Показати схожі тендери

Закупівля 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Конструкції металопластикові зі встановленням) від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-009841-a
Id Tender 972452c621954c71bb6c2c471d93d730
План UA-P-2025-08-04-011567-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 04.08.2025 15:58
Остання зміна 21.08.2025 16:19
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
513 606.37 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 136.06 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 15:57 до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 15:57
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 15:57
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:36
до 21.08.2025 09:29
Залишилось 2 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2025 09:29
до 27.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 21.08.2025 09:29
-
Період уточнень
з 04.08.2025 15:57 до 13.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 15:57 до 13.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:36 до 21.08.2025 09:29
Період кваліфікації
з 18.08.2025 14:36 до 21.08.2025 09:29
Основні параметри
44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Конструкції металопластикові зі встановленням)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - заступник начальника СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: [email protected] З питань, які стосуються технічної специфікації - Карюхіна Ірина, тел. 048-7388729 -82-39, e-mail: [email protected]. 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Конструкції металопластикові зі встановленням 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Конструкції та їх частини », за кодом ДК 021:2015 - 44210000-5 8. Кількість товарів, робіт послуг: 2 найменування (50шт.) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 513 606,37 (п’ятсот тринадцять тисяч шістсот шість грн 37 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.08.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
513 606.37 грн.
Конструкції металопластикові зі встановленням
Назва предмета закупівлі
Конструкції металопластикові зі встановленням
Примітки
68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) 2 найменування (50шт.)
Очікувана вартість
513 606.37 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5136,06
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.08.2025 14:13
Закінчення аукціону
18.08.2025 14:36
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 49 (штуки)
Конструкція металопластикова зі встановленням (вікно) 1640*1620
Опис предмета закупівлі
Конструкція металопластикова зі встановленням (вікно) 1640*1620
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
49
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Конструкція металопластикова зі встановленням (вікно) 1445*1150
Опис предмета закупівлі
Конструкція металопластикова зі встановленням (вікно) 1445*1150
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), в порядку та строки визначені податковим законодавством, та на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Пропозиція:
513 020 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПАРИТЕТ"
Пропозиція:
513 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.08.2025 14:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.08.2025 14:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
11.08.2025 14:22
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайліна Ірина Василівна
Електронна пошта
Телефон
0487388177
Сайт:
https://seaport.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
01125672
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Конструкції металопластикові зі встановленням
Період вимог/скарг з 21.08.2025 09:29 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 14:36 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем відкритих торгів з особливостями згідно з предметом закупівлі, код ДК 021:2015 - 44210000-5 «Конструкції та їх частини» (Конструкції металопластикові зі встановленням), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-04-009841-a, учасника відкритих торгів з особливостями – ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" (далі – переможець). 2. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем відкритих торгів з особливостями на суму 513 020,00 грн. без ПДВ. 3. Протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
21.08.2025 09:30
Довідка НАЗК
21.08.2025 09:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.08.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" (далі – Учасник) встановлено наступні невідповідності: Відповідно до вимог п.2 Додатку 1/3 до тендерної документації, Учасник в складі пропозиції документально підтверджує відповідність поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним вимогам) наступними інформацією та документами: 1.Відповідно до вимог п.1 Таблиці1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, Учасник повинен надати договір в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку конструкцій металопластикових зі встановленням. В порушення цих вимог тендерної документації, Учасником у якості аналогічного надано копію договору на постачання товару, але без встановлення. Крім того, договір наданий не в повному обсязі (відсутні аркуші із заключними розділами, реквізитами та підписами сторін. 2.Відповідно до вимог п.1 Таблиці2 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, Учасник повинен надати рішення засновників підприємства та/або наказ про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника. Учасником надано Довідку про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених представляти інтереси учасника під час процедури закупівлі, в якій зазначено документи, що підтверджують правомочність особи на підписання тендерної пропозиції та укладення договору про закупівлю - Наказ №33-к від 21.03.2025р. та Протокол №20/03/25 від 20.03.2025р. Учасником надано копію наказу, але не надано копію протоколу. 3.Згідно з приміткою в Додатку 1/3 до тендерної документації, Якщо дія будь-яких документів, з обмеженим строком дії, наданих в складі пропозиції, закінчується у період проведення процедури закупівлі або після завершення процедури закупівлі до моменту закінчення дії договору про закупівлю, Учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження - зобов’язання (лист, довідка тощо за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період дії договору про закупівлю за предметом закупівлі), із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цих документів. Учасником, на підтвердження відповідності поданої тендерної пропозиції технічній специфікації (технічним вимогам), надано Сертифікат відповідності за №UA.KR.033.0164-23 з терміном дії з 31 жовтня 2023 до 30 жовтня 2025, але не надано документальне підтвердження - зобов’язання продовження терміну дії Сертифіката на весь період дії договору про закупівлю, із зазначенням реквізитів (номера, дати та строку (терміну) дії) цього документу. Враховуючи вищезазначене, прохання надати (способом до завантаження в електронну систему) документи з метою усунення встановлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Створено
20.08.2025 08:44
Надати до
21.08.2025 08:44
Договір
UA-2025-08-04-009841-a-b1
Очікує підписання
513 020 грн.
513 020 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
49 (штуки)
Конструкція металопластикова зі встановленням (вікно) 1640*1620
Номенклатура
Конструкція металопластикова зі встановленням (вікно) 1640*1620
Кількість
49
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Конструкція металопластикова зі встановленням (вікно) 1445*1150
Номенклатура
Конструкція металопластикова зі встановленням (вікно) 1445*1150
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125672

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Повна назва
ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40207010

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
513 606.37 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
513 606.37 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК"
Контактний телефон:
0487388177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності