Зміст
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПРОТОКОЛ № 71 уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель щодо прийняття рішення 19 серпня 2025 року м. Дніпро 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ»КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933 (далі — Учасник), у відкритих торгах на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме персональні комп’ютери, № UA-2025-08-04-009065-a), (далі — Закупівля), згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції Учасника невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на Закупівлю та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: 12 серпня 2025 року закінчено термін подання тендерних пропозицій щодо процедури відкритих торгів з особливостями, за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), а саме персональні комп’ютери, № UA-2025-08-04-009065-a. В результаті подано дві тендерні пропозиції. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі № UA-2025-08-04-009065-a виявлено наступні невідповідності. Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Учасником не дотримано вимог Тендерної документації викладених в Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 ), частина 1 Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям а саме: 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 1 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. При цьому Учасником надано дві довідки невідповідної форми, а також з інформацією що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: а) в Інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів (без номеру) про Договір №426-24 від 25.07.2024 предметом закупівлі якого є 48820000-2 «Сервери», що не є аналогічним за предметом закупівлі договором, та не відповідає вимогам тендерної документації. б) в Довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), )без номеру), про Договір 21-13, 24.06.2024, предметом закупівлі якого є ДК 021:2015: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Комп`ютерне обладнання) », що не є аналогічним за предметом закупівлі договором, та не відповідає вимогам тендерної документації. в) в пункті 2 Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), (без номеру), в інформації про договір № 409/24 укладений з Хмельницьким університетом управління та права імені Леоніда Юзькова, допущено описку, та зазначено дату «11 червня 2024 р», що не підтверджується копіями цього договору та листа-відгуку №01137/24 від 09.08.2024 в яких датою договору № 409/24 є 11 липня 2024 року. 1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 2 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2. 1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасником надано інформацію у формі, що не відповідає формі 3 наведеної у Додатку 1 до тендерної документації. При цьому Учасником надано копію наказу про прийом найманого працівника оформленого неналежним чином, а саме відсутні підпис керівника та підпис працівника що засвідчує його ознайомлення з наказом. Також фото трудової книжки найманого працівника не містить першої сторінки, на якій зазначається прізвище, ім’я та по-батькові, через що не можливо встановити належність записів в трудовій книжці саме тому найманому працівнику, інформацію про якого зазначено в довідці яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Учасником не дотримано вимог Тендерної документації викладених в Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі (Додаток 1 ), частина 5 Інформація, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме: 2.1. Учасником не надано довідку довільної форми в якій учасник повинен зазначити інформацію про те чи є він платником податку на додану вартість або платником єдиного податку (п. п. 3 частини 5 додатку 1 до тендерної документації); 2.2. Гарантійний лист про те, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із законодавством (п. п. 12 частини 5 додатку 1 до тендерної документації). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ»КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933 невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на Закупівлю № UA-2025-08-04-009065-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ»КОМПАКОМ», ЄДРПОУ 45596933у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа ________________ Ольга ШИРМАКОВА