А., №11/2019 від 01.09.2019 року з ФОП Даниляк Ю.О. та договорів про надання послуг та виконання робіт: №14/03/25 від 14.03.2025 року з ФОП Брежнєва О.О., № 19/03/25 від 19.03.2025 з КП «КШЕП» Ужгородської міської ради, №02/06 від 09.06.2021 року з ТОВ «Карпатська будівельно-транспортна компанія» (файл «Довідка МТБ.pdf.»). Згідно з пунктом 5.8 Розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Однак, у наданих учасником ТОВ «БК ГЕФЕСТ» розрахунках до договірної ціни враховано витрати труда робітників, що обслуговують машини, керування якими здійснюватиметься за договором про надання послуг. Також слід зауважити, що у наданій учасником довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1, і безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, відсутня інформація щодо наявності працівників-водіїв. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.09.2025 15:26
Орган перевірки
10.09.2025 00:00
Документи повідомлення
04.09.2025 15:27
-
Відповідь
Пояснення щодо процедури закупівлі UA-2025-08-04-010634-a
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-08-04-010634-a Холмківська сільська рада Ужгородського району повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, визначення його очікуваної вартості здійснювалося в порядку та у спосіб, що передбачені нормами діючого на час оголошення закупівлі законодавства (в тому числі Настановою з визначення вартості будівництва, Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, що затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281, Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів») на підставі проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт №0325-62/Є від 12.06.2025р., реєстраційний номер ЕХ01:8995-5250-0646-0211 (скан-копія додається) шляхом опублікування на офіційній сторінці Холмківської сільської ради ознайомитись з яким можна за наступним посиланнням: https://rada.info/upload/users_files/22096259/0ace7368bf9f3039163fc42ffa740713.pdf. Вимоги до підтвердження учасником своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» наведені в Додатку 1 до ТД. Зокрема, в Додатку 1 зазначено: «Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, які містяться у підсумковій відомості ресурсів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування згідно Таблиці 1. У даній довідці Учасником зазначається інформація про рухомі та нерухомі об’єкти майнових прав*, які плануються до використання в процесі виконання зобов’язань за договором, який може бути укладений за результатом проведення закупівлі».Учасник ТОВ «БК ГЕФЕСТ» виконав дану вимогу. Надав Довідку про наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій учасника № 03-12/25 від 15.08.2025р., де також зазначив, що «На етапі виконання робіт, у разі визначення нас Переможцем та укладенням з нами договору ми маємо можливість залучити додаткову техніку/механізми/обладнання, які є необхідними для виконання робіт згідно проектно-кошторисної документації та не зазначені нами у довідці. Також повідомляємо, що у випадку необхідності гарантуємо залучення додатково іншого обладнання, будівельної техніки та машин, механізмів необхідних для забезпечення повного, якісного та своєчасного виконання робіт на об’єкті закупівлі». Отже, Відповідальність за наявність усієї необхідної техніки та матеріально-технічної бази несе учасник-переможець (підрядник)» який виконав всі вимоги в цій частині. У наданій ТОВ «БК ГЕФЕСТ» довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1, і безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, відсутня інформація щодо наявності працівників-водіїв так як у Тендерній документації відсутня вимога надання такого підтвердження. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» наявна вимога: Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому додатку, а саме такі документи, як: 1.1.розрахунок ціни пропозиції (договірна ціна); 1.2.зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта будівництва; 1.3.локальний кошторис на будівельні роботи (повинен бути складений на підставі технічного завдання з обов'язковим урахуванням обсягів робіт, що закуповуються); 1.4. відомість ресурсів до локального кошторису; 1.5. розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Учасник-переможець (підрядник) надав Договірну ціну та всі розрахунки відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженї наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281. Учасник у кошторисних документах відобразив вартість експлуатації будівельних машин/механізмів, які залучаються на підставі договорів надання послуг. п. 5.8 Настанови справді встановлює, що при оренді машин разом із персоналом трудовитрати цих працівників не враховуються у складі загальновиробничих та адміністративних витрат і прибутку по будові, однак ця норма регулює порядок визначення вартості будівництва й використовується при перевірці та затвердженні кошторисної документації. Вона не є умовою тендерної документації та не встановлює критерії відхилення пропозицій у процедурі закупівлі. Відповідно Додатку 2 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» зокрема зазначено, «Якщо пропозиція Учасника процедури закупівлі містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт, згідно з умовами оголошенням про проведення відкритих торгів, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та відхиляється Замовником на підставі пункту 44 Особливостей (не відповідає умовах технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації). Додатково повідомляємо, що у зазначеній процедурі закупівлі пропозицію подав лише один учасник – ТОВ «БК ГЕФЕСТ», цінова пропозиція якого є меншою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена Замовником. Учасник-переможець (підрядник) надав усі кошторисні документи, передбачені Тендерною документацією. Тендерна документація не містила окремої вимоги щодо виключення із розрахунку витрат на персонал орендованих машин. Виявлені невідповідності носять характер розрахункових/методичних особливостей і можуть бути врегульовані на стадії виконання договору. Виходячи з цього, замовник зробив висновок, що тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації, а тому підстави для її відхилення відсутні. У разі виникнення у органу державного фінансового контролю необхідності в отриманні додаткової інформації пояснень чи документів Холмківська сільська рада Ужгородського району надасть такі в найкоротший термін.
Рішеня
09.09.2025 16:13
Замовник
Документи повідомлення
09.09.2025 16:13
-
09.09.2025 16:13
-
09.09.2025 16:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 653 145 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Контактний телефон:
+380312723386
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 653 145 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
Холмківська сільська рада Ужгородського району Закарпатської області
Контактний телефон:
+380312723386
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності