Показати схожі тендери

Закупівля Персональні компютери від ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-04-009065-a
Id Tender 482eec12b65840d2bd7a3a90a548b6ed
План UA-P-2025-07-14-008467-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.08.2025 15:30
Остання зміна 26.08.2025 16:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 127 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 635 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.08.2025 15:29 до 12.08.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 04.08.2025 15:29
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.08.2025 15:29
до 09.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 14:08
до 20.08.2025 16:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 08:24
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.08.2025 16:13
до 26.08.2025 16:51
Період уточнень
з 04.08.2025 15:29 до 09.08.2025 00:00
Період оскарження
з 04.08.2025 15:29 до 09.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 14:08 до 20.08.2025 16:13
Період кваліфікації
з 13.08.2025 14:08 до 20.08.2025 16:13
Основні параметри
Персональні компютери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 127 000 грн.
.
Назва предмета закупівлі
.
Очікувана вартість
1 127 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5635,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2025 13:45
Закінчення аукціону
13.08.2025 14:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персональні компютери
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
38
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок, відкритий в органі, що здійснює казначейське обслуговування бюджетних коштів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
975 566.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
1 099 800.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2025 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.08.2025 16:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
04.08.2025 15:29
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Манько Катерина Альбертівна
Електронна пошта
Телефон
380636051651
Замовник
ЄДРПОУ
34824364
Повна назва
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Поштовий індекс
49089
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
вулиця Академіка Янгеля, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 .
Період вимог/скарг з 18.08.2025 08:24 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 14:08 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПРОТОКОЛ № 70 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель щодо прийняття рішення 18 серпня 2025 року м. Дніпро Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274 (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі персональних комп’ютерів, за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), (далі — Закупівля) на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-04-009065-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлений зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Уповноважена особа ________________ Ольга ШИРМАКОВА
Документи кваліфікації
18.08.2025 08:24
Повідомлення про рішення
13.08.2025 14:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПРОТОКОЛ № 69 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель щодо прийняття рішення 14 серпня 2025 року м. Дніпро 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274 у відкритих торгах на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме персональні комп’ютери, № UA-2025-08-04-009065-a, згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274 невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме персональні комп’ютери, № UA-2025-08-04-009065-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: 12 серпня 2025 року закінчено термін подання тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів з особливостями, за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме персональні комп’ютери, № UA-2025-08-04-009065-a. В результаті подано дві тендерні пропозиції. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274 у процедурі закупівлі № UA-2025-08-04-009065-a виявлено наступні невідповідності. Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Учасником не дотримано вимог Тендерної документації викладених в Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 ), частина 1 Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям а саме: 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 1 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 2 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. 1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 3 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. 1.4. Учасником не надано на підтвердження наявності фінансової спроможності фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства, а саме фінансовий звіт суб’єкта мікропідприємства у складі балансу (Форма 1-мс) і звіту про фінансові результати (Форма 2-мс) за попередній звітний період з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів). 2. Учасником не дотримано вимог Тендерної документації викладених в Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 ), частина 5 Інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме: 2.1. Учасником не надано довідку довільної форми в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку (п.п. 3 частини 5 додатку 1 до тендерної документації); 2.2. Інформацію в довільній формі про те, що Учасник не ввозить на митну територію України в митному режимі імпорту товари з Російської Федерації, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426. У разі ненадання учасником зазначеної інформації, Замовник відхиляє такого учасника на підставі того, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (абз. 5 підпункту 2 пункт 44 Особливостей), (п.п. 6 частини 5 додатку 1 до тендерної документації); 2.3. Гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством (п.п. 12 частини 5 додатку 1 до тендерної документації). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274 невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме персональні комп’ютери, № UA-2025-08-04-009065-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ПБГ19», ЄДРПОУ 45701274 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа ________________ Ольга ШИРМАКОВА
Створено
14.08.2025 17:02
Надати до
15.08.2025 17:02
Період вимог/скарг з 20.08.2025 16:13 по 26.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 08:24 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПРОТОКОЛ № 73 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель щодо прийняття рішення 20 серпня 2025 року м. Дніпро Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.07.2025 року №212-од. Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933 та визнання його переможцем процедури закупівлі 2. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи № 65 від 04.08. 2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі, а саме персональних комп’ютерів за ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2025-08-04-009065-a. На виконання пункту 36 Особливостей замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933, визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Відтак замовник визначає ТОВ «КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933 переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визнати ТОВ «КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933 переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2025-08-04-009065-a. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Уповноважена особа ________________ Ольга ШИРМАКОВА
Документи кваліфікації
20.08.2025 16:13
Довідка НАЗК
20.08.2025 16:13
Повідомлення про рішення
18.08.2025 08:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.08.2025 15:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПРОТОКОЛ № 71 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель щодо прийняття рішення 19 серпня 2025 року м. Дніпро 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ»КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933 (далі — Учасник), у відкритих торгах на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме персональні комп’ютери, № UA-2025-08-04-009065-a), (далі — Закупівля), згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Учасника невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на Закупівлю та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: 12 серпня 2025 року закінчено термін подання тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів з особливостями, за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме персональні комп’ютери, № UA-2025-08-04-009065-a. В результаті подано дві тендерні пропозиції. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі № UA-2025-08-04-009065-a виявлено наступні невідповідності. Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Учасником не дотримано вимог Тендерної документації викладених в Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 ), частина 1 Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям а саме: 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 1 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. При цьому Учасником надано дві довідки невідповідної форми, а також з інформацією що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: а) в Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів (без номеру) про Договір №426-24 від 25.07.2024 предметом закупівлі якого є 48820000-2 «Сервери», що не є аналогічним за предметом закупівлі договором, та не відповідає вимогам тендерної документації. б) в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), )без номеру), про Договір 21-13, 24.06.2024, предметом закупівлі якого є ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп`ютерне обладнання) », що не є аналогічним за предметом закупівлі договором, та не відповідає вимогам тендерної документації. в) в пункті 2 Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), (без номеру), в інформації про договір № 409/24 укладений з Хмельницьким університетом управління та права імені Леоніда Юзькова, допущено описку, та зазначено дату «11 червня 2024 р», що не підтверджується копіями цього договору та листа-відгуку №01137/24 від 09.08.2024 в яких датою договору № 409/24 є 11 липня 2024 року. 1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 2 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. 1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 3 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. При цьому Учасником надано копію наказу про прийом найманого працівника оформленого неналежним чином, а саме відсутні підпис керівника та підпис працівника що засвідчує його ознайомлення з наказом. Також фото трудової книжки найманого працівника не містить першої сторінки, на якій зазначається прізвище, ім’я та по-батькові, через що не можливо встановити належність записів в трудовій книжці саме тому найманому працівнику, інформацію про якого зазначено в довідці яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Учасником не дотримано вимог Тендерної документації викладених в Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 ), частина 5 Інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме: 2.1. Учасником не надано довідку довільної форми в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку (п. п. 3 частини 5 додатку 1 до тендерної документації); 2.2. Гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством (п. п. 12 частини 5 додатку 1 до тендерної документації). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ»КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933 невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на Закупівлю № UA-2025-08-04-009065-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ»КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа ________________ Ольга ШИРМАКОВА
Створено
19.08.2025 10:27
Надати до
20.08.2025 10:27
Договір
UA-2025-08-04-009065-a-a1
Підписаний і діє
Номер
127
1 099 800.4 грн.
916 500.34 грн.
З ПДВ
Підписано
26.08.2025
Строк дії договору з
26.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
38 (штуки)
Персональні компютери
Номенклатура
Персональні компютери
Кількість
38
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Повна назва
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34824364

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ "КОМПАКОМ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45596933

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA723052990000026006050603119
ПІБ підписанта
Артем Михеев
Посада підписанта
менеджер
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
0671099388
Електронна пошта
Документи договору
26.08.2025 16:51
-
26.08.2025 16:51
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 127 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 17:00
Замовник:
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
380636051651
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 127 000 грн.
Період подання пропозицій
до 12.08.2025 17:00
Замовник:
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Контактний телефон:
380636051651
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності